| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:21
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Zit er nog verschil Cross in de Noordelijken Nederlanden of de Zuidelijke Nederlanden |
Dat niet Leonard, maar Midden-Nederland springt er wel een beetje uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:24
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Volgens mij gaat Thomas het regelen toch: uitje naar Ameland op een nader te bepalen datum. Vertrektijd vanaf Holwerd op een nader te bepalen tijdstip.  |
Ik ben er van overtuigd dat iedereen hier voldoende intelligentie heeft om dit zelf te kunnen. 
Zwaaien naar Trijnie kan bij de sluis/brug van Lauwersoog. Het dorp op Schiermonnikoog is overigens ook levendig maar minder druk dan Nes op Ameland.
Thomas, niet zo makkelijk aan te sturen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:27
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Nee dan praat je over een vlek ..... volgens mij staan er nog geen 100 huizen ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:30
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik ben er van overtuigd dat iedereen hier voldoende intelligentie heeft om dit zelf te kunnen. 
Zwaaien naar Trijnie kan bij de sluis/brug van Lauwersoog. Het dorp op Schiermonnikoog is overigens ook levendig maar minder druk dan Nes op Ameland.
Thomas, niet zo makkelijk aan te sturen.  |
Blij dat je de CMmers hoog inschat... Maar organiseren heeft niet altijd met intelligentie te maken..., soms heb je gewoon voor bepaalde zaken wat mindere kwaliteiten toch? Marijan en ik zijn dus niet zo organiseerderig........maar hebben wel andere kwaliteiten uiteraard....(vooral praten lukt goed....) Maar blijft een leuk idee, een uitje naar Ameland......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 28 februari 2011, 16:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:30
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nee dan praat je over een vlek ..... volgens mij staan er nog geen 100 huizen ....  | Vreemd genoeg is het er zomers best wel druk, het is een toeristenplaats...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vreemd genoeg is het er zomers best wel druk, het is een toeristenplaats... |
Kan mijn Tom Tom het wel vinden Chatuliem????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Kan mijn Tom Tom het wel vinden Chatuliem????  |
Vanuit de Veluwe bij Drachten rechtsaf, Willemijn. Bakkeveen is Friesland maar heeft toch een brink. Beetje toeristisch dorpje in een mooie omgeving met bos en heide. Het Friese Woudenpad komt er langs. (Lange afstandswandeling Lauwersoog- Steenwijk.)
T(h)om(as), heeft GPS maar neemt ook altijd een kaart mee.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 28 februari 2011, 17:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat niet Leonard, maar Midden-Nederland springt er wel een beetje uit  |
De mensen uit Midden-Nederland, zijn een verhaal apart. Of je ze nu spreekt via de chat/mail/telefoon of in het echt ziet, ze zijn gewoon altijd leuk.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 28 februari 2011, 16:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 16:57
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | rebecca je gaat weer heerlijk offtopic. ik reageer niet meer op jou. je kent me niet terwijl je een aanval inzet.
en nu weer naar het onderwerp.
Ik knap af op mensen die mij even vertellen hoe ik leven moet. |
Maar je maakt wel een top 5 waaraan mensen moeten voldoen om van zich zelf te houden? Dat moeten die mensen dan toch ook zelf weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Kan mijn Tom Tom het wel vinden Chatuliem????  | Dat weet ik wel zeker, mij heeft ie er precies naar toe gereden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:02
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | GEHUCHTEN??? zeg je dat over mijn geboorteplaats  |
Oeps , sorry Trijnie.
'k Heb inmiddels gegoogeld en eerlijk is eerlijk, 't lijkt me een superleuk dorp(je) in een prachtige omgeving.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bakkeveen
Marijan, meent dit echt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:02
|
|
|
|
Uit ervaring heb ik geleerd, door niet op je eigen omstandigheden te letten, maar je fixeren op een ander zijn strijd, en voor diegene op bres te staan, help je je mede zuster/broeder in hun strijd. En als je later naar jezelf terug kijkt is jouw probleem vanzelf opgelost, dat bedoelde ik te zeggen. Ook in je huwelijk moet je (. Vind ik ) je man voor alles laten gaan. Zo ben ik tenminste opgevoed. De man is de kostwinner en heeft een grote verantwoording tegenover God ten opzichte van zijn gezin. De vrouw is zijn hulpe. Veel huwelijken gaan stuk omdat men elkaar niet begrijpt,maar niet de principes van God. Men wil alleen maar nemen. Je hoort vaak zeggen door mannen vooral, mijn vrouw is frigide. Maar ze vertellen er niet bij hoe hun gedrag is naar hun vrouw. In veel gevallen zijn ze niet lief voor hun vrouw en als de avond komt. Dan is zij ineen het liefste schatje die er bestaat, nou m'n hoela, zo werkt het niet, en als ze hun ding hebben gedaan, dan begint het oude liedje weer van voor af aan en dat pikken vrouwen niet meer en dan zijn ze ineens frigide, het moet van twee kanten komen. De vrouw respecteert heer man en heeft ontzag en eerbied voor hem, en als de man dat ook heeft naar haar, is het niet moeilijk een stap of meer opzij te doen voor je man.dan komt de liefde naar elkaar. Zo is het in mijn geweest. Durven jezelf te geven vertrouwen op de Heer en een stap terug durven doen,zal je zien wat een fantastisch leven je Jan hebben. Ik heb gezegd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:03
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dat weet ik wel zeker, mij heeft ie er precies naar toe gereden. |
Is maar welk kaartmatriaal en of merk GPS (TOMTOM of een ander merk)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:03
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Blij dat je de CMmers hoog inschat... Maar organiseren heeft niet altijd met intelligentie te maken..., soms heb je gewoon voor bepaalde zaken wat mindere kwaliteiten toch? Marijan en ik zijn dus niet zo organiseerderig........maar hebben wel andere kwaliteiten uiteraard....(vooral praten lukt goed....) Maar blijft een leuk idee, een uitje naar Ameland......  |
Willemijn, je begrijpt me helemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:04
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Oeps , sorry Trijnie.
'k Heb inmiddels gegoogeld en eerlijk is eerlijk, 't lijkt me een superleuk dorp(je) in een prachtige omgeving.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bakkeveen
Marijan, meent dit echt.  |
je bent welkom he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:04
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Op zich ook wel weer leuk dat zelfs de mannen er gek op zijn |
Ook (h)eerlijk, als ze het gewoon toegeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:05
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | je bent welkom he  |
Thanks! 't Maakt me wel nieuwsgierig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:10
|
|
|
|
Ok, aanmeldingen graag:
1. Chatuliem619 2. Trijnie
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 28 februari 2011, 20:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:11
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar je maakt wel een top 5 waaraan mensen moeten voldoen om van zich zelf te houden? Dat moeten die mensen dan toch ook zelf weten  |
Overigens wel een top 5 gebaseerd op wetenschappelijk bewezen feiten! (zie reactie van Chatuliem over behoeftepiramide van Maslow) En ik denk niet dat Mariska het zo zwart/wit bedoelt, als dat er door sommigen aangenomen/geïnterpreteerd wordt.....?
Zullen we de reacties op de top 5, nu maar laten voor wat het is?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:14
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Overigens wel een top 5 gebaseerd op wetenschappelijk bewezen feiten! (zie reactie van Chatuliem over behoeftepiramide van Maslow) En ik denk niet dat Mariska het zo zwart/wit bedoelt, als dat er door sommigen aangenomen/geïnterpreteerd wordt.....?
Zullen we de reacties op de top 5, nu maar laten voor wat het is? |
Een wijs plan Yasmyn......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:17
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Overigens wel een top 5 gebaseerd op wetenschappelijk bewezen feiten! (zie reactie van Chatuliem over behoeftepiramide van Maslow) En ik denk niet dat Mariska het zo zwart/wit bedoelt, als dat er door sommigen aangenomen/geïnterpreteerd wordt.....?
Zullen we de reacties op de top 5, nu maar laten voor wat het is? |
Ik bedoelde het niet vervelend Jasmijn, vroeg het me gewoon af.......en vond het wel een leuke discussie..... Dus het was meer een opmerking, geen aanval.....jammer dat dit dan weer zo opgevat wordt......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 17:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoelde het niet vervelend Jasmijn, vroeg het me gewoon af.......en vond het wel een leuke discussie..... Dus het was meer een opmerking, geen aanval.....jammer dat dit dan weer zo opgevat wordt...... |
Nee hoor Willemijn, ik vat(te) jouw reactie helemaal niet als aanval op! Het spijt me oprecht als het zo overkomt! Ik wil juist met mijn reactie vermijden dat het uit de hand loopt, want dat dreigde te gebeuren. En dan doel ik niet op jou persoonlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:04
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Nee hoor Willemijn, ik vat(te) jouw reactie helemaal niet als aanval op! Het spijt me oprecht als het zo overkomt! Ik wil juist met mijn reactie vermijden dat het uit de hand loopt, want dat dreigde te gebeuren. En dan doel ik niet op jou persoonlijk! |
Dan is het goed.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:25
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Drie voetbalplaatjes van de AH: Nummer 39,40,115 en 145. Heb zat dubbele. |
Uhm.......wel een vraag van je, maar niet meer nodig??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:38
|
|
|
|
|
Er zijn meer mensen die naar deze gemeente gaan, en voor hen wens ik ook alle kracht en sterkte toe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:38
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ook (h)eerlijk, als ze het gewoon toegeven.  |
een beetje ontroerend zelfs....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:40
|
|
|
|
|
Vroeger wilde mn moeder altijd naar Peyton Place kijken. Als kind moest ik dat dan ook volgen...vreemd dat ik daar opeens aan moet denken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vroeger wilde mn moeder altijd naar Peyton Place kijken. Als kind moest ik dat dan ook volgen...vreemd dat ik daar opeens aan moet denken. |
nee, chat, die vlieger gaat niet op.... Dat waren acteurs en van bzv zijn het echte mensen hoewel ze wel geregisseerd worden, natuurlijk. En een saillant detail vind ik ook, dat deze serie aanmerkelijk korter duurt dan pp.
Maar je bedoelt misschien toch dat het kuddegedrag is van die mannen....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 18:53
|
|
|
|
Bartoli is mooi maar Emma Kirkby haast onovertroffen in dit fraaie stuk over het verdriet van Maria bij haar gekruisigde Zoon. Samen met James Bowman, een counter-tenor, vroeger overigens een partij voor castraten.
Het stuk is er in vele uitvoeringen maar deze is wat mij betreft het meest aangrijpend:
http://www.youtube.com/watch?v=QYsjwKuC-Wg&feature=related
Thomas, voor kunst mag je wat over hebben maar vroeger ging men wel ver.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 28 februari 2011, 18:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 19:03
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Bartoli is mooi maar Emma Kirkby haast onovertroffen in dit fraaie stuk over het verdriet van Maria bij haar gekruisigde Zoon. Samen met James Bowman, een counter-tenor, vroeger overigens een partij voor castraten.
Het stuk is er in vele uitvoeringen maar deze is wat mij betreft het meest aangrijpend:
http://www.youtube.com/watch?v=QYsjwKuC-Wg&feature=related
Thomas, voor kunst mag je wat over hebben maar vroeger ging men wel ver. |
Kan je dat uitleggen, Thomas, je laatste zin, bedoel ik?
|
|
| Naar boven |
|
|