ChristianMatch

Forum

Voor Sabine
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
FLOWER152

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:21

ANGELIQUE327 schreef:
Kun je wat meer vertellen Flower? Wie is Sabine...wat speelt er? en wens haar maar vast heel veel sterkte!
Angy

Sabine is een meisje van 23 jaar, zij was medewerkster van mij. Heel serieus, waar je altijd van op aan kan. Kreeg vanmorgen het volgende smsje van haar:
Het is te laat mijn lichaam wil niet verder. Het is goed zo, dit heeft gewoon zo moeten zijn. bedankt voor de leuke tijd. Enjoy life.

Ze is opgenomen omdat haar spieren niet meer werken, maar dat is psychisch en dat gelooft ze niet.

Groet

Laatst aangepast door
FLOWER152
op zondag 5 december 2010, 17:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:28

MARIO216 schreef:
Ook van mij voor Zinga een knuffel en een Kussende smiley . Het was heel erg leuk en spannend.

Straks gaat Zinga nog naast haar schoenen lopen Knipoog smiley
Maar inderdaad het was een leuk idee........ Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:39

PIETER649 schreef:
van mensen die hun eigen mening als enige waarheid zien, lijkt me dat onbegonnen werk.maar als die stijfheid in tolerantie je weerhoudt de zondagsinvulling van andersdenkenden te tolereren, ga ik er geen moeite voor doen.
Paarlen voor de zwijnen gooien, heet dat... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ergens begrijp ik je niet, Pieter. Je schrijft dit over Zinga, terwijl je Anita - die dat m.i. veel sterker heeft - in bescherming neemt? Ik kan in dit topic niet vinden, waar Zinga niet respectvol met Anita omgaat.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:41

WILLEMIJN232 schreef:

Was ook leuk geweest, om jou te trekken Willemijn. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:54

MARIJAN072 schreef:
Was ook leuk geweest, om jou te trekken Willemijn. Knipoog smiley

Of ik het leuk gevonden had???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:54

EGGIE989 schreef:
Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Knipoog smiley wie al twee hersencellen bezit kan ze volgen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:55

WILLEMIJN232 schreef:

Ik denk dat Zinga op snowboots loopt ...... Clown smiley

(en ook al loopt ze naast haar schoenen, mijn knuf gaat naar haar)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:56

TESSYBEAR731 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen
jammer tess dat jij er bedroef van word maar zie je de diepte er van in zijn ze en blijvn ze leuk Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:57

CROSSROAD317 schreef:
Ik denk dat Zinga op snowboots loopt ...... Clown smiley

(en ook al loopt ze naast haar schoenen, mijn knuf gaat naar haar)

duidelijk crossroad....... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 17:58

WILLEMIJN232 schreef:
duidelijk crossroad....... Twijfelende smiley

Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:05

Nou alles door elkaar: speculaas, chocolade, pepernoten, kruidnootjes. heerlijk Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:06

MARIJAN072 schreef:
Ergens begrijp ik je niet, Pieter. Je schrijft dit over Zinga, terwijl je Anita - die dat m.i. veel sterker heeft - in bescherming neemt? Ik kan in dit topic niet vinden, waar Zinga niet respectvol met Anita omgaat.

het niet respectvol slaat op de reactie van Zinga op mijn bijdrage waarin ik het over zondagsrust heb.

verder sluit ik deze discussie, mijn woorden worden verdraait en mij worden uitspraken in de mond gelegd waar ik mij niet in herken.
ik heb hier totaal geen zin in.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:10

QUELINE346 schreef:
Hoi Thomas, bedankt voor je reactie.
Ik ben het niet helemaal met je eens, dat mensen te snel zouden trouwen. Meestal wonen koppels eerst een aantal jaren samen, alvorens te trouwen. Wij hebben ook zo'n 5 jaar samengewoond (waren geen van beiden christen toen) en wij bleken erg goed bij elkaar te passen, en zijn daarom getrouwd. Die niet-bij-elkaar-passen theorie is dus niet van toepassing op ons, en bij andere gescheiden stellen die ik ken eigenlijk ook niet. Die pasten juist altijd zo goed bij elkaar!

Ik ga naar een evangelische gemeente die mij absoluut niet veroordelen, of een schuldgevoel aan proberen te praten! Zij zijn erg liefdevol en behulpzaam. Maar de schuld en schaamte gevoelens kwamen puur uit mijzelf, dat heeft niemand mij aangepraat. En daar ben ik eindelijk, met hulp, bijna vanaf. Toch was ik benieuwd hoe andere christenen omgaan met hun eigen scheiding, op de eerste plaats voor mijzelf, om van te leren.

groetjes
Queline

Eigenlijk ben ik wel blij deze reactie te lezen. Mensen leren kennelijk toch, al is het langzaam, om in de kerk naar de mens te kijken en niet naar wat er mis gaat. Goed dat men er in jouw gemeente kennelijk wel wijs mee om kan gaan. Dat ik redeneerde vanuit een ander referentiekader is helder. Nog niet eens wat mijzelf betreft, al was dat ook geen feest, maar ik heb in de persoonlijke maar ook in mail en chatcontacten met mensen, die nu eenmaal vaak gescheiden zijn, meestal andere ervaringen gedeeld. Het is voor de traditionele kerken en evangelische gemeenten vaak een grote worsteling om te gaan met niet te reguleren echtscheidingen en de vervolgellende ervan. Momenteel zie ik vaak dat echtscheidingen maar in het geheel worden genegeerd, want dan hoef je er ook niets aan te doen, lijkt de gedachtengang. Veroordeling geeft veel ellende met nogal eens kerkverlating als gevolg en negeren kan ook niet. Het aantal echtscheidingen is echter dermate groot dat de kerken toch een pastoraal antwoord of een verantwoorde omgang hiermee moeten vinden. Ik kom in de praktijk met name in de heel behoudende en de snel opkomende evangelische gemeenten toch vaak mensen/oudsten/ouderlingen tegen die ongetwijfeld vanuit het geloof leven, maar van menselijke verhoudingen weinig begrepen hebben. Wat men een Bijbels antwoord noemt, is voor de gescheidenen slecht hanteerbaar en leidt tot veel schuldgevoel. Slecht, want een echtscheiding is toch al een hevig emotioneel gegeven. Als een op de drie huwelijken stukloopt, vaak na veel schuldvragen en hevige strijd om het door God bevestigde huwelijk in stand te houden, moet je je toch afvragen of de kerken geen betere antwoorden kunnen geven dan nu al te vaak gegeven worden. Doelstelling zou kunnen zijn geen mensen in de kou te laten staan - wat je van een kerk niet hoort te verwachten - en hen en hun kinderen voor het geloof te behouden.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 5 december 2010, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:11

PIETER649 schreef:
het niet respectvol slaat op de reactie van Zinga op mijn bijdrage waarin ik het over zondagsrust heb.

verder sluit ik deze discussie, mijn woorden worden verdraait en mij worden uitspraken in de mond gelegd waar ik mij niet in herken.
ik heb hier totaal geen zin in.

Echt niet Pieter, of ben je bang dat je niet genoeg navolging krijgt ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:19

FLOWER152 schreef:
Sabine is een meisje van 23 jaar, zij was medewerkster van mij. Heel serieus, waar je altijd van op aan kan. Kreeg vanmorgen het volgende smsje van haar:
Het is te laat mijn lichaam wil niet verder. Het is goed zo, dit heeft gewoon zo moeten zijn. bedankt voor de leuke tijd. Enjoy life.

Ze is opgenomen omdat haar spieren niet meer werken, maar dat is psychisch en dat gelooft ze niet.

Groet

Wow heftig zeg!
Sterkte!

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:20

ANITA324 schreef:
Christelijke feestdagen vieren?
De zogenaamde christelijke feestdagen bestaan niet in het Nieuwe Testament; geen enkele. Het is dus eigenlijk niet bijbels om met die dagen rekening te houden als dat het bijzondere dagen zouden zijn. Dit alles is voortgezet judaïsme of katholicisme. Voor ons geldt echter: “Maar gij geheel anders” (Efez. 4:20, umeis de ouch outós, TR). Er zijn geen “bijzondere dagen” voor christenen. In de “genadebedeling” (Efez. 3:2) en de “bediening des Geestes” (2 Kor. 3:8) zijn alle dagen gelijk. Enkel de avondsmaalviering als zodanig (niet een dag) is bijzonder en de samenkomsten, waar Gods Woord gepredikt wordt.

Hoewel er geen christelijke feestdag niet ingesteld zijn, zijn er door God wel feesten ingesteld. Ik denk dat het meer een kwestie van tijd was...Het Nieuwe Testament eindigt in ongeveer 100 na Christus. De gemeente was nog maar 70 jaar oud. Het volk Israël bestond al 400 jaar voordat de feesten ingesteld werden door God...
Toch zien we een heel belangrijk principe terug in het OT. Het herdenken van belangrijke gebeurtenissen. En ik geloof dat het ook voor christenen geldt, de gebeurtenissen herdenken en vieren hoe God de overwinning behaald heeft.
Met Kerst vieren we de komst van de Here Jezus naar deze wereld. Er zijn een heleboel facetten aan, die we daarmee kunnen vieren. Ik ben het met je eens, dat er een heleboel dingen bij zijn, die eigenlijk niet bij het Kerstfeest horen, maar zolang de boodschap niet ondergesneeuwd raakt, vind ik het niet zo erg.
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:21

Poehee, wat een heerlijkheid al die warme knuffels hier Verlegen lachende smiley Bedankt allemaal en een stevige knuf trug; ik heb er ook erg van genoten en iedereen heeft ook zulke mooie dingen gemaakt! Lachende smiley

Nu op naar Kerst.....

Virtueel Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley

GrZing!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:26

CROSSROAD317 schreef:
Echt niet Pieter, of ben je bang dat je niet genoeg navolging krijgt ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

je kunt mij van veel beschuldigen cross... en dat mag, er zijn er meerderen die dat doen... maar heb ik in de 3 jaar dat ik op forum zit ooit mijn bijdragen laten beinvloeden door wat een ander vind???
ik schrijf op wat ik vind, en wat een ander ervan vind interesseerd me geen bal. Lachende smiley
deze discussie ben ik gestopt omdat woorden verdraait worden en mij uitspraken in de mond worden gelegd die ik niet herken.

voor een stevige eerlijke discussie loop ik niet weg, maar aan dit rondje bezemvliegen doe ik niet mee
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:29

HAAS141 schreef:
ik pizza ... aer mixed grill schotel!
nu alleen wachten totdat de bezorger aanbelt.
wordt er toch nog wat bezorgd op 5 december Clown smiley

Verder niks bezorgt dan op 5 december voor kleine Daan Geschokte, onthutste smiley
Ik sla het eten ff over vanavond, net terug van sinterklaasviering met de hele straat, met Kaffee mit kuchenbuffet natuurlijk....dus nu misselijk van alle heerlijke baksel van mn buurvrouwen. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:29

diepte?

dan zie ik niet helemaal scherp geloof ik.
moet nog even focussen, lukt niet helemaal geloof ik.....

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

is 'kijk maar' hier wel op zn plaats??? (half geloof ik Gefrustreerde smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
BART817

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:31

glimlach; knipoog; tong uitstekend; zonnebril; kusje, kotsen, plijster op de mond:

: -) Lachende smiley : -)
;
-) Knipoog smiley ; -)
:
-P Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt : -P
B
-) Coole smiley met zonnebril B -)
:
-* Kussende smiley : -*
:
-r Kotsende smiley : -r
[
-( Smiley met dichtgeplakte mond [ -(

[-r
kotsen met pleister op de mond...

P-) piraat met ooglapje

P-r piraat is zeeziek

P-* piraat geeft kusje

:-d o wacht, eerst even neusgaatje schoonlikken

:-q andere gaatje ook

;-P knipoog met tong naar buiten

[-* kusje geven met pleister op de mond???

P-P piraat met tong naar buiten

b-( en dat is zn boze broer, ook piraat en ooglapje

b-P hier hij ook met tong naar buiten

d: -P hier met ooglapje omhoog

d;-P en terwijl hij gewoon prima kan knipogen

d;-q knipoog van broer van piraat dat met ooglapje omhoog zn neusgaatje schoonlikt...

d[-r broer van piraat dat met ooglapje omhoog kotst met pleister op zn mond...
(had ie maar zn neus gewoon gesnoten)

wie weet ze nog onzinniger? (Erik390 geeft t al op geloof ik?)

.

Laatst aangepast door
BART817
op zondag 5 december 2010, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:31

VISSER278 schreef:
Zinga,
Hierbij nog een kado'tje voor jou omdat je dit bedacht en uitgewerkt hebt. Het is geweldig.
Bedankt , en ik denk dat ik dit wel namens alle deelnemers mag uitspreken,dat je dit heb willen doen.

http://www.youtube.com/watch?v=XfWRk32AzPs

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:34

MARIO216 schreef:
Je had het bij het etten in Rotterdam nog eens dunnentjes overdoen bij jouw thuis, toch? Knipoog smiley

Ja hoor; jullie zijn welkom. Kom in de kerstvakantie maar Tiramisu eten Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:53

BART817 schreef:
diepte?

dan zie ik niet helemaal scherp geloof ik.
moet nog even focussen, lukt niet helemaal geloof ik.....

Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

is 'kijk maar' hier wel op zn plaats??? (half geloof ik Gefrustreerde smiley )
bart inversteer eens in een goede bril Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:54

BART817 schreef:
glimlach; knipoog; tong uitstekend; zonnebril:

: -) : -)
;
-) ; -)
:
-P : -P
B
-) B -)

P-) piraat met zonnebril

;-P knipoog met tong naar buiten

P-P piraat met tong naar buiten

b-P en dat is zn broer

d: -P hier met zn lapje omhoog

d;-P en terwijl hij gewoon prima kan knipogen
ik kan amper mijn eigen streek taal laat staan dit algebra Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:55

Kan dit topic eindelijk eens een keer afgesloten worden...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:57

CHATULIEM619 schreef:
Kan dit topic eindelijk eens een keer afgesloten worden...

dat zou n mooi sinterklaasgeschenk zijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:59

PIETER649 schreef:
om de juiste en heerlijkste knuffel te krijgen van ................................... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 18:59

PIETER649 schreef:

Niet zo cynisch Heren.......niet genoeg knuffels gehad Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIK390

BerichtGeplaatst: zondag 5 december 2010, 19:01

WILLEMIJN232 schreef:
Niet zo cynisch Heren.......niet genoeg knuffels gehad Verraste, verbaasde smiley
het meer is nooit vol Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 ... 6194 Volgende
Pagina 1593 van 6194