| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:14
|
|
|
|
Hier zijn we best aardig Angy Maar in werkelijkheid?
Blijf Gibby niet langer in de "ban" Kan je ergens bij je familie of kennisen computeren of internetcafé? We kunnen niet zonder jou CMpaps
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:16
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:17
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Griekenland is leuk, al vind ik op dit moment alles wat me aan 'zon' doet denken aantrekkelijk. Ik kan niet mee, want ik ben gebonden aan de schoolvakanties. Ook heb ik al jaren een vaste reisvriendin, dus wie weet wordt het ook Griekenland. En eh....'k durf het bijna niet te zeggen , maar ik zou het dus wel kunnen betalen.
Succes met het organiseren, Angy! |
Wij hebben ook nog even serieus overwogen dit jaar naar griekenland te gaan, schitterend land waar ik zeker nog eens naar terug wil gaan. Maar ook al kunnen we het nu betalen, soms is het beter de centjes te bewaren tot ze wel nodig zijn.
Het word dus gewoon weekendje weg in eigen land in het voorjaar en in de zomervakantie klussen op Landgoed 649
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 16 januari 2011, 14:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:25
|
|
|
|
Hallo allemaal.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen. Na ruim een jaar lid van CM geweest te zijn wil ik velen van jullie bedanken voor hun vriendschap. Ik ga het zonder CM proberen.
En ik ga niet alleen, want ik heb willie511 ook meegenomen We hebben nu ruim een jaar, en zijn heel gelukkig samen, dus het wordt tijd om op te stappen.
We wensen jullie een heel fijne tijd nog op CM, en misschien tot ziens! Het ga jullie goed. Willie511 & jolan931
En nu nog volhouden om weg te blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:28
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hallo allemaal.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen. Na ruim een jaar lid van CM geweest te zijn wil ik velen van jullie bedanken voor hun vriendschap. Ik ga het zonder CM proberen.
En ik ga niet alleen, want ik heb willie511 ook meegenomen We hebben nu ruim een jaar, en zijn heel gelukkig samen, dus het wordt tijd om op te stappen.
We wensen jullie een heel fijne tijd nog op CM, en misschien tot ziens! Het ga jullie goed. Willie511 & jolan931
En nu nog volhouden om weg te blijven | Jolan en Willie, ik zal jullie missen. Heb je leren kennen als nuchtere mensen, en de gesprekken hadden vaak een inhoud en diepgang..Suc6 met jullie verdere leven, stiekum hoop ik dat ik in de toekomst nog van jullie zal blijven horen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:29
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:29
|
|
|
|
Jammer, het ga jullie goed! En Jolan, ik zie je he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:30
|
|
|
|
Jolan en Willie,
Het is heel erg jammer dat julie hier gaan verlaten. Ik wens jullie Gods zegen toe voor jullie toekomst Eben Haëzer Tot hier toe heeft de Heere jullie geholpen
Gods zegen
Herman
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJAAK585
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:31
|
|
|
|
En nu nog volhouden om weg te blijven |
we zullen jullie missen jolan wensen jullie heel veel zegen voor de toekomst gr.Sjaak en grace
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:31
|
|
|
|
(mis je de negatieve energie?) ik wens je een warme gezellige zondagmiddag gibby!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:36
|
|
|
|
Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar de msn of iets dergelijks van Josuea, die hier een tijd lid is geweest. Wie heeft nog contact met haar en wil me haar msn doorgeven?
Alvast bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:43
|
|
|
|
We wensen jullie een heel fijne tijd nog op CM, en misschien tot ziens! Het ga jullie goed.
Willie511 & jolan931
Laatst aangepast door
|
HENDUK927
|
op zondag 16 januari 2011, 14:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:46
|
|
|
|
nou henduk jolan een beetje kennende maximaal 2 weken en dan is ze er weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:47
|
|
|
|
Hoera CMpaps,
Je bent geweldig, anders zit ik hele tijd met Angy te janken als je afwezig bent Morgenochtend kan ik met angy gezellig bakkie koffie drinken en na jouw piepje kunnen we met jou lekker chatten, mailen en niet vergeten lachuh
doei doei CMpaps
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zondag 16 januari 2011, 14:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:47
|
|
|
|
hey jolan en willy wij wensen jullie nog veel geluk en Gods wijsheid toe,
groetjes henduk&marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:48
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 11:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
|
|
|
Veel geluk met zn 5jes. Gelukkig is er nog hyves, mns, dus spreek je vast nog wel eens Ik ga aan het eind van de maand ook maar weer eens kijken hoe een cm-loos leven bevalt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar de msn of iets dergelijks van Josuea, die hier een tijd lid is geweest. Wie heeft nog contact met haar en wil me haar msn doorgeven?
Alvast bedankt! |
bedoel je joseea, een vrouw van eind twintig, jolan? via een vriendin van me kan ik denk ik wel aan haar mailadres komen namelijk. woont ze een paar dorpen verderop, in een dorpje langs de dijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | bedoel je joseea, een vrouw van eind twintig, jolan? via een vriendin van me kan ik denk ik wel aan haar mailadres komen namelijk. woont ze een paar dorpen verderop, in een dorpje langs de dijk? |
ja die bedoel ik ik heb haar vanmorgen gezien, maar niet kunnen spreken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 14:58
|
|
|
|
Tegenwoordig kom je dit liedje overal tegen. Van Shrek tot de Olympische Spelen. Tijd eens voor de tekst:
Now I've heard there was a secret chord That David played, and it pleased the Lord But you don't really care for music, do you? It goes like this The fourth, the fifth The minor fall, the major lift The baffled king composing Hallelujah Hallelujah Hallelujah Hallelujah Hallelujah
Your faith was strong but you needed proof You saw her bathing on the roof Her beauty and the moonlight overthrew you She tied you To a kitchen chair She broke your throne, and she cut your hair And from your lips she drew the Hallelujah
Baby I have been here before I know this room, I've walked this floor I used to live alone before I knew you. I've seen your flag on the marble arch Love is not a victory march It's a cold and it's a broken Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah
There was a time you let me know What's really going on below But now you never show it to me, do you? And remember when I moved in you The holy dove was moving too And every breath we drew was Hallelujah
Maybe there’s a God above But all I’ve ever learned from love Was how to shoot at someone who outdrew you It’s not a cry you can hear at night It’s not somebody who has seen the light It’s a cold and it’s a broken Hallelujah
You say I took the name in vain I don't even know the name But if I did, well really, what's it to you? There's a blaze of light In every word It doesn't matter which you heard The holy or the broken Hallelujah
I did my best, it wasn't much I couldn't feel, so I tried to touch I've told the truth, I didn't come to fool you And even though It all went wrong I'll stand before the Lord of Song With nothing on my tongue but Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah, Hallelujah Hallelujah
Wat vind je ervan?
De originele versie is van Leonarde Cohen:
http://www.youtube.com/watch?v=WJTiXoMCppw
http://www.metacafe.com/watch/sy-17305740001/leonard_cohen_hallelujah_official_music_video/
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 16 januari 2011, 15:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:00
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Mar, in Jeruzalem is wel water aanwezig geweest...er zijn zelfs aquaducten aangelegd, wat moeilijk gaat zonder water  |
Even een reken sommetje.
Stel dat je drie minuten nodig bent om iemand te dopen. 3000*3= 9000 minuten. 9000/60 = 150 uur.
Zou dat op een dag kunnen ??? verklaar dat eens in Jerusalem waar geen water is om ondergedompeld te worden...men ging naar de Jordaan als het om de doop van Johannes ging.  Dus ook nog eens buiten Jerusalem.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 16 januari 2011, 15:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:09
|
|
|
|
Ik vind het een prachtig nummer maar dan door Lisa gezongen. In mijn vriendenkring was er nogal commotie over het stukje: she tied you to the kitchen chair.
http://www.youtube.com/watch?v=AGo6FY8TJFI
gr majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:09
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | he zeeuw weet je wat een aanbieding is als het gratis is dan is het pas een aanbieding van een brabander die soms ook na kan denken  |
En óf ik dat weet..............HAMSTERWEKEN......... Maar of we dat bij CM ook nog geen meemaken....... één jaar halen , half jaar betalen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En óf ik dat weet..............HAMSTERWEKEN......... Maar of we dat bij CM ook nog geen meemaken....... één jaar halen , half jaar betalen. | tja das afwachte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:24
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Visser kan door al die sneeuw in Zeeland goed sneeuw schuiven, Chat is goed in het geestelijk voer en Mar is gewend eenhuishouden te runnen alleen......... |
Prachtig..........sneeuw is weg. Lekker vakantie vieren .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:28
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:33
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | tja das afwachte  |
Dan kan je wachten tot je een ons weegt , want de hamsterweken zijn bij Appie Happie en niet bij CM.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dan kan je wachten tot je een ons weegt , want de hamsterweken zijn bij Appie Happie en niet bij CM.  | zou voor mijn gewicht niet erg zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:45
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Willemijn.....wat te denken van mn beestjes , er is meer te doen dan sneeuwschuiven...geestelijk voer en huishoudelijk werk.
Ik heb minstens 2 sterke mannen nodig als mn schaapjes gaan lammeren.
Owja...ze mogen geen grote handen hebben...was ik vergeten te zeggen.
Dus ik zoek mannen met vrouwenhandjes.  |
Ik heb poeselijke beide handjes ook goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 15:55
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Ik heb poeselijke beide handjes ook goed  |
Wat moet ik mij daar nu bij voorstellen?
|
|
| Naar boven |
|
|