| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 14:39
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | t is gek he...maar soms weet de buitenwereld meer dan ikzelf.....  |
Nu vraag ik me serieus af of de dingen die je gisteren in de chatbox vertelde een geintje,een verzinsel of een leugen waren.......hoewel ik het niet grappig vind om te geinen dat je gaat trouwen,dat je al getuigen hebt en dat het een dubbele trouwerij wordt......... Of ga je echt trouwen?
Een knuffel voor wie ook net zo verward is door dit alles als ik .......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 14:41
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=lZWhGmQL-Ec
mar; jij schrijft;
Dat is niet wat Michael zingt.......(zing een nieuw hallelujah)
Een nieuw halleluja voor deze wereld, met als overste, de regeerder van deze wereld...Opw 633 (agnus dei)... regeerd onze God nu dan over deze wereld??? En wie is de overste....van deze wereld....???
Als men het omdraaid klopt het lied....
het enige dat ik terug heb kunnen vinden is; let the world sing a new hallelujah........ |
Klopt, wat is dan de oude hallelujah? Tevens zegt het lied dat de "church" moet oprijzen. "Arise let the church Arise" verder op zegt Smith in het lied tussen door: "Can you get excited church?"
Het hele lied zegt niks het gaat alleen om muziekaal "opgewonden" te worden.. Aangezien zijn achtergrond vraag ik mij af over welke church hij bedoeld om op te rijzen. Gezien de tijd waar we in leven en hetgeen de openbaringen zegt, past het muzikale invloeden van Smith heel goed om de chtistennen te misleiden.
Voor mij is het meer als waarschuwing om op te passen met de christelijke rock muziek....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 14:42
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Nu vraag ik me serieus af of de dingen die je gisteren in de chatbox vertelde een geintje,een verzinsel of een leugen waren.......hoewel ik het niet grappig vind om te geinen dat je gaat trouwen,dat je al getuigen hebt en dat het een dubbele trouwerij wordt......... Of ga je echt trouwen?
Een knuffel voor wie ook net zo verward is door dit alles als ik ....... |
OKEEEEEEEEEEEEE.....HET WAS GEIN!!!!! om het geklep over mij es effe lekker te voeren! IK GA NIET TROUWEN, OOK NIET MET ZN VIEREN en ik hoop dat het gezever daarmee de wereld uit is...zo...ik heb gezegd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 14:49
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Klopt, wat is dan de oude hallelujah? Tevens zegt het lied dat de "church" moet oprijzen. "Arise let the church Arise" verder op zegt Smith in het lied tussen door: "Can you get excited church?"
Het hele lied zegt niks het gaat alleen om muziekaal "opgewonden" te worden.. Aangezien zijn achtergrond vraag ik mij af over welke church hij bedoeld om op te rijzen. Gezien de tijd waar we in leven en hetgeen de openbaringen zegt, past het muzikale invloeden van Smith heel goed om de chtistennen te misleiden.
Voor mij is het meer als waarschuwing om op te passen met de christelijke rock muziek.... |
Je hebt helemaal gelijk hoor Mar, Mensen niet meer luisteren naar christelijke rock en al helemaal niet meer naar gewone rock eigenlijk beter helemaal niet meer naar muziek luisteren... Alles is FOUT....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:02
|
|
|
|
|
Het bezoek bij de dokter ivm controle suiker. De uitslagen waren niet goed, moet toch maar accepteren dat ik een probleem heb. Die suiker zal ik mn hele leven houden, en daar baal ik van als een stekker!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:04
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | he doe nie so eng....je praat tegen me.....  |
PATS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:05
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | IK GA NIET TROUWEN, ik hoop dat het gezever daarmee de wereld uit is...zo...ik heb gezegd! |
PATS
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:07
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | Ben er van overtuigt, als er een frisse wind over het forum zal waaien, je de Geest soms ook kunt voelen waaien. Deze site verandert dan in een plaats waar je graag wilt komen. Elkaar bemoedigen kan je ook met een knuffel. Voor alle ruim 2100 CMers een dikke vette knuffel van mij!! |
hoeveel pallats knuffels heb je nog op voorraad, willlem?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 26 januari 2011, 15:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:11
|
|
|
|
wat het hier geweldig weer . wat een hoop knuffels weer. ga zo door mensen en we hebben een meeting in het ziekenhuis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:22
|
|
|
|
Ik gooi er een dikke knuffel uit voor Pimpernel, gewoon omdattie de enige is die nuchter blijft hier!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het bezoek bij de dokter ivm controle suiker. De uitslagen waren niet goed, moet toch maar accepteren dat ik een probleem heb. Die suiker zal ik mn hele leven houden, en daar baal ik van als een stekker!!!! |
Inderdaad een rot-bericht Chat, wens je heel veel sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:25
|
|
|
|
| MAAIKE874 schreef: | Weer Ziek Of was het nou nog steeds  |
Ook jou wens ik heel veel sterkte toe Maaike...en mag er een bijbeltekst achteraan? Werpt al uw bekommernissen op Hem, Hij zorgt voor u!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:26
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Je hebt helemaal gelijk hoor Mar, Mensen niet meer luisteren naar christelijke rock en al helemaal niet meer naar gewone rock eigenlijk beter helemaal niet meer naar muziek luisteren... Alles is FOUT.... |
ook niet meer naar het Ave Maria of de negende van Beethoven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:33
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | OKEEEEEEEEEEEEE.....HET WAS GEIN!!!!! om het geklep over mij es effe lekker te voeren! |
Tja...........nee laat ook maar........ik ga voortaan op de *ignore* stand,ik voel me wel degelijk bedonderd door je uitspraken
Het ga je goed,jij en je vriend,ik hoop werkelijk dat je het geluk gevonden hebt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:39
|
|
|
|
Al is de leugen nog zo snel..... de knuffels komen er wel/niet*
* doorhalen wat niet van toepassing is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Tja...........nee laat ook maar........ik ga voortaan op de *ignore* stand,ik voel me wel degelijk bedonderd door je uitspraken
Het ga je goed,jij en je vriend,ik hoop werkelijk dat je het geluk gevonden hebt. |
Ik hoop het ook voor ze...maar wat klopt er nu wel en niet?? ben ff de draad kwijt hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:50
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | OKEEEEEEEEEEEEE.....HET WAS GEIN!!!!! om het geklep over mij es effe lekker te voeren! IK GA NIET TROUWEN, OOK NIET MET ZN VIEREN en ik hoop dat het gezever daarmee de wereld uit is...zo...ik heb gezegd! | Wat een aantal mensen hier probeert te zeggen, is dat je in de chatbox allerlei dingen beweert die gewoon niet kloppen en dat we dat dan niet begrijpen. Je eigen opmerkingen zijn vaak aanleiding voor verwarring. En die lijst is zo lang aan het worden dat we gewoon niet meer weten wat we met sommige uitspraken van je aan moeten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:52
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:52
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Inderdaad een rot-bericht Chat, wens je heel veel sterkte! | dank je Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:54
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Zoals velen van jullie al weten, ben ik bezig met het schrijven van een "levensboek" Binnenkort gaat dat uitkomen, en ik weet van enkelen al dat ze interesse hebben. Het wordt geen officiele uitgave, het gebeurt allemaal via onze kerk. Zijn er nog meer mensen die eventueel een exemplaar willen ontvangen?(ik heb nog geen idee wat de kosten zijn, dat hangt ook af van het aantal dat gedrukt wordt) Mail me maar als je dr eentje wilt he.... |
Kun je wat meer er over vertellen, Angelique? Ik heb nl geen idee wat ik mij erbij voor moet stellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:19
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:20
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:27
|
|
|
|
opgeschoond
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 8 februari 2012, 19:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:29
|
|
|
|
opgeschoond
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 8 februari 2012, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:31
|
|
|
|
opgeschoond
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 8 februari 2012, 19:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:37
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Ik zit met dezelfde vraag als Josina, kan je hier iets meer over vertellen angy? weet langs geen kanten wat een levensboek van jou moet voorstellen! |
Na alles wat er nu weer gebeurt zou ik bijna zeggen: sprookjesboek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:39
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Zoals velen van jullie al weten, ben ik bezig met het schrijven van een "levensboek" Binnenkort gaat dat uitkomen, en ik weet van enkelen al dat ze interesse hebben. Het wordt geen officiele uitgave, het gebeurt allemaal via onze kerk. Zijn er nog meer mensen die eventueel een exemplaar willen ontvangen?(ik heb nog geen idee wat de kosten zijn, dat hangt ook af van het aantal dat gedrukt wordt) Mail me maar als je dr eentje wilt he.... |
Ik heb genoeg aan mijn eigen levensboek die in mijn geheugen staat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:56
|
|
|
|
Is dat boek dat je gaat schrijven.. waar gebeurd Angelique?
Daar was ik ff benieuwd naar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 16:59
|
|
|
|
waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 17:02
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Kun je wat meer er over vertellen, Angelique? Ik heb nl geen idee wat ik mij erbij voor moet stellen. |
Ja hoor Josina, komtie:
Omdat ik nogal het een en ander meegemaakt heb in mijn leven (ik ga hier op het forum niet in details treden) werd mij door onze dominee en onze diaconaal consulente die de regie hiervan in handen heeft, geadviseerd om het allemaal te beschrijven. Veel mensen begrijpen niet hoe het zat, hoe het toch kon dat.....maar waarom dan.... Daarom dit boek, geschreven door iemand anders, in de ik-vorm over mijn leven, vooral bedoeld voor de betere vrienden en bekenden, die in grote lijnen al wel iets weten, maar voor wie het verhaal als bijna onmogelijk in de oren klinkt.
Zo een beetje duidelijk, Josina? 
(nog een N.B.-tje: ik verdien hier niets aan! geen gage)
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op woensdag 26 januari 2011, 17:05
|
|
| Naar boven |
|
|