| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 11:34
|
|
|
|
koud en grauw weertje wie stuurt de zon???? ik wil lente
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 31 januari 2011, 11:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 11:48
|
|
|
|
ik vind het soms een behoorlijk spanningsveld... je vraagt een brood en verwacht al een steen. ik zal maar niet verlangen om naar het Zuiden te vertrekken, stel je voor dat God je naar Syberie stuurt Ik heb niet zozeer de houding om dingen voor mezelf aan God te vragen, des te meer het verlangen Hem in alles te vertrouwen wat Hij voor je in plan heeft. Maar diep vanbinnen heb je ergens een tegengevoel van wat er zou kunnen komen, net dat wat je niet ziet zitten. word je daardoor net belemmert in je gebeden? Strijd en tegenslag doet je geweldig groeien. Pas door strijd voel je hoe het is om gedragen te worden... een voorrecht zelfs, maar toch zou ik liever die steen niet als vooruitzicht willen zien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 12:00
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | hahaha willemijn ik leef ook van weekend naar weekend maar toch wel met een andere verwachting bzn kan me echt niet bekoren  |
Haha, Grace, hoe herkenbaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 12:28
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | En inktvissen, die je met wel 8 armen omarmen Herman...wel wat voor jou he!  |
Nee dank je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 12:30
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | hahaha willemijn ik leef ook van weekend naar weekend maar toch wel met een andere verwachting bzn kan me echt niet bekoren  |
Ach Grace, ik leef echt niet van BZV tot BZV maar het is toch heerlijk om het eens even over wat luchthartigs te hebben.....Niet allemaal te serieus nemen please.........  Jij kijkt misschien iets anders op tv of zit in de chatroom?????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 31 januari 2011, 12:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 12:36
|
|
|
|
Ik ben De hand van Fatima aan het lezen, ook een aanrader....
Gaat over morisken (mensen die onder dwang bekeerd zijn tot het christendom) en speelt in 1568...... Daar lees je schrijnend hoe het is als je onder dwang een ander geloof moet aannemen.......en in 2011 is het in sommige landen nog zo.....triest...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 12:39
|
|
|
|
| WILLEM591 schreef: | | ik denk wel dat het echt waar is. Zij is in Gouda de enige die een kameel in de tuin heeft staan en een parkeerontheffing heeft voor het centrum en af en toe met een vliegend tapijt het luchtruim onveilig maakt. Moet je echt wel kindje van de sjah zijn hoor!!! |
Geloof jij in die sprookjes ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:05
|
|
|
|
De doop door onderdompeling is het gevolg van de wedergeboorte
Vraag de Heer voor geopende ogen...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 31 januari 2011, 13:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:08
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Lok-eten! Want de liefde van de man gaat door de......... Je had uiteraard al een bevallig mandje gevuld met lekkernijen van de traiteur(en roept:"daaaaaaaagen heb ik in de keuken gestaan,daar geniet ik zooooo van he") Maar pas op voor de valkuil,net doen alsof je altijd op dieet bent(aangeboren gebrek),nip hooguit aan een bakje Activa yoghurt....(op de terugweg even aan bij de Mac voor een supersized burgermeal met karamelijs na)
En als het dan nog niet gelukt is een kerel te strikken ga je na afloop net als ik(en nog 3 malloten)stappen in Zwolle om vervolgens alleen mannen in lederhosen tegen te komen (dus geef je je weer op voor de volgende picknick etc etc etc) |
Het is dus duidelijk een date-picknick, fijn dat we dat nu eindelijk eens boven water hebben....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:10
|
|
|
|
We zijn zoals we zijn:
We zijn zoals we zijn:
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 31 januari 2011, 13:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:18
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | ach als 1 van de 2 een auto heeft dan kom je al een heel eind hoor willemijn  |
Ik vind het absoluut geen basisvoorwaarde voor een relatie hoor.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:18
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | hoezo sacrament? Het is iets wat door de kerk ingesteld is.... |
Is dat zo Chatuliem ....de Doop en het Heilig Avondmaal de enige sacramenten die door Jezus zijn ingesteld.....
Voor de Kinderdoop als de volwassendoop zijn in de bijbel voldoende bewijzen te vinden. Alleen heb ik persoonlijk moeite met de overdoop...
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op maandag 31 januari 2011, 13:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is dus duidelijk een date-picknick, fijn dat we dat nu eindelijk eens boven water hebben.... |
Het is duidelijk een saab-date-picknick met een stofwolkje....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:20
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:21
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | hoezo sacrament? Het is iets wat door de kerk ingesteld is.... |
Het sacrament, is door de kerk "veranderd"....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 31 januari 2011, 13:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:24
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Is dat zo Chatuliem ....de Doop en het Heilig Avondmaal de enige sacramenten die door Jezus zijn ingesteld.....
Voor de Kinderdoop als de volwassendoop zijn in de bijbel voldoende bewijzen te vinden. Alleen heb ik persoonlijk moeite met de overdoop... | Toevallig heeft Jezus opgeroepen tot de doop der wedergeboorte, dat andere ritueel is door de kerken ingesteld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:26
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Toevallig heeft Jezus opgeroepen tot de doop der wedergeboorte, dat andere ritueel is door de kerken ingesteld. |
Is het niet zo dat het binnen de chtristelijke traditie ipv besnijdenis en |Pesach is gekomen?????? Kan het ook helemaal mis hebben maar ik dacht het.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:31
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Is het niet zo dat het binnen de chtristelijke traditie ipv besnijdenis en |Pesach is gekomen?????? Kan het ook helemaal mis hebben maar ik dacht het..... |
Inderdaad is dat de reden, van de verandering, binnen de christelijke kerkelijke traditie... Maar het is geen bijbelse verandering...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:37
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Het is duidelijk een saab-date-picknick met een stofwolkje....  |
betekent dat er dus nog meer CM-ers in een SAAB rijden, want ik kom niet.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 31 januari 2011, 14:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:44
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Toevallig heeft Jezus opgeroepen tot de doop der wedergeboorte, dat andere ritueel is door de kerken ingesteld. |
Maar de overdoop Chat ...ook een ritueel??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:46
|
|
|
|
Het valt mij op dat er veel alleenstaanden een relatie openstaan hebben, waarin gevoelens nog een rol spelen bij nieuwe contacten en/of een date.... toch een nieuwe relatie zoeken dat leid tot twijfel met een nieuwe contacten....
Zelf wordt ik daar telkens mee geconfronteerd, en heb het zo langzamerhand een punt hoofd van gekregen... Naar mijn mening ga je niet eerder op een datingsite wanneer je van jezelf ook de vorige relatie heb kunnen afsluiten... Wees van te voren eerlijk naar jezelf voordat men zich opgeeft voor een dating....
Zou graag dit delen met meerderen met dezelfde ervaring op CM..... Zelf heb ik daarmee gehad....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:50
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Maar de overdoop Chat ...ook een ritueel?? |
Eeen sacrament is min of meer heilig......een ritueel dan niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:52
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | betekent dat er dus nog meer CM-ers in een SAAB rijden, want ik kom niet. |
Ooo wat nou weer allemaal een saab, anders geen toegang tot de heide...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:53
|
|
|
|
l e z e n, Leonard, l e z e n
nog steeds geen sterk punt van jou, heb ik het idee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:54
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Maar de overdoop Chat ...ook een ritueel?? |
overdoop....grote onzin want volgens mij (voila: een mening!!) niet nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:54
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | betekent dat er dus nog meeweetr CM-ers in een SAAB rijden, want ik kom niet. |
Ik weet het niet, maar wel iets dat erop lijkt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Eeen sacrament is min of meer heilig......een ritueel dan niet?  |
Doop is Heilig, maar mag de overdoop...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 14:07
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Doop is Heilig, maar mag de overdoop........... |
als de volwassendoop een ritueel is natuurlijk wel.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 14:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | In de geestelijke gezondheidszorg heeft men veel problemen met mensen die vinden dat iemand die aan psychoses lijdt demonisch gebonden is. Is een psychose satanisch of is het gewoon een ziekte in de hersenen?
Zelf ben ik van mening, dat alleen mensen die zich bewust bezig houden met het occulte, demonische bezeten kunnen zijn. Is dat niet het geval, dan kunnen ze ook niet bezeten zijn... |
Al eeuwen oud wordt dit al besproken………..Vroeger zij men over bv borderline dat hij of zij door de duivel was bezeten. Nu denkt men in de wetenschap daar anders over. Wel opmerkelijk is dat in bv Japan veel minder psychische klachten kent dan in onze maatschappij. Wat waarschijnlijk mede de oorzaak is van het eetpatroon …meer vis met visolie …werkt positief op de hersenen ……serotonine???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 14:09
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Maar de overdoop Chat ...ook een ritueel?? | Hoezo overdoop Leonard, gewoon doop, zoals de bijbel spreekt..dat men dat andere ritueel in de plaats heeft genomen van de bijbelse doop, dat is een zaak van de kerk zelf. Maar de doop waar de bijbel toe oproept is onderdompelen op grond van het geloof...Het is jammer en verwarrend dat men het besprenkelen van de baby een doop noemt. Het is geen onderdompeling, en gebaseerd op de traditie en de theologie van bepaalde kerken. Dat men dat dan ook nog een sacrament gaat noemen en de echte doop een overdopen gaat noemen, gaat me veel te ver.
|
|
| Naar boven |
|
|