ChristianMatch

Forum

geboren baby haasje
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 00:38

HAAS141 schreef:
Op zaterdag 20 November is onze zoon geboren en hij heet Daan.
Na een matige start gaat het nu goed met hem hij woog 7 pond.
Als alles goed gaat mag hij zondag of maandag naar huis.
Met de ouders gaat het ook goed en sas is vooral blij dat ze niet meer misselijk is.

gr aernoudt & Saskia en Daan

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn, dat het allemaal goed is gegaan. Geniet ervan!

Groetjes,
Marijan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 00:52

MAR907 schreef:
Joh 1:32 En Johannes getuigde, zeggende: Ik heb den Geest zien nederdalen uit den hemel, gelijk een duif, en bleef op Hem. Tja ga ik naar de site en wat zie ik??? Een roofvogel.

De geest van die symbool zegt alles....
Anita haar stukken zitten dicht bij de waarheid.

Waarschijnlijk is de uitleg die de stichting "geboren om vrij te zijn" toch anders dan jij hier wilt neerzetten.
Ik vind het zelfs een vorm van laster en kwaadsprekerij...... Smiley met dichtgeplakte mond

Deuternomium 32:11 Zoals een arend over zijn jongen waakt
en voortdurend erboven blijft zweven,
zijn vleugels uitspreidt en zijn jongen daarop draagt.

Jesaja 40:31 maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht:
hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar,
hij loopt, maar wordt niet moe,
hij rent, maar raakt niet uitgeput.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 01:00

Joh 1:32 En Johannes getuigde, zeggende: Ik heb den Geest zien nederdalen uit den hemel, gelijk een duif, en bleef op Hem.

Tja ga ik naar de site en wat zie ik??? Een roofvogel.

De geest van die symbool zegt alles....
Anita haar stukken zitten dicht bij de waarheid.

Hmmm een arend ja heel occult lijkt me pfffff
Net als de leeuw???
Laatste tijd is iedereen zo vol van zijn "waarheid" dat ik me wel eens bezorgd afvraag of de bijbel uberhaupt nog wel word gelezen.
het lijkt wel of studies op de bijbel het Woord belanrijker zijn.
jammer de toon op het forum word soms zo naargeestig en dat lijkt me niet de bedoeling.
Gods zegen voor een ieder

Gr. Willie
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 01:36

CROSSROAD317 schreef:
Waarschijnlijk is de uitleg die de stichting "geboren om vrij te zijn" toch anders dan jij hier wilt neerzetten.
Ik vind het zelfs een vorm van laster en kwaadsprekerij...... Smiley met dichtgeplakte mond

Deuternomium 32:11 Zoals een arend over zijn jongen waakt
en voortdurend erboven blijft zweven,
zijn vleugels uitspreidt en zijn jongen daarop draagt.

Jesaja 40:31 maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht:
hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar,
hij loopt, maar wordt niet moe,
hij rent, maar raakt niet uitgeput.

Was dat ook niet de taal van "lucifer" in het paradijs: gij zult vrij zijn en geenzins sterfen???

Wanneer iemand de Geest van God kent, dan weet deze ook wat de geest van God niet is.....

De teksten die jij noemt gaat over heel wat anders.

Johannes herkende "als een duif" als een teken, waardoor hij wist, dat de Here Jezus de beloofde messias is. God had dat tegen hem gezegd dat hij Hem zou herkennen aan een teken (symbool).
De bijbel staat vol met symbolen die iets zeggen....

Laatst aangepast door
MAR907
op woensdag 24 november 2010, 01:36
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:37

Mooi Miek!

In het "waarom" kun je zo gigantisch verdwalen he?Je gedachten gaan op de loop en voor je het in de gaten hebt zit je in een egoistische spiraal........ik wil.......ik wil........ik wil........waarom ik???Zelfmedelijden volop en dan ineens...... is het net of je een tik op je voorhoofd krijgt,wordt je weer wakker geschud,dan besef je dat je zelf dat verdriet toelaat in je gedachten,onnodig want je hoeft enkel vertrouwen te hebben......als een kind.

Klinkt allemaal zo makkelijk maar inderdaad,we zijn gewoon mensen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:48

ZINGA672 schreef:
Heb per ongeluk en helemaal ongemerkt de 1000 gepasseerd... Dacht dat ik het nooit zo ver zou schoppen. Clown smiley

Gefeliciteerd!!!!!!!

Ik heb moeten zoeken om wat positiefs te vinden op het forum Boze smiley (behalve die prachtige kleine Daan natuurlijk Knipoog smiley )

Dan deze maar even flink hard op Clown smiley
http://www.youtube.com/watch?v=SgotIQfeaRY

Vier het leven om je heen!
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:50

LEANNE226 schreef:
Misschien omdat je verwachtingen te hoog zijn?
Ik vind het nogal naief om hier een veilige,puur christelijke omgeving te verwachten,het is een samenraapseltje van mensen,allen uniek.......en daarbij is het een schijnwereld........het is maar net hoe je het wilt zien en wat je er zelf van maakt.
Zie CM als leuke bijzaak maar haal je kracht vnl. uit de mensen die je liefhebben,de (buiten)wereld is mooi Knipoog smiley

je hebt misschien gelijk...
dan hoor ik hier niet, maar ga naar een gewone datesite...
noujah....dan over 3 maand... Knipoog smiley dan is abonnement over.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:59

WILLIE400 schreef:
Laatste tijd is iedereen zo vol van zijn "waarheid" dat ik me wel eens bezorgd afvraag of de bijbel uberhaupt nog wel word gelezen.
het lijkt wel of studies op de bijbel het Woord belanrijker zijn.
jammer de toon op het forum word soms zo naargeestig en dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik gooi er gewoon een basistekst tegenaan Willie Knipoog smiley

1] Geliefde broeders en zusters, vertrouw niet elke geest. Onderzoek altijd of een geest van God komt, want er zijn veel valse profeten in de wereld verschenen. [2] De Geest van God herkent u hieraan: iedere geest die belijdt dat Jezus Christus als mens gekomen is, komt van God. [3] Iedere geest die dit niet belijdt,* komt niet van God; dat is de geest van de antichrist, waarvan u hebt gehoord dat hij zal komen – nu al is hij in de wereld. [4] U, kinderen, komt uit God voort en u hebt de valse profeten overwonnen, want hij die in u is, is machtiger dan hij die in de wereld heerst. [5] Die valse profeten komen uit de wereld voort. Daarom spreken zij de taal van de wereld en luistert de wereld naar hen. [6] Wij komen uit God voort. Wie God kent luistert naar ons. Wie niet uit God voortkomt luistert niet naar ons. Hieraan kunnen we de geest van de waarheid en de geest van de dwaling herkennen.
[7] Geliefde broeders en zusters, laten wij elkaar liefhebben, want de liefde komt uit God voort. Ieder die liefheeft is uit God geboren en kent God. [8] Wie niet liefheeft kent God niet, want God is liefde. [9] En hierin is Gods liefde ons geopenbaard: God heeft zijn enige Zoon in de wereld gezonden, opdat we door hem zouden leven. [10] Het wezenlijke van de liefde is niet dat wij God hebben liefgehad, maar dat hij ons heeft liefgehad en zijn Zoon heeft gezonden om verzoening te brengen voor onze zonden.
[11] Geliefde broeders en zusters, als God ons zo heeft liefgehad, moeten ook wij elkaar liefhebben. [12] Niemand heeft God ooit gezien. Maar als we elkaar liefhebben, blijft God in ons en is zijn liefde in ons ten volle werkelijkheid geworden. [13] Dat wij in hem blijven en hij in ons, weten we doordat hij ons heeft laten delen in zijn Geest. [14] En we hebben zelf gezien waarvan we nu getuigen: dat de Vader zijn Zoon gezonden heeft als redder van de wereld. [15] Als iemand belijdt dat Jezus de Zoon van God is, blijft God in hem en blijft hij in God. [16] Wij hebben Gods liefde, die in ons is, leren kennen en vertrouwen daarop. God is liefde. Wie in de liefde blijft, blijft in God, en God blijft in hem.
[17] Zo is de liefde bij ons werkelijkheid geworden, en daardoor kunnen we op de dag van het oordeel vol vertrouwen zijn, want hoewel wij nog in deze wereld zijn, zijn we als Jezus. [18] De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden. [19] Wij hebben lief omdat God ons het eerst heeft liefgehad. [20] Als iemand zegt: ‘Ik heb God lief,’ maar hij haat zijn broeder of zuster, is hij een leugenaar. Want iemand kan onmogelijk God, die hij nooit gezien heeft, liefhebben als hij de ander, die hij wel ziet, niet liefheeft. [21] We hebben dan ook dit gebod van hem gekregen: wie God liefheeft, moet ook de ander liefhebben.
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:00

mooi is dat....

ik ben eigenlijk nooit met 'waaroms'bezig.brengt mij nergens..

je schrijft ' ík ben ook maar een mens'
juist! Clown smiley
een mooi mens niet zomaar een mens,
God zag....dat het zeer goed was...
De Mens, die Hij hoog acht, Zijn levenswerk...

en zo envoudig een mens mag zijn, zo is het evangelie ook...

mooi geschreven... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:10

PIEKIE042 schreef:

Verraste, verbaasde smiley
Been there,done that........ik heb even in dat wereldje gezeten,is eng joh,snel scoren,veel daten en gelijk al je kaarten op tafel gooien is de norm,was niks voor mij,ik heb die Drent onder de arm gepakt en ben er snel weer vertrokken Knipoog smiley

Overal is goeds en kwaads te vinden,CM heeft gelukkig heel veel te bieden,niet altijd maar blijf nog even hangen,de kleine dingetjes maken het heel waardevol!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:27

MAR907 schreef:
Was dat ook niet de taal van "lucifer" in het paradijs: gij zult vrij zijn en geenzins sterfen???

Wanneer iemand de Geest van God kent, dan weet deze ook wat de geest van God niet is.....

Johannes herkende "als een duif" als een teken, waardoor hij wist, dat de Here Jezus de beloofde messias is. God had dat tegen hem gezegd dat hij Hem zou herkennen aan een teken (symbool).

Ja idd, de Bijbel staat vol symbolen.
Zo staat de Adelaar symbool voor God die boven zijn kinderen zweeft en wanneer ze dreigen te vallen of vermoeid raken, komt Hij onder hen om ze weer veilig in Zijn nest te brengen.
En dat is de gedachte die opkomt wanneer ik een Adelaar zie op een chr. site. Net zolas een regenboog, een duif, een lammetje....vul maar aan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:33

WILLIE400 schreef:
Hmmm een arend ja heel occult lijkt me pfffff
Net als de leeuw???
Laatste tijd is iedereen zo vol van zijn "waarheid" dat ik me wel eens bezorgd afvraag of de bijbel uberhaupt nog wel word gelezen.het lijkt wel of studies op de bijbel het Woord belanrijker zijn.
Gods zegen voor een ieder

Gr. Willie

Scherp gezien, Willie.

Enkele personen zijn helaas zo star en overtuigd van zichzelf, waarbij ik me afvraag of het om hun waarheid (gelijk) of om dé 'waarheid' gaat. Ik mis helaas de liefde in hun stukjes. Laat je dan als christen niet iets heel belangrijks liggen? Jammer dat zelfinzicht soms ontbreekt.

Ik vind het moeilijk om met zulke mensen (gelukkig zijn het er maar een paar) te discussiëren. Dan doe ik er liever het zwijgen toe. Dat kan opbouwender zijn.

Mooi bijbelgedeelte plaatste je, Leanne. Lachende smiley Bijzonder trouwens, dat ik vanmorgen vers 12 - via 'Dagelijks Woord' - op de mail kreeg. Zo komt dit bijbelgedeelte 2 keer tot me.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 24 november 2010, 09:59
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:34

PIEKIE042 schreef:

Trust me...vergeleken daarbij is CM een picknick Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:35

IMKE917 schreef:
Ja idd, de Bijbel staat vol symbolen.
Zo staat de Adelaar symbool voor God die boven zijn kinderen zweeft en wanneer ze dreigen te vallen of vermoeid raken, komt Hij onder hen om ze weer veilig in Zijn nest te brengen.En dat is de gedachte die opkomt wanneer ik een Adelaar zie op een chr. site. Net zolas een regenboog, een duif, een lammetje....vul maar aan.

Wat een mooi beeld hè, Imke! Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 24 november 2010, 09:36
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:44

TESSYBEAR731 schreef:

Hoe bedoel je?
ik klets al....eeehhhhhhhh 5/6 jaar bij Bewithme....en heeel gezellig, daarbuiten ook wel irritaties onderling, maar gelukkig niet over geloof!!
nu dacht ik in september, ik ga naar een chr site,
dacht op geestelijk vlak iets anders te vinden..............
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:45

MARIJAN072 schreef:
Wat een mooi beeld hè, Imke! Lachende smiley

Ja hé Marijan, ik vind het een troostvol beeld.
En dan doet het mij pijn wanneer er mensen zijn die zulke prachtige beelden (die de Bijbel zelf geeft) cru afkappen.

Ik ben het met jou schrijven eens, (op Willie's reactie) en Leanne's tekst spreekt boekdelen toch?

Laatst aangepast door
IMKE917
op woensdag 24 november 2010, 09:46
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 10:00

PIEKIE042 schreef:
Hoe bedoel je?
ik klets al....eeehhhhhhhh 5/6 jaar bij Bewithme....en heeel gezellig, daarbuiten ook wel irritaties onderling, maar gelukkig niet over geloof!!

Het is wel mogelijk om op geestelijk vlak hier iets te vinden al zijn de verschillen onderling enorm groot.
Je moet uit de reacties alleen ff je eigen kleur eruit weten te filteren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 10:05

Namens Mariska:

Hoi Aer en Sas,

Van harte gefeliciteerd met jullie babyhaasje DAAN.
Helaas kan ik jullie niet zelf feliciteren.

Groetjes van Mariska601
Naar boven

Auteur Bericht
PIEKIE042

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 11:22

JOLAN931 schreef:
Het is wel mogelijk om op geestelijk vlak hier iets te vinden al zijn de verschillen onderling enorm groot.
Je moet uit de reacties alleen ff je eigen kleur eruit weten te filteren Knipoog smiley

is ook zo.
weet je, je open stellen voor elkaar.
en dan is het mooi om in gesprek te komen, omdat...het verlangen er is om over die ene te spreken, onze Vader en broer.
God en Jezus.. Clown smiley
Ik vind dat heerlijk..
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:03

PIEKIE042 schreef:
Hoe bedoel je?

Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt...
Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.

Maar das mijn ervaring natuurlijk!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 24 november 2010, 13:05
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:25

TESSYBEAR731 schreef:
Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt...
Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.

Maar das mijn ervaring natuurlijk!

Is ook mijn ervaring!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:47

MAR907 schreef:

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 24 november 2010, 13:53
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:55

TESSYBEAR731 schreef:

Toch wel met kinderen ?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 14:22

CROSSROAD317 schreef:
Toch wel met kinderen ?? Clown smiley

Tuurlijk met kinderen Cross...altijd met kinderen! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA934

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 14:41

Morgen verloopt mijn lidmaatschap. Ik heb besloten om het niet te verlengen. Was de laatste tijd niet zo vaak meer online daarom even een poosje zonder cm.
Misschien tot een volgende keer.

Groetjes Rebecca
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 15:17

REBECCA934 schreef:
Morgen verloopt mijn lidmaatschap. Ik heb besloten om het niet te verlengen. Was de laatste tijd niet zo vaak meer online daarom even een poosje zonder cm.
Misschien tot een volgende keer.

Groetjes Rebecca

Jammer Rebecca, we zullen je missen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 15:26

Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Knipoog smiley Dus in december blijf ik in ieder geval lid. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 15:27

CROSSROAD317 schreef:
..

Spreken is zilver, zwijgen is goud. Knipoog smiley Lachende smiley

Gelukkig geldt dat niet voor alle topics. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALOUS961

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:09

GRACE585 schreef:
GRACE585 schreef:
GOED LEZEN !!!!

hallo lieve mede cm-ers

bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om
gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010
(het is een feestje zonder kinderen !)
dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen

we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds

samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)

waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.

om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!

de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn)
er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen
en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50

alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn
anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door!
wees er snel bij want vol is vol

voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden

wij rekenen op veel gezellige mensen

dus mensen geef je op want vol is vol!

1. Grace585 (organisatrice)
2. wadriaan370 (organisatrice)
3. imke917
4. gilles669
5. angelique327
6. marianne129 ? (onder voorbehoud)
7. chatuliem619
8.rose524
9. crossroad317 (onder voorbehoud)
10. herman
11. mary656 ?
12. alous961
13 .sofie807 (onder voorbehoud)
14. ton818
15. sjaak585
16. pimpernel883
17. geurt863
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b.
we kijken naar jullie uit
1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens

Laatst aangepast door GRACE585
op zaterdag 20 november 2010, 23.30

Ik ga definitief meedoen hoor !!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:25

MARIJAN072 schreef:
Kan best lekker rustig zijn, om even van CM af te zijn. 'k Was ook van plan, om even een time-out te nemen. Mijn lidmaatschap loopt namelijk tot 1 december. Maar aangezien ik een virtueel lootje heb getrokken, moet ik wel verlengen. Knipoog smiley Dus in december blijf ik in ieder geval lid. Lachende smiley

Gezellig Marijan!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 ... 6194 Volgende
Pagina 1550 van 6194