| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Weet je Rebecca dat ik hier eigenlijk een hartgrondige hekel aan heb wat je nu doet? Wat voor zin heeft zoiets eigenlijk? Je hebt je eigen mening gegeven, meer niet. Het is onzin een forum te vergelijken met het dagelijkse leven, je ziet geen non verbale communicatie en je hoort geen intonatie. Dus het is heel moeilijk te constateren dat je iemand grieft. En wie gegriefd is, nou laat hem toch..het is toch niet je buurman. Grote kans dat ie 200 km bij je vandaan woont. En waar maak je je dan druk om. Als we voortdurend gaan lopen nadenken of lopen te zeuren over de toon die aangeslagen wordt, kunnen we nergens meer over praten. Jouw bijdragen zijn per definitie zinvol, omdat je schrijft vanuit je eigen beleving en mening. Wees daar trots op, dat je daar tenminste voor uit durft te komen...Niet dat angsthazengedrag en geen geslijm meer aub.... |
Hé Chat. Vind dat je je hier wel een beetje ongenuanceerd uitdrukt hoor. Als iemand het gevoel heeft dat ze "sorry" moet zeggen is dat niet per definitie angsthazengedrag of geslijm. Dan is het haar goed recht om dat te zeggen, zeker in dit topic. Dat leidt er niet toe dat ze iets terug neemt van haar inhoudelijke boodschap, maar alleen maar dat ze aangeeft dat ze niemand heeft willen kwetsen. En in feite siert dat haar in mijn ogen alleen maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:30
|
|
|
|
Hoi CM-strandwandelaars,
Missen jullie zeelucht en strand? Zullen we weer gaan doen dit jaar? Lijkt me wel goed idee. Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats. Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie
Groetjes
Herman388 =============================================== Deelnemers:
Angelique327 Alous961 Miekjes285 Marian096 Lisa610 o.v. Aatje057
Herman388 Leonard480 o.v. Benny340 Pimpernel883 Henk546
Nu 11 personen, dat is niet veel Het moet lukken bij 30 personen en neem je zwemspullen maar mee, het kan mooi weer worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:41
|
|
|
|
Elke 3e zondag van de maand.. middagdienst, 16.30 uur !! WA Scholtenstraat in Groningen.. welkom
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op donderdag 24 februari 2011, 14:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:49
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Elke 3e zondag van de maand.. middagdienst, 16.30 uur !! WA Scholtenstraat in Groningen.. welkom  |
En in wat voor kerk kom ik dan???? Evangelisch, zwaar gereformeerd? Moet natuurlijk wel weten wat ik aan moet trekken Maar even serieus, er worden wel namen van kerken genoemd maar misschien is het handig om er ook nog even bij te schrijven wat voor kerk het is Bij ons in de kerk worden regelmatig Thomasvieringen gehouden maar ik weet eigenlijk niet of dat wat is voor de gemiddelde cmmer.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:53
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Als je heel gauw een nieuwe relatie wil...gaat het bijna altijd mis en waarom zoek de term Reboundrelatie maar eens op. Meestal wil je dan verder gaan waar je bent gebleven met de vorige relatie en het frappante is dat het meeste relaties zijn die onstaan zijn om het verdriet te verwerken...een soort praatpaal dus. |
Iemand heeft op het forum eens een heel mooi stuk geplaatst,ik zal het voor je kopieeren........het zegt genoeg
Het kan me niet schelen hoe jij je brood verdient, ik wil weten waar je warm voor loopt en of je durft te dromen van de vervulling van je meest dierbare verlangens.
Het kan me niet schelen hoe oud je bent, ik wil weten of je het risico durft te lopen uitgelachen te worden, als je gaat staan voor je idealen, voor de liefde, of voor het avontuur dat je van je leven wilt maken.
Het kan me niet schelen hoe jouw sterren staan, ik wil weten of je het wezen van je eigen leven leiden kent en wakker geschud bent door het leven zelf, of dat je bent verdoofd en afgesloten uit angst voor nog meer lijden.
Ik wil weten of je de pijn kunt toelaten, de jouwe en de mijne, zonder deze te willen verdoezelen, te ontkennen of te koesteren.
Ik wil weten of je blijheid kunt toelaten, de jouwe en de mijne, of je kunt dansen, wild en vol overgave totdat je van top tot teen tintelt van vreugde zonder jezelf te laten beperken door allerlei waarschuwingen en zogenaamd realisme.
Het kan me niet schelen of je verhaal waar is, ik wil weten of je trouw bent aan jezelf, ook als je een ander moet teleurstellen.
Of je kunt omgaan met beschuldigingen en je eigen onschuld kunt blijven ervaren.
Of je zonder vertrouwen toch betrouwbaar bent.
Ik wil weten of je oog hebt voor schoonheid, Zelfs in de grijsheid van alledag.
Of jij jezelf recht van bestaan geeft louter omdat je leeft.
Ik wil weten of je fouten kunt toegeven en kunt leven met beperkingen, de jouwe en de mijne en nog steeds aan de oever van het meer kunt staan en volmondig 'JA' kunt roepen naar de zilveren maan.
Het kan me niet schelen waar je woont en hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een slopende nacht vol verdriet en wanhoop, toch opstaat om voor de kinderen te zorgen.
Het kan me niet schelen wie je allemaal kent of wat je afkomst is, ik wil weten of je met mij door het vuur zult gaan en niet terug zult deinzen. Het kan me niet schelen waar, wat en met wie je gestudeerd hebt, ik wil weten wat jou innerlijk overeind houdt als alles om je heen wegvalt.
Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:55
|
|
|
|
hey leanne we zullen je missen meis geniet van je time out en je drent we komen je vast weer eens tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 14:57
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Hé Chat. Vind dat je je hier wel een beetje ongenuanceerd uitdrukt hoor. Als iemand het gevoel heeft dat ze "sorry" moet zeggen is dat niet per definitie angsthazengedrag of geslijm. Dan is het haar goed recht om dat te zeggen, zeker in dit topic. Dat leidt er niet toe dat ze iets terug neemt van haar inhoudelijke boodschap, maar alleen maar dat ze aangeeft dat ze niemand heeft willen kwetsen. En in feite siert dat haar in mijn ogen alleen maar  |
Beetje off topic, maar ik ga er vanuit dat niemand wat op het forum schrijft om iemand te kwetsen. Je hebt je mening, een visie en die kan je bijstellen na andere argumenten te hebben gehoord.... Als ik voor mijzelf spreek heb ik hier op CM best het een en ander geleerd van mensen die een totaal andere geloofsbeleving hebben dan ik zelf. Het heeft me meer inzicht gegeven in wat die mensen drijft en daardoor heb ik er ook meer begrip voor gekregen. hoop dat dat andersom ook zo werkt. Dus om nu sorry te zeggen omdat je je mening schrijft??? Echt sorry zeggen vind ik wel een gebaar van grootsheid, het is een groot gebaar om je klein te maken........niets mis mee...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 15:31
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Iemand heeft op het forum eens een heel mooi stuk geplaatst,ik zal het voor je kopieeren........het zegt genoeg
Het kan me niet schelen hoe jij je brood verdient, ik wil weten waar je warm voor loopt en of je durft te dromen van de vervulling van je meest dierbare verlangens.
Het kan me niet schelen hoe oud je bent, ik wil weten of je het risico durft te lopen uitgelachen te worden, als je gaat staan voor je idealen, voor de liefde, of voor het avontuur dat je van je leven wilt maken.
Het kan me niet schelen hoe jouw sterren staan, ik wil weten of je het wezen van je eigen leven leiden kent en wakker geschud bent door het leven zelf, of dat je bent verdoofd en afgesloten uit angst voor nog meer lijden.
Ik wil weten of je de pijn kunt toelaten, de jouwe en de mijne, zonder deze te willen verdoezelen, te ontkennen of te koesteren.
Ik wil weten of je blijheid kunt toelaten, de jouwe en de mijne, of je kunt dansen, wild en vol overgave totdat je van top tot teen tintelt van vreugde zonder jezelf te laten beperken door allerlei waarschuwingen en zogenaamd realisme.
Het kan me niet schelen of je verhaal waar is, ik wil weten of je trouw bent aan jezelf, ook als je een ander moet teleurstellen.
Of je kunt omgaan met beschuldigingen en je eigen onschuld kunt blijven ervaren.
Ik wil weten of je fouten kunt toegeven en kunt leven met beperkingen, de jouwe en de mijne en nog steeds aan de oever van het meer kunt staan en volmondig 'JA' kunt roepen naar de zilveren maan.
Het kan me niet schelen waar je woont en hoeveel geld je hebt. Ik wil weten of je na een slopende nacht vol verdriet en wanhoop, toch opstaat om voor de kinderen te zorgen.
Het kan me niet schelen wie je allemaal kent of wat je afkomst is, ik wil weten of je met mij door het vuur zult gaan en niet terug zult deinzen. Het kan me niet schelen waar, wat en met wie je gestudeerd hebt, ik wil weten wat jou innerlijk overeind houdt als alles om je heen wegvalt.
Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten. |
Prachtig Leanne, voor mij zegt dit alles..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op donderdag 24 februari 2011, 15:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 15:48
|
|
|
|
Deze activiteit evolueert zich tot een 'met partner-diner' en/of 'succesvolle/scorende CM-ers (m/v)-dis' om maar eens 2 geagendeerde Z-etentjes door elkaar te husselen.
Overigens waar is 'aanstichter/organisator' Silver gebleven ?!?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DREMPEL163
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:14
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | Deze activiteit evolueert zich tot een 'met partner-diner' en/of 'succesvolle/scorende CM-ers (m/v)-dis' om maar eens 2 geagendeerde Z-etentjes door elkaar te husselen.
Overigens waar is 'aanstichter/organisator' Silver gebleven ?!? |
De genen zonder partner zijn volgens mij nog steeds in de meerderheid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:15
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | Deze activiteit evolueert zich tot een 'met partner-diner' en/of 'succesvolle/scorende CM-ers (m/v)-dis' om maar eens 2 geagendeerde Z-etentjes door elkaar te husselen.
Overigens waar is 'aanstichter/organisator' Silver gebleven ?!? |
Foetsie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:18
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Iemand heeft op het forum eens een heel mooi stuk geplaatst,ik zal het voor je kopieeren........het zegt genoeg
Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en je eigen gezelschap waardeert in de eenzame momenten. |
Zie je wel dat we jou gaan missen als je vertrekt ; Dit zegt inderdaad alles!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Beetje off topic, maar ik ga er vanuit dat niemand wat op het forum schrijft om iemand te kwetsen. Je hebt je mening, een visie en die kan je bijstellen na andere argumenten te hebben gehoord.... Als ik voor mijzelf spreek heb ik hier op CM best het een en ander geleerd van mensen die een totaal andere geloofsbeleving hebben dan ik zelf. Het heeft me meer inzicht gegeven in wat die mensen drijft en daardoor heb ik er ook meer begrip voor gekregen. hoop dat dat andersom ook zo werkt. Dus om nu sorry te zeggen omdat je je mening schrijft???
Als de manier waarop je je mening hebt verwoord mag je daar in mijn ogen best sorry voor zeggen. Dan doe je dat niet omdat je je mening hebt gegeven, maar meer omdat de manier waarop misschien net even anders is overgekomen dan je hebt bedoeld.
Echt sorry zeggen vind ik wel een gebaar van grootsheid, het is een groot gebaar om je klein te maken........niets mis mee... | Helemaal mee eens en heel mooi gezegd Willemijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:25
|
|
|
|
| DREMPEL163 schreef: | De genen zonder partner zijn volgens mij nog steeds in de meerderheid  |
Telt een stel voor één of voor twee in jouw berekening??
En als jij over de drempel komt en aanschuift wat doet dat dan met de verhouding?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:26
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | hey leanne we zullen je missen meis geniet van je time out en je drent we komen je vast weer eens tegen  |
O.. is t een Drent? Nou da's helemaal een prima combinatie: mijn Drentse vader en Friese moeder zijn dit jaar 45 jaar getrouwd, dus Leanne: dat biedt perspectief....
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 16:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:28
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Zie je wel dat we jou gaan missen als je vertrekt ; Dit zegt inderdaad alles! |
[wel n erg lange tekst voor een man....]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:31
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]En in wat voor kerk kom ik dan???? Evangelisch, zwaar gereformeerd? Even t lijstje compleet maken - VBG de Bethel in Drachten: 3e themadienst openbaringen 13/3 om 19:30 uur? of toch liever een praisedienst, bijv. 3/4 om 19:30 uur? - Alphadienst in de PKN-kerk van Jasmyn in mei - Noord Oost Friesland - "Kom in dienst" in de Christelijk Gereformeerde kerk van Inez in Groningen 20/3 of 17/4 of... - Dienst in de kerk van Josina in Utrecht op ........... - Dienst in de kerk van Mar te ??? op ......... - VBG te Groningen (kerk van Drentse) op............... - Thomasviering in de kerk van Willemijn te ....... op
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 16:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:32
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | [/color][/b]Foetsie! |
Gevlogen?? Dan hang ie misschien daar in de lucht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:36
|
|
|
|
Mooie woorden, toch knap ik erop af....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jammer Marijan dat je niet zo organiseerderig(is dat wel een goed nederlands woord ) bent, het is wel een leuk idee......
Willemijn, helaas ook niet zo organiseerderig........... |
Ameland en Schiermonnikoog komen in aanmerking voor een dagtocht. Je kunt elke keer om half zeven nog terug. Parkeerruimte zat, aansluitend openbaar vervoer van en naar Leeuwarden. Alle informatie bij Wagenborgs passagiersdiensten. Overtocht vanaf Holwerd of Lauwersoog duurt drie kwartier. Die tocht is over het Wad en dat is al vakantie. Retourtocht kost iets meer dan 13 euro per persoon. Eigenlijk is van organisatie geen sprake, zo eenvoudig is het. Onze rijksdelen overzee zijn zeer de moeite waard, en een echt breed strand, in tegenstelling tot de Hollandse kust.
Thomas, in anderhalf uur op Ameland.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 februari 2011, 16:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:48
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ameland en Schiermonnikoog komen in aanmerking voor een dagtocht. Je kunt elke keer om half zeven nog terug. Parkeerruimte zat, aansluitend openbaar vervoer van en naar Leeuwarden. Alle informatie bij Wagenborgs passagiersdiensten. Overtocht vanaf Holwerd of Lauwersoog duurt drie kwartier. Die tocht is over het Wad en dat is al vakantie. Retourtocht kost iets meer dan 13 euro per persoon. Eigenlijk is van organisatie geen sprake, zo eenvoudig is het. Onze rijksdelen overzee zijn zeer de moeite waard, en een echt breed strand, in tegenstelling tot de Hollandse kust.
Thomas, in anderhalf uur op Ameland. |
Doe maar Ameland: kom je aan in Nes en da's ook een echt gezellig dorp. Nu nog een datum....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:50
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Mooie woorden, toch knap ik erop af....  |
Nog een keer doorlezen dan Mar..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:51
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | | [wel n erg lange tekst voor een man....] |
Huh.. één zinnetje al een lange tekst voor een man.. nou dat beloofd nog wat ha ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:52
|
|
|
|
| SIEM720 schreef: | Gevlogen?? Dan hang ie misschien daar in de lucht  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 16:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En in wat voor kerk kom ik dan???? Evangelisch, zwaar gereformeerd? Moet natuurlijk wel weten wat ik aan moet trekken Maar even serieus, er worden wel namen van kerken genoemd maar misschien is het handig om er ook nog even bij te schrijven wat voor kerk het is Bij ons in de kerk worden regelmatig Thomasvieringen gehouden maar ik weet eigenlijk niet of dat wat is voor de gemiddelde cmmer.......  |
Wat is dat dan? een Thomasviering? nooit van gehoord...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:02
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | | Wat is dat dan? een Thomasviering? nooit van gehoord... |
Ter info:
http://www.thomasvieringen.nl/overthomas.htm
Lijkt me geen probleem voor de gemiddelde CM-er toch?
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op donderdag 24 februari 2011, 17:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:03
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | . Het is opvallend dat het stukje öp Christus" niet in de nieuwe vertalingen voorkomt. Ik wil gaan onderzoeken waarom niet, maar mijn indruk is, dat het er later bij geschreven is. In de Textus Receptus stond het waarschijnlijk wel, maar verder onderzoek heeft ervoor gezorgd, dat deze toevoeging er uit verdwenen is. Het heeft ook geen enkele meerwaarde, omdat het in dit gedeelte niet zozeer gaat over Jezus, maar over het verbond dat God had gesloten met Abraham. |
Het is in de nieuwere vertalingen weggehaald; om daarmee de Messias die Israel is, op een slimme manier te verbannen uit de nieuwste bijbel vertalingen. Dat mag niet meer geloofd worden. Door o.a. verschillende vervangsleringen in de kerken voornamelijk de RKK.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:05
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbel Ik kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url] |
Ga je missen Leanne Veel liefde en gezondheid toegewenst maar we zien je toch wel weer snel terug jij kan niet zonder ons
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:10
|
|
|
|
Drie voetbalplaatjes van de AH: Nummer 39,40,115 en 145. Heb zat dubbele.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op donderdag 24 februari 2011, 17:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |