| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:40
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Chat.....heb je mij weleens horen zeggen dat jullie...mannen niet oke zijn?  |
Nee, we zijn toch oke... 
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 18:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik vind het maar spannend.............
wie bakt de lekkerste appeltaart? wie krijgt de rijkste boer? en.........(tromgeroffel)komt er eindelijk diepgang in het programma?
(het is een stuk succesvoller dan cm,dat moet gezegd worden ) |
Vindt je het gek de keuze is daar veel groter en op cm maar beperkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik mis de roddels!
Wat vinden jullie van die superstrak getrokken aardappelboerderij?Die Limburgse?Er lag geen kruimeltje op die binnenplaats! En wat vonden jullie van de opmerking van ksenia(?);"ach,zulke badkamers ben ik gewend"(na het zien van dat superturbosaunastoomdouchebad dinges) Waarom is die duitse krullebol zo geliefd bij hoogopgeleide dames? |
Bij die boer van de supersaunestoomdinges vraag ik me elke aflevering weer af: zoekt tie nou een vrouw......of een fokpaard?
De duitse krullebol(wat een vreselijke slijmbal, net Jos van vorig seizoen) heeft wel een enorme boerderij hier niet zo ver vandaan, alles hypermodern....misschien is dat het? Owja, en hij ging huilen de eerste aflevering toen ze de boeren voor gingen stellen...dat doet het toch ook altijd goed bij de dames, huilende mannen?
Zo, genoeg roddels nu? Ik zat vanmiddag in de chat nog uit te leggen dat je er gewoon ik vind voor moet zetten, dan is het geen roddel maar een mening
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:45
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | het feit dat je 'm toestemming geeft zegt al genoeg, eigenlijk...
 |
ik gaf hier toestemming, wat ik thuis zeg hoor jij niet he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:47
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | ik gaf hier toestemming, wat ik thuis zeg hoor jij niet he  |
vertel, vertel, vertel..... ben echt niet nieuwsgierig....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 18:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:48
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | ik gaf hier toestemming, wat ik thuis zeg hoor jij niet he  |
misschien maar beter, ja...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:48
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Chat.....heb je mij weleens horen zeggen dat jullie...mannen niet oke zijn?  | Nee Carien, jij niet anderen wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:49
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik mis de roddels!
Wat vinden jullie van die superstrak getrokken aardappelboerderij?Die Limburgse?Er lag geen kruimeltje op die binnenplaats! En wat vonden jullie van de opmerking van ksenia(?);"ach,zulke badkamers ben ik gewend"(na het zien van dat superturbosaunastoomdouchebad dinges) Waarom is die duitse krullebol zo geliefd bij hoogopgeleide dames? |
Wat een leuk idee, om een BZV topic te openen! Dat wordt smullen...
Om even bij jouw vragen te beginnen, Leanne. Je bedoelt boer Marcel zeker? Daar kreeg ik dus echt de kriebels van, zo strak en netjes. 'k Moest wel een beetje lachen om een vrouw die vroeg 'je bent precies hè, dan ben je zeker ook precies op vrouwen?' 'k Denk dat ze de spijker op de kop sloeg. Het lijkt mij iemand, die precies weet wat hij wil. Verder lijkt hij me niet erg flexibel, maar de tijd zal het leren.
Boer Richard vond ik in het begin nogal arrogant, die puur op het uiterlijk van een vrouw afgaat. Een beetje een engerd. Toch heb ik mijn beeld, na de laatste uitzending, iets bijgesteld. 'k Heb wel respect voor zijn manier van een bedrijf voeren, dat geeft een heel ander beeld van de boeren dan veel Nederlanders hebben. 'k Heb wel het idee, dat hij dat zelf ook heel goed weet. Dat is dan weer een minpuntje.
Trouwens Carien, 'k zie een boer echt niet als dom hoor. Er wordt tegenwoordig heel veel van ze gevraagd, als je alleen al kijkt naar het administratieve deel van het werk. Verder werken ze keihard, volgens mij.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 3 januari 2011, 18:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:51
|
|
|
|
sorry ik lig hier ff in een deuk ben blij dat mijn vriend niet zo paranoide is en dat ik nog steeds een man durf te vertrouwen na alle elende 
wel een goeie stunt om zo de aandacht te krijgen natuurlijk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 3 januari 2011, 18:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:52
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nee Carien, jij niet anderen wel. |
Chat, ik vind dat je wel erg aan het veralgemeniseren bent hoor. Jammer hoor, al lig ik er niet wakker van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:54
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Chat, ik vind dat je wel erg aan het veralgemeniseren bent hoor. Jammer hoor, al lig ik er niet wakker van. | Deze veralgemenisering is nog niks vergeleken bij wat wij over ons gehoord hebben Marijan. Trouwens, gaan we nog daten. pleaaaassseeeee??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Deze veralgemenisering is nog niks vergeleken bij wat wij over ons gehoord hebben Marijan. Trouwens, gaan we nog daten. pleaaaassseeeee?? |
Tja, als je nu een miljoen gewonnen zou hebben. Maar een tientje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:58
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Maar toch is het niet zo bedoeld denk ik.
We hebben allemaal ons verleden met de emotie's en gevoelens. Het is goed om het een en ander van elkaar te weten, maar gebruik het niet als wapen.....
Het is beter om samen in de naam van Jezus een loflied aan te heffen waarin we geloven....althans dat is waar ik vanuit ga.... |
Dat is pas verstandige taal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:58
|
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Het wordt tijd dat de ware man eens op gaat staan. Te vaak en te veel worden we afgeschilderd als mensen die niet deugen, terwijl ik weet dat er veel mannen zijn, die een goed hart hebben. Laten we ons nog de dingen gezeggen over wat andere mannen gedaan hebben? Laten we ons leiden door schuldgevoel, omdat de vrouw nog zo lijdt onder de andere relatie? Of durven we weer eens voor onszelf op te komen?[/quot]
even on topic...
Deels ben ik met je eens Chat..... De emancipatie zet de man op een verkeerde plek, bijbels gezien..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:59
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Misverstandje denk ik Marijan? |
Huh.... Ik denk 't
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:04
|
|
|
|
[quote=MAR907]
Jullie mogen de baas zijn hoor Mar,als wij er maar geen last van hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:09
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Hoe schat jij mij in, Hannah.... Gelukkig zijn er speciale dagen voor mensen, zoals jij en ik.
Zullen we het CM-uitje alleen voor vrouwen houden? Dan spelen we in ieder geval op safe.  |
Ooooh, "men noth includet".....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:11
|
|
|
|
[quote=LEANNE226]van mij heb je geen last 
Behalve mjn pubers...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 3 januari 2011, 19:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOZUA332
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:17
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | 1. Wilma082 2. Grace (o.v.) 3. Chat..+ hond 4. Willemijn232 5. Billy 701(o.v.) 6. Jasmyn (o.v.) 7. Mar907 8. Trijnie (o.v.) | 9. Jozua (o.v.) (lijkt mij leuk broer chat).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:20
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!! |
Mooi begin. Ben benieuwd naar de onderbouwing van deze stelling.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:21
|
|
|
|
De bijgewerkte lijst ziet er nu zo uit:
1. Wilma 082 2. Grace (o.v.) 3. Chat..+ hond 4. Billy 701(o.v.) 5. Jasmyn (o.v.) 6. Mar907 7. Trijnie (o.v.) 8. Robert 118 9. Mary 052 (o.v.) 10. Jozua 332 o.v.=onder voorbehoud.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 3 januari 2011, 19:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:23
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | | Mooi begin. Ben benieuwd naar de onderbouwing van deze stelling. |
Die is er niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:26
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | | Mooi begin. Ben benieuwd naar de onderbouwing van deze stelling. | Dat is weer zo'n vrouwelijke reactie he. Praten praten praten...en hoe voel je je dan. Geen geklets, maar actie: WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK WIJ ZIJN OK!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:26
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De bijgewerkte lijst ziet er nu zo uit:
1. Wilma 082 2. Grace (o.v.) 3. Chat..+ hond 4. Billy 701(o.v.) 5. Jasmyn (o.v.) 6. Mar907 7. Trijnie (o.v.) 8. Robert 118 9. Mary 052 (o.v.) 10. Jozua 332 o.v.=onder voorbehoud. |
ziet er goed verdeeld uit, mis nog iemand in het noorden...Majaro...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Deze veralgemenisering is nog niks vergeleken bij wat wij over ons gehoord hebben Marijan. Trouwens, gaan we nog daten. pleaaaassseeeee?? | nou chat ik zou zo zachtjes aan gaan denke dat je een vouw ben. en op manne vald.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De eerste actie staat voor vanavond gepland, Met zn allen om acht uur in de chatbox roepen: WIJ ZIJN OK!!! WIJ ZIJN OK!!! |
Jij vind je zelf heel wat.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 19:48
|
|
|
|
|
Die boerin mag er ook wel zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 20:03
|
|
|
|
Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Pieterden264
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 20:10
|
|
|
|
Maandag 3 Januari, Gen. 3: 1-8; Angst.
De mens is bang. Adam en Eva verbergen zich achter de bomen van het paradijs. Ze zijn bang voor God. En ze zijn eigenlijk ook bang voor elkaar. Ze schamen zich. Zo is het ook nog altijd. Mensen zijn bang. Bang voor de dood, bang voor een ontmoeting met God, bang voor het oordeel. Mensen zijn ook bang voor elkaar, wij zijn bang dat anderen ons veroordelen zullen en niet met ons willen samenleven. Diep in ons hart schamen zij ons, voor God en voor elkaar. Hoe komt dat? Dat komt, zou je kunnen zeggen, door onze hoogmoed. Wij willen zoveel, veel te veel. Wij willen eigenlijk het liefste net zo zijn als God. Alles weten. Alles kunnen. Super-mensen zijn. En de duivel, de tegenstander van God, het kwaad-in-eigen-persoon, die maakt ons wijs dat dat nog kan ook! Voor God hoeft dat niet. Van God mág het zelfs niet. We mogen eten, genieten van alle goede dingen die Hij geeft. Als we maar niet proberen om zelf als God te zijn. Daar word je alleen maar bang van. Ik denk dat de engel bij Bethlehem daarom zei: ‘Wees niet bevreesd!’ Er is Eén die alles weet. Er is er Eén die álle macht heeft, in hemel en op aarde. En dat te weten is meer dan voldoende.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|