ChristianMatch

Forum

Griekenland
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:48

GIBBY159 schreef:
Geldbedrag gewonnen, Angel? Clown smiley
Of hou het schip met geld in de gaten, Angel! Bij mij zinkt dat schip iedere keer in de haven van Delfzijl. Gefrustreerde smiley
weet je tenmonste waar je kan dreggen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:51

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:58
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:52

Marianne van harte met deze mooie mijlpaal!

En Sas, ook jij gefeliciteerd, al is het dan nog niet helemaal 50...
...voor je het weet... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:53

MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=FnPGt_Cf1z4

Leuk Mario, zo'n gouwe ouwe......... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:53

GIBBY159 schreef:

Goed idee Daniel! Ben op zoek naar een dreghaak van 15 mtr, lang. Heb jij er zo eentje? Clown smiley
ikke helaas niet anders ging ik zelf op de buit af Clown smiley
of we motte de urkers een sleepnet vragen
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:54

MARYLIEN613 schreef:
dank je thomas,
klinkt moeilijk..........zal het wel eens proberen..........maar ja ben niet meer van de jongste (hé Gert!)

Misschien dan toch maar eerst een leescursus Clown smiley
Al voelt het best vereerd hoor om als Diepfries aangesproken te worden Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:55

GIBBY159 schreef:
Geldbedrag gewonnen, Angel? Clown smiley
Of hou het schip met geld in de gaten, Angel! Bij mij zinkt dat schip iedere keer in de haven van Delfzijl. Gefrustreerde smiley

Griekenland kun je zo duur maken als je zelf wilt Gibbietje..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:56

ANGELIQUE327 schreef:
Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan.

Is het praktischer om wat dichterbij huis te kijken dan? Scheelt veelal in portemonnee, geeft minder logistieke toestanden en is misschien nog wel net zo leuk...

...Nederland heeft tenslotte ook voldoende te bieden!
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:57

Héél slecht moment vandaag....nieuw flatje, een heel mooi nieuw vloertje en dan een wasje draaien....lekkage Huilende smiley, smiley in tranen , blijkt de afvoer van de wasmachine verstopt Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 12:59

HENK710 schreef:
Is het praktischer om wat dichterbij huis te kijken dan? Scheelt veelal in portemonnee, geeft minder logistieke toestanden en is misschien nog wel net zo leuk...

...Nederland heeft tenslotte ook voldoende te bieden!
Knipoog smiley

Erregens hebbie natuurlijk wel gelijk Henky...maar één ding kan Nederland niet garanderen: zon! en daar gaan we voor! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:01

Iedereen die jarig is..van harte gefeliciteerd! Een fijne dag en Gods zegen toegewenst!
Naar boven

Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:06

Hoe open moet je partner naar je zijn en wat zijn je ervaringen tot nu toe ?
Wat heb je op cm en daarbuiten meegemaakt in je leven en hoe zou je dat absoluut wel of niet meer willen ?
Krabbel eens wat over deze ervaringen neer.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:09

ANGELIQUE327 schreef:
Erregens hebbie natuurlijk wel gelijk Henky...maar één ding kan Nederland niet garanderen: zon! en daar gaan we voor! Coole smiley met zonnebril

Griekenland kent ook andere dingen als zon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:17

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:25

LEANNE226 schreef:
Werkende vrouwen zijn een Bijbels fenomeen........

Voorbeeld:Spreuken 31

10] Een sterke vrouw, wie zal haar vinden?
Zij is meer waard dan edelstenen.*
[11] Haar man vertrouwt op haar
en zal daar rijkelijk bij winnen.
[12] Ze brengt hem voorspoed, geen ellende,
alle dagen van haar leven.
[13] Ze zoekt wol en linnen uit,
en spint en weeft met vreugde.
[14] Zoals een koopmansschip naar verre streken vaart,
zo haalt zij van verre wat ze nodig heeft.
[15] Ze staat al op als het nog donker is,
regelt het werk in huis, draagt haar slavinnen taken op.
[16] Als zij haar zinnen op een akker zet, koopt ze hem,
van wat ze heeft verdiend, plant ze een wijngaard.
[17] Zij is vol daadkracht,
onvermoeibaar is ze in de weer.
[18] Handeldrijven gaat haar heel goed af,
’s nachts gaat haar lamp niet uit.
[19] Haar handen zijn voortdurend aan het spinrok,
ze houdt altijd de weefspoel vast.
[20] Haar handen strekt zij uit naar de behoeftigen,
ze geeft de armen hulp.
[21] Niemand in haar huis hoeft sneeuw te vrezen,
zij heeft hen allen warm* gekleed.
[22] Ze maakt de mooiste dekens,
ze gaat gekleed in linnen en purperen wol.
[23] Haar man geniet bekendheid in de stad,
hij vergadert met de oudsten in de poort.
[24] Zij vervaardigt kleding en gordels,
en levert die aan kooplui.
[25] Uit haar verschijning spreken kracht en waardigheid,
de dag van morgen ziet ze lachend tegemoet.
[26] Ze spreekt wijze woorden,
wat ze zegt, zijn liefdevolle lessen.
[27] Ze waakt over haar huishouding,
nietsdoen is haar onbekend.
[28] Haar kinderen prijzen haar,
haar man bejubelt haar:
[29] ‘Er zijn veel sterke vrouwen,
maar jij overtreft ze allemaal.’
[30] Charme is bedrieglijk en schoonheid vergaat,
maar een vrouw met ontzag voor de HEER moet worden geprezen.

[31] Moge zij de vruchten plukken van haar werk,

Nog even een aanvulling(voor ik aangezien wordt voor een carriereb*tchKnipoog smiley)Toen de mogelijkheid er was heb ik er ook voor gekozen thuis voor man en kinderen te zorgen omdat ik dat belangrijker vond dan geld........

Prachtige bijdrage Leanne waar ik me in kan vinden. Heb twaalf jaar niet gewerkt om als gescheiden vrouw voor mijn kind te kunnen zorgen, fulltime, daarvoor mocht ik van de algemene bijstandswet leven. Dat kan inmiddels niet meer zo lang. Vóór die tijd was ik een werkende alleenstaande, later werkend en samenwonend waarna gehuwd en werkend. Enkele jaren daarna scheidde ik.
In de tijd dat mijn kind naar school ging deed ik dat ook en haalde een mooi diploma waarmee ik een goede herstart kon maken op de arbeidsmarkt toen mijn zoon dertien jaar was. Beginnend met vier uurtjes en werkte al snel tijdens de schooluren van mijn zoon. Toen hij ging werken breidde ik mijn werkuren uit tot 32 uur per week.
In de tijd dat ik niet werkte deed ik veel vrijwilligerswerk voor de kerk en voor de school zodat we niet op een eilandje in een vreemde stad kwamen te vertoeven.
Ik ben een rijk gezegend mens op dit gebied dat realiseer ik me wel.
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:26

ANGELIQUE327 schreef:
Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan. We denken dan aan samen reizen, boeken in hetzelfde appartementencomplex...en verder iedereen zijn vrijheid...of niet....naar ieders keuze. Zijn er nog meer mensen die hiervoor te porren zijn? Roept u maar!
Angy l

Griekenland,

Lijkt me geweldig mooi Clown smiley Chios was t idee toch.
enne aangezien jij, Angelique, toch heel vaak zegt , in de openbare chatbox (prive dingen zal ik niet noemen), dat jij geen geld hebt om zelfs t abo van cm te betalen, notabene vorige week en afgelopen week nog, dan moet t voor ons allen toch ook lukken om te gaan.
Ik dacht dat ik t afgelopen weekend vergist had, dat je t echt had gezegd na Griekenland te gaan, maar niet dus...

Ow kijk eens, om ons even alvast lekker te maken,
http://www.rossholidays.nl/vakantie-griekenland/zomervakantie-griekenland/chios/appartementen-chios/katarraktis/huize-ostria.html

Deze lijkt me wel mooi, en nog aanbiedingen ook, voor n 4 persoons apt Lachende smiley met blinkend witte tanden "maar" 604 euros, per persoon , en dat alles inclusief luchthavenbelasting en brandstoftoeslag, nou eten moeten we toch thuis ook nietwaar. en net wat angel zegt we kunnen t verder zo duur maken als we zelf willen toch.

Misschien kun je ons lessen geven , hoe te sparen voor Griekenland.
Kunnen we elkaar hier ook aanmoedigen.
Das dus een 3 maanden sparen, want moet toch vooraf geboekt worden, das voor sommige dan een 200 euros per maand sparen, of wordt t sokken zoeken voor andere?
Als t maar geen besparing van abo cm wordt, want dan blijf ik liever in Nederland Verliefde smiley

Sweets, die nog effe koffie gaat halen om echt wakker te worden
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:28

MAR907 schreef:
Dachten de hunnebedbouwers ook Knipoog smiley

Toen ik het Pieterpad door Drenthe liep, vond ik bijna alles mooi om te zien en te ervaren.

Coevorden, Sleen, Schoonlo0, Rolde, Zuidlaren en dan Groningen in. Ik liep niet al te ver van waar nu de Nieuwjaarswandeling is.

Drenthe is mooi en heerlijk leeg
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:28

[quote=WILLEMIJN232]Dat lukt ze toch vrij aardig???? Smiley die vol vragen zit[/quote

Ze schijnen er nog steeds niet uit te komen Huilende smiley, smiley in tranen of hij denkt Smiley die vol vragen zit kheb toch genog koeinnn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:30

MIEKE364 schreef:
Prachtige bijdrage Leanne waar ik me in kan vinden. Heb twaalf jaar niet gewerkt om als gescheiden vrouw voor mijn kind te kunnen zorgen, fulltime, daarvoor mocht ik van de algemene bijstandswet leven. Dat kan inmiddels niet meer zo lang. Vóór die tijd was ik een werkende alleenstaande, later werkend en samenwonend waarna gehuwd en werkend. Enkele jaren daarna scheidde ik.
In de tijd dat mijn kind naar school ging deed ik dat ook en haalde een mooi diploma waarmee ik een goede herstart kon maken op de arbeidsmarkt toen mijn zoon dertien jaar was. Beginnend met vier uurtjes en werkte al snel tijdens de schooluren van mijn zoon. Toen hij ging werken breidde ik mijn werkuren uit tot 32 uur per week.
In de tijd dat ik niet werkte deed ik veel vrijwilligerswerk voor de kerk en voor de school zodat we niet op een eilandje in een vreemde stad kwamen te vertoeven.
Ik ben een rijk gezegend mens op dit gebied dat realiseer ik me wel.

Niet iedereeen maakt dezelfde keus Mieke........Een ieder doet wat hij\ij denkt goed is voor zichzelf en voor zijn\haar kinderen......
Ik moet er niet aan denken om 12 jaar in de bijstand te lopen maar als dat voor een ander de ideale oplossing is wie ben ik dan om dat te veroordelen? En zo werkt het natuurlijk ook andersom...........
Ik ben blij dat ik altijd wel gewerkt heb en mijn eigen brood heb kunnen verdienen en nooit mijn hand heb hoeven ophouden........
Maar ik was in wat gunstiger omstandigheden dan jij was toen mijn kinderen opgroeiden dat weet ik ook, ik werkte omdat ik dat leuk vond niet omdat het moest........achteraf was dat toch wel een goede keus.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 15 januari 2011, 13:39
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:31

CROSSROAD317 schreef:
Groningen ?? Dacht het niet ..... Woedende smiley Drenthe !! Dacht het wel ..... Lachende smiley

Niet boos worden Cross Gefrustreerde smiley
Groningen zal ook best mooie plekjes hebben. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:32

[quote=GERT856]

Kijk jij ook Gert? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:37

WILLEMIJN232 schreef:
Niet iedereeen maakt dezelfde keus Mieke........Een ieder doet wat hij\ij denkt goed is voor zichzelf en voor zijn\haar kinderen......
Ik moet er niet aan denken om 12 jaar in de bijstand te lopen maar als dat voor een ander de ideale oplossing is wie ben ik dan om dat te veroordelen? En zo werkt het natuurlijk ook andersom...........
Ik ben blij dat ik altijd wel gewerkt heb en mijn eigen brood heb kunnen verdienen en nooit mijn hand heb hoeven ophouden........

Daar zit een oordeel in dat ik niet verdien en de mensen met mij die die keuze bewust hebben gemaakt om een klein kind alle rust en aandacht te geven die het verdient en nodig heeft. Voor die tijd heb ik altijd fulltime (40 uur per week) gewerkt en tijdens die periode heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan. Ik vind je opmerking denigrerend en dat is niet nodig. Het is misbruik maken van mijn openhartigheid om te sneren en jezelf te verheffen boven mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan jij.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:41

MIEKE364 schreef:
Daar zit een oordeel in dat ik niet verdien en de mensen met mij die die keuze bewust hebben gemaakt om een klein kind alle rust en aandacht te geven die het verdient en nodig heeft. Voor die tijd heb ik altijd fulltime (40 uur per week) gewerkt en tijdens die periode heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan. Ik vind je opmerking denigrerend en dat is niet nodig. Het is misbruik maken van mijn openhartigheid om te sneren en jezelf te verheffen boven mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan jij.

Ik had er al even wat aan toegevoegd en ik bedoel het helemaal niet zo als jij dat nu benoemt.......Zo denk ik sowieso niet dus voel me ook niet aangesproken.........Misschien is het jouw kwetsbare plek?
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:42

MARYLIEN613 schreef:
sommigen zijn verplicht om een carrierebitch te worden hoor Leanne,
ik was al alleen met mijn zoon van zijn 6 maand,
heb hem niets moeten ontzeggen, heb hem kunnen laten studeren,
maar als je ondanks je alleenstaande moeder bent niet constant gaat werken - en daarbij regelt dat je er toch bent als je kind thuis is- dan kom je er niet hoor!

heb ook een richting ingeslagen op ht werk die ik minder graag deed (medisch technisch en wetenschappelijk onderzoek) enkel en alleen om er 's avonds te kunnen zijn voor mijn zoon,
pas nu hij zelf volwassen is, heb ik mijn carrière (want ik was wel goed in mijn werk en was de ladder omhoog aan het gaan) de rug gekeerd.
Nu zorg ik fulltime voor mijn mensen, patiënten, en ik denk dat het dit is dat de Heer echt ook van mij verlangt. Het zou mij anders zo geen voldoening geven (ondanks de wisselende uren, de werkdruk enz....)

en aan Gert :
je weet niet waarover je spreekt als je vindt dat oudere vrouwen mogen zwanger worden zonder risico's!!!!
mocht je weten hoeveel kinderen met aangeboren hartafwijkingen, er rondlopen omdat de moeders 45 plus waren of 50 plus toen ze persé nog wilden zwanger worden..........
of hoeveel zwangerschappen falikant aflopen voor de moeders (zwangerschapsvergiftiging, hartfalen,enz........) risico's die alleen maar toenemen met de leeftijd!

Das dus een misopvatting Verraste, verbaasde smiley het is niet wat ik vindt, ik had het over de geschiedenis (bijbels) dan lees je maar eens goed terug.
Andere opvatting, is dat ik het geen probleem zou vinden, om op MIJN 52ste nog op een basisschool op kinderen moet wachten, of het nu van MIJ zelf is of op dat e.v.t van een ander.
En de vrouw van tegenwoordig, mag zelf haar hersencellen gebruiken, om deze beslissing te nemen, of ze nog wil (proberen kinderen te krijgen) of niet. Wat leven we toch in een mooie wereld Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:44

[quote=WILLEMIJN232]

Beslist niet, maar er wordt al genoeg gezegt, voor je eindelijk naar het nieuws mag kijken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:46

[quote=GERT856]

Ik weet het niet Knipoog smiley , Je kijkt stiekum mee natuurlijk Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:47

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 09:59
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:51

GIBBY159 schreef:
Hier worden vijf vragen gesteld. Het woordje moeten naar je partner gaat niet...willen klinkt beter. Openheid is geboden. Maarrrrrr...! Belangrijste is wel: wees je zélf! Ervaring doe je op door er voor te zorgen dat de "relatie" zo lang kan als het God het bedoeld heeft. (doordenkertje) Op CM gaat het bij mij persoonlijk prima 'voor de wind' Diverse leuke gesprekken...goede Forum items. Erg leerzaam Jos! Veel plezier en succes op deze site. Lachende smiley

En hier blijkt wel dat je er niet zonder moeten uit zal komen, stel je staat voor het altaar, en het huwlijk is gesloten.
Blijkt dat Marie eerst Arie heette Zieke smiley had tie van mij wel effe mogen zeggen, nee dus moeten zeggen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:53

[quote=WILLEMIJN232]

Als ik echt helemaal nix te doen heb Smiley die vol vragen zit ga ik gewoon naar bed Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 januari 2011, 13:55

SWEETLADY943 schreef:
ANGELIQUE327 schreef:
Bij enkelen van ons chattertjes is het idee gerezen om met een groepje CM-ers in de maand juni (buiten de schoolvakanties om) een weekje naar Griekenland te gaan. We denken dan aan samen reizen, boeken in hetzelfde appartementencomplex...en verder iedereen zijn vrijheid...of niet....naar ieders keuze. Zijn er nog meer mensen die hiervoor te porren zijn? Roept u maar!
Angy l

Griekenland,

Lijkt me geweldig mooi Clown smiley Chios was t idee toch.
enne aangezien jij, Angelique, toch heel vaak zegt , in de openbare chatbox (prive dingen zal ik niet noemen), dat jij geen geld hebt om zelfs t abo van cm te betalen, notabene vorige week en afgelopen week nog, dan moet t voor ons allen toch ook lukken om te gaan.
Ik dacht dat ik t afgelopen weekend vergist had, dat je t echt had gezegd na Griekenland te gaan, maar niet dus...

Ow kijk eens, om ons even alvast lekker te maken,
http://www.rossholidays.nl/vakantie-griekenland/zomervakantie-griekenland/chios/appartementen-chios/katarraktis/huize-ostria.html

Deze lijkt me wel mooi, en nog aanbiedingen ook, voor n 4 persoons apt Lachende smiley met blinkend witte tanden "maar" 604 euros, per persoon , en dat alles inclusief luchthavenbelasting en brandstoftoeslag, nou eten moeten we toch thuis ook nietwaar. en net wat angel zegt we kunnen t verder zo duur maken als we zelf willen toch.

Misschien kun je ons lessen geven , hoe te sparen voor Griekenland.
Kunnen we elkaar hier ook aanmoedigen.
Das dus een 3 maanden sparen, want moet toch vooraf geboekt worden, das voor sommige dan een 200 euros per maand sparen, of wordt t sokken zoeken voor andere?
Als t maar geen besparing van abo cm wordt, want dan blijf ik liever in Nederland Verliefde smiley

Sweets, die nog effe koffie gaat halen om echt wakker te worden
Knipoog smiley

Sweet, het eerste gedeelte over mijn portemonnaie zal ik maar effe negeren.... Gefrustreerde smiley
Wat het tweede gedeelte betreft: Ross reizen is één van de duurste reisorganisaties naar Griekenland, ik heb prijzen gezien van 400 euro, dat scheelt er al weer 200 he? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1777 1778 1779 1780 1781 1782 1783 ... 6194 Volgende
Pagina 1780 van 6194