| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 17:55
|
|
|
|
morgen is deels ook al ingevuld, ga nog effe bij ouwe sloop-Saabje langs. afhankelijk van het tijdstip dat ik thuiskom, kan ik nog even (verder met) de stal uitmesten, of meteen door naar de bank, de voetjes op tafel en de tv aan. moet ik wel even nog wat te snaaien in huis halen....gelukkig is Appie op Seinhorst tot 9 uur open
verder ben ik erachter gekomen dat de rookwaar ook minder wordt: Justus is bijna op, de Ritmeester is nog 'in the Mood' met nog 2 stuks (met tampon (filter), dus eigenlijk geen echte), maar....de Heeren van Ruysdael zijn nog ongeopend. gelukkig zit Toko Roko hier om de hoek.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 11 februari 2011, 17:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 17:57
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wanneer komt mijn keuring eigenlijk....  |
jij was toch al ARK-afgekeurd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 17:59
|
|
|
|
nou ik mag straks de kids nog wegbrengen en dan weer ruimen mijn weekend begint pas za avcond
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 11 februari 2011, 17:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 18:01
|
|
|
|
dat gebleken is dat een vriendin van me zus zich van het leven beroofd heeft omdat ze oa ongeneeslijk ziek was ze was dus zelf met haar auto het kanaal in gereden
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 11 februari 2011, 21:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 18:09
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | morgen is deels ook al ingevuld, ga nog effe bij ouwe sloop-Saabje langs. afhankelijk van het tijdstip dat ik thuiskom, kan ik nog even (verder met) de stal uitmesten, of meteen door naar de bank, de voetjes op tafel en de tv aan. moet ik wel even nog wat te snaaien in huis halen....gelukkig is Appie op Seinhorst tot 9 uur open
verder ben ik erachter gekomen dat de rookwaar ook minder wordt: Justus is bijna op, de Ritmeester is nog 'in the Mood' met nog 2 stuks (met tampon (filter), dus eigenlijk geen echte), maar....de Heeren van Ruysdael zijn nog ongeopend. gelukkig zit Toko Roko hier om de hoek.
 |
Ik heb 5 tassen boodschappen gehaald,we hebben net heerlijk gegeten(zeer uitgebreide salade,gebakken aardappeltjes met champignons,kip,karamelvla ),de jps ligt in de la,ik heb van een fan al bloemen en chocola gekregen(en het moet nog 14 februari worden ) Morgen ben ik vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrij! Uitslapen,rondhangen,badderen .....ik heb een slecht leven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 18:16
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Je doet alsof je op jouw leeftijd je alleen nog bij TNT-reizen kunt inschrijven, Ik ga nooit met een georganiseerde reis mee.
Thomas |
Mijn moeder vertelde vroeger altijd.....zeg nooit nooit want je weet maar nooit... 
En eigenlijk weet ik niet eens waar TNT reizen voor staan? Jij blijkbaar wel
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 11 februari 2011, 18:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 18:16
|
|
|
|
|
ik hoef me voor de 14e geen zorgen te maken, behalve dan dat ik die dag vrij ben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:14
|
|
|
|
Vrijdag 11 februari, Ex. 19: 16-25; Vuur en donder.
Als je dit Bijbelgedeelte leest, krijg je nu niet bepaald de indruk dat God zo’n liefdevolle Vader is. Rook en vuur, zware donderslagen en het geluid van een bazuin… Om bang van te worden! Is God zo? Ja, zo is God óók. Als je wilt weten hoe God is, doe je er goed aan ook naar deze woorden te luisteren. God is niet zonder meer een aardige lieve Vader in de hemel. Dat is Hij óók! Jezus heeft ons niet voor niets geleerd om te bidden: Onze Vader die in de hemelen zijt… Maar God is óók de Rechter, de Machtige, de Verhevene, de Koning! Hij is heel dichtbij. Maar ook ver weg. Hier, bij de berg Sinaï, de berg Horeb, hier laat God zien hoe Hij machtig is: machtig zeer machtig en zeer bedreven! Maar tegelijkertijd is Hij de Vader, de Bevrijder! ‘Ik ben de Here, uw God, die u uit het land Egypte, uit het duisternis, geleid heb!’ Vuur en donder. Daarvan lees ik ook in het Nieuwe Testament. In het boek Handelingen wordt verteld hoe de Heilige Geest wordt uitgestort. Vuur op de hoofden van de discipelen! Geluid als van een sterke wind! Het lijkt de berg Sinaï wel! Daar sluit God een nieuw verbond! Daar wordt aan Zijn volk de Geest gegeven. Gods Woord in het hart van mensen uitgestort! Maar het is dezelfde God: de Verhevene, de Machtige, die tegelijkertijd de Vader is, de Liefde zelf! Wie voor God ontzag heeft. Behoeft voor Hem niet bang te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:23
|
|
|
|
|
Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:32
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Dennis bereidwilligheid tot verandering heeft niets met liefde te maken ...als er liefde is accepteer je de ander hoe hij/zij in werkelijkheid is. | De bereidwilligheid om te veranderen kun je ook zien in het bereid zijn nog meer tot jezelf te komen, jezelf te ontwikkelen, te worden wie je bent! Daar draait het in de liefde ook om!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:34
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | (je vergat de schop onder zn kont, carien!!!)  |
Nee Han...zo ben ik niet om gelijk te schoppen, ik begin meestal met een tikje haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
Hee,is het forum aangepast of haal je een html truukje uit Thomas??Weer wat anders,de reacties in boomvorm [/quote]
Leanne, hoe durf je me te beschuldigen dat ik dit soort trucjes zou uithalen! Dat zou ik n..... doen (Dit woord mag nooit van Willemijn, zie ander draadje)
Thomas, wat zou hij hebben gedaan
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 11 februari 2011, 20:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
|
|
|
| REBECCA893 schreef: | Te lang vrij gezellig! Een mens moet niet alleen zijn, zo is het niet bedoeld toch?  |
Ook zonder partner ben je niet persé alleen toch? Of nog even een stapje verder: zelfs met partner kun je je heel alleen voelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:35
|
|
|
|
|
Iets van 325 miljoen seconden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:45
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Hee,is het forum aangepast of haal je een html truukje uit Thomas??Weer wat anders,de reacties in boomvorm  | Leanne, hoe durf je me te beschuldigen dat ik dit soort trucjes zou uithalen! Dat zou ik natúúrlijk doen (Dit woord mag niet van Willemijn)
Thomas, wát zou hij hebben gedaan [/quote]
ik zou t niet weten........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET933
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:06
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | k Dacht altijd; k denk dus ik besta. Maar nu Margreet heeft opgehouden te bestaan denk ik daar toch anders over  |
MARGREET leefd nog hoor zinga en ik zal altijd bestaan, ik heb n.l. het EEUWIGE Leven in HEM.!!!!!
SHALOM=Vrede Groet voor jou!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:08
|
|
|
|
.... ...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 12 februari 2011, 14:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:09
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Ook zonder partner ben je niet persé alleen toch? Of nog even een stapje verder: zelfs met partner kun je je heel alleen voelen... |
vooral in dat laatste (zelfs met........) kan ik mij heel goed vinden! ik voel mij nu zonder partner minder alleen dan vroeger met partner denk ik!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:09
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Ook zonder partner ben je niet persé alleen toch? Of nog even een stapje verder: zelfs met partner kun je je heel alleen voelen... |
Je kunt beter alleen zijn dan samen alleen.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:10
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Wanneer komt mijn keuring eigenlijk....  |
ja Leonard, kheb je nog altijd niet echt gezien hé (als je persé wil dat ik je keur..........?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:27
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Leanne, hoe durf je me te beschuldigen dat ik dit soort trucjes zou uithalen! Dat zou ik n..... doen (Dit woord mag nooit van Willemijn, zie ander draadje)
Thomas, wat zou hij hebben gedaan  |
Ik kan het niet vinden,zooooooo irritant Heb je een Java scriptje gebruikt?In de source is het onvindbaar.......
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 11 februari 2011, 20:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:35
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik kan het niet vinden,zooooooo irritant Heb je een Java scriptje gebruikt?In de source is het onvindbaar....... |
Ik heb geen Java gebruikt, niet te moeilijk denken..... In de source vind je het niet, denk ik.
Thomas Holmes, deduction my dear Watson, pure deduction.....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 11 februari 2011, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:40
|
|
|
|
Hm, ik kan het niet herstellen, lol
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 11 februari 2011, 20:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:41
|
|
|
|
nee hoor.. foutje in java ergens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:43
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Hm, ik kan het niet herstellen, lol
Thomas |
lol missen wij heeeeeeeeeeeeeeeel veel ruimte om te schrijven....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:43
|
|
|
|
|
alleen dit topic heeft een afwijking...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:45
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | lol missen wij heeeeeeeeeeeeeeeel veel ruimte om te schrijven....  |
Je boodschap komt goed over.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 11 februari 2011, 20:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |