| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 22:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Waar staat die letter dan voor??? |
Voor roomboterchocoladeletter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 22:46
|
|
|
|
 Arend
Een gewoon menselijk plaatje voor jou als jarige humanist...
...met een christelijk jasje
door je Gods zegen toe te wensen voor het nieuwe jaar,
dankbaar terugkijkend op wat je al hebt mogen ontvangen, vol verwachting uitziend naar wat je nog te wachten staat, volop genietend van je leven in het hier en nu!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:02
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | "Shalom" in (Sefardische Hebreeuws / Israelisch Hebreeuws: Shalom; Ashkenazi Hebreeuws / Jiddisch: Sholem, Shoilem, Shulem) is een Hebreeuws woord dat vrede betekent, volledigheid en welzijn en kan idiomatische worden gebruikt in de betekenis zowel hello en tot ziens.
Shalom, |
Hoi hoi! Met je shalom kan ik dus niks en met je ellenlange evangelische teksten ook niet, als je daar iemand wilt mee proberen te overtuigen, ga je gang, is aan mij niet besteed, been there, seen it, done that! En inplaats van shalom kun je inderdaad ook het Nederlandse woord vrede of tot ziens gebruiken! Ooit in Israel geweest, en meegemaakt hoe de Israelisch over de Jodenbekerende christenen denken? Waarschijnlijk niet?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:05
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Ik vind dit een geweldige insteek, Arend! Het stukje humanisme zorgt er eventueel voor dat een christen zich vooral richt op het vormgeven aan zijn levensopdracht middels intermenselijke betrekkingen. Voor sommigen betekent dit meteen het ontkennen van of voorbijgaan aan God, maar volgens mij is het meer een zo praktisch mogelijk maken van wat je gelooft... |
Dank voor je reactie! Ik probeerde het ook zo duidelijk mogelijk te brengen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:07
|
|
|
|
Vrijdag 12 - 11 - 2010
Blijf bij mij, Heer, want d' avond is nabij De dag verduistert, Here, blijf bij mij Als and're hulp m' ontbreekt, geluk m' ontvliedt hulpelozen hulp, verlaat mij niet
Geen vijand vrees ik, als Gij bij mij zijt tranen en leed zijn zonder bitterheid Waar is, o dood, uw schrik, graf, waar uw eer Meer dan verwinnaar blijf ik in de Heer
Houd hoog uw kruis voor mijn verdonk'rend oog Licht in de schemer, leid mij naar omhoog De morgen daagt, de schaduw gaat voorbij in dood en leven, Heer, blijf mij nabij
<>< <>< <><
Jezus is wachtend, o zondaar op u, roept u zo vriendelijk: "Kom tot Mij nu", biedt u verlossing en troost in uw smart. Kom nu, verdwaald' en geef Hem nu uw hart. KOOR: Vlied tot Hem nu, Hij wacht reeds op u; ga zo niet verder, maar kom tot Hem nu. Jezus is wachtend, wachtend op u; stel het niet langer uit, kom, doe het nu. 2 Zondaar, uw weg lijkt wel vrolijk en breed, somber het pad, dat de Christen betreedt; maar gij vergist u, want zonnig is 't pad, dat voert ten leven naar d' eeuwige stad. KOOR 3 Kom dan tot Jezus, Zijn liefde geldt u; kom tot de Heiland, want Hij roept u nu; haast u tot Hem, Hij verlost en maakt vrij. Wellicht, mijn vriend, is uw einde nabij. KOOR
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:08
|
|
|
|
Hoeveel pijn kan een hart verdragen... Hoeveel ellende kan je doorstaan... Hoeveel rampen,tegenslagen... Hoeveel zware klappen kan je aan...
Hoeveel leed kan je alleen verdragen... Hoe dapper moet je kunnen zijn... Om geen mens te laten merken... Dat je hart breekt van de pijn...
Hoeveel dromen moet je laten varen... Hoe sterk moet je op je benen staan... Om je zelfvertrouwen te bewaren... En je niet totaal te laten gaan...
Hoeveel tranen moet je laten vloeien... Voor de aller diepste wond heelt... En de liefde nog een keer kan bloeien... In een hart dat veel geleden heeft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:10
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Dat ik vandaag een gezonde kleindochter mocht krijgen .... en de spanning van de laatste weken voorbij is ... alles is goed met moeder en kind ( tja en ook met de vader ) en meer wenste ik niet .... Heb alweer reden te over om God dankbaar te zijn ....  |
Sofie, van harte gefeliciteerd, weer een Godswonder erbij! Idd alle reden om God te danken!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:14
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Vrijdag 12 November, Ef 6: 10-17; Het leger des heils.
Een soldaat herken je aan zijn uniform. En aan zijn wapenrusting: een geweer, een karabijn, misschien, een riem met munitie. Vroeger waren de soldaten uitgerust met een soort harnas. Een pantser, een helm, een schild, een zwaard – dat hoorde er allemaal bij. Zo alleen had je kans de strijd te overleven. Een christen is ook zo’n soldaat. Nee, niet uitgerust met zwaard of karabijn, maar met een geestelijke wapenrusting. Per slot van rekening is het niet onze opdracht te vechten tegen mensen van vlees en bloed, maar tegen onzichtbara machten, geestelijke vijanden. Paules somt de onderdelen van dat geestelijke harnas op. Je krijgt een riem: dat is de waarheid. Schoenen: de bereidheid om het evangelie van de vrede te verkondigen. Je krijgt een schild: het geloof; de brandende pijlen van de vijand ketsen daarop af, de hatelijke opmerkingen en de valse verdachtmakingen. Je krijgt een helm: het heil, de bevrijding in Jezus Christus. En bovenal: een zwaard, het zwaard van de Geest. Wat dat is? Het Woord van God! Zie daar: het portret van een christen-soldaat! Een lid van het Leger Des Heils! Klaar voor de grote revolutie. Wat geen bommen en kanonnen ooit bewerken kunnen, dat zal de Geest in deze wereld doen: mensen worden vernieuwd, overwonnen door Gods liefde, bereid gemaakt om te zegenen in plaats van te vervloeken, lief te hebben in plaats van te haten. De Generaal? Dat is de Gekruisigde! En Zijn bevel? ‘In de wereld lijdt gij verdrukking, maar houdt goede moed, Ik heb de wereld overwonnen!’ |
Mooi overdenking, Mario, thnx!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:20
|
|
|
|
|
mooi gedicht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:22
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Dank je, inderdaad, dan voel je ook dat een dier gevoelens en waarde aan je hecht. Het is ook een schepping van God... |
Sterkte, Mar!
Idd, een hond is ook een schepsel van God. Enne...ik heb ervaren dat een hond trouwer en loyaler is dan wie dan ook hier op aarde! Hij/zij verdiend dan ook zeker die liefde terug!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:23
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | arend, ik lees eens over de verlichting, bezoek eens een forum als freethinkers of het humanistisch verbond........
dan snap je waarom ik de volgende tekst plaats:
psalm 2:
1 Waarom woelen de volken en zinnen de natiën op ijdelheid? 2 De koningen der aarde scharen zich in slagorde en de machthebbers spannen samen tegen de HERE en zijn gezalfde: 3 Laat ons hun banden verscheuren en hun touwen van ons werpen!
4 Die in de hemel zetelt, lacht; de Here spot met hen. 5 Dan spreekt Hij tot hen in zijn toorn, en verschrikt hen in zijn gramschap: 6 Ik heb immers mijn koning gesteld over Sion, mijn heilige berg.
7 Ik wil gewagen van het besluit des HEREN: Hij sprak tot mij: Mijn zoon zijt gij; Ik heb u heden verwekt. 8 Vraag Mij en Ik zal volken geven tot uw erfdeel, de einden der aarde tot uw bezit. 9 Gij zult hen verpletteren met een ijzeren knots, hen stukslaan als pottenbakkerswerk.
10 Nu dan, gij koningen, weest verstandig, laat u gezeggen, gij richters der aarde. 11 Dient de HERE met vreze en verheugt u met beving. 12 Kust de zoon, opdat hij niet toorne en gij onderweg niet te gronde gaat, want zeer licht ontbrandt zijn toorn. Welzalig allen die bij Hem schuilen!
*
Wat een eer om zo`n God te mogen dienen! |
Hoi David, leuke tip van je: bezoek eens de freethinkersite! Daar ben ik al jaren een gewaardeerd lid!
En hier is mijn psalm 2 als humanistisch christen:
Psalm 2 van de 21ste eeuw
Waartoe leidt het woeden van de openbaringsgodsdiensten, het rumoer van de evangelisten? Tot niets. De pausen, priesters, dominees, imams van de aarde komen in verzet, de godsdienstige wereldmachten spannen samen tegen God en de mens die het beeld van Hem is: 'Wij moeten God uitleggen en Hem in een boek opsluiten, en de mens in boeien en banden vastbinden.'
God, die zeker niet 'in den hemel' troont, glimlacht, God spot met dezen. Als Hij al zou spreken zou Hij het doen in een bulderende lach, en de Volstrekt Andere ieder mens verbijsteren: 'Ikzelf heb ieder mens gezalfd, op de gehele aarde, mijn heilige planeet.'
Ben je al bekend met de enige hemel van God? Hij spreekt in de gedachten van ieder mens: 'Jij bent mijn kind, Ik heb je vandaag verwekt. Vereenzelvig je met Mij en Ik schenk je ooit de geheimen van het heelal, de uitgestrektheden van het universum tot je bereik. Verbreek altoos stenen tafelen, schep voortdurend nieuwe, levende, levensbomen van jouw wil en hoogste hoop, en je zult alles opbouwen tot één grote schatkamer.'
Daarom, dwepers, word verstandig, wees gewaarschuwd, godsdienstige leiders van de aarde. Onderwerp u aan de wetenschap, toon de Schepper van de realiteit uw ontzag, breng God slechts met bloemen en intellect uw hulde. En bewijs eer aan de medemens met een kus, laat hem scheppen, anders kwijnt hij weg, en uw weg loopt dood. Want een gevangen mens raakt ontmoedigd.
Gelukkig wie rust vinden bij de God van het scheppende denken.
[quote]
Ps typefout aangepast!
Laatst aangepast door
|
AREND003
|
op vrijdag 12 november 2010, 23:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:28
|
|
|
|
Toegift voor David: Psalm 3:
| Quote: | Psalm 3 van de 21ste eeuw
God, hoe talrijk zijn de bijgelovigen, velen vallen mij aan, velen zeggen van mij: 'God zal hem verdoemen.' Ik heb ze zelfs horen zeggen: 'De gelovige die het evangelie de rug toekeert, zal vele malen zwaarder gestraft worden, dan de ongelovige die nergens weet van had.'
Mijn hoogste menszijn en mijn hoogste inzicht is mijn god, zij is mijn eer, zij houdt mij staande. Wanneer ik daarop een beroep doe, worden mij de eerlijkste, beste en waardevolste gedachten geschonken.
Ik ga liggen - en val meteen in slaap en word ik wakker - de prachtige schepping nodigt mij uit! Nee, ik vrees de talloze schaduwkanten niet die mij aan alle kanten omringen.
Geen God hoeft mij ergens van te redden, ook niet van de veroordelende vromen met verschroeid hart. Maar als zo'n God zo nodig wat te doen wil hebben, laat hem zich ontfermen over mensen zoals hem, die voor het verleiden van zijn volgelingen, met een molensteen om de nek in zee gegooid te worden nog een genadige straf achtte. Laat de stille stem van de schoonheid van hun eigen ziel ooit eens hun schreeuwerige heilige teksten overstemmen.
Bij jullie, geweten en inzicht, is vervulling. zegen rust op hem en haar die naar jullie luistert. |
Laatst aangepast door
|
AREND003
|
op vrijdag 12 november 2010, 23:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:33
|
|
|
|
IK blijf bij je,Ik zal met je zijn Dwars door jou tranen, verdriet en pijn Ik draag je, Ik wil jou helen Je mag de last met Mij delen
Ik ben er,Ik blijf je trouw En weet je,Mijn kind,Ik hou van jou Ik wil voor je zorgen ,Ik ga met je mee Je mag altijd komen,Ik zeg nooit "nee"
Ik blijf bij je,waar je ook gaat Mijn liefde omringt je ,of je nu zit of staat Ik wil je helpen,kom toch naar Mij Na al jouw verdriet,maak Ik je weer blij
Want Ik heb je gedragen,jou pijn en jouw schuld Met heel Mijn hart,al Mijn liefde en geduld Lang geleden hing Ik voor jou aan het kruis En straks breng Ik jou veilig THUIS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Loes, kijk jij naar een kinderprogramma??? |
oh ja hoor, soms wel. Altijd handig als je weet waar de kinderen het over hebben. En.....het is toch ook leuk en gezellig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:40
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Hoi hoi! Met je shalom kan ik dus niks en met je ellenlange evangelische teksten ook niet, als je daar iemand wilt mee proberen te overtuigen, ga je gang, is aan mij niet besteed, been there, seen it, done that! En inplaats van shalom kun je inderdaad ook het Nederlandse woord vrede of tot ziens gebruiken! Ooit in Israel geweest, en meegemaakt hoe de Israelisch over de Jodenbekerende christenen denken? Waarschijnlijk niet?! |
In Vrijheid mag ik zelf bepalen hoe ik afsluit daar beslis jij niet over. Het lijkt er wel op of je tegen mij aanschopt als ik Shalom zeg.
Je vroeg mij wat koude weg betekend = dus de brede weg bewandelen.
Ja ik ben in 2005 in Israël geweest het land van melk en honing. Prachtig land waar Gods oogappel is en blijft. De Joden vinden vreselijk als een Jood zich bekeert tot Jesjoea.
Een Messiasbelijdende Jood is een Jood die belijdt dat Jesjoea (Hebreeuwse naam van Jezus) de Messias van Israël en de Verlosser van de wereld is. Sommige mensen denken ten onrechte dat een Jood die in Jesjoea gelooft niet langer een Jood is. Maar wat is er meer Joods dan te geloven in de Joodse Messias Jesjoea, waar de schriften van getuigen (Tenach of Oude Testament). Het Oude Testament is één grote heenwijziging naar de komst van de Messias; meer dan 300 profetieën handelen over Zijn komst.
Zoals de Torah als de Tenach lezen Messiasbelijdende Joden.
Ik weet heel goed waar ik over praat want ik heb half jaar met Messiaanse Joden samen geleeft en de Sjoel bezocht.
Alleen wat mij opviel is dat daar ook vrouwen onderwijs mochten geven. Dat was mij dat ik erbij weg ging want ik vind dat de vrouw in een samenkomst geen onderwijs mag geven als in een samenkomst uit de heilige schriften hard op voor leest vind ik niet kunnen want vrouwen behoren te zwijgen in een samenkomst van Gods huis.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUTH485
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 23:58
|
|
|
|
Arend,
Bekeer je !!!
Dit wat je schrijft is Godslastering . Je teksten een bespotting van de Allerhoogste .
Zelfs de spotters bij het kruis erkenden ;
Deze [Jezus ] is waarlijk de Zoon van God
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 00:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...je zal vlug merken dat ik de enigste serieuze ben... wat de andere ook mogen beweren...  |
Uhum........?!?!?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 00:22
|
|
|
|
hoihoi, Het lied van heel veel betekenis heeft voor mij is;
http://www.youtube.com/watch?v=AKLMcx49tE0&feature=fvw groetjes , Peet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 00:27
|
|
|
|
Arend op 1 of ander manier kom je bij mij over alsof je bitter van hart bent geworden door wat je hebt meegemaakt in je leven en dan wille keurig elk christen of gelovige die het evangelie of tot getuigenis is je er tegen afzet. Want je zet je niet alleen tegen mensen af maar je zet je ook tegen God af. Dat geeft mij grote bezorgdheid in hoe je de dingen weerlegt in jou "psalm".
Want weet eens zullen we allemaal voor God verschijnen.
Alleen Jezus Christus is de Weg, de Waarheid en het Leven! Niemand komt tot de Vader dan door Mij !
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 00:29
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Dat ik vandaag een gezonde kleindochter mocht krijgen .... en de spanning van de laatste weken voorbij is ... alles is goed met moeder en kind ( tja en ook met de vader ) en meer wenste ik niet .... Heb alweer reden te over om God dankbaar te zijn ....  |
Mooi he' Sofie... En nogmaals hartelijk gefeliciteerd met dit wonder...!! Dat je veel mag gaan genieten (en relaxen ) van je momenten met je kleindochter...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BASTIAAN161
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 02:59
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | (...) Psalm 3 van de 21ste eeuw (...) |
Je richt je psalm aan God. Je psalm is spottend. Het is een ernstige aanklacht aan, en directe opstand tegen de hoogste Majesteit. Het is daarom met enige schroom dat ik hier toch nog een opmerking over maak.
Mijn eerste emotie is naast een verbijstering over je schaamteloosheid tegen de Almachtig God, bovenal een brandende pijn over het feit dat het gericht is tegen je Vader; Tegen degene die je op de wereld heeft gezet en die je liefdevol wil koesteren. Zelfs toen wij er als mensen een potje van gemaakt hebben; toen ik er een potje van gemaakt heb, toen jij er een potje van gemaakt hebt; heeft Hij zijn eigen Zoon, opgeofferd, puur uit liefde voor ons heeft Christus zijn leven gegeven, voor mij en voor jou. Ken je ook maar iemand die dat ooit voor jou gedaan heeft, en misschien zijn er wel die dat voor zijn beste vrienden gedaan hebben, maar Christus heeft dat zelfs gedaan toen we hem nog vijandig gezind waren.
Ja, je ontkend zijn bestaan, toch heeft Hij ondanks dat, uit grote liefde elke drempel willen wegnemen om je in Zijn armen te kunnen sluiten en je het eeuwige leven te willen schenken. En nog weiger je je Hemelse Vader?
Je spreekt met hoge achting over de menszijn en zijn inzicht als hoogste goed. Maar Kijk om je heen de wereld in, wat brengt de mensheid? Op elke schaal, in de gezinnen, in de samenleving, in de landen: het is haat en nijd, oorlog en geweld, een trieste aaneenschakeling. Ook uit naam van de uit het humanisme en verlichting ontsproten stromingen is het onschuldig bloed wat vergoten is door de mensheid veelvuldig. Ongeacht de stroming blijkt het gemeenschappelijk te zijn dat de Mens het telkens maar weer weet te verprutsen. De mens centraal: een onzalig pad. Humanisme het hoogste goed? Is het niet lof over de zotheid?
Arend, ik weet uit eigen ervaring dat God bestaat, concreter en tastbaarder dan elk aardse zekerheid. Ik wens je dit ook toe.
Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe. Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld opdat Hij de wereld veroordelen zou, maar opdat de wereld door Hem zou behouden worden.
Laatst aangepast door
|
BASTIAAN161
|
op zaterdag 13 november 2010, 03:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 06:08
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Kom op Frank, sinds wanneer is een gedachte werkelijkheid ?? 
pfff, het is net of je het niet eens met me bent... en ik ben nochtans een Belg Doe ik nog zo mijn best...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 13 november 2010, 18:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 06:12
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Voor GRRRR  |
De 'R' van GRRRR...Dan zal ik wel zeker de 'L' van Frank krijgen... Ik snap er hoe langer hoe minder van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 06:20
|
|
|
|
Ik zag net op de Televisie-site dat vandaag ook in Antwerpen de Sint aankomt. Dat zal de ware echte zijn dat kan niet anders.
Het schip moet eerst nog wel de haven binnen kunnen komen want het stormweer zorgt voor problemen. In Harderwijk zullen ze op die gracht er niet veel problemen mee hebben veronderstel ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 06:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heb al een mailtje gestuurd, vond het wel te... |
Ja, dat heb ik ook net gedaan. Misschien ging we er wel een beetje te hard tegenaan...
Eigenlijk zijn we ook wel lieve mannen naast het feit dat we plagers zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:02
|
|
|
|
nu komt de aap uit de mouw :) @arend, ben klaar, en moge de Heere het je vergeven.
de vrienden van Job spraken op het eerste gezicht ook vol lof over God en dachten het wel te weten, maar wat bleek:
job 42 7 Nadat de HERE deze woorden tot Job gesproken had, sprak de HERE tot de Temaniet Elifaz: Mijn toorn is ontbrand tegen u en tegen uw beide vrienden, want gij hebt niet recht van Mij gesproken zoals mijn knecht Job.
*
en jij gaat nog verder jij verandert en parafraseert gewoon de Schrift, je reinste blasfemie.
Ben dus klaar met de disscussie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:04
|
|
|
|
voor wie het nog mocht lezen.......... hier stormt het niet meer dus gaan we een heerlijke middag tegemoet.
Als coord. nummer is hier mijn mobiele nummer; 06-52112413
mocht je onverhoopt niet kunnen of vertraging hebben.....bel.....
groetjes Els
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 09:16
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | voor wie het nog mocht lezen.......... hier stormt het niet meer dus gaan we een heerlijke middag tegemoet.
Als coord. nummer is hier mijn mobiele nummer;
mocht je onverhoopt niet kunnen of vertraging hebben.....bel.....
groetjes Els |
Ik vind het niet zo slim om hier je foonnummer neer te zetten. Je kan het beter per mail naar de wandelaars sturen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 13 november 2010, 09:39
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|