| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 12:59
|
|
|
|
Ehh...misschien heeft het met mijn natuurlijke haarkleur te maken, maar wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen, Gibby
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 10 december 2010, 12:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:00
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | bezoekers wel tess maar reacties is ten tweede  |
Het glas is halfvol Daan, hoe meer bezoekers...hoe groter de kans dat je reactie krijgt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:01
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:03
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Het glas is halfvol Daan, hoe meer bezoekers...hoe groter de kans dat je reactie krijgt  | o oke zal wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:04
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sja, t was maar een idee...don't shoot!
Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers.. |
Ja, regelmatig iets wijzigen of nieuwe foto's plaatsen, dan heb je in elk geval regelmatig bezoekers op je profiel. Steeds dezelfde foto denk je vaak: oja, die heb ik al gelezen. En denk ook er van jouw leeftijd niet zo enorm veel dames zijn hier?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:12
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sja, t was maar een idee...don't shoot!
Misschien kun je je profiel weer es opfrissen? trekt altijd weer meer bezoekers.. |
Sorry, zo bedoelde ik niet. Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:15
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | Sorry, zo bedoelde ik niet. Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken) |
Ik zag je foto en wist dat ik je profiel al eens gelezen had
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:36
|
|
|
|
|
Ik had met deze forum onderwerp gehoopt dat iemand ook met een verhaal kwam. Het is niet mijn bedoeling om te laten zien hoe zielig ik ben en tips te krijgen om het op te lossen. Ik ben benieuwt naar jullie verhaal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:39
|
|
|
|
| ARJAN024 schreef: | Sorry, zo bedoelde ik niet. Maar even wat anders. Leuk dat jullie reageren, maar niemand van jullie heeft op m'n profiel gekeken. (even niet naar de leeftijd gekeken) |
Dat kun jij helemaal niet zien of ik op jouw profiel geweest ben, die functie staat namelijk uit bij mij
Qua verhalen heb ik je denk ik weinig te bieden, ben zelf namelijk wat dat betreft niet bepaald actief op CM...maar wie weet iemand anders wel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:41
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | ik kan me echter herinneren dat mevr A er een tijdje geleden heeeeeel anders over dacht..... Tja, ik heb altijd gezegd + 0 - 8 behalve skaaaaaatje dan, dat was een positieve uitzondering  |
Voorzichtig met je hoofd tegen die muur Crossy, anders wordt het een flinke koppijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:41
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | Nou...misschien is het goed om mensen aan het denken te zetten alvorens met wil of gaan scheiden. Voorál voor mensen die al jong gehuwd zijn. |
Om dan maar even kort te reageren, anders blijven we in herhaling vallen; redenaties zoals die van jou zorgen er veelal voor dat mensen jarenlang in een zwaar ongelukkig huwelijk blijven hangen, omdat ze op bijbelse gronden dus niet mogen scheiden! Beetje jammer, want hoewel scheiden op andere gronden op zich zondig is...is onze God vooral een liefdevol God die soms echt ziet dat je geen andere keus hebt, en je dan bij voorbaat al wil vergeven..
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 10 december 2010, 13:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:42
|
|
|
|
Ik ben uiteindelijk met de man die me als allereerste prive aansprak hier op cm getrouwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:42
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Er is heel wat gaande op deze site omtrent de problematiek van echtscheidingen...relatie en al wat dies meer zij... als ik betreffende topics lees Voor mij persoonlijk heb ik lering getrokken uit de gevolgen van mijn scheiding. Met name de verwerking er van om herhaling te voorkomen. In dit land kent de wetgeving een viertal gronden om te scheiden. Namelijk: overspel, kwaadwillige verlating gedurende een bepaalde tijd, veroordeling tot een gevangenisstraf voor een bepaalde periode, en mishandeling die tot gevangenisstraf leidt.
Vaak is de 1e grond (overspel) al de reden waarbij de tegenpartij dit als reden aanvoerd om te gaan scheiden. Helaas is de "leugen" bij dit soort echtscheidingen ook meestal schering en inslag is. In het Geloof aanvaardt men genoemde gronden niet állemaal, denk ik... De Heer kwalificeert ontrouw en het begerig zien naar een andere vrouw ...of de vrouw naar een andere man...al als echtbreuk. God tast daarmee naar de diepste motieven, God geeft overspel als de énige echtscheidingsgrond aan. Want...door overspel is is de wézenlijke band tussen betrokken man en vrouw al reeds verbroken, toch? Een huwelijk verdraagt nu eenmaal niét de introductie van een ander...een derde...naar mijn inziens. Bij zo'n reden is het beter om te scheiden. Zo staat het onder andere ook de wet in dit land. Dat wil nog niet zeggen dat bij élke vorm van overspel een scheiding vanzelfsprekend is De Kerk zal het nooit zo moeten opvatten naar mijn mening! Maar het tégendeel het zo mogen opvatten en álles in het werk stellen om de geschonden éénheid te herstellen.
Alleen...als bij dit overspel zich dergelijke omstandigheden voordoen, dat het uitzicht op herstel een onmogelijkheid is, zal de Kerk als levende God in Naam van zijn Zoon Jezus Christus de betrokken benadeelde man of vrouw door overspel...die in een gebroken wereld leeft m.i. een scheiding toestaan. Staat ook ergens in de Bijbel...dacht ik. Want al is het huwelijk geen sacrament...toch zal de heiligheid en de onverbreekbaarheid van het huwelijk in mijn ogen zo hoog dient te staan dat het woord "onmogelijk" niet al té snel moet worden uitgesproken. |
Er lopen al draadjes over dit onderwerp, waarom maak je dan een nieuwe? Het wordt op deze manier wat onoverzichtelijk.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN024
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 13:53
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik ben uiteindelijk met de man die me als allereerste prive aansprak hier op cm getrouwd |
Voor 1 persoon is het makkelijker dan voor een andere. Ik dus niet. En waarom moet een man altijd als eerste? Ik ben van mening dat als je een profiel aanspreekt (m/v), dan mag je best reageren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 14:11
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | 
WE ZITTEN VOL!!!! mensen het wordt een geweldig kerstfeest  |
Ik wens jullie een heeeeel fijn feestje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 14:18
|
|
|
|
ben benieuwd wie de opvullers van het lijssie zijn.
locatie is al gespot op Google E/SV. moet te vinden zijn.
vrij zeker is wel dat mijn medereiziger en ik het voor 4uur niet halen (in 15 minuten van hieruit naar de locatie redt zelfs een Saab niet).
maar: hoe later op de dag, hoe schoner volk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 14:25
|
|
|
|
Geplaatst voor iemand die liever anoniem wil blijven:
pijn......
dertien jaar geleden, trok ik mijn trouwjurk aan; dertien jaar geleden, wat is die tijd toch hard gegaan!
dertien jaar geleden, een belofte van eeuwige trouw, "je bent een parel uit God's hand wat een zegen; jou te mogen hebben als vrouw"
nu.......... zijn er slechts nog ruïnes, van dat, wat had kúnnen zijn. kinderen met gebroken hartjes, missen hun papa, wat een onrecht, en wat een pijn!!
jij wilde je eigen leven leiden, jij wilde een zoektocht naar geluk; en voor je eigen grote ego strijden; maar er gingen wel kinderen aan "stuk".
nee, ik heb je nooit verweten, hoe vaak je mijzelf tekort hebt gedaan. maar wat ik me afvraag, wil ik je wél laten weten..... zal ik je óóit.... ooit kunnen vergeven, wat je mijn kleintjes allemaal aan hebt gedaan??
zij zullen moeten leren leven met de trauma's die jij hen mee hebt gegeven. omdat ík van je hield, en omdat ík voor je koos....
en ja, dat ik zelf voor jou heb gekozen, met alle gevolgen van dien, en dat jij de gevolgen van jouw keuzes nou nét niet in wilt zien, maakt mij bij tijden vrees'lijk boos!!
een kind dat huilt; papa waar ben je, papa waarom; ik vind je zo lief, papa ik wl graag bij je logeren, papa, ik wil papa, mama; ik wil zó graag naar papa toe!!
mama ik vind het niet eerlijk, mama ik mis mijn papa zo; mama ik heb zoveel pijn in mn buikje mama mag ik nou echt nóóit meer bij mijn papa zijn?
de tranen lopen over mijn wangen, omdat ik voor hen geen papa kan zijn, ik kan je niet vervangen, en het enige dat ik zie, en waar ik niets aan kan doen, is pijn.
o God, hoe zal ik hem ooit kunnen vergeven; zoveel beloften, zoveel verdriet; zal ik hem ooit op een dag kunnen vergeven, wat hij uit puur egoisme, mijn kleine kinderen aan heeft gedaan?
anoniem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 14:38
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Geplaatst voor iemand die liever anoniem wil blijven:
pijn......
dertien jaar geleden, trok ik mijn trouwjurk aan; dertien jaar geleden, wat is die tijd toch hard gegaan!
dertien jaar geleden, een belofte van eeuwige trouw, "je bent een parel uit God's hand wat een zegen; jou te mogen hebben als vrouw"
nu.......... zijn er slechts nog ruïnes, van dat, wat had kúnnen zijn. kinderen met gebroken hartjes, missen hun papa, wat een onrecht, en wat een pijn!!
jij wilde je eigen leven leiden, jij wilde een zoektocht naar geluk; en voor je eigen grote ego strijden; maar er gingen wel kinderen aan "stuk".
nee, ik heb je nooit verweten, hoe vaak je mijzelf tekort hebt gedaan. maar wat ik me afvraag, wil ik je wél laten weten..... zal ik je óóit.... ooit kunnen vergeven, wat je mijn kleintjes allemaal aan hebt gedaan??
zij zullen moeten leren leven met de trauma's die jij hen mee hebt gegeven. omdat ík van je hield, en omdat ík voor je koos....
en ja, dat ik zelf voor jou heb gekozen, met alle gevolgen van dien, en dat jij de gevolgen van jouw keuzes nou nét niet in wilt zien, maakt mij bij tijden vrees'lijk boos!!
de tranen lopen over mijn wangen, omdat ik voor hen geen papa kan zijn, ik kan je niet vervangen, en het enige dat ik zie, en waar ik niets aan kan doen, is pijn.
o God, hoe zal ik hem ooit kunnen vergeven; zoveel beloften, zoveel verdriet; zal ik hem ooit op een dag kunnen vergeven, wat hij uit puur egoisme, mijn kleine kinderen aan heeft gedaan?
anoniem |
ongelooflijk, hoe een anoniem zo treffend kan omschrijven wat je zelf niet onder woorden krijgt
vergeven.... wat je kinderen is aangedaan, is dat dan werkelijk anders dan vergeven wat jou is aangedaan? Is het mogelijk die kant te vergeven zolang de kinderen er nog steeds de nare gevolgen van ondervinden?
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op vrijdag 10 december 2010, 14:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 14:55
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ben benieuwd wie de opvullers van het lijssie zijn.
vrij zeker is wel dat mijn medereiziger en ik het voor 4uur niet halen (in 15 minuten van hieruit naar de locatie redt zelfs een Saab niet).
maar: hoe later op de dag, hoe schoner volk  |
tuurlijk griff hahahaha,lol wel goed wassen dan he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:10
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ben benieuwd wie de opvullers van het lijssie zijn.
maar: hoe later op de dag, hoe schoner volk  |
probeer het eens door achteruit te rijden ..... (Daf had toch een relatie met Saab/Volvo)
http://www.youtube.com/watch?v=BS2x9uGquMM&feature=related
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 10 december 2010, 15:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:23
|
|
|
|
|
Omdat ik de knuffel-smaak nu helemaal te pakken heb, vandaag maar es een dikke knuffel voor Pimpernel883. (hij weet zelf wel waarom he?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:29
|
|
|
|
hoor ik nou een lama schijten?
DAF-automobielen is in de jaren '70 overgenomen/opgekocht door Volvo. vandaar de Volvo 66. de Volvo 340-serie is indertijd ontworpen als opvolger van een daf, danwel compleet nieuw model. de geschiedenis heeft ons inmiddels geleerd hoe het met dat model is afgelopen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:32
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | ongelooflijk, hoe een anoniem zo treffend kan omschrijven wat je zelf niet onder woorden krijgt
vergeven.... wat je kinderen is aangedaan, is dat dan werkelijk anders dan vergeven wat jou is aangedaan? Is het mogelijk die kant te vergeven zolang de kinderen er nog steeds de nare gevolgen van ondervinden? |
Ja, dat is mogelijk !!!!
Tis misschien ff wat meer lezen, maar ik denk dat de uitleg zeer helder is.
"Vergeven en vergeten" zegt men wel eens. Maar is dat zo simpel? Een jongen, die was gedumpt door zijn vriendinnetje, zei eens: "Zij heeft echt mijn gevoelens gekwetst. Hoe kan ik haar ooit vergeven wat ze me heeft aangedaan?" Een meisje, wier vader haar jarenlang seksueel had misbruikt, vroeg: "Waarom zou ik hem dat ooit vergeven?" De drugsdealer die zijn leven wil beteren, vraagt zich af "Wil God mij echt wel alles vergeven wat ik heb gedaan?" Hoe vergeven we anderen die ons pijn gedaan hebben? Hoe accepteren we Gods vergeving?
De noodzaak van vergeven te worden
God haat de zonde; Hij kan die gruwel niet aanzien. Daarom zal elke onbeleden zonde in ons leven tussen Hem en ons in staan en onze relatie met de Heer beschadigen.
"Zie, de hand des Heren is niet te kort om te verlossen, en zijn oor niet onmachtig om te horen; maar uw ongerechtigheden zijn het, die scheiding brengen tussen u en uw God, en uw zonden doen zijn aangezicht voor u verborgen zijn, zodat Hij niet hoort." (Jesaja 59:1-2)
Niet alleen komt onvergeven zijn tussen ons en God, het verbreekt ook onze relatie met anderen.
"Wie een overtreding bedekt, jaagt liefde na; maar wie een zaak ophaalt, brengt scheiding tussen vrienden." (Spreuken 17:9)
De voorwaarden tot vergeving
Omdat God de zonde haat, is de prijs voor vergeving hoog. De Schrift stelt de volgende voorwaarden tot vergeving:
Een offer. Hebr. 9:22 zegt: "zonder bloedstorting is er geen vergeving." In het Oude Testament was een offerdier nodig zonder enig gebrek, een lam om Gods toorn af te wenden. Jezus, de zondeloze Zoon van God, stief op het kruis en werd het vlekkeloze lam voor onze zonden. Jezus kocht onze vergeving toen Hij aan het kruis stierf.
"Want ook Christus is eenmaal om de zonden gestorven als rechtvaardige voor onrechtvaardigen, opdat Hij u tot God zou brengen." (1 Petr. 3:18a)
"En in Hem hebben we de verlossing door zijn bloed, de vergeving van de overtredingen, naar de rijkdom zijner genade." (Ef. 1:7)
Anderen vergeven. Een tweede voorwaarde voor onze vergeving is, dat wij anderen vergeven. 1 Kor. 13:5 zegt: "echte liefde rekent het kwade niet toe." Denk er aan, dat Spreuken 17:9 zegt, dat een echte vriend vergeeft. God heeft ook het vergeven van anderen als voorwaarde gesteld voor het ontvangen van zijn vergeving.
"Want indien gij de mensen hun overtredingen vergeeft, zal uw hemelse Vader ook u vergeven; maar indien gij de mensen niet vergeeft, zal ook uw Vader uw overtredingen niet vergeven." (Matt. 6:14,15)
"Maar weest jegens elkander vriendelijk, barmhartig, elkander vergevend, zoals God in Christus u vergeving geschonken heeft." (Ef. 4:32)
Schuldbelijdenis. We moeten onze zonden aan God belijden als we willen dat onze relatie met God volledig hersteld wordt. Hierboven kunt u lezen, dat we vergeving nodig hebben, want onze onbeleden zonden scheiden ons van God. Belijden is derhalve de manier om de relatie met de Heer weer te herstellen. We moeten ons hierbij realiseren, dat het voor ons eigen bestwil is, dat we belijdenis doen en ons weer richten op de Heer, want Hij is getrouw, ook al zijn wij het niet. (2 Tim. 2:13)
"Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om onze zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid." (1 Joh. 1:9)
Bekering. We moeten een besluit nemen om te veranderen om onze zonden de rug toe te keren.
"Daarom, zo zegt de Here: Indien gij terugkeert, zal Ik u doen terugkeren, dan zult gij voor Mij staan..." (Jer. 15:19a)
De gevolgen van vergeving.
De Bijbel belooft de volgende zegeningen als gevolg van Gods vergeving:
Gelukkig. Als we Gods vergeving leren kennen, zijn we zalig (gelukkig).
"Welzalig (gelukkig) hij, wiens overtreding vergeven, wiens zonde bedekt is. Welzalig (gelukkig) de mens, wie de Here de ongerechtigheid niet toerekent en in wiens geest geen bedrog is." (Psalm 32:1,2)
God kiest ervoor om ons de zonde niet toe te rekenen. Nog een gevolg van vergeving is dat God geen boekhouding bijhoudt van onze zonde, Hij rekent ons de zonde niet toe. Omdat het bloed van Christus onze zonden bedekt, heeft God besloten ze uit zijn gedachten te bannen.
"Ik, Ik ben het, die uw overtredingen uitdelg om Mijnentwil en Ik gedenk uw zonden niet." (Jesaja 43:25)
God verwijdert de zonden van ons. Het is mogelijk voor de Heer om naar ons te kijken zonder onze zonden te zien, want toen Hij ons vergaf verwijderde Hij onze zonden van Zich zover het oosten is van het westen (Psalm 103:12)
We kunnen onszelf vergeven. Als we vergeving ontvangen, kunnen we ook onszelf vergeven en verder gaan met ons leven.
"Broeders, ik voor mij acht niet, dat ik het reeds gegrepen heb, maar n ding (doe ik): vergetende hetgeen achter mij ligt en mij uitstrekkende naar hetgeen voor mij ligt, jaag ik naar het doel, om de prijs der roeping Gods, die van boven is, in Christus Jezus." (Phil. 3:13,14)
Bron: http://www.christiananswers.net/dutch/q-dml/dml-y004d.html
..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:35
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Voorzichtig met je hoofd tegen die muur Crossy, anders wordt het een flinke koppijn!  |
Als je toch in de knuffelmood bent, met die koppijn kan Cross er ook wel een gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:40
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Als je toch in de knuffelmood bent, met die koppijn kan Cross er ook wel een gebruiken  |
Ik krijg vanavond wel een knuffel, laat angel maar digi knuffels blijven uitdelen ....
Tis al veel te lang geleden dat ik haar (mijn dochter) zag.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:44
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik krijg vanavond wel een knuffel, laat angel maar digi knuffels blijven uitdelen ....
Tis al veel te lang geleden dat ik haar (mijn dochter) zag..... |
Fijne avond dan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 15:59
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik krijg vanavond wel een knuffel, laat angel maar digi knuffels blijven uitdelen ....
Tis al veel te lang geleden dat ik haar (mijn dochter) zag..... |
Dan wens ik je een hele fijne avond Crossy! (enneh...Pimpy krijgt die digi vanavond in het echt!) Ton woont helaas te ver weg....komt volgende week zaterdag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 16:02
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Naar aanleiding van het gesloten topic exen zou ik wel door willen gaan op het verwerken van het verleden. In dat topic kwamen verschillende reacties naar boven wat betreft exen, zowel positieve als negatieve. Nu is het niet mijn bedoeling om weer een topic te openen om lekker op je ex af te geven, maar waar ik benieuwd naar ben... hoe ga je er mee om, hoe verwerk je je verleden, en hoe laat je het los?
Waarom heeft de een meer last van het feit een ex te hebben dan de ander. We weten allemaal dat CM stikt van de beschadigde mensen in dat opzicht, dus een beetje tact in je reactie zou welkom zijn |
Het is een kunst om iets los te laten.
Als iemand zich aan iets vastklampt en de ander probeert het af te pakken, dan heb je de neiging om te vechten en zich te verzetten. Je wilt niet loslaten en daarom klampt men zich nog steviger vast.
Het loslaten van een relatie kan je doen door alles over je heen te laten komen en niet proberen om los te laten. Als je op deze wijze aan je partner terugdenkt, rouwt je zoals het moet.
In het begin zal het verlies nog erger voelen of sterke gevoelens pijn, woede, verdriet, angst of spijt voelen. Deze pijn is tijdelijk, door langzaam los te laten zal te pijn steeds minder worden en uiteindelijk zult je zonder spijt aan de verloren relatie terug denken. Wanneer je dit punt kunt bereiken, is je hart vol van liefde en kunt je vrede hebben met de nieuwe situatie. Dan ben je in staat een nieuwe relatie te beginnen en heb je een basis gelegd om nieuwe liefde te vinden. Als het hart geheeld is, doet de herinnering aan je partner niet langer pijn.
Om opnieuw te beginnen hoor je eerst te leren om los te laten.
Het is belangrijk om het verdriet voorzichtig te ervaren en de pijnlijke emoties toe te laten en onder ogen zien. Door verdriet te hebben en te rouwen verwerkt iemand dit verdriet en leert je om de pijn los te laten.
Het klinkt als een cliché maar het beste moment om weer aan een relatie te beginnen, is wanneer je vindt dat je best zonder zou kunnen.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op vrijdag 10 december 2010, 16:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 16:51
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Dan wens ik je een hele fijne avond Crossy! (enneh...Pimpy krijgt die digi vanavond in het echt!) Ton woont helaas te ver weg....komt volgende week zaterdag! |
Je bent er maar d(r)uk mee Angel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 december 2010, 16:52
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Misschien kun je hier iets mee Marijan Dan is het iets visueler voor de kids
 |
Huh......
En dan de volgende morgen een rij boze moeders (vaders) op de stoep zeker.
'k Hoop dat jij je kids niet zulke kleurplaten geeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |