| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:26
|
|
|
|
Opeens een keiharde knal in mijn keuken..... Vreselijke brandlucht...... Ik dr heen rennen....op mijn sokken...plens plens plons.... Keuken blank..... Wasmachine doorgebrand Stop doorgeslagen..... Dat is mijn begin van de week....hoop niet dat dit heel de week zo doorgaat.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:07
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOGITECH577
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:36
|
|
|
|
Boos zijn op God zijn we allemaal wel eens. God weet precies wat we denken en hoe we ons voelen. God is onze vader en ook in zijn woord staat dat we met alles bij hem mogen komen. Als je ruzie hebt met een vriendin en je praat het niet uit blijft het broeden of de tijd heelt wonden. Verdoe je tijd niet met boos zijn op God maar spreek met hem en vraag vergeving voor je boosheid. Het zal je op luchten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:42
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:43
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:51
|
|
|
|
Nog steeds problemen met proteq.

Ik raad iedereen aan:
SLUIT GEEN VERZEKERING AF BIJ PROTEQ.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 24 januari 2011, 12:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:56
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | 'k Ben het met je eens, dat hij dit niet kan maken. Hij had zich even in moeten houden en geen afspraak moeten maken. Maar ja, niet handig dat de KRO alle telefoonnummers geeft. De verleiding was kennelijk wel heel groot.
Wat betreft Annemarie, het verbaast mij eigenlijk dat zij 3 zulke leuke boeren heeft uitgekozen. Ze boft maar, dat ze alledrie willen blijven. Ze heeft namelijk maar weinig belangstelling in ze getoond. Ik vond het erg grappig dat de boeren, bij gebrek aan belangstelling van haar kant, met elkaar gingen praten. Leuk, om te horen! Meestal zijn vrouwen prateriger, maar hier zijn het de mannen. Of ze haar keuze kan motiveren, vraag ik me af. Ik blijf Adriaan de leukste vinden, maar denk aan de andere kant dat hij ook wel andere leuke meiden (iets voor jou, Carien ) kan krijgen. |
Die Richard zeg! Hij is gewoon niet fair.....en dan nog tegen Yvon zeggen dat hij gewoon het spel door wil spelen........ Terecht dat Yvon opmerkt: dat gaan we niet doen En jij gaat het ze vertellen........ Klare taal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 12:12
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Ja dat blijkt griffin .....als daar kettinken en betonblokken voor nodig zijn......pfffffffffffffff ...............zucht  |
Da's alleen om Hannah op d'r plekkie te houden, de rest kan ze zelf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 12:49
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=rBzcOUOY5YY
Ik was op de vrienden van Amstel live in Ahoy en hoorde haar zingen, had nog nooit van haar gehoord maar heel Ahoy kreeg ze muisstil.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:07
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Da's alleen om Hannah op d'r plekkie te houden, de rest kan ze zelf  |
een bijzondere manier VAN KNUFFELEN griffin ...zijn ze bij ons niet gewend......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:11
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | een bijzondere manier VAN KNUFFELEN griffin ...zijn ze bij ons niet gewend......  |
wil je Hannah überhaupt kúnnen knuffelen, dan moet je wel drastische maatregelen nemen, anders lukt het je nooooooooooooooooooooooooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:55
|
|
|
|
Och Pieter t zegt iets helemaal OVER JOU, zelfs uitleg over een vriendschappelijk gebaar van een ander, wordt geheel verkeerd gezien ... , En als ik dan zeg, dat jij de woorden van Erika, naar mijn mening, niet goed hebt gelezen, wordt ik er ineens bij in betrokken!!! wat een walgelijke gedachtes, en nog heb je t dus niet begrepen wat Erika in t Nederlands heeft geschreven Voor alle duidelijkheid, ik was er NIET bij, ik las gewoon wat Erika geschreven had. Wel mijn gedachtes gaan uit naar een partner die Marcus 10 leest en beheerst ...
Idd had ang gelijk met toen herman haar wilden troosten (in ander topic), t door sommige van jullie idd verkeerd wordt gezien, door JOU blijkbaar dus ook, jammer vind ik dat, ik zag t ook als een vriendschaps gebaar van herman388.
Ang ik heb niets tegen jouzelf, maar soms wel tegen je eigen tegenstrijdigheden die jezelf zegt /hebt gezegd/ schrijft. Ik zeg ze ook niet als enige, maar goed, ga je goed.
Dat God jullie allen mag bijstaan. Ik ga verder niet in onzinnige discussies met mensen die er schijnbaar een hobby van maken woorden naar hun eigen gedachtes te twisten.
Thanks hanna, zullen we maar geen knuffel geven, t zal weer eens verkeerd worden gezien, is inderdaad goed om vele gewone vrienden te hebben, waar geen vreemde gedachtes bij op komen.
Groetjes en een fijne dag verder aan iedereen.
Laatst aangepast door
|
SWEETLADY943
|
op maandag 24 januari 2011, 13:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:57
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | wil je Hannah überhaupt kúnnen knuffelen, dan moet je wel drastische maatregelen nemen, anders lukt het je nooooooooooooooooooooooooit
 |
Nou Griffin ik weet het net zo niet hoor ....ehh ...zou de eerste vrouw zijn die ik ooit ben tegen gekomen ....hihi ...die dat niet zou willen ...maar goed jij kent de dame ...dus zou je kunnen concluderen dat je uit ervaring spreekt ....toch....
Ach ja het wordt straks weer voorjaar en gaan de hormonen weer spelen toch................zucht en wij mannen hebben het er maar weer moeilijk mee......zou een nieuw topic kunnen zijn de tere gevoelige hartjes van de mannen....vrouwen van nederland hou een beetje rekening met de mannen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:00
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Nou Griffin ik weet het net zo niet hoor ....ehh ...zou de eerste vrouw zijn die ik ooit ben tegen gekomen ....hihi ...die dat niet zou willen ...maar goed jij kent de dame ...dus zou je kunnen concluderen dat je uit ervaring spreekt ....toch....
Ach ja het wordt straks weer voorjaar en gaan de hormonen weer spelen toch................zucht en wij mannen hebben het er maar weer moeilijk mee......zou een nieuw topic kunnen zijn de tere gevoelige hartjes van de mannen....vrouwen van nederland hou een beetje rekening met de mannen..... |
nou leonard, ben het niet met je eens hoor...de vrouwelijke hormoontjes krijgen in het voorjaar juist russssssssssssst!.....in de herfst moet je mij niet tegenkomen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:02
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | ocharme das echt pech hebben! |
De "hulptroepen"zijn onderweg mary....dank je wel voor je meeleven! dit gaat helemaal goed komen..pffff hoop ik....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:03
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Heb genoeg andere sterke kanten ......haha......maar na herlezen klopt je verhaal....
Leonard |
gek he....ik heb MIJN sterke kanten nog steeds niet ontdekt....
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op maandag 24 januari 2011, 14:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:06
|
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag...hangt samen met het slechtste moment van vandaag...(voor wie geinteresseerd is, zie forum).... : een telefoontje...ik kom eraan...no panic...hulptroepen onderweg... Ook DIT is CM he......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:15
|
|
|
|
[i]Voor Angeliqeu en Gibby,
Een virtuele knuffel, voor een echte hebben jullie niemand anders nodig denk ik, , en felicitaties, mooi dat jullie "samen op weg"gaan.
Zonder het klef te bedoelen!! Liefs Elske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:18
|
|
|
|
Super! Gezellig hoor, de club wordt langzaamaan groter!
Wie gaat er nog meer mee??
Jasmyn Trijnie671 Billy701 Siem Crossroad Mar907 Chatuliem Erica Sabine
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:31
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | nou leonard, ben het niet met je eens hoor...de vrouwelijke hormoontjes krijgen in het voorjaar juist russssssssssssst!.....in de herfst moet je mij niet tegenkomen...  |
nou is dat zo??? haha verklaar je nader angelique, want jij bent vrouw en ik man ...althans zo ik kan zien zou dat wel kloppen.. maar de wijsheid voorjaar/najaar zou ik graag een nadere verklaring willen hebben ivm met het uitreiken van de knuffels...haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:37
|
|
|
|
Net de bouwleider van ons bouwproject op de koffie gehad, nog deze week word begonnen met de bouw van ons nieuwe huis . Dus nu ff hopen op goed weer en weinig vorst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:38
|
|
|
|
[quote=LEONARD480]Nou Griffin ik weet het net zo niet hoor ....ehh ...zou de eerste vrouw zijn die ik ooit ben tegen gekomen ....hihi ...die dat niet zou willen ...................
nou leonard; ik hoef geen knuffel van je; first women on the world........ you're welcome........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 januari 2011, 14:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:45
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | De "hulptroepen"zijn onderweg mary....dank je wel voor je meeleven! dit gaat helemaal goed komen..pffff hoop ik....  |
Ook weer een pluspuntje Angelique, nu alleen maar de keuken die blank staat.... een tijdje geleden stond je hele tuin blank door een gesprongen rioolbuis toch .... zal heel wat meer werk geweest zijn om dat allemaal weer te fixen ....
Maar leuk is het allemaal niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:53
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Inderdaad Pieter... de hetze tegen één of meerdere leden moet toch eens een keer afgelopen zijn! Zo kom ik op voor leden die daar last van hebben! Het is geen kleffe gedoe als leden elkaar "knuffelen" of anderszinds elkaar complimenteren! Laat Christianmatch die vier of vijftal CM leden hun onrust zaaiende reacties nu maar eens een keer onder de loep nemen! Verdorie na an toe...ik word er onderhand kotsmisselijk van!
Kom op zeg! Het is beslist géén reclame voor Christianmatch als wereldwijd bepaalde reacties lezen wat een negatieve indruk wekt met al die sneer op/aanmerkingen! Nogmaals: stoppen met sneren en afkatten! |
Je zegt dat je voor leden opkomt en dat doe je ook wel maar de hamvraag is natuurlijk: Ben je objectief???????? En dat mag je je weleens even kritisch afvragen Gibby......... En trouwens: hier zijn volwassen mensen lid, die kunnen -als het goed is- hun eigen boontjes wel doppen toch???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOGITECH577
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:55
|
|
|
|
De maatschappij waarin wij nu leven is erg visueel in gesteld. Natuurlijk telt het uiterlijk, zeker als je een relatie /huwelijk met iemand aan gaat. Wat mooi en lelijk verschilt per persoon en daar kunnen eindelose discussies over gevoerd worden. Maar nu de vraag wil je iedere ochtend wakker schrikken van de persoon die naast je ligt.Dit klinkt misschien grof maar denk er maar over na. Het is waar dat echte schoonheid van binnen zit maar de binnenkant zien wij niet als eerste. En iedereen heeft zijn eigen voorkeur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:30
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Lieve Sweet... het interesseerd mij geen reet wat er gebeurd is... jij schijnt het wel te weten, als je niet tussenin gelegen hebt, zal het best wel netjes gegaan zijn allemaal... wat mij wel interesseerd is dat enkele mensen, waaronder jij, de sfeer verpesten op forum en chatroom...
Als het je niets kan schelen wat er is gebeurt Pieter, waarom dan wel zo'n suggestief, bijna misselijkmakend, antwoord .... Als er al iets is wat de sfeer verpest, dan is het wel het antwoord zoals het hierboven staat .....
deze zomer werd de halve chatroom kotsmisselijk van dat kleffe gedoe tussen jou, erica en angy. inmiddels worden we massaal kotsmisselijk van die steken onder EN boven water tussen jouw cluppie en angy. maar nogmaals... jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn  |
Om dan toch maar door te gaan op het "kotsmisselijk worden van de steken onder EN boven water" tussen jouw cluppie en angy. Ik vind jouw antwoord, persoonlijk, vallen, onder de noemer "opruien en de boel ff op scherp zetten" zoals je al eens aangaf hier op het forum .....
En dan tot slot je opmerking "jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn" waar slaat dat op
Jimmy -- Boudewijn de Groot -- zo suggestief als dit liedje is zo suggestief komt die laatste zin van jou op mij over
http://www.youtube.com/watch?v=P71bbUYDFpQ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:30
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | nou leonard, ben het niet met je eens hoor...de vrouwelijke hormoontjes krijgen in het voorjaar juist russssssssssssst!.....in de herfst moet je mij niet tegenkomen...  |
Noorderlingen zijn altijd wild in de hakken
Nu serieus(ahum).........ik herken het niet,ik ben in het voorjaar zeer actief,in de zomer lui,in het najaar extra opstandig en in de winter extra knuffelig.....elk jaargetijde is nuttig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:33
|
|
|
|
Maandag 24 januari:
JE GROTE BELONING!
je bidt, om geloof, zoals je trouwens gezegd is, maar in het huis, waar IK verblijf, zorg IK voor hen, die zich tot MIJ wenden en nog knikkende knieën en weifelende harten hebben. Vrees niet, IK ben uw GOD. Uw grote beloning, het is aan jou om op te zien en te zeggen: Alles is goed.
IK ben je LEIDSMAN, verlang niet de weg te kennen, die voor je ligt. Ga maar stap voor stap verder, dat is de beste manier om het geloof te doen groeien.
Je bevindt je in wateren, die niet in kaart zijn gebracht. Maar de HEER van alle zeeën is met je. HIJ die alle stormen beheerst is met je. Toen de dicipelen het opgaven, nadat zij een nacht hadden gevist, zonder iets te vangen, kwam IK en de netten scheurden door de meer dan overvloedige vangst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | De Kitsch kitchen pakketten staan ook klaar,ik kreeg 3 nominaties binnen dus dat komt heeeeel goed uit  |
En vandaag kreeg ik de pakketten retour van de TNT
Zodra mijn strijd met de TNT om de verzendkosten gestreden is gaan ze weer op weg naar de ontvangers..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Noorderlingen zijn altijd wild in de hakken
Nu serieus(ahum).........ik herken het niet,ik ben in het voorjaar zeer actief,in de zomer lui,in het najaar extra opstandig en in de winter extra knuffelig.....elk jaargetijde is nuttig  |
Mooie eigenschappen heb je
|
|
| Naar boven |
|
|