| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Hoe bak je sneeuwballen? |
Doe een klontje boter in de pan . Voeg aan de sneeuw zout en peper toe , wacht tot de boter goed heet is . Daarna de ballen om en om enkele minuten op heet vuur dichtschroeien . Klaar is kees. Heerlijuk in combinatie met gestampte muischjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:22
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Op dit moment ben ik bij foto.s toevoegen, ik klik aan en kom op de homepagina van Chr. Ma. uit 
Heb Chris nu gemaild. |
Als je op foto's toevoegen klikt krijg je de map mijn documenten of mijn afbeeldingen. ( als het goed is) . Daar kan je dan de foto uit selecteren . Is de foto groter dan 3 mb dan moet je'm eerst verkleinen.
Maar als ik dit zo lees dan denk ik toch dat er iets mis is met je pc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:24
|
|
|
|
Chat: Mijn stelling is dus het volgende: bagataliseer het belang van het huwelijk niet. Dan doe je Gods principes tekort.... [i]
Ik zelf ben voor latten wat ik hier ergens las vlak hiervoor, in dit topic of een ander. Want, als je nu al ouder bent, het nodige hebt meegemaakt in deze gebroken wereld, een partner hebt die ook het nodige aan bagage heeeft. Dan moet er ook genoeg plaats zijn voor al die bagage. Ja, ik weet niet hoe ik dat goed zeg, ik ben ook geen psycholoog.
Want als kerken vinden dat latten enzo niet mag, en dan pressen om te trouwen, en de liefde is er wel, maar ja, de patrners hebben beidden teveel meegemaakt, wat dan als het huis(letterlijk) te klein wordt?
Met latten kan je, ik dan nog even naar mijn eigen huis gaan.
Dan kan ik even wat afstand nemen, om van een afstandje nar de dingen te kijken.
Iets anders is, als je beidde tussen de 16 en de 20 bent zeg maar, ja, dan kan je wel ff een jaaartje wachten en trouwen, maar ja, dan ben je zo jong, kan je nog naar elkaar toegroeien.
Gelukkig zien meer kerken dat in, ook in de kereknraad enzo.
Groetjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:33
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Ja, het is inderdaad niet zozeer de ik die ermee te maken heeft, al komt dat zeker ook voor! |
Daarom is het goed dat mensen zichzelf eens spiegelen nietwaar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Daarom is het goed dat mensen zichzelf eens spiegelen nietwaar? |
Dat is dus al een van de goede redenen om niet teveel enkel op het ik gericht te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Daarom is het goed dat mensen zichzelf eens spiegelen nietwaar? |
Maar als je je spiegelt zie je alleen jezelf toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:43
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Dat is dus al een van de goede redenen om niet teveel enkel op het ik gericht te zijn  |
Om mijn werk hebben ze de ,zoals ze dat noemen- spiegelbijeenkomsten, bijzonder zinvol hoor....... Je moet alleen wel tegen kritiek en directheid kunnen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Om mijn werk hebben ze de ,zoals ze dat noemen- spiegelbijeenkomsten, bijzonder zinvol hoor....... Je moet alleen wel tegen kritiek en directheid kunnen.......  |
Het zijn lachspiegels dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Bij deze wil ik een anoniem persoon bedanken die mij een kerstkaart stuurde via sussannah475.
er stond geen afzender op. |
haha Maris, geen idee joh dat je de afzender niet wist... had het ff aan mij gevraagd dan... Denk wel dat het dezelfde afzend(st)er is als de kerstkaart die ik ontvangen heb...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:49
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat een mooie foto van je tuin visser.......  |
wit hé????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:51
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Toch is en blijft die ceremonie een menselijke vinding, Chatuliem! | Daarmee ontken je dus het belang wat God hecht aan die ceremonie. Wat voor zin heeft een huwelijksinzegening dan voor jou?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:52
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Het zijn lachspiegels dan?  |
Ik ben serieus hoor....., je steekt er nu de draak mee maar het is bijzonder zinvol......... Moesten meer mensen zich eens mee bezig houden denk ik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Daarmee ontken je dus het belang wat God hecht aan die ceremonie. Wat voor zin heeft een huwelijksinzegening dan voor jou? |
Wat voor belang hecht God aan de ceremonie? Het is door mensen ingesteld toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | wit hé????????  |
Wat is die groene paal dan tussen al dat wits? Of is dat een vreselijk domme vraag???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:54
|
|
|
|
Allemaal hartelijk dank voor het supergezellige kerstfeest... !! Wadriaan en Grace, mijn dank voor de organisatie, dat dit mede mogelijk was door jullie... tnx !! Enne... Henduk bedankt voor het ophalen en thuisbrengen, vond het erg gezellig... Voor herhaling vatbaar
mag van mij veeeeel eerder dan kerst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:57
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben serieus hoor....., je steekt er nu de draak mee maar het is bijzonder zinvol......... Moesten meer mensen zich eens mee bezig houden denk ik..... |
Sorry, ik zag het vóór me, de lachspiegels... maar... zolang je er iets aan hebt gehad?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:57
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Wat is die groene paal dan tussen al dat wits? Of is dat een vreselijk domme vraag??? |
Droogmolen met een groene hoes er om heen. Word tijd voor een witte hé.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:58
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Daarmee ontken je dus het belang wat God hecht aan die ceremonie. Wat voor zin heeft een huwelijksinzegening dan voor jou? |
Een inzegening is voor mij iets heel moois als aanvulling op de voltrekking. Maar de ceremonie blijft iets wat door mensen is ingesteld. God hecht overigens niet aan ceremonies, maar aan harten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:58
|
|
|
|
het was een super feesie gister avond erg gezellig veel gelachen hoord er ook bij eten was uitstekend organisatie een 10+
vond het een heel gezelig groepje.toch zeker blij dat k er bij mocht zijn.heb er erg van genoten.
terugweg was wel erg lang..half 12 weggereden..en was om kwart voor 5 thuis. moest nog ff over ede en jonge dame weg brengen..
maar wat moeder hannah nu er presies moest is me nog niet helemaal duidelijk kan het toch niet laten om ff geintje te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:59
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Sorry, ik zag het vóór me, de lachspiegels... maar... zolang je er iets aan hebt gehad? |
zal er maar niet meer serieus op ingaan.....te hoog gegrepen denk ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:59
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Allemaal hartelijk dank voor het supergezellige kerstfeest... !! Wadriaan en Grace, mijn dank voor de organisatie, dat dit mede mogelijk was door jullie... tnx !! Enne... Henduk bedankt voor het ophalen en thuisbrengen, vond het erg gezellig... Voor herhaling vatbaar
mag van mij veeeeel eerder dan kerst... |
En wat heb je gezongen voor Henduk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:01
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Droogmolen met een groene hoes er om heen. Word tijd voor een witte hé. |
Steekt wel mooi af tegen al dat wit......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:04
|
|
|
|
Hannah was doortochtig naar Hardinxveld-Griezeldam
kan niet anders zeggen dan dat ik het leuk vond dat ze er even was.
wel jammer dat ze me niet heeft zien staan afwassen...(had me weer een pluspuntje opgeleverd )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En wat heb je gezongen voor Henduk?  |
haha... niet gezongen... lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:06
|
|
|
|
Laten we nu maar eens wat meer de diepte in gaan. Alcohol is niet verkeerd, de Bijbel is niet tegen alcohol, alleen waar zijn de grenzen?? Een aantal stelt duidelijk dat alcohol en verkeer totaal niet samengaat, en anderen zeggen, een wijntje aan het begin van de avond kan geen kwaad....
Gisteren heb ik aan het begin van de avond een wijntje gehad, heb 's nachts wel gereden (van half vier tot half vijf).
Maar waar is de grens van alcoholisme? Het artikel noemt het alcoholisme, als je in het dagelijkse leven gevolgen ondervindt van het gebruik. Maar eigenlijk vind ik dat een vage grens. Want voordat jezelf het ondervindt, heeft je omgeving het allang door...Dan valt het uiteindelijk niet meer te ontkennen. Wat ik zelf een beter criterium vind, is dat je elke avond moet drinken. Dat je het niet een avondje kunt overslaan. Dat je het nodig hebt, je goed te voelen en dat je gespannen bent als je er zonder bent. Dat kun je nl. wel goed zelf inschatten.
Mensen in je omgeving hebben sneller door dat je verslaafd bent. Voor jezelf denk je dat je dit wel verborgen kunt houden, maar dat lukt gewoon niet. Als je voortdurend een roes opzoekt om jezelf goed te voelen, merk je, dat je vergeetachtig wordt, je verliest je concentratie en je gaat fouten maken.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:10
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Een inzegening is voor mij iets heel moois als aanvulling op de voltrekking. Maar de ceremonie blijft iets wat door mensen is ingesteld. God hecht overigens niet aan ceremonies, maar aan harten!  | God hecht heel veel aan ceremonis Henk, lees maar eens wat Hij mensen oproept om te doen tijdens feesten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:11
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Wat voor belang hecht God aan de ceremonie? Het is door mensen ingesteld toch? | Het huwelijk is door God ingesteld en wordt door mensen uitgevoerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:12
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | God hecht heel veel aan ceremonis Henk, lees maar eens wat Hij mensen oproept om te doen tijdens feesten.... |
Dat maakt nog niet dat de ceremonies voorwaarde zijn voor iets Chatuliem. Dat zijn twee totaal verschillende dingen! En nogmaals, Hij hecht meer waarde aan het hart dan aan welke ceremonie ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:14
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Dat maakt nog niet dat de ceremonies voorwaarde zijn voor iets Chatuliem. Dat zijn twee totaal verschillende dingen! En nogmaals, Hij hecht meer waarde aan het hart dan aan welke ceremonie ook! | Ook daarin mag ik je wijzen, dat een koning gezalfd moest worden...Een ceremonie heeft ook een geestelijke betekenis en in het huwelijk geldt dat ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:14
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | We zullen je missen Tess, heel veel geluk, en vast wel tot ziens hier of elders |
Soms is het goed Tes even tijd voor jezelf we zien je gauw weer Kom eerst in de rust.
|
|
| Naar boven |
|
|