| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:46
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=7VqqLWWKth0 heb je daar dan nog een computer nodig en cm om met me te communiceren? |
hahaha lielie hoezo contact gestoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:47
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Cross had toch gelijk geloof ik  |
je mist t krikje???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:48
|
|
|
|
BART817 schreef: wat ben je toch lief, dat jij toch wel alle Bart's in hun (echte) waarde laat, en geen negatieve roddels over ons versprijden wilt
| LIELIE304 schreef: | Cross had toch gelijk geloof ik  |
(ons = Bartten)
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 9 december 2010, 00:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:51
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=7VqqLWWKth0 heb je daar dan nog een computer nodig en cm om met me te communiceren? |
| GRACE585 schreef: | hahaha lielie hoezo contact gestoord  |
(niet jullie soort humor ofzo?)
.
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 9 december 2010, 00:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:53
|
|
|
|
God grant me the serenity to acept the things I cannot change the courage to change the things I can and the wisdom to know the diffrence.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:54
|
|
|
|
| BART817 schreef: | | (niet jullie soort humor ofzo?) |
bedoel je met jullie nu ook mij? Maar Grace begreep me geloof ik heeel goed hihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:55
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | bedoel je met jullie nu ook mij? Maar Grace begreep me geloof ik heeel goed hihi |
ja hoor, was jij nou maar een krokodil 
http://www.youtube.com/watch?v=FJNd007TqLg
.
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 9 december 2010, 00:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:56
|
|
|
|
BART817 schreef: wat ben je toch lief, dat jij toch wel alle Bart's in hun (echte) waarde laat, en geen negatieve roddels over ons versprijden wilt
LIELIE304 schreef: Cross had toch gelijk geloof ik
(ons = Bartten)
Ik bedoelde het woord versprijden.. beter kijken he volgens mij is het namelijk verspreiden..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 00:58
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | BART817 schreef: wat ben je toch lief, dat jij toch wel alle Bart's in hun (echte) waarde laat, en geen negatieve roddels over ons versprijden wilt
LIELIE304 schreef: Cross had toch gelijk geloof ik
(ons = Bartten)
Ik bedoelde het woord versprijden.. beter kijken he volgens mij is het namelijk verspreiden.. |
gelukkig ben ik een geboren lijder...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:00
|
|
|
|
ach ja eens was er echte liefde en kozen we voor elkaar maar als men andere keuzes gaat maken en de deuren openzet voor anderen ipv je partner tja dan brengt die pijn scheiding voort en blijft er niets over dan vergane rozen. en zulke bloemen gaan dan de prullebak in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:02
|
|
|
|
| BART817 schreef: | ja hoor, was jij nou maar een krokodil  . |
Stiekem ben ik een beetje bang voor krokodillen
Laatst aangepast door
|
LIELIE304
|
op donderdag 9 december 2010, 01:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:04
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Stiekem ben ik een beetje bang voor krokodillen  |
dan jaag ik ze wel van ons y-land, immers de letters van Bart staan natuurlijk ook voor sterk, dapper, stoer, en onverschrokken, dat snap je toch wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:07
|
|
|
|
| BART817 schreef: | dan jaag ik ze wel van ons y-land, immers de letters van Bart staan natuurlijk ook voor sterk, dapper, stoer, en onverschrokken, dat snap je toch wel  |
Natuurlijk snap ik dat! Wat dom dat ik daar niet aan dacht Maar zie jij ze wel als je achter je computer me dan nog op cm zoekt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:10
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Natuurlijk snap ik dat! Wat dom dat ik daar niet aan dacht Maar zie jij ze wel als je achter je computer me dan nog op cm zoekt? |
nee, maar ik voel vanzelf wel zn tanden in mn nek, dan jaag ik m weer even weg: "ga een ander pesten of zo", als ik er maar geen last van heb
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:15
|
|
|
|
| BART817 schreef: | nee, maar ik voel vanzelf wel zn tanden in mn nek, dan jaag ik m weer even weg: "ga een ander pesten of zo", als ik er maar geen last van heb  |
Die ander op het eiland was ik had je gezegd. En bedankt! Welterusten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:23
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Die ander op het eiland was ik had je gezegd. En bedankt! Welterusten! |
ja, wij tweeen, maar wie weet zijn er meer jongeren, als die krokodil nou alleen alle andere mannen opeet... wie zei dat ik jou bedoel, maar als je dat graag wilt horen stuur ik m wel op jou (ook) af 
krokodillen zijn heel kieskeurige beesten, ze lusten ook weer niet alle vrouwen, mss ben jij wel 'een lekker ding'??? (kijk dat ík je nou nooit geproefd heb )
ja hoor, slaap jij ook maar zacht, gna gna gna.... (hap)...
.
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 9 december 2010, 01:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:28
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | haha! Vrouwen mogen nog wel een beetje mysterieus zijn voor mannen |
Zeker wel Lielie, speciaal voor jou ..... laat Bart maar raden
http://www.youtube.com/watch?v=b_EFQsUs1XU
Tis wel een oudje, kwaliteit laat te wensen over, maar hij is wel mooi ....
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 9 december 2010, 01:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:31
|
|
|
|
| BART817 schreef: | ja, wij tweeen, maar wie weet zijn er meer jongeren, als die krokodil nou alleen alle andere mannen opeet... wie zei dat ik jou bedoel, maar als je dat graag wilt horen stuur ik m wel op jou (ook) af 
krokodillen zijn heel kieskeurige beesten, ze lusten ook weer niet alle vrouwen, mss ben jij wel 'een lekker ding'??? (kijk dat ík je nou nooit geproefd heb )
ja hoor, slaap jij ook maar zacht, gna gna gna.... (hap)...
. |
you wish!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE304
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:32
|
|
|
|
hihi! Dankje lieve Cross!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:41
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | hihi! Dankje lieve Cross! |
lijkt nogal romantisch, er zijn dus meer dingen die ik niet weet 
de a van bArt was toch ook: alleswetend? nou weet ik t niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 01:42
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Wow........bedankt allemaal!
Waarschijnlijk komen alle klachten uit het oor vandaan(definitieve uitslag komt volgende week),een operatie staat gepland voor volgende maand.........goed nieuws dus (euh herstel:voor hem is een operatie natuurlijk niet zulk goed nieuws maar het komt allemaal goed!) |
Vervelend voor hem, maar eigenlijk toch heel goed nieuws!
Fijn Leanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 06:24
|
|
|
|
| BART817 schreef: | gelukkig maar staat Bart natuurlijk voor alles wat positief is:
Beter is vrijwel onmogelijk; Altijd het beste in alles; R staat voor ik ben R als je me nodig hebt natuurlijk; T ultieme wat je maar kunt bedenken.
gelukkig spreek ik altijd wel de waarheid he? 
. |
hoe zat 't ook alweer met eigenroem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 06:26
|
|
|
|
[edit: het is niet de bedoeling dat we hier exen gaan neersabelen, daar is dit forum niet voor bedoeld]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 9 december 2010, 18:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 07:48
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij begon Tess erover dat ze talent had om het niveau naar beneden te halen.... Jeugd heeft moeite met de Nederlandse taal, zowel lezen als schrijven begrijp ik nu .....
Maar geeft niet hoor Bart, zolang jij roest en kruipolie nog samen gebruikt, kom jij er WEL
Maar om het niveau wat op te krikken ...... |
Doe ik het es een keer niét, krijg k nog de schuld
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 9 december 2010, 07:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 07:55
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tis wel een oudje, kwaliteit laat te wensen over, maar hij is wel mooi ....
.. |
Ga jij ook al opscheppen over jezelf Cross?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 08:05
|
|
|
|
| WMG150 schreef: | | laat ik het zo zeggen in die zin makkelijk je hebt zekerheid... een soort verzekering.. ja uiteraard elk voordeel heb zen nadeel om met de woorden van de heer J Cruijff te spreken... hier in het wilde westen heb je te maken met verleiding maar heeft een moslim dan hier in het westen dan geen verleiding of de jood of boedist? |
Zekerheid
Ja, we mogen weten dat we behouden zijn door het bloed van Christus... maar nu lijkt het een beetje alsof we dat op een presenteerblaadje aangediend krijgen.. We zullen daar ons hele leven keihard voor moeten (blijven) werken hoor, want alleen als we een levend geloof blijven hebben en gelijkvormigheid aan Christus nastreven blijven we dat ook! Nee, op dit moment worden wij als christenen hier in Nederland door mensen niet zo vervolgd als in bepaald andere landen...maar vergeet niet dat er ook nog een duivel bestaat, die ons dagelijks vervolgt! En persoonlijk moet ik toch wel vaststellen dat ik het een behoorlijke kluif vind om daar tegen te vechten. Overigens zie ik het meer en meer voor mijn ogen gebeuren dat ook christenen in Nederland (Europa) meer en meer te maken krijgen met de keerzijde van deze maatschappij.. Daarom geloof ik dat zelfs al zou ik in een heel andere situatie leven...zoals jij beschrijft, dat ook dan God in staat zou zijn om mij te bereiken. Misschien zou het mij wat meer moeite kosten om dat in te zien, maar God's almacht is zo groot, dat er zelfs dan wel een moment zou komen dat ik er toch niet meer omheen zou kunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 08:05
|
|
|
|
| WMG150 schreef: | | laat ik het zo zeggen in die zin makkelijk je hebt zekerheid... een soort verzekering.. ja uiteraard elk voordeel heb zen nadeel om met de woorden van de heer J Cruijff te spreken... hier in het wilde westen heb je te maken met verleiding maar heeft een moslim dan hier in het westen dan geen verleiding of de jood of boedist? |
Zekerheid
Ja, we mogen weten dat we behouden zijn door het bloed van Christus... maar nu lijkt het een beetje alsof we dat op een presenteerblaadje aangediend krijgen.. We zullen daar ons hele leven keihard voor moeten (blijven) werken hoor, want alleen als we een levend geloof blijven hebben en gelijkvormigheid aan Christus nastreven blijven we dat ook! Nee, op dit moment worden wij als christenen hier in Nederland door mensen niet zo vervolgd als in bepaald andere landen...maar vergeet niet dat er ook nog een duivel bestaat, die ons dagelijks vervolgt! En persoonlijk moet ik toch wel vaststellen dat ik het een behoorlijke kluif vind om daar tegen te vechten. Overigens zie ik het meer en meer voor mijn ogen gebeuren dat ook christenen in Nederland (Europa) meer en meer te maken krijgen met de keerzijde van deze maatschappij.. Daarom geloof ik dat zelfs al zou ik in een heel andere situatie leven...zoals jij beschrijft, dat ook dan God in staat zou zijn om mij te bereiken. Misschien zou het mij wat meer moeite kosten om dat in te zien, maar God's almacht is zo groot, dat er zelfs dan wel een moment zou komen dat ik er toch niet meer omheen zou kunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 08:38
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | Het is wel zo dat je op onze leeftijd gesetteld bent en minder gemakkelijk grote veranderingen verwerkt. Vaak is er van veel meer sprake dan 'enige aanpassing' als er getrouwd wordt. Bereid zijn om offers te plengen is niet altijd gelijk aan je realiseren wat dat werkelijk van je vraagt en welke impact dat heeft op emotioneel, relationeel en materieel gebied. Vaak zijn de verworvenheden met veel moeite en tijd opgebouwd. Terwijl we na een echtscheiding inmiddels weten wat het met je doet als je al deze zaken 'opgeeft' en die misschien - na het mislukken van de nieuwe relatie - weer moet opbouwen. Een huwelijk uit liefde hebben we wellicht al achter de rug en weten dat ondanks Gods Zegen en een jarenlang opgebouwde relatie die weer op een echtscheiding kan uitlopen. |
Ik geloof dat een mens heel wat flexibeler is dan die denkt. Het is voor mij zo dat ik me makkelijk aanpas en dat ik geloof dat er altijd een oplossing voor welk probleem dan ook is als je dat beiden echt wilt. Vanaf mijn jeugd zijn wij vaak verhuisd en ook later in mijn huwelijk heb ik zo'n beetje op --tig verschillende plekken gewoond.. Mijn ervaring is dat je je overal aan kunt passen en dat je ook overal vrienden weervindt. Wij- gelovigen/kerkgangers hebben heel veel voor op mensen die niet gelovig zijn/niet naar de kerk gaan..het is namelijk ook een sociale club..plaats van ontmoeting en zodoende leer je ook door je geloofshouding altijd en overal weer mensen kennen.
MIjn vrienden wonen overal in Nederland... als ik die contacten weer aan zou willen halen.. En in mijn omgeving, waar ik nu 3 jaar woon, heb ikook weer nieuwe contacten en vrienden..
Verder heb ik het geluk dat ik me alleen prima red en ja een idealist ben ik weer...ik geloof in wonderen altijd en overal..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op donderdag 9 december 2010, 08:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 08:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn 'geriefelijke leventje"zoals jij dat noemt is een vreselijk drukke baan die veel van me vraagt.......Het is dus veel makkelijker omdat op te geven en bij je nieuwe liefde te gaan wonen..........Maar inderdaad, ik hecht wel aan mijn zelfstandigheid en niet zonder reden.....en dat doet niets af van het feit dat een relatie een verrijking van je leven kan zijn, ook op een afstand...... Ik vind je wel erg idealistisch en zeker niet zo realistisch........zeker niet op onze leeftijden...... Als je jonger bent ligt dat natuurlijk allemaal wat anders....... |
Mijn gerieflijke leventje is ook een drukke full-time baan. en toch.. Ik ben gezegend met gezonde kinderen die het prima doen in de maatschappij...ik heb veel vrienden en kennissen...familie die van me houd.. Ik hecht ook aan mijn zelfstandigheid maar ik geloof nu eenmaal dat je overal alles weer kunt vinden in een andere vorm... En afstanden ..we praten over Nederland waar alles bereikbaar is met de auto of openbaar vervoer... Ik heb in Griekenland gewoond..dan heb je de bergen en duurt het uren om ergens tekomen.. Geloof me.. het valt hier allemaal well mee..en ik ben ook realistisch...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 9 december 2010, 08:49
|
|
|
|
| QUELINE346 schreef: | Hoi Marian dankjewel voor deze reactie, wel herkenbaar! Behalve dat niemand in onze rafael gemeente tegen mij heeft gezegd, dat wij niet zouden mogen scheiden; het was inderdaad niet tegen te houden, hoe ik ook mn best heb gedaan, en gebeden! Ik bid ook dat hij zich ooit weer, als in de verloren zoon, in de armen laat sluiten door zijn Vader. Hij is nu beslist niet gelukkiger, weet ik uit betrouwbare bron. We leven idd in het ik-tijdperk helaas, en ik verwacht ook dat dat steeds meer de overhand gaat krijgen. Maar ik weet ook dat er maar één Overwinnaar is. Thank God!!! groetjes Queline |
MIjn vriendin bedoelde het goed....ze zei dat ik niet mocht scheiden uit oogpunt van het goede dat God met ons voorheeft.. Ze heeft me reuze geholpen en stond samen met andere vriendinnen altijd voor me klaar.
|
|
| Naar boven |
|
|