ChristianMatch

Forum

waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:22

MAR907 schreef:
Mooie woorden, toch knap ik erop af.... Knipoog smiley

Oke oke,de tegenpartij mag met net zo'n verhaaltje komen,zo goed? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:30

MARIO216 schreef:
Drie voetbalplaatjes van de AH: Nummer 39,40,115 en 145. Heb zat dubbele.

huh? 2e jeugd? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:43

LISA610 schreef:
Ter info:

http://www.thomasvieringen.nl/overthomas.htm

Lijkt me geen probleem voor de gemiddelde CM-er toch?

Bij mij in de kerk kan je bij een Thomasviering bv gaan schilderen, mandala's tekenen, maar je kan ook stil zijn of met het koor Taize of Iona liederen gaan zingen.......ook kan je een bijbelse meditatie volgen, een zegen vragen of of de kerkbank blijven zitten en de rust in jezelf zoeken.....en inderdaad daarna het delen van brood en wijn en waar jezelf je buurman/buurvrouw de beker reikt en hem wat toewenst.....
mij raakt het wel maar het is niet zo traditioneel........het is een nieuwe vorm van kerk zijn........het is niet alleen luisteren en zingen maar zelf ook aktief bezig zijn.......en dat kan mooi zijn maar ook wel beangstigend werken is de ervaring........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 24 februari 2011, 17:50
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:44

LISA610 schreef:
O.. is t een Drent? Nou da's helemaal een prima combinatie: mijn Drentse vader en Friese moeder zijn dit jaar 45 jaar getrouwd, dus Leanne: dat biedt perspectief.... Knipoog smiley

Nou Leanne, je hoort het: een Drent en een Fries gaan heel goed samen Knipoog smiley Engeltje smiley Een mooi vooruitzicht..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:47

WILLEMIJN232 schreef:
En in wat voor kerk kom ik dan???? Evangelisch, zwaar gereformeerd?
Moet natuurlijk wel weten wat ik aan moet trekken Knipoog smiley
Maar even serieus, er worden wel namen van kerken genoemd maar misschien is het handig om er ook nog even bij te schrijven wat voor kerk het is Smiley die vol vragen zit
Bij ons in de kerk worden regelmatig Thomasvieringen gehouden maar ik weet eigenlijk niet of dat wat is voor de gemiddelde cmmer....... Verraste, verbaasde smiley

Thomasviering? Ahum, dat moet leuk zijn Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley

Thomas, viert het leven, maar even serieus: het is echt de moeite waard, al is het heel anders dan je gewend bent. Persoonlijk moest ik er aan wennen omdat je de structuur niet kent en het dus niet zo voorspelbaar is.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 24 februari 2011, 18:25
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:53

Nee, mijn 6de and UP!!!!!!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 17:54

MARIJAN072 schreef:
Is 't ook leerzaam, Willemijn? Dan wil ik 't wel een keer lenen. Twijfelende smiley Knipoog smiley

Het gedeelte in Spreuken vind ik ook nogal heftig.

Het is een boek van Pearl Abraham, een schrijfster die zich ontrokken heeft uit de chassidische gemeenschap waar haar familie deel van uitmaakte......
Jammer is dat je door het lezen van een boek over sterke vrouwen er zelf niet een wordt Knipoog smiley , ik blijf een watje..... Engeltje smiley

Maar je mag het lenen als ik het uit heb, het is zeker de moeite waard.....
Naar boven

Auteur Bericht
REBECCA667

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:06

CHATULIEM619 schreef:
Weet je Rebecca dat ik hier eigenlijk een hartgrondige hekel aan heb wat je nu doet? Wat voor zin heeft zoiets eigenlijk? Je hebt je eigen mening gegeven, meer niet. Het is onzin een forum te vergelijken met het dagelijkse leven, je ziet geen non verbale communicatie en je hoort geen intonatie. Dus het is heel moeilijk te constateren dat je iemand grieft. En wie gegriefd is, nou laat hem toch..het is toch niet je buurman. Grote kans dat ie 200 km bij je vandaan woont. En waar maak je je dan druk om. Als we voortdurend gaan lopen nadenken of lopen te zeuren over de toon die aangeslagen wordt, kunnen we nergens meer over praten.
Jouw bijdragen zijn per definitie zinvol, omdat je schrijft vanuit je eigen beleving en mening. Wees daar trots op, dat je daar tenminste voor uit durft te komen...Niet dat angsthazengedrag en geen geslijm meer aub....

weet je Chat. het waren niet de woorden waarom ik sorry gezegt heb, ik ben vandaag nog de hele dag boos geweest om wat er eigenlijk gebeurd is.
ik heb sorry gezegt omdat ik geirriteerd was en van daar uit gereageerd had en dat had ik niet mogen doen.
die irritatie kwam voort uit een hele boel dingen (die heeft God mij 1 voor 1 laten zien en kon daar alleen maar ja op knikken).
Wat God van mij wil is niet dat ik Hem bedien. Hij wil dat ik aan zijn voeten kom zitten.
En aangezien dat dat de mooiste plek is die ik kan krijgen, waarom zou ik dan mopperen.

en ik ben het niet met je eens dat je hier mensen voor het hoofd mag stoten omdat ze niet je buurman zijn en dus niet naast je deur wonen.
we zijn allemaal kinderen van God en horen zorgzaam te zijn voor elkaar. als wij het al niet zijn, wie dan wel.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:22

CHATULIEM619 schreef:
Nee Dennis, ik weiger alleen het verlossingswerk van Jezus te vertalen in oud-testamentische termen.

Op de één of andere manier krijg ik het idee dat jij het OT en het NT los van elkaar ziet Chat. Zodra het gaat over het verbond dat God met ons gesloten heeft, zie jij het verlossende werk van Jezus blijkbaar vertaald in Oud-testamentische termen. Volgens mij kun je het OT en het NT niet los van elkaar zien. Jezus heeft immers zelf gezegd:
"Denk niet dat Ik ben gekomen om de wet of de profeten af te schaffen. Ik ben niet gekomen om ze af te schaffen, maar om ze tot vervulling te brengen. Ik verzeker jullie: zolang de hemel en de aarde bestaan, blijft elke jota, elke tittel in de wet van kracht, tot alles gebeurd zal zijn. ". (Matteüs 5:17-18, speciaal voor jou uit de NBV)

Los hiervan kan ik nergens vinden dat Jezus zegt dat het OT niet meer van kracht is door het verlossende werk wat Hij zal gaan doen. Hij haalt immers zelf heel vaak de teksten uit het OT aan .

Volgens mij is er door het verlossende werk van Jezus is er wel een nieuw verbond ontstaan: Immers in Hebreeën 9:15 staat dat Jezus “bemiddelaar van een nieuw verbond is; hij is immers gestorven om ons te verlossen van de overtredingen tegen het eerste verbond”.

Het nieuwe verbond geldt niet alleen voor de Joden maar voor iedereen die in het verlossende werk van Jezus Christus geloofd. Denk dus dat je de begrippen verbond en verlossing eigenlijk niet los van elkaar moet zien. Er is sprake van verlossend werk van Jezus Christus en juist dat heeft geleid tot een nieuw verbond. Maar goed, misschien begrijp ik niet goed wat jij nu eigenlijk bedoeld… dat kan natuurlijk ook.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:26

SIEM720 schreef:
Gevlogen?? Dan hang ie misschien daar in de lucht Twijfelende smiley

Siem een man vliegt toch altijd voor een vrouw Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:29

HERMAN388 schreef:
Hoi CM-strandwandelaars,

Missen jullie zeelucht en strand?
Zullen we weer gaan doen dit jaar?
Lijkt me wel goed idee.
Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats.
Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei vanaf 12.00 uur
We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur
Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie

Groetjes

Herman388
===============================================
Deelnemers:

Angelique327
Alous961
Miekjes285
Marian096
Lisa610 o.v.
Aatje057

Herman388
Leonard480 o.v.
Benny340
Pimpernel883
Henk546

Nu 11 personen, dat is niet veel Twijfelende smiley
Het moet lukken bij 30 personen en neem je zwemspullen maar mee, het kan mooi weer worden.

Actieve ledenwerving dus ...iedereen van CM op naar de Beach Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:32

THOMAS968 schreef:
Thomasviering? Ahum, dat moet leuk zijn Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley

Thomas, viert het leven, maar even serieus: het is echt de moeite waard, al is het heel anders dan je gewend bent. Persoonlijk moest ik er aan wennen omdat je de structuur niet kent en het dus niet zo voorspelbaar is.

Thomas hihi is blij en voor de rest gewoon naar de diensten ...zo leer je elkaar ook kennen op de beste manier namelijk in Gods Huis
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:36

LISA610 schreef:
Doe maar Ameland: kom je aan in Nes en da's ook een echt gezellig dorp. Nu nog een datum....

Gaat een druk jaar worden ...hmmm denk dat ik de caravan maar perminent ga stallen bij een camping daar in de kop van Nederland... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:38

Goed dan even concrete afspraken: er is voldoende animo voor.

Hoe vaak doen we dit?

Laten we dan eerst eens kijken naar data die al vast staan:

Mijn voorstel is, dat we een keer in de zes weken of een keer in de drie maanden ergens samen naar toe gaan. Het moet een uitje blijven, vind ik en kan niet in de plaats komen voor bezoek aan eigen gemeente.

De eerste avond die we gaan bezoeken is 3 april in Drachten...de themadienst.

Daarna stel ik voor de Alpha Dienst te bezoeken, waar we nog een darum van door krijgen.

Graag het onderlaatste lijstje aanvullen:

Zondag 3 april
"
1. Chatuliem
2. Lisa610
3. Leanne
4.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 24 februari 2011, 18:39
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:39

LEANNE226 schreef:
Oke oke,de tegenpartij mag met net zo'n verhaaltje komen,zo goed? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Waar is toch die echte ultieme liefde gebleven die door merg en been gaat.....zucht komt het ooit nog goed Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:40

CHATULIEM619 schreef:
Goed dan even concrete afspraken: er is voldoende animo voor.

Hoe vaak doen we dit?

Laten we dan eerst eens kijken naar data die al vast staan:

Mijn voorstel is, dat we een keer in de zes weken of een keer in de drie maanden ergens samen naar toe gaan. Het moet een uitje blijven, vind ik en kan niet in de plaats komen voor bezoek aan eigen gemeente.

De eerste avond die we gaan bezoeken is 3 april in Drachten...de themadienst.

Daarna stel ik voor de Alpha Dienst te bezoeken, waar we nog een darum van door krijgen.

Graag het onderlaatste lijstje aanvullen:

Zondag 3 april
"
1. Chatuliem
2. Lisa610
3. Leanne
4. Leonard
5.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:44

REBECCA667 schreef:
weet je Chat. het waren niet de woorden waarom ik sorry gezegt heb, ik ben vandaag nog de hele dag boos geweest om wat er eigenlijk gebeurd is.
ik heb sorry gezegt omdat ik geirriteerd was en van daar uit gereageerd had en dat had ik niet mogen doen.
die irritatie kwam voort uit een hele boel dingen (die heeft God mij 1 voor 1 laten zien en kon daar alleen maar ja op knikken).
Wat God van mij wil is niet dat ik Hem bedien. Hij wil dat ik aan zijn voeten kom zitten.
En aangezien dat dat de mooiste plek is die ik kan krijgen, waarom zou ik dan mopperen.

en ik ben het niet met je eens dat je hier mensen voor het hoofd mag stoten omdat ze niet je buurman zijn en dus niet naast je deur wonen.
we zijn allemaal kinderen van God en horen zorgzaam te zijn voor elkaar. als wij het al niet zijn, wie dan wel.

Maar waarvoor dit verhaal Rebecca ...blijft er niet veel van sorry over ..of vergis ik me. In mijn beleving is sorry eggen juist heel belangrijk.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:45

JASMYN704 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5
simone 40 jaar en kind 11 jaar*
arjanne 40 jaar?*
gerda 51 jaar*
marianne129, 49 jaar evt met kinderen
angelique327, 50 jaar
susannah475, 45 jaar
jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar
Joëlle246, 52 jaar
Sweetlady, sweets 40er
Miekjes285 42 jaar
Erika129 36 jaar
trijnie671 49 jaar
annette965 50 jaar
irene200 57 jaar
Sofie807
Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud)
esther279 32 jaar met kind
lydia739
dinie968 52 jaar
loretta033 54 jaar
kersje453 49 jaar
xabia794 met dochter van 11
en belgische smiley*
dayspring826
caarolien... 52 jaar
brecht936 63 jaar met introducees
ingrid800 39 jaar met drie kinderen
gerlyn320 37 jaar
marieke897 met kids (onder voorbehoud)
Marian096 48 jaar
jasmyn704 40 jaar, met zoon van 9
Lisa610 42 jaar
carien982 31 jaar
wilma729 45 jaar
Aatje057 47 jaar

mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
crossroad317
henduk729, 40 jaar
met intro*
pimpernel883, 44 jaar
benny340 45 jaar
jozua159 48 jaar
leonard480, 43 jaar, evt met vriend
Billy701 48 jaar
eggie949 34 jaar
gert182 42 jaar, met zoon van 15
herman388, 48 jaar
marcowaal200 40 jaar
bob582 32 jaar
searching 40 jaar
bartje734 51 jaar
johannes774 49 jaar
roseve569 50 jaar
timo194 25 jaar
joelbax 24 jaar
mydestany349 32 jaar, evt met dochter
gibby159 65 jaar
winnetou276 35 jaar
hannes469 42 jaar
willem591 64 jaar
maded321 46 jaar
robert118 43 jaar
arjo182 49 jaar
dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
marsjg370
jves252 35 jaar
portio39 57 jaar

35 dames en 32 heren

Er kunnen nog mensen bij, dus....

We missen nog wat heren ...denk ik

Laatst aangepast door
LEONARD480
op donderdag 24 februari 2011, 18:47
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:50

MARYLIEN613 schreef:
hé Rebecca, kop op meid,
denk dat je veel te gevoelig bent (ik ook som hoor)
ik moet ook soms wennen aan een vrij radicale (maar wel eerlijke) uitspraak op het forum,
maar ik begin stilaan te leren dat gewoon eerlijk voor je mening en waarvoor je staat uitkomen, OK is, en een discussie krijg je door verschillende meningen,
dit betekent niet dat er "ruzie" is,
dus niet te zwaar aan tillen,
zo leer je elkander gewoon kennen!

Ach wat is ruzie ...??? een meningsverschil klinkt toch veel beter en inderdaad leer je de ander in veel gevallen daardoor beter kennen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:53

REBECCA667 schreef:
Is dat niet iets wat je zelf met God beleeft?
REBECCA667 schreef:
Ik denk dat je dit forum verwart met omgang in het dagelijks leven. Hier kan zorgzaamheid niet tot haar recht komen en moet je ook niet naar willen streven vind ik. Het enige wat ik van je ken, is datgene wat je opschrijft. En als daar niks op aan te merken is, is een excuus in mijn ogen niet nodig.
In mijn ogen hoef je je nooit te schamen voor je mening en ook niet je excuus aan te bieden voor je mening.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:54

LEANNE226 schreef:
Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbelKnipoog smileyIk kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you Duiveltje smiley)
Bedankt!Kussende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc

Wanneer ik alleen ben,
droom ik van de horizon
en ik slaag er niet in om de woorden te vinden.
Aangezien ik weet dat er geen licht is,
op een plaats
waar geen zon is.
Als je hier niet bij me bent.
Voor het raam
Laat iedereen mijn hart zien
dat jij in brand stak.
Jij sloot je binnen in me op.
Het licht, jij
Korte ontmoeting op straat

Tijd om afscheid te nemen
Van landen die ik nooit
Heb gezien en nooit met jou deelde
Nu, ja, zal ik ze ervaren
Ik zal vertrekken samen met jou
Op schepen over de zee
Die, ik weet,
Nee, nee, niet langer bestaan
Ik zal ze samen met jou ervaren

Als je ver weg bent
Droom ik van de horizon
En woorden schieten te kort
En ja, ik weet
Dat je bij me bent
Jij, mijn maan, bent bij me
Mijn zon, je bent bij me
Bij me, bij me, bij me

Tijd om afscheid te nemen
Van landen die ik nooit
Heb gezien en nooit met jou deelde
Nu, ja, zal ik ze ervaren
Ik zal vertrekken samen met jou
Op schepen over de zee
Die, ik weet,
Nee, nee, niet langer bestaan
Ik zal ze samen met jou herervaren
Ik zal met je meegaan
Op schepen over de zee
Waarvan ik weet dat ze
nee, nee, niet langer bestaan
Met jou zal ik ze herervaren
Ik zal met je meegaan
Ik en jij
[url]

Hoi Leanne,
Ik ga je missen hier, maar wens jou en je Drent Knipoog smiley veel geluk, liefde en Gods zegen voor nu en in jullie toekomst !!
Bedankt voor je bijdrages, ook hier op het forum... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:55

XABIA794 schreef:
in de vraagstelling gaat het ook niet persé over daten.
waarom te laat ???
een boel vrouwen hier zijn alleenstaande moeders die een hoop alleen te runnen hebben... vanalles nog moeten regelen. en niet zo zeer de opsmuk is hier de hoofdreden. het is gewoon vaak vlieg en stuntwerk !!!
op de weg kom je dan hopen "traagrijders" tegen, die te vroeg naar hun afspraak vertrokken zijn.
ik denk niet dat we STEEDS te laat zijn, maar ik kon moeilijk zeggen dat ik te vroeg ben of altijd stipt op tijd... juist om er beter uit te komen op mijn profiel??? lekker eerlijk is dat Verraste, verbaasde smiley

Volgens ging het juist in de vraagstelling wel of niet telaat op de date en ja wat maakt het toch uit ...als de date maar goed is toch.
Ooit had ik een relatie en die maakte het zo bont dat je een halve dag later vertrok dan afgesproken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:56

LEONARD480 schreef:
Thomas hihi is blij en voor de rest gewoon naar de diensten ...zo leer je elkaar ook kennen op de beste manier namelijk in Gods Huis

Ik zie Chatuliem nog niet naar het mandala tekenen gaan bij de Thomasviering......ik noem maar even wat...... Engeltje smiley
En ik zal niet zo de Heer prijzen en loven in een Evangelische dienst, denk ik........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:59

[quote=CHATULIEM619] Is dat niet iets wat je zelf met God beleeft?

Ik denk dat je dit forum verwart met omgang in het dagelijks leven. Hier kan zorgzaamheid niet tot haar recht komen en moet je ook niet naar willen streven vind ik.
Ben ik niet met je eens Chat. Volgens mij kan zorgzaamheid wel degelijk tot haar recht komen op het forum door je mening op een zorgvuldige en tactvolle manier te verwoorden. Soms lukt dat niet, om wat voor reden dan ook. Als dan blijkt dat wat je hebt geschreven die ander heeft geraakt op een manier die je niet hebt bedoeld, dan is er niets mis mee om daarover je verontschuldigingen aan te bieden.

Laatst aangepast door
LISA610
op donderdag 24 februari 2011, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 18:59

MAR907 schreef:
Het is in de nieuwere vertalingen weggehaald; om daarmee de Messias die Israel is, op een slimme manier te verbannen uit de nieuwste bijbel vertalingen.
Dat mag niet meer geloofd worden. Door o.a. verschillende vervangsleringen in de kerken voornamelijk de RKK.
ja zo'n opmerking had ik wel verwacht, maar ik zal eens uitzoeken waarom het er niet in op is genomen..Ik vind het ook niet logisch klinken, het staat er vreemd. Vanavond krijg je uitsliuitsel erover.
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:09

WILLEMIJN232 schreef:
En in wat voor kerk kom ik dan???? Evangelisch, zwaar gereformeerd?
Moet natuurlijk wel weten wat ik aan moet trekken Knipoog smiley
Maar even serieus, er worden wel namen van kerken genoemd maar misschien is het handig om er ook nog even bij te schrijven wat voor kerk het is Smiley die vol vragen zit
Bij ons in de kerk worden regelmatig Thomasvieringen gehouden maar ik weet eigenlijk niet of dat wat is voor de gemiddelde cmmer....... Verraste, verbaasde smiley

Een draag wat je wilt kerk.. we letten niet zo op uiterlijk gedoe Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:13

[quote=LISA610]

Ach Lisa en Chat beste mensen het is maar uit welk perspectief je het bekijkt en of het nou in de dagelijkse praktijk gebeurt of op CM ...het gaat uiteindelijk of de woorden al dan niet met de nodige emotie op een dusdanige manier wordt geschreven, dat er niet een kwetsende ondertoon in mag zitten. Woorden hebben veel macht en natuurlijk in de onderlinge communicatie gaat dat natuurlijk anders, maar het belangrijkste is en blijft de ander met evenveel respect te behandelen als jezelf ook behandeld wil worden. En sorry is een middel die wat recht kan zetten.
Naar boven

Auteur Bericht
SIEM720

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:16

LEONARD480 schreef:
Siem een man vliegt toch altijd voor een vrouw Clown smiley

Nou altijd.... je hebt er een enkele knoeier bij met vleugellamme trage acties op de startbaan .... voor je 't weet is ze dan gevlogen .. Gefrustreerde smiley

[zijn helaas geen praatgroepen voor dus wacht de enkele knoeier maar tot er een nieuwe serie "Rondom Tinus" begint]
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:17

INEZ910 schreef:
Een draag wat je wilt kerk.. we letten niet zo op uiterlijk gedoe Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ja ook daar wil ik wat aan toevoegen...of het casual is of wat anders bv driedelig pak ....je moet altijd wel ervan uitgaan dat je naar Zijn Huis gaat van de Koning der koningen.

Laatst aangepast door
LEONARD480
op donderdag 24 februari 2011, 19:21
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 19:22

SIEM720 schreef:
Nou altijd.... je hebt er een enkele knoeier bij met vleugellamme trage acties op de startbaan .... voor je 't weet is ze dan gevlogen .. Gefrustreerde smiley

[zijn helaas geen praatgroepen voor dus wacht de enkele knoeier maar tot er een nieuwe serie "Rondom Tinus" begint]

Een enkele ja inderdaad Siem en de rest is ok Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 ... 6194 Volgende
Pagina 1997 van 6194