| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 20:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt gelijk Marian, Mario wil even stoer doen....... Wedden dat hij helemaal op de hoogte is straks?? |
Tijdens de dweilpauze en er was zonet een tijdstoring. Heb daarom het keuzemoment van die geiteboer gezien. Juiste keuze.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zondag 13 februari 2011, 21:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:05
|
|
|
|
|
ZE ETEN DE PATAT NIET OP!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:12
|
|
|
|
|
Schaatsen is heel erg leuk. Sablikova toch nog toe heel erg tereulstellend op de 1500 m.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:15
|
|
|
|
|
Zal de dames even bijpraten. Wüst nummer 1 bij de 1500 m.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:17
|
|
|
|
Jammer, wilde overschakelen naar BZV nu de 1500 m voor dames is afgelopen, is BZV ook afgelopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:20
|
|
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:33 MARIJAN072 schreef: Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je.
Jaja die boer GIJSBERT gaar natuurlijk naar Dokkum maar die randstedeling weet natuurlijk niet wat elke elfstedentochtrijder al lang doorheeft als hij in Dokkum komt: binnenkomen, afstempelen en meteen rechtsomkeert maken naar Ljouwert! Komt die arme boer van de mest in het uiteraard steriel schone huis van FEMKE, die zoals de Friezen zeggen schijtschoon is en dat is niet wat je denkt dat het betekent want het is juist dwangmatig schoon. Arme jongen maar ja hij volgt zijn gevoel en dan zwijmelen onze dames! Hij voelt zich in Dokkum een zendeling, nou DAAR WETEN ZE IN DOKKUM WEL RAAD MEE!!! 754 na Chr.
Ook niet friezen kunnen zich in Friesland wel handhaven Thomas, zie je maar weer aan Gijsbert....... Hij verstaat het zelfs........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:20
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Tijdens de dweilpauze en er was zonet een tijdstoring. Heb daarom het keuzemoment van die geiteboer gezien. Juiste keuze. |
geweldig he? en dat met 4 lastige jaren voor de boeg..hij durft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:22
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | geweldig he? en dat met 4 lastige jaren voor de boeg..hij durft  |
Ja, hij kiest voor de liefde en niet voor het praktische........geweldig! En hij moest zo schattig een traantje wegpinken..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ja, hij kiest voor de liefde en niet voor het praktische........geweldig! En hij moest zo schattig een traantje wegpinken..........  |
Vond dat wel het beste stel, volgens mij is/wordt dat echte liefde...
( doet me aan mijn dochter en schoonzoon denken )
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 13 februari 2011, 21:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:27
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ja, hij kiest voor de liefde en niet voor het praktische........geweldig! En hij moest zo schattig een traantje wegpinken..........  |
Jij hebt zeker mee zitten janken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:28
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Jij hebt zeker mee zitten janken.  |
Nog net niet Mario, maar vond het wel schattig........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:33
|
|
|
|
Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!
Waar zal ik beginnen ‘k Heb blauwe vingers van het smsen met ‘n vriendin en mijn zus. Mijn zus (en dochter) liep 10 minuten achter, die heeft digitale tv namelijk. Handig is dat. Ik mocht niks zeggen en zij reageerde, terwijl ik al in de volgende ‘soap’ zat. Dus ‘k heb het al een beetje besproken.
Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel! En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke. En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan. En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet. En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.
Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 13 februari 2011, 21:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:39
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!
Waar zal ik beginnen ‘k Heb blauwe vingers van het smsen met ‘n vriendin en mijn zus. Mijn zus (en dochter) liep 10 minuten achter, die heeft digitale tv namelijk. Handig is dat. Ik mocht niks zeggen en zij reageerde, terwijl ik al in de volgende ‘soap’ zat. Dus ‘k heb het al een beetje besproken.
Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel! En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke. En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan. En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet. En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.
Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening!  |
Ben het bijna helemaal met je eens. Of Richard nou geniet met zijn Annemieke? Zij wel met hem, dus dat is mooi.. Zij heeft het voor het zeggen, zoveel is wel duidelijk en hij serveert taart van een week oud, allemaal ziek dus volgende week.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:42
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!
Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel!
Een onverwachte keus wat mij betreft, wel mooi om in ' de voorbeschouwing' van volgende week een stralende Anita te zien
En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke.
En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan.
Adriaan is echt een leuke vent, ben wel benieuwd hoe dat verder gaat, hij wil wel over meer praten dan over de boerderij.
En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet.
Ik blijf jeuk krijgen van Marcel, griebels
En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.
Jawel!! 's Wel een leuk stel samen
Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening!  |
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op zondag 13 februari 2011, 21:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:47
|
|
|
|
Jongens volgens mij ging deze topic over de eerste date en niet over de picknick. So back on-topic. Heb het hele verhaal gelezen en kan hier heel kort over zijn: kom niet met standaardopeningszinnen. Alle zinnen die hier zijn genoemd kennen we nu als CM-vrouwen wel… die gaan dus sowieso geen indruk maken, want dan denken we toch: “Ach die heeft ook het forum gelezen…”
Teveel je best doen om “origineel” te zijn komt ook al snel gemaakt over. Denk dat uit de reacties van de dames hier wel blijkt dat we daar niet op zitten te wachten. Natuurlijk, iedere vrouw krijgt graag een complimentje, maar dan wel oprecht en gemeend. Enne… volgens mij geldt dat net zo goed voor mannen toch? Maar t allerbelangrijkste is volgens mij: wees bij een eerste date gewoon lekker jezelf, leg het er allemaal niet te dik bovenop en heb vooral geen hooggespannen verwachtingen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:48
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | 0oooh, de Heilige Geest in persoonsvorm en mannelijk???
Ik geloof er niet in... |
He Mar, verklaar je eens nader… Als je de Bijbel erop na slaat zul je zien dat daar veel vaker wordt gesproken over de Heilige Geest in persoonsvorm en mannelijk. Dus wat bedoel je met “ik geloof daar niet in?”
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:49
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik blijf het een hele vreemde formule vinden........stel!!! dat een man op cm je mailt dat je op zijn lijstje met 10 voorkeuren staat en dat hij je volgende week laat weten of je op zijn shortlist van 3 vrouwen mag........dat je dan een week zijn huis en hem mag verzorgen en onderling moet strijden om zijn voorkeursvrouwtje te worden ....... jij gooit je natuurlijk voor zijn voeten,verklaard hem je liefde en zorgt dat door wat ellebogenwerk de concurrentie huilend vertrekt.......ondertussen wikt en weegt hij je voor- en nadelen.......kan ze nog een elftal baren?kan ze goed soppen en het huishouden plannen?(en stiekem vindt hij al die vrouwtjes om van te kwijlen)
Zou je trots zijn op je overwinning als je door zijn keuring zou komen?  |
en met z'n allen kijken, hè, hoe de koehandel deze keer afloopt.....tsjongejonge. WIJ doen zoiets niet, we willen gewoon de koningin zijn en niet minder.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:50
|
|
|
|
Ik vond het wel een mooie aflevering........
Die Richard......tja...ik weet niet wat ik van hem moet denken ook gezien zijn handelen tijdens BZV, typeert de mens he? En Adriaan ? Leuk voor hem dat ze hem gekozen heeft maar of het wat gaat worden? ik hoop maar dat ze zonder camera's toch wat leukere gesprekken hebben..... En Marcel, ik krijg er de kriebels van.....brrrr En zijn poolse vrouw keek nog niet heel gelukkig....en hij gaat voor zekerheid en snel.....maar wie weet heeft hij verborgen charmes.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Een echte mannen analyse Thomas Maar je bent wel aardig goed op de hoogte van het gebeuren....., zoals de meeste mannen he ( je hebt vast vrouwelijke collega's) |
je hebt goed opgelet, Thomas, wat vind je van de combinatie Femke en Gijsbert......je zag hem verschieten na haar opmerking "dan weet je hoe jouw huis er over tien jaar uitziet...."was dat een bedreiging of een grap ... Annemarie heeft niet naar haar hart geluisterd en wat zal haar dat opleveren, volgens mij is hij niet warm te krijgen voor haar terwijl Harry en zij samen schitterden....hoe zie je dat?
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op zondag 13 februari 2011, 21:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:56
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | en met z'n allen kijken, hè, hoe de koehandel deze keer afloopt.....tsjongejonge. WIJ doen zoiets niet, we willen gewoon de koningin zijn en niet minder..... |
Nou Mieke, ik dacht wel even toen ik de ouders zag, ben je mooi klaar mee als je kind meedoet aan BZV..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nou Mieke, ik dacht wel even toen ik de ouders zag, ben je mooi klaar mee als je kind meedoet aan BZV..........  |
valt mee denk ik, iedereen opgedoft op de tv, kicken!!! voor het familiegeschiedenisboek en de sterke verhalenvoorraad op de komende verjaardagen en kerstdiners zitten ze weer even goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:07
|
|
|
|
Hapjes bij het buffet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:08
|
|
|
|
|
Als je ene goede hebt wel en wat moeite doet maar het gaat om de lol he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:14
|
|
|
|
Lekker ijs na de tapas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:17
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je doet alsof mensen, die (nog) geen relatie hebben, maar één doel in hun leven hebben. Dat mag (mocht) misschien voor jou zo zijn, maar zo steekt niet iedereen in elkaar. Zo maak je er wel een 'dating-festijn' van, wat - naar ik begrepen heb - nadrukkelijk niet de bedoeling is.
Flauwe reactie.
Sorry Hannah, dat ik heel even off-topic ga. |
idd. Marijan, mooi gezegd !! Ben het hier helemaal mee eens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:24
|
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 13 februari 2011, 23:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:32
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370
30 dames en 30 heren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:41
|
|
|
|
|
Twee nieuwe aanmeldingen, Pieter649 met Annette
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 22:58
|
|
|
|
Of vruchten...
Ik was er echt wel Mario... volgens mij mij doe je het ook wel goed hoor... op zo'n feest moet je naar vrouwen kijken en niet naar mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |