| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:02
|
|
|
|
Niet om het een of ander, maar de laatste pagina staat haast vol met reacties die op zn zachst gezegd m.i. offtopic zijn, prima om te kletsen, maar lijkt me fijn om weer terug te komen bij het oorspronkelijke onderwerp? Dennis, die jullie allen graag vergeeft
Laatst aangepast door
|
DENNISS669
|
op donderdag 10 februari 2011, 20:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:07
|
|
|
|
| DENNISS669 schreef: | Niet om het een of ander, maar de laatste pagina staat haast vol met reacties die op zn zachst gezegd m.i. offtopic zijn, prima om te kletsen, maar lijkt me fijn om weer terug te komen bij het oorsprinkelijke onderwerp? Dennis, die jullie allen graag vergeeft  |
We dwaalden wat af......je hebt gelijk......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:09
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | jij kan doorgaan op chemisch gebied en ik op medisch gebied mar.
en ik WEET wèl wat er gebeurt als je rookt gelijk een ketter, heb het aan de lijve ondervonden : één pakje per dag : astma, om de 2maand antibiotica want om de 2 maand bronchitis en longontsteking, nu meer dan 5jaar gestopt : geen astma meer, nog één keer één bronchitis gehad!!!! en ik zie al 33 jaar hoeveel vlugger patiënten erger ziek worden (vergelijk rokers en niet rokers)
ik steek niet alles op roken versta mij niet verkeerd, ook niet rokers krijgen bijvoorbeeld longkanker, maar je moet wèl eerlijk blijven tegenover jezelf en je medemens : roken is ècht dodelijk!!!!
waarmee ik niet wil zeggen dat de chemie niet ijverig meewerkt om ons ziek te maken hoor, hierop geef ik je alle gelijk. |
Waarom denk je dat de premie's van zieke fondsen zo hoog worden? Door roken???
Kijk naar de statestieken waar men in het algemeen aan overlijd. Is dat door longkanker???
Mijn collega,s worden niet ouder dan 65 jaar vanwege de chemie. Dat is hetgeen dat de burgers door slikt zonder te beseffen... Zowel in de voeding als in de medicijnen en gewas bestijding.....
Waarom is het biologische eten dan zo duur???? Mensen kopen het goedkoopste waar chemische bocht in verwerkt is.... Zo wordt de industrie in stand gehouden door de wereldleiders... Wat denk je wat er gebeurd als de chemie weg valt??? Die hebben geen last van de crissis gehad... Daardoor heb ik nog werk...
Gezond en verstanig eten maakt oud, ondanks roken. Wat astma betreft?? Mijn moeder is astma patient al jaren en zit in het bestuur van de nederlandse astmafonds.
Hetgeen dat dodelijk is dat iemand perongeluk onder 10000 volt en meer komt te staan. Of een een ongeluk met de auto op een snelweg....enz..
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 20:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:33
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | Feit is dat roken je weerstand enorm verminderd waardoor de kans dat je vreemde organen afstoot veel groter is dan bij iemand die niet rookt! |
Wat doet lijnen dan??? weerstand vergroten?
Wat ik zo geweldig vind is dat God ons leert om gezond te zijn en om oud te kunnen worden.... Maar dat wordt overboord gegooid....het is OT....
Het is wel erg off-topic.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 20:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:41
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | Mensen die herhaaldelijk laten blijken dat ze het ouderschap niet aankunnen, moeten worden verplicht anticonceptie te gebruiken. Daarvoor pleiten drie hoogleraren en twee kinderrechters, meldt RTL Nieuws zaterdag. Het voorstel om ouders die hun kinderen ernstig hebben mishandeld of verwaarloosd een prikpil toe te dienen zou ook in de jeugdzorg steun krijgen.
Enkele tientallen ouders komen in aanmerking voor een verplichte prikpil, zeggen de hoogleraren en kinderrechters.
Hoogleraar jeugdrecht en kinderrechter Paul Vlaardingerbroek stelt dat er schrijnende gevallen bestaan die een dergelijk vergaande maatregel rechtvaardigen. Hij noemt als voorbeeld een vrouw die veertien kinderen kreeg.
De eerste dertien werden weggehaald door de kinderbescherming, maar het veertiende werd door haar zo verwend dat het op zijn negende al zeventig kilo woog.
http://www.nu.nl/binnenland/2440106/geen-kinderen-falende-ouders.html
wat vind je hier van ? |
Bool chit..... God beschikt, opend en sluit de moederschoot naar zijn wil... Gaan wij daarboven staan als mens en oordelen daarover???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:46
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | man with brains???? is that possible??? |
Waarom niet??? Er is er maar 1..... with brains....nothing box....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 16 februari 2011, 14:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:47
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Bool chit..... God beschikt, opend en sluit de moederschoot naar zijn wil... Gaan wij daarboven staan als mens en oordelen daarover??? |
Het zou in sommige gevallen wel veel kinderleed voorkomen denk je niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:52
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Het zou in sommige gevallen wel veel kinderleed voorkomen denk je niet?  |
Mischien naar ons menselijk gevoel. Zou God dat niet weten dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:00
|
|
|
|
| SUNNY443 schreef: | Onderstaande stelling wordt gehoord op CM:
[u u]
Eens/ niet eens en waarom? |
Goeie stelling.... "We mogen alles onder de genade"....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 21:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:13
|
|
|
|
|
"De beste weg om uit de problemen te komen is er dwars doorheen"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:16
|
|
|
|
|
Dit wordt bericht 2100.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:18
|
|
|
|
In een halve maand 100 berichtjes.
100:15 = 6,666666667 berichtjes per dag En vooral die cijfers achter de komma.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:20
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Dag Judith,
gewoon een vraagje :
soms kom je nog maar pas op de site ingelogd als privé chatters er al zijn, soms kan je alzo niet eens meer rustig je forum lezen, of ben je verplicht te chatten of uit te loggen,
Ik vind het fijn om contacten op te bouwen, maar dit betekent niet dat telkens ik inlog ik tijd en ruimte heb om te privé chatten.....
is er geen mogelijkheid om te kunnen aangeven dat je off line bent ? (bijvoorbeeld op facebook kan dit)
Marylien |
Vind ik foute boel op CM. Er zijn wel andere datingsite om undercover te gaan.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 21:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:23
|
|
|
|
Donderdag 10 februari, Ex. 17: 8-16; Steun.
Wat is er in de kerken veel kritiek. Kritiek op dominees en ouderlingen, op de synode en ga zo maar door. En als je eerlijk bent moet je bekennen dat het niet altijd de anderen zijn die daar aan mee doen… Het volk Israël is in oorlog met de Amalekieten. En wat doen Aäron en Hur? Hebben ze kritiek op Mozes, de leider van het volk? Nee, ze steunen hem! En zolang ze hem steunen, kan Mozes zijn handen opheffen tot God. Zo wordt de strijd gewonnen. Dankzij de ondersteuning, dank zij die twee Aäron en Hur. Misschien zien wij veel te weinig dat de gemeente van Christus ook in een gevecht gewikkeld is. Nee, niet de Russen of de Amerikanen, niet met een vijand van vlees en bloed. Maar met machten die ons verhinderen op weg te gaan naar Gods beloofde land. Rijkdom, hoogmoed, liefdeloosheid, ongeloof geweld. Kijk maar eens om je heen, kijk maar eens in deze wereld rond. Mensen worden gemarteld, uitgebuit, verleid om slaaf te worden van de werken der duisternis. En daar hebben wij tegen te vechten! De kerk, dat is één grote protestbeweging tegen het kwaad, de duisternis! Dat houdt niemand in z’n eentje vol. Daar heb je steun bij nodig. Wij allemaal, wij kunnen niet zonder elkaar. Kritiek is er al genoeg in de wereld. En verdeeldheid ook. Maar alleen waar mensen samen komen om elkaar te ondersteunen in het grote gevecht tegen de duisternis, dáár komt de overwinning!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 21:30
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | hierbij wil ik iedereen veel succes wensen hier op cm en een goede toekomst |
Daniel, ik wens je Gods zegen en Zijn shalom toe. Die blijven altijd bij je....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:01
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Vind ik foute boel op CM. Er zijn wel andere datingsite om undercover te gaan. |
Mar jij moet altijd en overal jouw hoesting hebben of wat? ik "vraag" gewoon iets, heeft niets te maken met willen undercover gaan, ik wil alleen zo onbeleefd niet zijn om mensen te blokkeren omdat ik graag eens het forum bekijk zonder daarbij te chatten,
sorry als ik je verkeerd begrijp, maar......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:21
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Mar jij moet altijd en overal jouw hoesting hebben of wat? ik "vraag" gewoon iets, heeft niets te maken met willen undercover gaan, ik wil alleen zo onbeleefd niet zijn om mensen te blokkeren omdat ik graag eens het forum bekijk zonder daarbij te chatten,
sorry als ik je verkeerd begrijp, maar...... |
Marylien, ik denk dat ik je wel begrijp, ik heb zelf ook wel met de gedachte rond gelopen dit eens aan te kaarten. Want het kan idd heel vervelend zijn. Zit je net iets te typen komt ineens een pv gesprek over je scherm, zodat je je tekst en alles kwijt bent. Of je zit gewoon even gezellig in de chatbox al dan niet een bericht te typen, en zit je ineens in één of meerdere ongewenste pv gesprekken.
Misschien zou een optie kunnen zijn (om niemand het idee te geven van "undercover") i.p.v. off line weergeven, iets van prive even niet bereikbaar of zo. Ik heb nu maar ingevoerd dat alleen vrienden nog pv gesprekken met me kunnen starten, wel een beperking, maar hierdoor veel minder last van ongewenste schermen over mijn toch al kleine laptoppie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Visser KOMT NIET !!!! Zijn zoon komt die dag terug uit Bangladesh !!!! |
Daar gaat m'n 1,5 doos bollussen...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 10 februari 2011, 22:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:42
|
|
|
|
dezelfde soort statusmeldingen zoals bij MSN, zou wel handig zijn, ja. afwezig/bezet/niet storen...en een eigen avatar in de chat zou ook leuk zijn. wat ik begrepen heb is dat de melding van de 'testfase' er al 3 jaar staat.
die testfase lijkt me na 3 jaar wel lang genoeg geduurd te hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:47
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Marylien, ik denk dat ik je wel begrijp, ik heb zelf ook wel met de gedachte rond gelopen dit eens aan te kaarten. Want het kan idd heel vervelend zijn. Zit je net iets te typen komt ineens een pv gesprek over je scherm, zodat je je tekst en alles kwijt bent. Of je zit gewoon even gezellig in de chatbox al dan niet een bericht te typen, en zit je ineens in één of meerdere ongewenste pv gesprekken.
Misschien zou een optie kunnen zijn (om niemand het idee te geven van "undercover") i.p.v. off line weergeven, iets van prive even niet bereikbaar of zo. Ik heb nu maar ingevoerd dat alleen vrienden nog pv gesprekken met me kunnen starten, wel een beperking, maar hierdoor veel minder last van ongewenste schermen over mijn toch al kleine laptoppie. |
Als dat hier ook net zoals bij sms funtie hetzelfde gaat worden, ben ik als eerste vertrokken... De funtie,s die er zijn op CM is voldoende; leer daarmee om te gaan. Zowel prive chat en mail kan uitgeschakeld worden...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op donderdag 10 februari 2011, 22:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:52
|
|
|
|
Ik deed een lamp aan en hoorde een knal, waardoor oa. mijn computer (en lamp ) uitgingen. (door het uitgaan van een groep wat snel weer te herstellen was in de meterkast), maar toen ik mijn computer voor de 2e keer weer opstarte ontdekte ik dat ik geen internet had en of dat alles niet genoeg was had ik ook geen heet water meer. Mijn mooiste moment was kort daarna toen ineens alles het weer deed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:52
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Marylien, ik denk dat ik je wel begrijp, ik heb zelf ook wel met de gedachte rond gelopen dit eens aan te kaarten. Want het kan idd heel vervelend zijn. Zit je net iets te typen komt ineens een pv gesprek over je scherm, zodat je je tekst en alles kwijt bent. Of je zit gewoon even gezellig in de chatbox al dan niet een bericht te typen, en zit je ineens in één of meerdere ongewenste pv gesprekken.
Misschien zou een optie kunnen zijn (om niemand het idee te geven van "undercover") i.p.v. off line weergeven, iets van prive even niet bereikbaar of zo. Ik heb nu maar ingevoerd dat alleen vrienden nog pv gesprekken met me kunnen starten, wel een beperking, maar hierdoor veel minder last van ongewenste schermen over mijn toch al kleine laptoppie. |
Dank je Marianne voor je reactie, het is inderdaad mijn bedoeling niet om hier "undercover" te gaan feit is dat ik hier stilletjes aan contacten aan het opbouwen ben, dus mijn "vriendenlijst" is of nog heel beperkt, of ik ken de mensen nog te weinig om uit te maken of ze vriend of niet zijn (worden, zullen zijn......) had efkens het gevoel geviseerd te zijn.......zal wel niet waar zijn en toevallig zijn, maar ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan om de mensen niet af te stoten, maar om toch ook nog wat tijd voor mezelf te hebben op het forum.
ps : hoe en waar kan je dat dan invullen om die privé chat een beetje te beheren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:53
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Als dat hier ook net zoals bij sms funtie hetzelfde gaat worden, ben ik als eerste vertrokken... De funtie,s die er zijn op CM is voldoende; leer daarmee om te gaan. Zowel prive chat en mail kan uitgeschakeld worden... |
hoe kan je op een beleefde manier privé chat uitschakelen Mar? sorry maar weet dit echt waar niet! (domme blondjes?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:56
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik deed een lamp aan en hoorde een knal, waardoor oa. mijn computer (en lamp ) uitgingen. (door het uitgaan van een groep wat snel weer te herstellen was in de meterkast), maar toen ik mijn computer voor de 2e keer weer opstarte ontdekte ik dat ik geen internet had en of dat alles niet genoeg was had ik ook geen heet water meer. Mijn mooiste moment was kort daarna toen ineens alles het weer deed...  |
het is je weekje wel hé susannah, van loodgieter (lek toilet) tot elektricien? gelukkig telkens te herstellen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:59
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | hoe kan je op een beleefde manier privé chat uitschakelen Mar? sorry maar weet dit echt waar niet! (domme blondjes?) |
Ik heet dan wel geen mar. Maar je kan gaan naar je eigen account en dan mijken bij instellingen. Aanklikken instellingen wijzigen. En daar dit een optie over mail en die aanvinken. Onderaan Intellingen opslaan en klikken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:03
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | het is je weekje wel hé susannah, van loodgieter (lek toilet) tot elektricien? gelukkig telkens te herstellen!  |
nou, ik schrijf dit daarom expres bij mijn mooiste moment, omdat het gelukkig niet zo lang duurde. Ik wilde een tafeltje afnemen met een beetje heet water... toen ontdekte ik ik heb alleen koud pfff... en dan denk ik gelijk, haren wassen kan ik wel vergeten, oh ja en ik wilde ook nog gaan douchen... Maar was gelukkig maar kort dus.
Het toilet was toch ook aan het lekken nadat ik de schroef had vastgedraaid, daarvoor is de Woonstede vanmorgen geweest en dat is gelukkig ook verholpen. By the way, kwam er nog achter dat de kast van de HR ketel niet open is te krijgen, die zit of klem of er zit (zonder mijn weten ) een ander slot op. Daar ga ik nog wel ff naar informeren.
Susannah, die blij is dat 'de dingen' het weer doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:05
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heet dan wel geen mar. Maar je kan gaan naar je eigen account en dan mijken bij instellingen. Aanklikken instellingen wijzigen. En daar dit een optie over mail en die aanvinken. Onderaan Intellingen opslaan en klikken. |
Dank je Mariska, als ze nu willen weten waarom geen privé chat moeten ze mijn profiel maar nalezen, thanks voor de tip!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:08
|
|
|
|
heel gelukkig moment was toen mijn broer na 6uur opereren goed ontwaakte en dat alles probleemloos verlopen is. Alle eer komt de Heer toe! (en Hij zal de dokters wel geleid hebben)
|
|
| Naar boven |
|
|