| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:03
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | begrijp soms mezelf niet eens meer hihi  |
Daar heb ik nou noooooit last van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Goed die mannenclub was iets te zot, was ook niet mijn idee. Maar hoe kunnen de mannen vrouwen overtuigen dat ze wel ok zijn. Daar gelaten dat ze dat ook oprecht zijn...Vaak worden we opgezadeld met een beeld van onbetrouwbaar...hoe kunnen we dat doorbreken. Als wij roepen wij zijn ok! dan zingen de vrouwen in koor mee. Maar hoe kunnen we de harten van de vrouwen heroveren??? |
Als mannen oke zijn (ik zeg het ff in jouw woorden), denk je dat het overtuigen zin zou hebben ? Zou het niet zo kunnen zijn dat als de man oke is, dit de vrouw met wantrouwen helemaal niet kan overtuigen omdat dit wantrouwen bij die vrouw zelf zit ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Volgens mij ben ik vrijwel nooit boos op God... ik kan het me althans niet herinneren.
Ik heb ook geen reden daartoe, ALLE vervelende dingen die mij zijn overkomen, kan ik terugdraaien op een eigen stomme beslissing. Moet ik God daar dan de schuld voor geven??
Kom op zeg... wees eens eerlijk tegenover jezelf. Kijk eens wat je Hem niet voor redenen geeft om boos op jou te worden... waarom dan boos op Hem worden als het (vaak sowieso al door je eigen schuld!!) een keer tegen zit ?? |
Dat kan bij jou zo zijn nu.
Probeer je eens in te leven in iemand, die al zijn hele leven ergens voorinzet "ZOALS JIJ NU" in geloof samen en plotseling kwijt bent en het bestaat niet meer?????
Ik weet zeker je zult gaan schreeuwen tot God... waarom ik....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:06
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Is er nog een kopje koffie??? |
Eerst werken Chat..... en dan krijg je koffie (je lijkt wel een ambtenaar )
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 17 januari 2011, 20:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Je interpreteert weer. En in dit geval niet goed. Respect in een discussie is voor mij een axioma, anders discussieer je niet. Aangezien mensen dat verschil nog steeds niet kunnen maken eindig ik dus maar voortdurend met
Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop.. |
SCHAAM schaam schaam me diep
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op maandag 17 januari 2011, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:12
|
|
|
|
[EDIT] Wat hier geschreven was, kon echt niet! Gelukkig is dit ook ingezien door Gert zelf! Daarom de quote weggehaald en de reactie aangepast!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 17 januari 2011, 20:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:13
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Heb dit stukje ook weggehaald, om dezelfde reden als Henk.
Marijan |
En deze opmerking vind ik dus heel respectloos!!! Als je op deze manier wilt discussiëren, hou dan alsjeblieft je mond. Deze reactie is dus echt niet okee.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 17 januari 2011, 21:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:17
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 31 mei 2011, 00:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:18
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | | Wat mij aangaat hadden ze jou ook wel een poosje langer onder water mogen houden. |
Dit klopt niet Gert, dat meen je ook niet......!!!! Zelf geloof ik dat er personen zijn die deels Chat bewonderen met hetgeen hij weet en zegt.....
Ik hoop dat je excuus daarvoor kunt tonen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:19
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Dat kun je dus echt niet maken, Gert. Is ook gemeld bij redactie! |
Jij bent kinderachtig Henk....gebruik je vermogen om dat zonder de redactie te keren???
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 17 januari 2011, 20:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:21
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Eerst werken Chat..... en dan krijg je koffie (je lijkt wel een ambtenaar )  | Hoeveel lammetjes moet ik eruit halen voor mn eerste kop???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:22
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Hoeveel lammetjes moet ik eruit halen voor mn eerste kop??? |
Eerst komen de pootjes Chat...en dan pas de kop.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:23
|
|
|
|
niet meer van toepassing
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 17 januari 2011, 21:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:24
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Jij bent kinderachtig Henk....gebruik je vermogen om dat zonder de redactie te keren??? |
Dat is al meermalen geprobeerd, Mar. En er zijn grenzen die echt bewaakt dienen te worden... ..zoals je in het dagelijkse leven op een gegeven moment bij aanhoudende zaken ook naar bijvoorbeeld gemeente, woningbouw of politie stapt. Als dat kinderachtig is, prima...heb ik ervoor over!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:25
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Jij bent kinderachtig Henk....gebruik je vermogen om dat zonder de redactie te keren??? |
Dit ging toch over de kinderdoop?
Fijn... Pieter en Annet dat jullie klein Esthertje laten dopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:26
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Als mannen oke zijn (ik zeg het ff in jouw woorden), denk je dat het overtuigen zin zou hebben ? Zou het niet zo kunnen zijn dat als de man oke is, dit de vrouw met wantrouwen helemaal niet kan overtuigen omdat dit wantrouwen bij die vrouw zelf zit ? |
Hey Sus.. je ziet er beeldig uit met de nieuwe foto... Was even verbaast...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:29
|
|
|
|
Mar, dit vind ik dus echt niet kinderachtig van Henk. Ik heb hetzelfde gedaan en vind dus ook dat zo'n opmerking echt over de grens gaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:33
|
|
|
|
Het is duidelijk dat men hier schaamteloos op de persoon gaat spelen. Wijs mij aan waar ik op de persoon gespeeld heb met als doel de ander bewust te beschadigen....Tot nu toe heb ik mij slechts beperkt tot het geven van argumenten en niet tot het vervallen in scheldpartijen...Deze argumenten kunnen je bevallen of niet, maar val nooit iemand persoonlijk aan vanwege zijn mening. Het is beschamend dat mensen die grens niet weten te trekken.
Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop..
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 18 januari 2011, 09:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:34
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | De ideale echtgenoot drinkt niet, rookt niet, flirt niet en bestaat niet! |
Ik vind wel dat je op moet passen met zo'n uitspraak. Als het bijv. gaat om iemand die geen maat kan houden met alcoholische drank mag je daar denk ik best een grens in trekken.
Je hoort toch vaak dat diegene een relatie had met de drank en ik vind dat iemand die daar een probleem mee heeft eerst bij zichzelf te rade moet gaan waarom diegene drinkt en of die ook bereid is ermee te stoppen... daadwerkelijk (niet alleen zeggen).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:36
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Dat is al meermalen geprobeerd, Mar. En er zijn grenzen die echt bewaakt dienen te worden... ..zoals je in het dagelijkse leven op een gegeven moment bij aanhoudende zaken ook naar bijvoorbeeld gemeente, woningbouw of politie stapt. Als dat kinderachtig is, prima...heb ik ervoor over! |
Ben jij diegene die dat moet bewaken???? En de rest wat je schrijft, ik heb ergere dingen meegemaakt welke omgedraaid konden worden....zonder toedoen van zgn "instantie's en/of redactie's"......
Wees een kerel, dat wil je toch graag zijn.... 
Gert bedoeld het niet zo, ga dat niet uitbuiten......alsjeblieft....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:38
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Hey Sus.. je ziet er beeldig uit met de nieuwe foto... Was even verbaast...
 |
tnx... haha... en... lijkt ie een beetje op mezelf ? 
ff antwoorden hoor, dit is wel heel erg offtopic
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 17 januari 2011, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:38
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Dat is al meermalen geprobeerd, Mar. En er zijn grenzen die echt bewaakt dienen te worden... ..zoals je in het dagelijkse leven op een gegeven moment bij aanhoudende zaken ook naar bijvoorbeeld gemeente, woningbouw of politie stapt. Als dat kinderachtig is, prima...heb ik ervoor over! |
Henk je hebt gelijk, ik had het niet moeten doen, zelfs niet denken, alleen voor ik er erg in had zat die opmerking mijzelf al dwars. Onverantwoord, ondoordacht, en onbeschoft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:40
|
|
|
|
niet meer van toepassing
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 17 januari 2011, 20:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:40
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ben jij diegene die dat moet bewaken???? En de rest wat je schrijft, ik heb ergere dingen meegemaakt welke omgedraaid konden worden....zonder toedoen van zgn "instantie's en/of redactie's"......
Wees een kerel, dat wil je toch graag zijn.... 
Gert bedoeld het niet zo, ga dat niet uitbuiten......alsjeblieft.... |
En wie ben JIJ dan dat je meent dat je Henk er op aan moet spreken??? Kom op zeg en hou eens op met zoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:41
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop.. |
Chatuliem mijn excusses voor mijn misplaatste opmerking, ronduit onbeschoft, en niet nadenkent welgemeend Gert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:41
|
|
|
|
Maandag 17 januari; Gen. 24: 10-19; Een afspraak met God.
Hoe moet je die oude knecht van Abraham nu weten welke vrouw voor Isaak geschikt is? Het is al moeilijk om voor jezelf een goede vriend of vriendin, man of vrouw uit te zoeken. Laat staan voor een ander! Hoe weet je wat het best is? Met die vraag zitten we zo af en toe allemaal. Moet ik nu wel gaan of niet gaan? Moet ik dit zó of zus doen? Ja, of nee? Nu of later? De oude knecht van Abraham maakt er geen probleem van. Hij maakt een afspraakje met God. Hij zegt: Here God, als er nu een meisje komt bij de waterput die mij te drinken geeft maar ook nog aanbiedt om de kamelen water te geven, dan zal ik weten dat dat een goede vrouw voor Isaak is! Is dat nu niet een vreemde afspraak? Het lijkt wel gokken! Of – is het anders? Door dit afspraakje met God ontdekt de oude knecht van Abraham in elk geval een vrouw die erg gastvrij en vriendelijk en bovendien zeer behulpzaam. Ze doet meer dan haar wordt gevraagd. Wel zo’n vrouw zal vast een goede vrouw zijn voor Isaak zijn! Iets afspreken met God. Kan dat? Vast wel! Maar je moet goed weten wát je met Hem afspreekt. Denk maar aan de knecht van Abraham!
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op dinsdag 18 januari 2011, 20:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:43
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Henk je hebt gelijk, ik had het niet moeten doen, zelfs niet denken, alleen voor ik er erg in had zat die opmerking mijzelf al dwars. Onverantwoord, ondoordacht, en onbeschoft. |
Gert toff van jou... "You are my man" ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:43
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | | Chatuliem mijn excusses voor mijn misplaatste opmerking, ronduit onbeschoft, en niet nadenkent welgemeend Gert |
Vind het mooi dat je dat hier zegt Gert...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 20:47
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | En wie ben JIJ dan dat je meent dat je Henk er op aan moet spreken??? Kom op zeg en hou eens op met zoeken  |
Jij voelt je aangesproken??? zie wat er gebeurd...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 17 januari 2011, 20:49
|
|
| Naar boven |
|
|