| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:49
|
|
|
|
| BART817 schreef: | ik? wakker ja vanaf 08:01 (echt waar!) ga weer bijna naar bed als je het niet erg vind, maar een aardige vent (wie ik uitnemender 8 dan mijzelf) weet dat vast wel te waarderen, toch? visser?
ps: zit er wel genoeg pluis aan je haakje??? |
Nee hoor , vind ik helemaaaaaaaaal niet erg , ga maar lekker slapen. Welterusten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:51
|
|
|
|
helaas gaat men hier helemaal voor de digitale knuffels. ik wil best meedoen, hoe willen jullie het het liefst hebben?
morse: -.- -. ..- ..-. ..-. . .-.. ofwel:
(k) lang-kort-lang... (n) lang-kort... (u) kort-kort-lang... (f) kort-kort-lang-kort... (f) kort-kort-lang-kort... (e) kort... (l) kort-lang-kort-kort.
(kun je toch nog knuffelen als de oorlog weer uitbreekt )
of:
ASCII: 1101011 1101110 1110101 1100110 1100110 1100101 1101100
nogmaals ASCII maar dan 'KNUFFEL' in hoofdletters: 1001011 1001110 1010101 1000110 1000110 1000101 1001100
meer ideeën?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:54
|
|
|
|
meer ideeën?[/quote]
WARTAAL.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:59
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | | tuurlijk arend, maar christenen zijn soms net mensen, vergeven kan weleens moeilijker zijn als alleen de woorden uitspreken...ik vergeef je |
Soms moet je de realistische kant boven de emotionele kant zetten, en dan.....wordt het een stuk makkelijker, want verder moeten we toch!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:01
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Maar vergeven hoort toch bij de christelijke moraal? 70 maal 7 maal! Toch? |
Is het moeilijkste wat er is....ook buiten het christelijke moraal....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | meer ideeën? |
WARTAAL.[/quote]
vertalingen (zoals vermeld, goed lezen): knuffel en: KNUFFEL (ps: morse is niet hoofdlettergevoelig)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:03
|
|
|
|
Wie kan ik blij maken met rocks-vijfjes. Heb ze ooit eens gespaard hier bij de Texaco, maar die is er jaren geleden mee gestopt. Ze liggen hier maar in de kast en ik doe er niks mee. Waar ik ze kan inleveren weet ik ook niet maar hier in de buurt dus nergens. Is er iemand die ze écht GOED kan gebruiken , stuur me maar een mail.
Gr, visser.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:05
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Is het moeilijkste wat er is....ook buiten het christelijke moraal.... |
Minder moeilijk, zoals ik al eerder aangaf, door realistisch na te denken! Gooi die persoonlijke emoties is voor 1 keer overboord! Verder moet je toch, en in het geleden blijven hangen biedt nooit een toekomst! Denk! En denk vooral vrij!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:08
|
|
|
|
| BART817 schreef: | | helaas gaat men hier helemaal voor de digitale knuffels. |
Niet iedereen hoor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:08
|
|
|
|
-. --- ..- --..-- / --. . .-.. ..- -.- -.- .. --. / -.- .- -. / ...- .. ... ... . .-. / -.. .. - / - --- -.-. .... / -. .. . - / .-.. . --.. . -. .-.-.- / . .. --. . -. .-.. .. .--- -.- / -.- .- -. / .. -.- / .... .. . .-. / -.. ..- ... / .- .-.. .-.. . ... / ... -.-. .... .-. .. .--- ...- . -. / .-- .- - / .. -.- / -- .- .- .-. / .-- .. .-.. / --.. --- -. -.. . .-. / -.. .- - / .... .. .--- / -... --- --- ... / --- .--. / -- . / --.. .- .-.. / .-- --- .-. -.. . -. .-.-.- / .-- .- - / . . -. / ..- .. - ...- .. -. -.. .. -. --. --..-- / . -. / .... . - / .-- . .-. -.- - / -. --- --. / ... - . . -.. ... -.-.-- / ---... -....- -.--.-
tja, kom daar maar eens achter 
vertaling: nou, gelukkig kan visser dit toch niet lezen. eigenlijk kan ik hier dus alles schrijven wat ik maar wil zonder dat hij boos op me zal worden. wat een uitvinding, en het werkt nog steeds! : -)
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op zondag 12 december 2010, 23:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:10
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Niet iedereen hoor! |
oke, stuur dan maar per post...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:13
|
|
|
|
Daarom hou ik ook zoveel van statistieken! Het zijn wel gemiddeldes, maar zijn heel redelijk betrouwbaar! En inderdaad, je vind geen oud-gereformeerden in China! Haha! En, wees blij dat we met de "godsdienstvrijheid" hier leven en niet in Irak of Afganistan! Toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:14
|
|
|
|
| BART817 schreef: | -. --- ..- --..-- / --. . .-.. ..- -.- -.- .. --. / -.- .- -. / ...- .. ... ... . .-. / -.. .. - / - --- -.-. .... / -. .. . - / .-.. . --.. . -. .-.-.- / . .. --. . -. .-.. .. .--- -.- / -.- .- -. / .. -.- / .... .. . .-. / -.. ..- ... / .- .-.. .-.. . ... / ... -.-. .... .-. .. .--- ...- . -. / .-- .- - / .. -.- / -- .- .- .-. / .-- .. .-.. / --.. --- -. -.. . .-. / -.. .- - / .... .. .--- / -... --- --- ... / --- .--. / -- . / --.. .- .-.. / .-- --- .-. -.. . -. .-.-.- / .-- .- - / . . -. / ..- .. - ...- .. -. -.. .. -. --. --..-- / . -. / .... . - / .-- . .-. -.- - / -. --- --. / ... - . . -.. ... -.-.-- / ---... -....- -.--.-
tja, kom daar maar eens achter 
vertaling: nou, gelukkig kan visser dit toch niet lezen. eigenlijk kan ik hier dus alles schrijven wat ik maar wil zonder dat hij boos op me zal worden. wat een uitvinding, en het werkt nog steeds! : -) |
Heb ik toch al gezegd? WARTAAL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Minder moeilijk, zoals ik al eerder aangaf, door realistisch na te denken! Gooi die persoonlijke emoties is voor 1 keer overboord! Verder moet je toch, en in het geleden blijven hangen biedt nooit een toekomst! Denk! En denk vooral vrij!! |
Het zijn niet alleen emotie's maar ook wonden en littekens van binnen bij iemand....dat is levenservaring!!!.....
Daarom wordt het moeilijk.... Vooral als het om de juwelen gaat.
I Know Who Holds Tomorrow
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 12 december 2010, 23:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wie kan ik blij maken met rocks-vijfjes. Heb ze ooit eens gespaard hier bij de Texaco, maar die is er jaren geleden mee gestopt. Ze liggen hier maar in de kast en ik doe er niks mee. Waar ik ze kan inleveren weet ik ook niet maar hier in de buurt dus nergens. Is er iemand die ze écht GOED kan gebruiken , stuur me maar een mail.
Gr, visser. |
Die kun je inwisselen voor geld Visser. Formuliertje halen en opsturen.
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heb ik toch al gezegd? WARTAAL  |
nee, sorry, maar wartaal is al: .-- .- .-. - .- .- .-..
maar t was leuk geprobeerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:17
|
|
|
|
EN NU ..sorry caps out...en nu..en hele dikke lievevolle knuffel naar Marianne 129!!!!! Gewoon omdat ze zo lief is! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
|
|
|
Waar blijven de 06-nummers
Hier volgt de aangepaste lijst....
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: Henduk 06- Gelderland: Arend 06 Zuid-Holland: Mario 06- Zeeland: Visser 06- Noord-Brabant: Grace 06- en Visser 06- Noord-Holland: Limburg: WMG 06- Flevoland: Utrecht:
Buitenland Duitsland: Pieter 06- België: Frank 06-
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Die kun je inwisselen voor geld Visser. Formuliertje halen en opsturen.
GrZ! |
eN WAAR HAAAAAAAAL IK DAN DAT FORMULIERTJE? NIET HIER BIJ DETEXACO , WANT DIE IS PLIJTE. EN DE VOLGENDE TEXACO IS ZEKER EEN EIND HIER VANDAAN.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:18
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | EN NU ..sorry caps out...en nu..en hele dikke lievevolle knuffel naar Marianne 129!!!!! Gewoon omdat ze zo lief is! Angy  |
ow ow ow
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Heb ik toch al gezegd? WARTAAL  |
ik zie t al, je bent niet uit '43, maar je bent duidelijk zelf 43...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Als het erg moeilijk wordt dan wil ik er wel eens over denken hoor. Zeeland is toch niet zo groot. |
Staat genoteerd, Visser.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:20
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Het zijn niet alleen emotie's maar ook wonden en littekens van binnen bij iemand....dat is levenservaring!!!.....
Daarom wordt het moeilijk.... |
Dat is geen realisme! Dat zijn en blijven emoties! Levenservaring is een combinatie van realisme en emoties, je moet alleen op de juiste momenten een keuze weten te maken! Dat is het verschil! En blijf vooral niet hangen in het verleden! Dat biedt je geen toekomst! Iedereen wil toch verder?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:20
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | EN NU ..sorry caps out...en nu..en hele dikke lievevolle knuffel naar Marianne 129!!!!! Gewoon omdat ze zo lief is! Angy  |
Pfff, dank je Angel, daar wal ik wel ff aan toe hoor
En natuurlijk ook een hele dikke knuf voor Angelique, omdat ze de eerste is die me een digitale knuffel heeft gegeven
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op zondag 12 december 2010, 23:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:22
|
|
|
|
| BART817 schreef: | ik zie t al, je bent niet uit '43, maar je bent duidelijk zelf 43...  |
terror bart is ook aangeland in de knuffelhoek
ga maar gauw naar bed jochie. lekker knuffeltje, en gauw slapen...mammie zal het licht uit doen...pfttttt
Laatst aangepast door
|
JOLAN931
|
op zondag 12 december 2010, 23:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:22
|
|
|
|
| BART817 schreef: | ik zie t al, je bent niet uit '43, maar je bent duidelijk zelf 43...  |
ga nou maar lekker naar je bedje jochie , en droom maar lekker van een knuffel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:26
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | terror bart is ook aangeland in de knuffelhoek
ga maar gauw naar bed jochie. lekker knuffeltje, en gauw slapen...mammie zal het licht uit doen...pfttttt |
terreur en aangeland, gelukkig maar, geen 911 hier
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:29
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | terror bart is ook aangeland in de knuffelhoek
ga maar gauw naar bed jochie. lekker knuffeltje, en gauw slapen...mammie zal het licht uit doen...pfttttt |
(ps: in oktober dit jaar is mijn moeder overleden, dus daar is t licht echt uit, sorry geen leuke grap in dit geval)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:30
|
|
|
|
| AREND003 schreef: | | Dat is geen realisme! Dat zijn en blijven emoties! Levenservaring is een combinatie van realisme en emoties, je moet alleen op de juiste momenten een keuze weten te maken! Dat is het verschil! En blijf vooral niet hangen in het verleden! Dat biedt je geen toekomst! Iedereen wil toch verder? |
Klopt, ben met je eens, het verleden is dood. Je kan er niet iets aan toevoegen of eraf halen.....Alleen de toekomst kun je beinvloeden.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 12 december 2010, 23:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:30
|
|
|
|
| BART817 schreef: | | (ps: in oktober dit jaar is mijn moeder overleden, dus daar is t licht echt uit, sorry geen leuke grap in dit geval) |
Licht = de lamp...lijkt me logisch
maar alsnog gecondoleerd....sorry
|
|
| Naar boven |
|
|