| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:23
|
|
|
|
Boos zijn op God mag!
Toch is het ook goed om goed te kijken waar die boosheid thuishoort. Want zoals Pieter al aangegeven heeft, is het onderwerp van boosheid ook vaak te vinden bij jezelf, je omgeving of gewoon een situatie waar je geen grip op hebt. Maar dat betekent niet dat je niet boos zou mogen zijn op God.
En dat de een er meer 'last' van heeft dan de ander, dat is puur iets persoonlijks. Ik denk niet dat we elkaar hierop moeten gaan beoordelen alsof degene die nooit boos is op God beter zou zijn dan iemand die dat wel eens is of zelfs continu. Sommige reacties proef ik dit wel in en dat vind ik spijtig. Hoeveel respect heb je dan nog voor het gevoel van die ander...
...wie oren heeft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat een reacties op een topic waarin iemand meedeelt dat hij een paar uur van CM is.........  |
volgens mij zijn die paar uur toch al een hele dag geworden. ben bijna 2 uur het forum aan't lezen en ben nog geen één reactie van G tegengekomen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:31
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Boos zijn op God mag!
Toch is het ook goed om goed te kijken waar die boosheid thuishoort. Want zoals Pieter al aangegeven heeft, is het onderwerp van boosheid ook vaak te vinden bij jezelf, je omgeving of gewoon een situatie waar je geen grip op hebt. Maar dat betekent niet dat je niet boos zou mogen zijn op God.
En dat de een er meer 'last' van heeft dan de ander, dat is puur iets persoonlijks. Ik denk niet dat we elkaar hierop moeten gaan beoordelen alsof degene die nooit boos is op God beter zou zijn dan iemand die dat wel eens is of zelfs continu. Sommige reacties proef ik dit wel in en dat vind ik spijtig. Hoeveel respect heb je dan nog voor het gevoel van die ander...
...wie oren heeft... |
Ben blij Henk dat je iets aanvoelt, het gaat niet altijd om theorie en/of het eigen ervaring. We hebben allemaal ons verdriet en vreugde in ons leven, maar zijn wel erg verschillend.....in gevoelens en emotie's.... Deze zijn ook merkbaar op het forum en omgang....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:53
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Om heel eerlijk te zijn Chatuliem, doordat je deze zin nu in elke reactie van je opneemt / meeneemt, geloof ik niet dat er nog sprake is van enig, gemeend, respect jegens andersdenkenden.
Zoals gisteren in de chatbox / lobby al werd gezegd; in een discussie is het belangrijk dat je ook laat merken dat je respect hebt voor elkaars mening en voor elkaar. Je zou dan kunnen schrijven, ik heb je uitleg gehoord / gelezen, het steekt goed in elkaar, alleen ik kan het niet onderschrijven, ik leg het naast me neer, ik doe er niets mee !!!! Daarna kun je je eigen "betere" argumenten op tafel leggen. Het risico van die manier van discussieren is wel, dat als je goed naar elkaar luistert (leest) je ook kunt gaan inzien dat de ander betere argumenten heeft dan jij, je daardoor van inzicht kunt wijzigen ...... |
Helemaal mee eens (laatste 9 zinnen) duidelijk. De laatste 2 jaar heb ik aardig wat Dopen meegemaakt ook volwassendoop door onderdompeling, wat ik ook heel mooi vond, danwel mooier, te meer het dan gaat om mensen die er zelf voor kiezen. Wat niet wegneemt de kinderdoop. Ook ik heb wel eens mijn twijfels, maar kies uiteindelijk toch waar ik in ben opgegroeit. En nog maals mijn excusses voor mijn gedrag, ligt eigenlijk ook niet in mijn aard, dat extreme gehakketak. voor de rest zwijg ik hier in
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op maandag 17 januari 2011, 23:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 23:57
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb gehoord en gelezen dat er een andere datingsite meegaat doen met de picknick.
Ik haak hierbij dus af. ik vind dat het een cm uitje is georganiseerd door cm leden, en dan vind ik dat er leden van een andere site er niet bij horen. Wie ook lid is van die site dat is dan nog daaraan toe.
Laten hun hun eigen picknicks organiseren.
het verhaal van muischje muisch gaat wegens deze omstandigheden niet door. |
Het gaat dus om de site opzoek naar jou.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 00:25
|
|
|
|
1 2 3 4 5 single mensen 7 8 9 single mensen alle single's mogen komen.....
t is net als buiten spelen, mariska; niemand, ik herhaal; niemand, wordt buitengesloten iedereen die zich gezellig kan gedragen is welkom.
ik vind het erg jammer dat je niet komt.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 18 januari 2011, 00:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 00:52
|
|
|
|
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar tári 38 jaar + maranwë 5jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 dayspring826 caarolien... 52 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 39 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby167 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 23 januari 2011, 11:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 01:50
|
|
|
|
Nog ff een reactie waarom ik tegenwoordig een standaardzin zet onder mijn bijdrages. Datgene wat ik opschrijf is gemeend, maar in mijn ogen dermate vanzelfsprekend dat die zin voor mij persoonlijk geen enkele meerwaarde heeft. Er wordt de laatste tijd veel gezeurd over respect hebben voor elkaar. Alsof datgene wat je schrijft iets zegt over je respect voor de ander. Respect is iets wat groeit in een relatie en daar heb je heel wat meer voor nodig dan alleen een geschreven bijdrage op het forum. Men verwart voortdurend een sterke mening met respectloosheid voor andere mensen, terwijl daar een heel essentieel verschil in zit. Sommige meningen sluiten elkaar uit, maar dat betekent niet dat je mensen daarmee uitsluit. Voor mijzelf is kinderdoop niet goed te praten, omdat de bijbel daar een andere invulling in geeft. Maar tegelijkertijd wil ik wel naar de doopdienst van Esther, omdat ik vind dat mn eigen mening niets toe en af doet aan het respect wat ik heb voor Pieter en Annette. Hier zie je een voorbeeld van hoe het bespreken van argumenten en het respect voor mensen toch goed samen kunnen gaan. Dat mensen dan meteen klagen dat ze verketterd worden omdat ik een andere mening heb, is een zeer overdreven reactie, want ook in bijdrages naar Hannah toe heb ik haar bewonderd voor haar levende relatie met God. En op de vraag met wie wil je één zijn consequent weer gegeven dat ik me één beschouw met gelovigen die Jezus als Heer hebben..Ik heb niet aangegeven dat alleen als je volwassen gedoopt wordt, je bent behouden. Een voordehand liggender argument, maar dat is niet mijn visie. Ik geloof dat eenheid bestaat, maar eenheid in verscheidenheid. Geen verzoenende woorden om conflicten te verzachten, maar juist vanuit je verscheidenheid met elkaar in discussie te durven gaan. En helaas lees ik zo weinig verfente verdedigers van de kinderdoop. Ik zie alleen maar verongelijkte mensen, die met verwijten beginnen. Ik zie ook alleen maar argumenten die te maken heeft met de theologie die ze hebben gekregen, niet de bijbel zelf.. De vraag blijft staan of dat steekhoudend genoeg is tegen de duidelijke opdracht van doop ter onderdompeling. En mijn antwoord is dat het bij lange na niet voldoende om deze opdracht aan de kant te schuiven.
Zolang men dat verschil niet kan zien, tussen argumenten uitwisselen en zich veroordeeld voelen, voel ik mij genoodzaakt af te sluiten met de standaardzin. Zolang het gezeur over onderling respect blijft doorgonzen, zal ik afsluiten met de standaardzin. Want iedere keer moet men dus horen dat ze toch gerespecteerd worden als persoon...iets wat in mijn beleving als iets vanzelfsprekends wordt beschouwd. Maar voor de zwakken onder u, is het belangrijk om dat nog steeds te benadrukken.
Overbodig voor sommigen, maar ik zal het eens zeggen. Hoewel ik anders denk dat een aantal van jullie, respecteer ik julie wel, bla bla bla, aai over de kop..
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 18 januari 2011, 09:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 07:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb gehoord en gelezen dat er een andere datingsite meegaat doen met de picknick.
Ik haak hierbij dus af. ik vind dat het een cm uitje is georganiseerd door cm leden, en dan vind ik dat er leden van een andere site er niet bij horen. Wie ook lid is van die site dat is dan nog daaraan toe.
Laten hun hun eigen picknicks organiseren.
het verhaal van muischje muisch gaat wegens deze omstandigheden niet door. |
je info klopt niet, mariska, er gaat geen andere site meedoen. die hele groep van een andere datingsite bestaat uit één persoon. mocht die persoon ook een fijne zaterdagmiddag willen, dan zal ik die introduce noemen.
en wat je zegt; laat "hun hun eigen picknicks organiseren" vind ik niet echt een terechte opmerking als ik eerlijk ben. in de hele groep van ruim veertig personen, is er ook geen "hun" die iets heeft georganiseerd; dat heb ik persoonlijk gedaan, als ik zo vrij mag zijn. het enige dat "wij" hebben gedaan om "onze" picknicks te organiseren is jezelf opgeven. en als iemand een introducee wil meenemen, ga ik geen mensen buitensluiten die óók graag andere mensen willen ontmoeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:14
|
|
|
|
http://www.telegraaf.nl/prive/8761345/___Boer_Marcel_kiest_Ksenia___.html?p=20,1
Eigenlijk had ik niet anders verwacht.........en ik ben benieuwd hoe jullie over zijn keuze voor een weduwe denken.Natuurlijk speelt er veel meer mee maar ik begrijp hem wel,als je een relatie krijgt met een gescheiden persoon krijg je de ex er bij,voor de rest van je leven,en er is zelden iemand die positief praat over zijn/haar ex.........Marcel zijn keuze is "veilig".......zeg maar 
Denken jullie dat een vervelende ex-relatie meespeelt in jullie keuze voor een partner of neem je dat voor lief?(als je dat aankunt)Belemmert het je in het opbouwen van nieuwe relaties?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:34
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 07:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:40
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | | Ik wist niet dat jij liefde aan pijn verbindt. Het kan namelijk ook zonder pijn. | Heb je dan ook echt liefgehad vraag ik me af. Het is niet alleen een gevoel, maar een bewuste keuze voor de ander. En dat betekent ook lijden als zij lijdt, naast haar staan als ze het moeiijk heeft. Voor haar staan als ze bedreigd wordt, om haar heen staan als ze er niet meer tegen kan. Voor haar bidden, voor haar strijden, samen met haar genieten en samen met haar je vreugde delen. En als je liefhebt, is dat vanzelfsprekend voor je, kost het je geen enkele moeite, zou je niet anders willen. Liefhebben is dienen, niet gediend worden. Liefhebben is overgave, niet heersen, maar dienen. Liefhebben is vrijen om haar lief te hebben niet om een prestatie te leveren... Vrouwen verlangen naar een man, die bereid is zijn leven voor haar over te geven. Haar gedrag te accepteren als ze het moeilijk heeft, om kunnen gaan met haar onbegrijpelijke gedrag en haar toch lief te hebben. Als je nooit pijn hebt ervaren in liefde, heb je niet echt liefgehad...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 18 januari 2011, 08:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:47
|
|
|
|
|
niet in keuze, leanne, maar ik denk wel dat het heel vervelend kan zijn als een ex-partner er steeds op een negatieve manier tussendoor komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:48
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | je info klopt niet, mariska, er gaat geen andere site meedoen. die hele groep van een andere datingsite bestaat uit één persoon. mocht die persoon ook een fijne zaterdagmiddag willen, dan zal ik die introduce noemen.
en wat je zegt; laat "hun hun eigen picknicks organiseren" vind ik niet echt een terechte opmerking als ik eerlijk ben. in de hele groep van ruim veertig personen, is er ook geen "hun" die iets heeft georganiseerd; dat heb ik persoonlijk gedaan, als ik zo vrij mag zijn. het enige dat "wij" hebben gedaan om "onze" picknicks te organiseren is jezelf opgeven. en als iemand een introducee wil meenemen, ga ik geen mensen buitensluiten die óók graag andere mensen willen ontmoeten. |
Op die site staat een oproep om mee te gaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:50
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | en ik begreep dat leonard nog een hele grote mega groep mee wil nemen, dus t komt helemaal goed! |
Hannah, ik denk dat het misverstand over 'een groep van de andere site' door bovenstaande zin in het leven is gekomen. (lang) niet iedereen zit te wachten op een groep 'wildvreemden', denk ik. de deelnemende CM-ers kennen elkaar inmiddels wel een beetje, de een meer dan de ander. ik kan me voorstellen dat men dan zegt:'wat motten ze bij ons op de hei, en kan die andere site dan niet voor zichzelf een picknick organiseren?'. en wie weet doen ze dat ook wel, ik heb geen idee. aan de andere kant: hoe meer zielen hoe meer vreugd.
ik heb makkelijk praten, ik kom namelijk niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 08:51
|
|
|
|
LEONARD480 schreef: Misschien een idee voor de heide .... spelletje kunstgebidden Ooit was er een aflevering van Stiefbeen en Zoon met een handkar vol met kunstgebidden .....is gewoon handel ...staat ergens op Youtube
Leonard
leonard, even offtopic over je bericht; ik weet niet wat je van plan bent allemaal mee te nemen naar de picknick; maar het is de bedoeling dat je een kleedje meeneemt, iets te eten, te drinken, en een gezellig humeur. verder gaan we gewoon PICKNICKEN.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 09:05
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Hannah, ik denk dat het misverstand over 'een groep van de andere site' door bovenstaande zin in het leven is gekomen. (lang) niet iedereen zit te wachten op een groep 'wildvreemden', denk ik. de deelnemende CM-ers kennen elkaar inmiddels wel een beetje, de een meer dan de ander.
ik heb makkelijk praten, ik kom namelijk niet  |
ik ken ongeveer de helft van de mensen die meegaan, en er komen steeds meer "wildvreemden" bij. juist om "wildvreemden" om te scholen tot "bekenden", ben ik begonnen de picknicks te organiseren.
als we niet waren begonnen elkaar te ontmoeten waren degenen die nu meegaan nog steeds "wildvreemden" voor elkaar geweest, toch? nu hebben mensen elkaar echter wél ontmoet en zijn hier en daar wat hechtere vriendengroepjes ontstaan die regelmatig iets organiseren onder elkaar. ik denk dat je dat alleen maar toe kunt juichen.
kijk eens voor jezelf, welke mensen van de personen die op de lijst staan, je voor het eerst op de heide in levende lijve ontmoet hebt? waarom zou je mensen buitensluiten, en een gesloten groep zijn; ik houd van een open verwelkomende sfeer, en daar ga ik voor. zoals mij als kleuter al werd geleerd; iedereen die gezellig kan spelen, mag meespelen!!
persoonlijk heb ik een abonnement op christianmatch omdat ik graag in gesprek raak met mensen die ik (nog) niet ken. is dat met jullie anders?
ps. griffin; ik verwacht nog een stofwolk hoor......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 09:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Heb je dan ook echt liefgehad vraag ik me af. Het is niet alleen een gevoel, maar een bewuste keuze voor de ander. En dat betekent ook lijden als zij lijdt, naast haar staan als ze het moeiijk heeft. Voor haar staan als ze bedreigd wordt, om haar heen staan als ze er niet meer tegen kan. Voor haar bidden, voor haar strijden, samen met haar genieten en samen met haar je vreugde delen. En als je liefhebt, is dat vanzelfsprekend voor je, kost het je geen enkele moeite, zou je niet anders willen. Liefhebben is dienen, niet gediend worden. Liefhebben is overgave, niet heersen, maar dienen. Liefhebben is vrijen om haar lief te hebben niet om een prestatie te leveren... Vrouwen verlangen naar een man, die bereid is zijn leven voor haar over te geven. Haar gedrag te accepteren als ze het moeilijk heeft, om kunnen gaan met haar onbegrijpelijke gedrag en haar toch lief te hebben. Als je nooit pijn hebt ervaren in liefde, heb je niet echt liefgehad... |
Mooi verwoord, Chat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 09:15
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Verander wat je niet accepteren kunt, en accepteer wat je niet veranderen kunt |
al wat je accepteerd hoef je je niet meer aan te ergeren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 09:21
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Om heel eerlijk te zijn Chatuliem, doordat je deze zin nu in elke reactie van je opneemt / meeneemt, geloof ik niet dat er nog sprake is van enig, gemeend, respect jegens andersdenkenden.
Zoals gisteren in de chatbox / lobby al werd gezegd; in een discussie is het belangrijk dat je ook laat merken dat je respect hebt voor elkaars mening en voor elkaar. Je zou dan kunnen schrijven, ik heb je uitleg gehoord / gelezen, het steekt goed in elkaar, alleen ik kan het niet onderschrijven, ik leg het naast me neer, ik doe er niets mee !!!! Daarna kun je je eigen "betere" argumenten op tafel leggen. Het risico van die manier van discussieren is wel, dat als je goed naar elkaar luistert (leest) je ook kunt gaan inzien dat de ander betere argumenten heeft dan jij, je daardoor van inzicht kunt wijzigen ...... |
Eerlijk gezegd word ik moe van dit therapeutisch gepraat. Je hoeft me niet te lopen verbeteren hier op de site, word er zelfs kriegelig van. Zijn wel meer mensen die daar last van hebben en weet je daar loop ik het liefst met een grote boog omheen. Je neemt me maar zoals ik ben, en als je dat niet bevalt, jammer dan. Maar hou met iemand zo te lopen beleren over de toon die hij volgens jou aanslaat op de site...bah...net een therapiegroep.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 18 januari 2011, 09:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 09:27
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 09:38
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Lieve Gibby, Een groot deel van de CM-ers (namelijk iedereen die op het kerstfeestje is geweest) heeft zelf dat dagboekje...t is maar dat je t effe weet he...ik lees er dagelijks uit, vind het heerlijk! |
Nou Gibby, laat het gerust staan hoor! Ik ken dit boekje ook niet en vind het heerlijk om extra voeding te krijgen op deze wijze!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 09:46
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | Heel mooi verwoord, maar te mooi om waar te zijn denk ik? |
Het is idd te mooi om waar te zijn, omdat niemand perfect is, maar ik vind wel dat we er naar moeten streven dit, zoveel als mogelijk, voor elkaar te krijgen. Zowel de man als de vrouw, want het moet wel wederzijds zijn!
Ik meen dat dit "werken aan je relatie" genoemd wordt?
Zolang mijn partner maar laat zien dat hij het ultieme voor ogen heeft, is er niets mis mee wanneer hij een keer faalt, daar is hij mens voor!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 10:13
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | De eigenlijke boodschap van Carien is dan ook: Gedraag jullie!  |
Dinie gaat alles filmen Willemijn, dus dat komt allemaal goed. (hoop ik)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 10:42
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | Heel mooi verwoord, maar te mooi om waar te zijn denk ik? | Ligt eraan welke man je treft. Maar het gaat toch om liefde en pijn????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 10:46
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 11:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ze zijn nu weg....... |
Jammer dat ze weg zijn Chat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 11:11
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Ik heb lief gehad en ik heb pijn gehad, maar een man zoals jij hem beschrijft mocht ik nog niet ontmoeten.... | Ik ken een aantal in mijn omgeving en zelfs op CM....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 11:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | al wat je accepteerd hoef je je niet meer aan te ergeren......  |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 08:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 18 januari 2011, 12:15
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik ken een aantal in mijn omgeving en zelfs op CM.... |
Over je eerste stukje heel mooi verwoord Chat... En om nu even te reageren op je quote... Ja ik ken er ook 1 ben er zelfs mee getrouwd Vind het soms best moeilijk het is zo nieuw en soms zo onwerkelijk...Maar het is echt zo, Ik hoef het niet allemaal meer alleen te doen. En ja we zijn mensen en we hebben allemaal onze gebreken...En toch kan het ook dan. dikke voor mijn mannetje.
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op dinsdag 18 januari 2011, 12:16
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|