| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 15:12
|
|
|
|
Ook van mij alle goeds Chris,je was de onzichtbare man achter de schermen die cm mogelijk maakte,hartelijk dank daarvoor! (op je volgende project wat meer blikken met leuke mannen opentrekken he )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 15:48
|
|
|
|
[quote=ALOUS961]
dolle pret thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 15:59
|
|
|
|
hoi vrienden
ik heb van vakantieveiling een bon gewonnen twv €120,00 Ik kon niet gaan omdat ik alleen ben, ik dacht voor de lol Het is mijn grote spijt dat ik die moeten kopen. Wie kan die kopen? weggooien vind ik erg zonde, niet lager €50,00 4 maanden op de marktplaats gezeten en zonder kopers gemeld. Let op GEEN badkleding in sauna
Geldig tot 28 januari!!!!
Wie biedt? Mailen naar mij, na het betalen stuur ik originele bon naar jou
Groetjes Herman
ARRANGEMENT Compleet arrangement bij een prachtig sauna resort Een volledig sauna arrangement voor 2 personen bij Huize Holterhof. DATA Dit arrangement is te boeken op alle dagen van de week. De geldigheidsduur van uw waardebon is 6 maanden. OVERIGE INFO Uitgifte datum: 28-07-2010 In te wisselen bij: De Holterhof Sauna & wellness in Enschede Reserveren: info@huizeholterhof.nl/ 053 4605570
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 16:06
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | gisteren andijvie vandaag eten we spruitjes stampot met blokjes kaas erdoor en een heelijke rookworst echt winterkost dus 
 |
Volgens mij krijg jij de laatste tijd geen hap meer door je keel.
Oorzaak? ....een beetje verliefd.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op woensdag 22 december 2010, 16:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 16:06
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Word je nu zelf ook lid van CM???  |
word hij erelid van CM?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 16:14
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | word hij erelid van CM?  |
Een erelid mag toch levenslang gratis lid blijven?
We kunnen ook een koninklijke onderscheiding aanvragen voor Chris. Dat heeftie wel verdient vind ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 16:14
|
|
|
|
Hoe is het nu gegaan Taliet? Mannen in overvloed?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 16:56
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Het boek Jiska, uitgegeven door Ark Boeken.
Het is geschreven door een moeder, die haar 16-jarige dochter verloor aan kanker. Wat een onvoorstelbaar leed. 't Is een heel heftig, maar ook heel indrukwekkend verhaal. Dit meisje heeft een heel bijzondere getuigenis achtergelaten. Aan het eind van haar leven zag ze, met een rotsvast vertrouwen in God, met een sterk verlangen uit naar de hemel.
Het boek heeft een diepe indruk op me gemaakt. |
Hallo MArijano
Zou ik van jou het isbn nummer mogen hebben van dit boek Jiska, Mijn dochter heet nl. zo. Ik had er al eens over gehoord. Maar wist niet meer hoe het heette.
alvast dank Alous
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 17:42
|
|
|
|
Een super dikke knuffel voor Leanne Ze weet wel waarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 17:58
|
|
|
|
Toch een warm gevoel dat ik in de nazomer van jouw carriere hier toch nog een euh... persoonlijke mail van je mocht ontvangen!!  Ik zal je waarschuwing ter harte nemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 18:01
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | hoi vrienden
ik heb van vakantieveiling een bon gewonnen twv €120,00 Ik kon niet gaan omdat ik alleen ben, ik dacht voor de lol Het is mijn grote spijt dat ik die moeten kopen. Wie kan die kopen? weggooien vind ik erg zonde, niet lager €50,00 4 maanden op de marktplaats gezeten en zonder kopers gemeld. Let op GEEN badkleding in sauna
Geldig tot 28 januari!!!!
Wie biedt? Mailen naar mij, na het betalen stuur ik originele bon naar jou
Groetjes Herman
ARRANGEMENT Compleet arrangement bij een prachtig sauna resort Een volledig sauna arrangement voor 2 personen bij Huize Holterhof. DATA Dit arrangement is te boeken op alle dagen van de week. De geldigheidsduur van uw waardebon is 6 maanden. OVERIGE INFO Uitgifte datum: 28-07-2010 In te wisselen bij: De Holterhof Sauna & wellness in Enschede Reserveren: info@huizeholterhof.nl/ 053 4605570 |
Zoek je nou naaktloperts op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 18:32
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Hup Pieter naar oew bedje gij, tis weer veels telaat hihi |
Sja, de nacht is voor het ongedierte hé!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 18:38
|
|
|
|
|
je zegt niks verkeerds, maar wel weer eenzijdig, en het is niet zo dat we als christen-kind van God niet getuchtigd kunnen worden, integendeel, vandaar mijn tegengewicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 18:40
|
|
|
|
lidmaatschap van de e.o opzeggen bedoelde ik. t word steeds gekker en vrijzinniger.
Iemand die letterlijk zegt ik heb niks met de Bijbel...tja...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 18:57
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | lidmaatschap van de e.o opzeggen bedoelde ik. t word steeds gekker en vrijzinniger.
Iemand die letterlijk zegt ik heb niks met de Bijbel...tja... |
Dat was geen uitspraak van de EO, maar gewoon van iemand die net heeft erkend dat er blijkbaar toch wel Iemand is die naar hem omziet...
Wat is daar vrijzinnig/shockerend aan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:02
|
|
|
|
Even een ander spoortje in deze discussie. Want schepping naar Gods beeld, hoe verhoudt zich dat tot het bestaan van het kwaad? Er zijn een paar teksten waarin het kwaad toch wel een voor sommige mensen bijzondere bron heeft:
Jesaja 45:7 ik vormde het licht, en heb het duister geschapen; het heil verwekt, en het onheil gesticht: ik, Jahweh, heb dit alles gedaan!
Amos 3:6 wordt de bazuin in de stad geblazen, zonder dat het volk ervan schrikt; of barst er een onheil los in de stad, dat Jahweh niet heeft beschikt?
Leek me toch aardig om hier eens bij stil te staan met zijn allen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:12
|
|
|
|
Mooie woorden. Ik heb ze wel klaar, wanneer het om geluk, blijdschap, tegenslag, ziekte en dood gaat. Echt ik meen er ieder woord van, soms schieten woorden echt tekort. Mooie, warme gebeden worden gezonden naar Onze Hemelse Vader, en ja echt Hij is nabij. Ik heb het zelf ondervonden en ik ondervind het nog iedere dag. Dat is een ervaring een gevoel van geborgenheid en vertrouwen wat ik iedereen zo graag toewens dat ook te mogen en kunnen ervaren. Die wetenschap en zekerheid pakt niemand mij af.
Het einde van 2010 nadert, een nieuw jaar kondigt zich aan. Kritisch blik ik terug, waar ben ik tekortgeschoten? Allerlei gevoelens passeren de revue. Een gevoel van geluk, wanneer ik kijk naar mijn kinderen en de familie die om ons heen staat. Wat een rijkdom. Ook een gevoel van verdriet en weemoed. Wat had ik veel willen delen met vrienden. Ik heb dikwijls het gevoel dat vrienden me tussen de vingers wegglippen. Ik ben niet alleen druk met mijzelf mijn kinderen en familie, maar even zozeer ook mijn vrienden. Zo onderhand allemaal in een relatie wel of niet gezegend met kinderen, en ik hoop dat ze gelukkig zijn, worden en blijven.
2011 komt eraan. Vele hebben van mij de beste wensen ontvangen voor het komende jaar. Het is zo’n gewoonte geworden. De woorden klinken bijna hol en vanzelfsprekend. Toch vraag ik mezelf, nu, concreet af: “Welke bijdrage mag ik leveren tot jou geluk? “ Kortom, als je me nodig hebt, ik wil er graag voor je zijn en ik hoop dat ik het waar kan en mag maken. Mijn intentie is er in ieder geval.. nu nog concreet..
Een heel gelukkig 2011 allemaal! Liefs Miek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:14
|
|
|
|
bloot slaat dood 
(eigen ervaring)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:23
|
|
|
|
Gevoel zegt: Kijk eens om je heen Jezus zegt: Zie op Mij Gevoel zegt: Hier kom je nooit uit Jezus zegt: Ik maak je vrij Gevoel zegt: Je struikelt telkens weer Jezus zegt: Ik hou je vast Gevoel zegt: Je hebt ook zoveel zorgen Jezus zegt: Geef Mij dan je last Gevoel zegt: Jij schiet altijd te kort Jezus zegt: In Mij ben je volmaakt Gevoel zegt: Je woorden zijn zonder kracht Jezus zegt: Ik ben het die harten raakt Gevoel zegt: Jij kan allen maar huilen Jezus zegt: Verblijdt je ten alle tijden Gevoel zegt: Trek maar een muur op Jezus zegt: Niets kan je van Mij liefde scheiden Gevoel zegt: Je bent onzeker en angstig Jezus zegt: Vrees niet je bent van Mij Gevoel zegt: De mensen mogen mij niet Jezus zegt: Ik ben voor jou ,wie zal tegen je zijn Gevoel zegt: Je bent zo minderwaardig Jezus zegt: Je bent kostbaar in Mijn ogen Gevoel zegt: Ga maar heel diep gebukt Jezus zegt: Heft je hoofd omhoog Gevoel zegt: Jij bent zo zwak Jezus zegt: Zo openbaar je Mijn kracht Gevoel zegt: Hoe kun je nu volhouden Jezus zegt: Als je Mij maar verwacht Gevoel zegt: Je hebt weer te weinig gebeden Jezus zegt: Slaap nu maar, Rust maar in mijn vrede
Laatst aangepast door
|
MARY052
|
op woensdag 22 december 2010, 19:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:27
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | lidmaatschap van de e.o opzeggen bedoelde ik. t word steeds gekker en vrijzinniger.
Iemand die letterlijk zegt ik heb niks met de Bijbel...tja... |
ben je nu ook onder de indruk van wat je gezien hebt van Gordon?? Of eh eh heb je niet naar zo'n slecht programma gekeken???
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VANDAM845
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:31
|
|
|
|
ik heb wel een getuigenis,een hele tijd had ik last van hartritme stoornisen,het zette me leven op zijn kop maar toen er met mij gebeden was,ging het beter, nu gaat het nog steeds prima,gode zij de eer.
Laatst aangepast door
|
VANDAM845
|
op woensdag 22 december 2010, 19:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:37
|
|
|
|
Geloof=gevoel+verstand Dus nee, gevoel en geloof zullen nooit elkaars gelijke zijn  Hetzelfde geldt voor het verstand, wat ook hierboven ingevuld kan worden voor gevoel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:43
|
|
|
|
bij deze nog een welgemeende gelukswens voor 2011 Miek!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:45
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | bloot slaat dood 
(eigen ervaring) |
beter bloojan dan doojan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTY909
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:51
|
|
|
|
Wie gaat de 23e de room leiden? Eva? Martha?.... ik ben iig van de partij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 19:59
|
|
|
|
Woensdag 22 December, Openb. 1:12-19; De sleutel van het dodenrijk.
Voor Johannes zijn de deuren op slot gegaan. De deur van zijn eigen huis. De deur van zijn kerk. Ze hebben hem meegenomen, gearresteerd en weggebracht naar het stille eiland Palmos. En hij ie niet de enige voor wie de deur is dicht gegaan. Vele christenen zijn door de eeuwen heen gevangen genomen, gemarteld en gedood. Het boek Openbaringen is bedoeld als een bemoediging voor de gemeente van Christus. Als alle deuren dicht gaan, de deur van je huis, de deur van je huis, de deur van je kerk, de deuren van het leven – dan blijft er altijd één deur open, wagenwijd: de deur van de hemel! Johannes hoort een stem. Hij draait zich om en ziet een wonderlijke, stralende gestalte: Jezus. En wat houdt Jezus in Zijn hand? De sleutels! De sleutels van de dood en van het dodenrijk. Voor Hem is de dood niet het laatste! Hij maakt het graf weer open! De deur van de dood valt nooit voor altijd in het slot. Hij is de eerste en de laatste, die dood geweest is en zie: Hij leeft! Ook voor ons gaan zo af en toe deuren dicht. Ook wij kennen verdriet over broeders en zusters, mensen die gestorven zijn. Maar Jezus maakt de toekomst open! De sleutels zijn in Zijn hand, voor altijd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:00
|
|
|
|
|
De twee eerste plaatsen zijn heel overduidelijk in de CM kerstTop20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:01
|
|
|
|
grrrr... iemand gebeld die me weer zijn woorden in mijn mond legt... Waarom luistert hij nou nooit eens naar mij hoe ik ergens over denk... ik word daar zo moe van... Ik kan niet anders zeggen dat ik bel voor hem, maar het kost me altijd weer moeite om met hem te praten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 20:06
|
|
|
|
|
“Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand en met heel uw kracht”
|
|
| Naar boven |
|
|