| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:25
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | beste cm leden er is hier een meid actief die je mailadres probeert te krijgen en buiten cm om wilt mailen wees gewaarschuwd |
is dat erg dan daan? je wisselt toch wel vaker je mail adres uit?
Of schuilt er iets achter?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:27
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik hoop vooral dat tie jouw boerenkool wel lust..zo ja, geef dan meteen het recept mee wat die van mij vind tie  |
Er is niemand die gelooft dat dat aan jouw kookkunsten ligt annet. Boerenkool is hoe dan ook niet te eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:32
|
|
|
|
een nadere uitleg lijkt me wel gewenst. en anders licht je de WM in, aangezien het je overkomen is.
zoals je het nu geformuleerd hebt, ziet het er onschuldig uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:35
|
|
|
|
denkt u bij het bereiden van de boereNkool nog even aan een handje (vlug)gort?
en natuurlijk een flink stuk worst, want zonder worst is het geen boerenkool.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 3 december 2010, 16:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:43
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | een nadere uitleg lijkt me wel gewenst. en anders licht je de WM in, aangezien het je overkomen is.
zoals je het nu geformuleerd hebt, ziet het er onschuldig uit. | ik ben er achter gekomen dat ze belgie heeft in gevuld en uit rusland komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:44
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Post uit de brievenbus halen.... Dit keer geen rekeningen, nota's of aanmaningen maarrrrr.... Een heuse, lekkere, ingepakte, echte CHOCOLADELETTER!!!! Das genieten toch???? |
Hey! Die heb k ook gekregen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:52
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | goh als er meer aan zat dan kocht ik acuut een ringetje of twee  |
Wil je zn telefoonnummer of zn mailadres?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:53
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | nog een slecht moment mijn ex laat de kinderen weer zitten en komt hen het weekend dus weer niet halen
nog even en de kids willen hem zelf niet meer  |
Sterkte meid,zal een flinke domper voor jullie allemaal zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:56
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Mijn gedicht..!
Nou ja, laten we het er maar op houden dak vanavond nog een hoop te doen heb  |
Valt niet mee hoor,om 1256 forumberichten te lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: als toetje krijg je ijs met pepernoten, . |
Waar blijft het recept hiervan???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:30
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | ik ben er achter gekomen dat ze belgie heeft in gevuld en uit rusland komt |
Daar kan ze nu toch wel wonen ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:33
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Zoals Haas al zei: die slapen . en verbazen zich de volgende dag over wat de vrijgezellen op dat tijdstip voor onzin uitkraamden  |
toen liep ik nog rond in utrecht ... met mannen in rokken ... mannen met een harem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:33
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Waar blijft het recept hiervan???  |
Ijs Pepernoten
Zo,tevreden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:34
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wil je zn telefoonnummer of zn mailadres?  |
Telefoonnummer, 050 50149*1 vragen naar "de" vrijbuiter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:38
|
|
|
|
lekkurr
wat helemaal wat zou zijn: keus uit een paar soorten ijs
GRIFFIN, hou je in. je bent al te dik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ijs Pepernoten
Zo,tevreden? |
Neuheu...
Ik verwacht op zn minst enige toevoeging uit de mini-bar, wat gekluts en gekruimel, en extra kruiden en garnering
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:43
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | lekkurr
wat helemaal wat zou zijn: keus uit een paar soorten ijs
GRIFFIN, hou je in. je bent al te dik |
Als ik niet zo zwaar aan de lijn was verzon ik zelf een recept.... wilde t net aan jou vragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 17:45
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Neuheu...
Ik verwacht op zn minst enige toevoeging uit de mini-bar, wat gekluts en gekruimel, en extra kruiden en garnering  |
Pfffffff wat ben je kieskeurig
Komt ie: Men neme 2 zilveren lepels uit grootmoeders bestekla,en vorme daarmee amandelvormige ijs......euh.......dingesen,legge die in een kristallen coupe,bestrooi het geheel met pepernoten,overgiet het met warme schocola,strooi er wat karamelkruimels overheen en werk het af met een toefje echte room.......
(5 euro graag )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:22
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Waar blijft het recept hiervan???  |
heb je een ijsmachine, zinga? dan kan ik t wel verzinnen voor je hoor!! recept van roomijs, en wat toevoegingen van pepernoten/verkruimelde pepernoten erbij...
in de praktijk wordt het hier vanille-ijs met schuddebuikjes en slagroom; en een stapel kadootjes op de salontafel........ dus het ijs is zo op denk ik!!
en dan voor meneer aan de lijn,
men neme; stoofpeertjes uit moeders pruttelpotje haal daar de baby-voedings-cuter van de buren doorheen, voeg daar een paar scheppen extra suiker aan toe, zo nodig, doe dat in de ijsmachine, en voilá is met kerst bijv lekker met een warme stoofpeer ernaast, en een plop slagroom met kaneel erover.....
of; pak een blik perziken in de supermarkt, walnoten-ijs of caramel-pecannotenijs, een fles witte wijn, foelie, vanille-stokjes en kaneelstokjes. en evt slagroom, met kaneel erdoor
laat de perziken uitlekken. doe bijna de helft van de witte wijn in een pan, met twee kaneelstokjes, twee vanillestokjes een schep suiker en wat foelie, en laat dat even trekken, zorg dat je een kleine ijsschep hebt, die bolletjes maakt, niet groter dan een pingpong-balletje. doe vlak voor het opdienen de perziken even in de wijn, om op te warmen (niet te lang anders rollen ze uit elkaar) schep een soeplepel van de wijn in een diep bord, en leg er twee halve perziken in per persoon, bol ijs erin, en slagroom met kaneel erop, en DIRECT opdienen, anders heb je geen ijs meer, maar ijs-soep
of; als er alcohol in mag zitten;
champagne spoon neembruisende witte wijn, sorbet-ijs bijv aardbei of bosvrucht(niet overal verkrijgbaar, maar wel bij AH) doe dit bij elkaar in een kom, de mixer er door op hoogste stand........ pak de champagne-glazen en zet deze op zijn kop in een schotel water en daarna in de suiker (evt de suiker kleuren met limonade) kun je al vantevoren doen, trouwens........ dan volschenken en opdienen met een rietje erin, tussen tweede voorgerecht en hoofdgerecht........ een leuk zoethoudertje terwijl jij wat meer tijd hebt in de keuken, om het hoofdgerecht klaar te maken!!
bij een wat krap budget kun je ook zelf fruit pureren, en met een schep suiker door de ijsmachine halen.......dan heb je nl eigengemaakt sorbet-ijs
iemand verder nog meer wensjes, voor goed(kop)e kerstrecepten?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 3 december 2010, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:24
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Daar kan ze nu toch wel wonen ??  | dacht ik ook cross maar vroeg waar ze woonde toen kreeg ik terug met een tijdsverschil van 6 uur dus wees gewaarschuwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:37
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | toen liep ik nog rond in utrecht ... met mannen in rokken ... mannen met een harem  |
welke idioten waren dat...die ken ik vast niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:38
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Hey! Die heb k ook gekregen  |
Ook van Eneco Tess??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:44
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Er is niemand die gelooft dat dat aan jouw kookkunsten ligt annet. Boerenkool is hoe dan ook niet te eten  |
Ik twijfel zeer zeker niet aan de kookkunsten van Annet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:57
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik wil ff zeggen dat ik dit niet een erg leuke reactie van je vindt Pieter. Dat van die Blokker en Hema... grote kans dat de meeste mensen het niet eens door hebben als het zo is dat dit spullen zijn uit kinderarbeid... ik wist het in elk geval niet. Tess heeft het over eerlijke letters, het is in elk geval een begin, toch ? Om nu op bovenstaande manier te reageren, ik vind het niet kunnen... dat mag van mij op een wat meer bemoedigende manier... je had bijv. Tess prive kunnen mailen daarover... Nu lijkt het meer op afzeiken i.p.v. elkaar bemoedigen... althans is mijn mening... |
Eigenlijk is het veel erger dat mijn reactie de waarheid is. Is die waarheid hetgeen waar je niet tegen kunt? Tuurlijk is het een leuk begin als er eerlijke chocola en koffie is. Maar het blijft schandalig dat mensen het normaal vinden om besmette rommel te kopen en dan hun geweten af te kopen met een bak koffie en chocola. De boodschapper beschuldigen op de boodschap.... is dat wel eerlijk en opbouwend? Mijn reactie was idd op Tess haar bericht, maar ik mag hopen dat een ieder zoveel intelligentie bezit om zich de boodschap persoonlijk aan te trekken. Dat de toon minder vriendelijk is? Ach, een schop onder de kont kan ook opbouwend zijn... vaak opbouwender dan knuffelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 19:00
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | toen liep ik nog rond in utrecht ... met mannen in rokken ... mannen met een harem  |
als haremvrouw hoorde jij daar ook gewoon te zijn. die man in rok was de hofnar van het harem, de hoogste positie die een limbo kan krijgen in dit ondermaanse.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 19:03
|
|
|
|
| BART817 schreef: | | klinkt mij als: waarschijnlijk geen verlies is voor mij toch ook overwinning |
always look on the bright side of life
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 19:03
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | * Ik Does* Zoek er niets achter hoor maar geef jou gewoon een dikke knuffel geloof je kan em wel gebruiken  |
duck
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 19:21
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | dacht ik ook cross maar vroeg waar ze woonde toen kreeg ik terug met een tijdsverschil van 6 uur dus wees gewaarschuwd |
Sja Daantje, kan de reactie's hier wel begrijpen... Misschien moet je, als je hier écht voor wil waarschuwen toch iets meer info geven...het klinkt nu wel erg vaag allemaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 19:22