| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 18:59
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 24 januari 2011, 00:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:06
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Goed idee Herman
De Caravan gaat gewoon mee voor diegene die de broodnodige middagdutje niet wil overslaan ....kijk de meeste zitten natuurlijk op de kritische leeftijdsgrens natuurlijk.
ik zou het wel prettig vinden als we nu opgeven wie er wel of niet snurkt ...niets is er zo vervelend om naast een snurkende mede CM genoot te liggen. Dus groepjes maken.... Groep A en Groep B  |
ik snurk niet; ik zaag een heel bos om........
(joepie, mag ik uit bed en buiten spelen???)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:14
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik snurk niet; ik zaag een heel bos om........
(joepie, mag ik uit bed en buiten spelen???) |
ja hoor, ga maar.
ben je wel voor 't donker weer thuis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:19
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Dan Skoda:
Samen Knutselen Onder De Auto...
Thomas, als Fries uiteraard op klompen met Fries paard en wagen  |
of volvo....
V ele O nderdelen L iggen V erder O p
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AMGELA759
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:24
|
|
|
|
Ik wil een club oprichten voor mensen die gezellige dingen willen ondernemen met andere singles.
Ik zou 1x per maand willen afspreken in een leuk zaaltje, en gezellig met elkaar praten, koffie drinken, etc, evt met goede muziek.
Van daaruit kunnen we evt uitjes plannen.
Hoe meer mensen hoe leuker.....
Omgeving 078.
Laatst aangepast door
|
AMGELA759
|
op dinsdag 14 juni 2011, 08:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | of volvo....
V ele O nderdelen L iggen V erder O p |
Dit kan ook.
R oest E n N arigheid A chtervolgt U L ange T ijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:27
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | of volvo....
V ele O nderdelen L iggen V erder O p |
Van Onze Lieve Veehouders Overgehouden.
(de Directeur van de melkfabriek reed een Volvo)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:40
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Misschien valt hij voor de Poolse vrouw Op internet stond dat zij al gezien was op de boerderij En......voorheen had hij ook een relatie met een Poolse vrouw Ik vind hem een harde bikkel, hij had het anders kunnen zeggen tegen Sonja. Wie weet, nemen ze nog eens contact met elkaar op. |
Ik vind het helemaal geen harde bikkel, hij gaf wel een goede uitleg aan de andere vrouwen maar niet aan de vrouw die het aanging..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:40
|
|
|
|
| AMGELA759 schreef: | Ik wil een club oprichten voor mensen die geen relatie hebben, en wel graag een relatie zouden willen hebben.
Ik zou 1x per maand willen afspreken in een leuk zaaltje, en gezellig met elkaar praten, koffie drinken, etc, evt met goede muziek.
Omgeving 078. |
Leuk idee Amgela
Hoorde dat er al zoiets wordt georganiseerd in barendrecht, maar dat gaat uit van twee mensen die niet op deze site staan
Leonard
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 20 januari 2011, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:52
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | inderdaad......so what?
Er is een liedje......trouw niet voor je 40 bent!.... er is aan trouwen geen leeftijd verbonden hoor..... dus ...... |
Tja, kijk maar eens op de profielen, nooit getrouwd geweest of een relatie gehad, nog geen 40 en toch kind(eren)
De ooievaar heeft ze zeker zomaar uit de lucht laten vallen ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 19:59
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Tja, kijk maar eens op de profielen, nooit getrouwd geweest of een relatie gehad, nog geen 40 en toch kind(eren)
De ooievaar heeft ze zeker zomaar uit de lucht laten vallen ....  |
dat was VOOR de bekering, dus dat telt niet (ofzo)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik snurk niet; ik zaag een heel bos om........
(joepie, mag ik uit bed en buiten spelen???) |
Zaag alles maar om, behalve mij.....grijns...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:20
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Schuldgevoel ?? Generatiekloof ?? of glijden we af in onze normen en waarden ....ben het met o.a. Chat en Gibby eens en we moeten stoppen, want soort dingen horen niet op CM. Als je vragen hebt kun je ze ook op het refoweb stellen....
Leonard |
Het staat je toch vrij om dingen op het forum te zetten??? Ik zie wel andere onderwerpen die ik ook niets vind......dan reageer je toch niet? Je kan niet voor een ander bepalen wat hij wel of niet op het forum mag zetten vind ik.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:20
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Ehhh ....mmm...Kwebbelkous jij hannah ...eerst de vraag naar de toestand van het gebit ....maar verklaar nader ...een mond vol tanden volgens de boys en een kwebbeltje ...kan gezellig worden op de groooote heide. |
Pas maar op, af en toe glijd het (kunst)gebit achter in de strot..... sprakeloos...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:24
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik snap niet goed wat je vreemd vind ?? De link, de jongen die zich laat zegenen door zijn vader, of de vader die zich vereerd voelt dat hij zijn zoon mag zegenen ??  |
Ik vind het vreemd dat die jongen aan zijn vader vraagt of die hem wil zegenen... Heb wel iets opgezocht over zegenen op zich, maar toch, die jongen vraagt het.. waarom? Als mijn zoon dat aan mij vroeg zou ik het toch heel merkwaardig vinden.. en ik ben ook een gelovig christen..
http://www.dlinde.nl/zegen.htm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:27
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Schuldgevoel ?? Generatiekloof ?? of glijden we af in onze normen en waarden ....ben het met o.a. Chat en Gibby eens en we moeten stoppen, want soort dingen horen niet op CM. Als je vragen hebt kun je ze ook op het refoweb stellen....
Leonard |
Wat is er dan mis mee???? Want dat is de vraag.... Of horen wij als christenen de schijn hoog te houden 
Zelf heb ik iemand leren kennen op cm, welke plotseling met een boek van kamasutra aan kwam zetten, waar ik niet van wist wat ik er mee moest. Vroeg aan mij welke standje ik niet prettig vond. Dat van een christen vrouw.. 
Op seksueel gebied zou ik man nummer vijf zijn geweest....
Wat is dan beter? Dat zijn ook dingen waar men op CM mee te maken heeft....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 20 januari 2011, 20:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het helemaal geen harde bikkel, hij gaf wel een goede uitleg aan de andere vrouwen maar niet aan de vrouw die het aanging..........  |
Daar ben ik het helemaal mee eens. Sonja had er zelf ook meer rekening mee moeten houden, dat dit kon gebeuren. Ze was wel heel zeker van haar zaak, misschien gezien haar liefdesverklaring aan hem? Ik vermoed dat hij het Spaans benauwd kreeg van haar. Inmiddels zal de duidelijke! uitleg, die hij aan de andere vrouwen gaf, ook wel aan haar gegeven zijn. Hopelijk begrijpt ze het nu.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:32
|
|
|
|
Leonard |
Waarom eigenlijk niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:37
|
|
|
|
Ik denk dat je bij sommige zaken toch op je gevoel/geweten af moet gaan.
Je weet zelf het beste wat kan en niet kan en zelfs als een ander anders zou zeggen, ga je toch je eigen gang. De Bijbel geeft niet altijd overal een duidelijk antwoord op.
Ik geloof ook dat ieder mens uniek is en in zijn behoeftes en verlangens ook anders is dan de ander.
Zolang je je hart er niet op zet, is dan mijn maatstaf, met andere woorden, er niet afhankelijk van wordt..een verslaving, dan ben je te ver gegaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:42
|
|
|
|
Wat ik mij regelmatig opmerk onder christen vind ik soms overal schijnheilig over doen wel braaf in de kerk zitten op zondag maar ondertussen door de weeks gekke dingen doen dat je denkt phoehee. We mogen graag bij een ander de splinter zoeken en met wijzend vingertje reiken dat mag niet terwijl we inwezen allemaal verkeerde dingen doen. De ene heeft die strijd de andere weer een andere strijd. We zitten allemaal op die ruwe zee alleen de ene heeft meer last van golven dan de ander minder golven heeft tot rustig vaarwater. Ieder bootje zoekt de juiste koers als je dit door de Stuurman het bootje laar varen komt dat tot de juiste besteming van de haven. Want doe je dit op eigen kracht om het bootje te laten varen kom je inwezen geen kant op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:53
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Duim allen voor me...hij gaat morgen(mijn allessie...mijn Matizje) naar de reparateur...Op hoop van zegen...hij doet raar en moet naar de dokter. Ik hoop dat hij niet erg ziek is!!!!! |
Mijn matizje doet ook al raar zeeland....hij gilt het uit...ik denk de v-snaar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 20:57
|
|
|
|
| AMGELA759 schreef: | Ik wil een club oprichten voor mensen die geen relatie hebben, en wel graag een relatie zouden willen hebben.
Omgeving 078. |
Nou, ik vind het leuk om anderen te leren kennen, dat werkt hier op cm heel goed doormiddel van zelf georganiseerde uitjes van de cm leden zelf welke de gave ook daarvoor hebben.....
Althans dat is mijn ervaring.....het is voor mij niet een must om een relatie te moeten willen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:00
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:00
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 24 januari 2011, 00:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:08
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Mijn matizje doet ook al raar zeeland....hij gilt het uit...ik denk de v-snaar....  |
muzikaal hoor, angel!! mijne ook; geen grapje; vooral als het weer vochtig is...........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 20 januari 2011, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:18
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Ik vind het vreemd dat die jongen aan zijn vader vraagt of die hem wil zegenen... Heb wel iets opgezocht over zegenen op zich, maar toch, die jongen vraagt het.. waarom? Als mijn zoon dat aan mij vroeg zou ik het toch heel merkwaardig vinden.. en ik ben ook een gelovig christen..
http://www.dlinde.nl/zegen.htm |
Euh, okee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | muzikaal hoor, angel!! mijne ook; geen grapje; vooral als het weer vochtig is........... |
Inderdaad Han, zo bazin, zo auto he...ik hou ook niet van deze regenbuien hoor...doe mij maar 30 graden en zon...zo denkt mijn matizje er ook over...vandaar dat we jarenlang al zooo'n team zijn....ze liet me nooit in de steek...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | dat was VOOR de bekering, dus dat telt niet (ofzo) |
Gekke (of wijze) beesten die ooievaars, dat ze dat weten .....
of zal meneer uil ze dat verteld hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|