ChristianMatch

Forum

waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:43

LISA610 schreef:
Wijs advies Jasmyn Lachende smiley . Even ter aanvulling: Als iemand iets heeft geschreven wat niet lekker over komt, neem dan even contact met diegene op via de mail of de chat, maar vecht het niet op het forum uit.

En nu back on topic mensen, voordat er mensen afknappen... Knipoog smiley

Goed......zal visser dan de draad maar weer oppakken?

Waar visser op afknap?
Op mensen die hier op het forum schrijven waarvan je je af vraagt of ze het wel ZELF geschreven hebben.
Zo zie je van iemand een lap tekst zonder ook maar één schrijf- of spelfout en even later kom je van dezelfde persoon een hele korte reactie tegen waar 4....5...6 schrijffouten in staan.
Vraag me dan wel eens af : die lap tekst....heb je die gekopiëerd? geknipt? geplakt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:44

MIEKE364 schreef:
nee, chat, die vlieger gaat niet op....
Dat waren acteurs en van bzv zijn het echte mensen hoewel ze wel geregisseerd worden, natuurlijk. En een saillant detail vind ik ook, dat deze serie aanmerkelijk korter duurt dan pp.

Maar je bedoelt misschien toch dat het kuddegedrag is van die mannen....?

Ze kijken allemaal met hun vrouw mee toch Smiley die vol vragen zit En vinden het stiekum net zo leuk...... Knipoog smiley
Ik was vanavond op een workshop wolvilten en tijdens het vilten ging het gesprek over BZV, de mening was dat het jammer was dat Gijsbert zijn haar eraf had.......was ik het eigenlijk wel mee eens......
Lekker belangrijk, maar wilde het toch even delen...... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:47

WILLEMIJN232 schreef:
Ze kijken allemaal met hun vrouw mee toch Smiley die vol vragen zit En vinden het stiekum net zo leuk...... Knipoog smiley
Ik was vanavond op een workshop wolvilten en tijdens het vilten ging het gesprek over BZV, de mening was dat het jammer was dat Gijsbert zijn haar eraf had.......was ik het eigenlijk wel mee eens......

Hihihi ik heb precies hetzelfde gedacht over Gijsbert z'n haar! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:54

WILLEMIJN232 schreef:

lekker gezellig, wolvilten. Als ik zo brutaal mag zijn.......wat heb jij gemaakt en...is het gelukt?!! Ik wil er ook nog ns aan beginnen.

Ben het met je eens, Willemijn, Gijs of is het Bert hahaha, had dat een beetje wild knappe met z'n haar lang.....maar ja, die wilde haren moesten er af, hè? Hij is nu in het bezit van Femke.....Nou, die geeft 'm niet meer af, zo te zien.
Jammer voor Annemarie, hè, hopelijk leert ze van dit avontuur dat ze best wat zachter en ontvankelijker mag zijn zodat een man de kans krijgt haar te versieren......een cursus geografie is misschien wel wat voor haar, wie weet zit er een leuke globetrotter in spé voor haar bij....

Onze aardappel zal een nieuw spruitje moeten zoeken, ach toch.....hij moet eens met Richard op stap, denk ik, en wat tips en trics vragen van hem....

En verder hebben ze de goede keuzes gedaan en boeren van wie ik dacht dat ze verloren waren, hadden ineens een vlotte meid aan de haak geslagen....de wonderen zijn de wereld niet uit en wat een bemoediging voor ons cm'ers, het kan allemaal toch echt!!!

Reikhalzend kijken we uit naar de volgende serie, mag ik wel zeggen, toch?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:58

CHATULIEM619 schreef:
Vroeger wilde mn moeder altijd naar Peyton Place kijken. Als kind moest ik dat dan ook volgen...vreemd dat ik daar opeens aan moet denken.

Jij bedoelt dat jouw kinderen mee moesten kijken naar BZV Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Had ik niet van jou gedacht Chatuliem... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 22:58

MARTIN695 schreef:
Hallo Herman

Ik wil me wel aanmelden maar ik weet alleen niet of ik het vol kan houden als er een beetje doorgelopen word maar wil het wel proberen.
Sjalom
Martin

Daar moet je helemaal niet mee zitten Martin.
Tip: Zodra je moe begint te worden....gewoon wat langzamer gaan lopen , zodra je een strandtentje tegenkomt ga je lekker een pintje drinken. Op een gegeven moment missen ze je wel een keer en gaaan ze je direct zoeken. Probleem opgelost toch?
Dus.....gewoon mee gaan als je er zin in hebt, Martin.

Laatst aangepast door
VISSER278
op maandag 28 februari 2011, 22:59
Naar boven

Auteur Bericht
ELSKE510

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:00

Of de spellingscontrole stond uit,
kan ook een verklaring zijn Visser
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:03

ELSKE510 schreef:
Of de spellingscontrole stond uit,
kan ook een verklaring zijn Visser

Bestaat ie hier dan ook?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:09

MARIO216 schreef:
Ergens gelezen:

Een oom van mij werkte met verstandelijk gehandicapten. Toen hij 60 jaar werd kreeg hij van een van die jongens een kaart met daarop de geschreven tekst: "Een hoera voor Jan!". Was hij alleen de 'a' in hoera vergeten...

Doet me denken aan een verhaal van mijn dochter, zij heeft toen ze zeventien jaar was een Highschool jaar in Amerika gedaan en als ze in de klas wat vertelde zei ze er vaak hoor achter.......
Zij snapte niet waarom de leerlingen dan begonnen te grinneken en de docent boos was......tot ze de betekenis van het woord hoor in het Amerikaans hoorde......juist....hoer..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:14

VISSER278 schreef:
Bestaat ie hier dan ook?

Gebruikers van google chrome kunnen de gramatica instellen op spellingsfouten.

Ik weet van mezelf dat mijn gramatica wel eens wat te wensen overlaat.
En als ik lange teksten plaats is het vaak gekopieerd.
Soms zet ik de bronvermelding erbij dan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:14

VISSER278 schreef:
Daar moet je helemaal niet mee zitten Martin.
Tip: Zodra je moe begint te worden....gewoon wat langzamer gaan lopen , zodra je een strandtentje tegenkomt ga je lekker een pintje drinken. Op een gegeven moment missen ze je wel een keer en gaaan ze je direct zoeken. Probleem opgelost toch?
Dus.....gewoon mee gaan als je er zin in hebt, Martin.

Hallo Visser

Ik heb het al op de kalender gezet en we gaan er gewoon voor het lijkt me leuker om samen toch iets te drinken dan in je eentje in zo een tent .
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:18

WILLEMIJN232 schreef:

Nou inderdaad, dat lange haar stond hem echt veel beter! Zou dit een idee van Femke geweest zijn?

'k Denk dat de meeste mannen meekijken, de vrouw levert waarschijnlijk het scherpste commentaar. Dat kunnen vrouwen hè. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:30

MARTIN695 schreef:
Hallo Visser

Ik heb het al op de kalender gezet en we gaan er gewoon voor het lijkt me leuker om samen toch iets te drinken dan in je eentje in zo een tent .
Sjalom.
Martin

He Martin , even wat recht zetten hoor.
Ík ga die dag niet mee hoor , m'n zoon hoopt een dag ervoor namelijk terug te keren uit Bangladesh, dus wil ik liever die dag thuis zijn, snappie?

Gr, visser die het wel leuk lijkt om een keer een pintje te drinken met Martin.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:33

MARIJAN072 schreef:
Nou inderdaad, dat lange haar stond hem echt veel beter! Zou dit een idee van Femke geweest zijn?

'k Denk dat de meeste mannen meekijken, de vrouw levert waarschijnlijk het scherpste commentaar. Dat kunnen vrouwen hè. Engeltje smiley

Zolang je het hier op het forum doet , zou ik zeggen: je gaan je gang maar. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:37

CHATULIEM619 schreef:
Voor de mensen die niet weten, wat dit is: de volgende link

http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow

bedankt voor de toelichting Chat,
af en toe denk ik al eens dat je serieus moet gestudeerd hebben om hier actief aan het forum te kunnen deelnemen.......
dus je verduidelijking was welkom (zou het wel eens opgezocht hebben ook hoor als ik tijd heb)
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:40

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben het toch niet helemaal met je eens.......
Je moet oppassen dat je niet iedereen gaat bekijken vanuit normen die voor jou aanvaardbaar zijn......Wie weet heeft een ander andere normen die prima zijn alleen niet die van jou zijn.....

ja kan je hierin ook geen ongelijk geven,
mijn normen zijn niet jouw normen of haar of zijn normen........
ik denk dat wij allen een beetje praten vanuit onze leefwereld en ervaringen hé Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:41

WILLEMIJN232 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=Ja46og3v0ew

Blijft prachtig en ontroerend........Pie Jesu van Fauré

Ik heb meer met instrumentaal dan met vocaal als het om klassiek gaat .... Verraste, verbaasde smiley

(en dan te bedenken dat ik bijna 5 jaar klassiek zangles heb gehad)
http://www.youtube.com/watch?v=tPhz6rvOyqI&feature=related

Zover als in bovenstaande link is het gelukkig nooit gekomen .... Clown smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 28 februari 2011, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:44

Hoi CM-strandwandelaars,

Missen jullie zeelucht en strand?
Zullen we weer gaan doen dit jaar?
Lijkt me wel goed idee.
Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats.
Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei.
We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur
Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie

Groetjes

Herman388
===============================================
Deelnemers:

Angelique327
Alous961
Miekjes285
Marian096
Lisa610 o.v.
Aatje057

Herman388
Leonard480 o.v.
Benny340
Pimpernel883
Henk546
Martin965

Nu 12 personen, dat is aardig bijgekomen
Het moet lukken bij 30 personen en neem je zwemspullen maar mee, het kan mooi weer worden.

Laatst aangepast door
HERMAN388
op maandag 28 februari 2011, 23:45
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:46

He Mario,
Je bent er toch niet mee gestopt?
Of is je dj-certificaat verlopen .
Vrijdag geen, zondag geen , vandaag niet.......hoe zit dat joh?
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:49

MARTIN695 schreef:
Hallo Herman

Ik wil me wel aanmelden maar ik weet alleen niet of ik het vol kan houden als er een beetje doorgelopen word maar wil het wel proberen.
Sjalom
Martin

Goed Martin,

Ik zal loopafstand korter maken van 40 km naar 10 km Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:55

MARIAN519 schreef:
Jij bedoelt dat jouw kinderen mee moesten kijken naar BZV Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Had ik niet van jou gedacht Chatuliem... Knipoog smiley

AU Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 28 februari 2011, 23:58

HERMAN388 schreef:
Goed Martin,

Ik zal loopafstand korter maken van 40 km naar 10 km Knipoog smiley

VEERTIG km.? .......VEERTIG?????????? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Wouw man , hadden jullie bijna hier om de koffie kunnen komen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:00

LEONARD480 schreef:
In je profiel lees ik dat je baptist bent toch ....kwam het volgende tegen.
m.n. punt 6 .De Heilige Geest

http://www.baptistenpapendrecht.nl/files/brochures/deel3_verkortebelijdenis.pdf

mag ik vragen wat "baptist zijn" inhoudt?
(tov of mbt de Heilige Geest?)
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:01

VISSER278 schreef:
VEERTIG km.? .......VEERTIG?????????? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Wouw man , hadden jullie bijna hier om de koffie kunnen komen.

Pilsje toch zei je tegen Martin?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:05

HERMAN388 schreef:
Pilsje toch zei je tegen Martin?

is ook goed .........en de dames???????
Naar boven

Auteur Bericht
ANDRE235

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:06

Hoi allen op Witte Donderdag 21April in de Nederlands Gereformeerde kerk Het Lichtbaken in Rijshout.
Geeft het koor I K Caritas uit Aalsmeer ,waar ik André opzit een gratis concert van The Crucifixion (het lijdens verhaal) .
Je bent van hartewelkom om te lusteren kerk open vanaf 19.00 uur en vol is vol.
Het adres is Nerderlands Gerefomeerde Kerk Het LICHTBAKEN. Aalsmeerderweg 751 1435 EK Rijsenhout. Knipoog smiley Engeltje smiley

Laatst aangepast door
ANDRE235
op dinsdag 1 maart 2011, 18:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:09

SUSANNAH475 schreef:
Ik denk dat je het kunt vergelijken met het volgende voorbeeld:
Je hebt de zon, de maan en de sterren… die hebben gemeen dat het "een hemellichaam" is… maar het zijn wel 3 verschillende lichtbronnen.
(Of de mens, het is maar 1 mens en toch heeft het en een ziel en een geest en een lichaam, 3 in 1 zeg maar. Zou je het daar ook niet mee kunnen vergelijken ? of in elk geval wat bij voor kunnen stellen ?).

Wat ik al zei, het is een mysterie, omdat ik denk dat je je als mens het zo moeilijk kan bevatten (net als het feit dat God alles in Zijn hand heeft).

Ik vind het een mooie vergelijking Susannah,
vond dit ook soms moeilijk te bevatten (en blijft wellicht niet te bevatten omwille van het mysterie), maar ergens maak jij het een stukje makkelijker! Zo had ik het nog nooit bekeken!

ik leer hier veel bij hoor Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 1 maart 2011, 00:09
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:24

WILLEMIJN232 schreef:
Doet me denken aan een verhaal van mijn dochter, zij heeft toen ze zeventien jaar was een Highschool jaar in Amerika gedaan en als ze in de klas wat vertelde zei ze er vaak hoor achter.......
Zij snapte niet waarom de leerlingen dan begonnen te grinneken en de docent boos was......tot ze de betekenis van het woord hoor in het Amerikaans hoorde......juist....hoer..... Verraste, verbaasde smiley

hahaha willemijn heel herkenbaar
ik had in mijn USA jaar ook wel paar van die gekke dingen en de kids dachten dat we allemaal nog op klompen lopen ik zei ja zo ben ik over de zee komen lopen naar amerika toe hahahahahaha
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:24

CROSSROAD317 schreef:
Ik ben het wel met je eens Chatuliem...... kunnen zijn.
In de loop der jaren Verlegen lachende smiley heb ik al veel mensen leren kennen, of kennisgemaakt met, en lang niet altijd klopte het met het beeld wat ik had van die persoon naar aanleiding van het forum of de chat(box). Vaak zijn de mensen als je ze ontmoet irl veel leuker, niet meer virtueel ....
Wat me wel opvalt, de mensen waar je wat intensiever contact mee hebt op CM, door mail of eventueel telefoon, die blijken vaak wel aan dat beeld te voldoen.

Ik ken persoonlijk nog geen mensen van de chatbox (ligt mij zo niet het gaat allemaal zo snel en dan nog weten tegen wie je praat),
maar mijn ervaring op het forum is dat er koel of rationeel geschreven wordt, waardoor je weinig empathisch gaat reageren, en hierdoor denk ik kan je de persoon niet zo vlug en goed leert kennen,
wel krijg je een beeld van zijn of haar ingesteldheid (en ook wel van een IQ)
Op het topic mijn mooiste / mijn slechtste moment krijg je wel lieve of meelevende reacties waardoor je iets meer voeling krijgt met de mensen,
Algemeen denk ik inderdaad dat de meesten in real life beter meevallen dan zoals we elkander hier leren kennen.
Ik vind zeker niet dat we ons anders moeten voordoen, blijft toch niet duren!

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 1 maart 2011, 00:25
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 00:29

LISA610 schreef:
Meer een kwestie van opoffering omdat mijn oudste heeeeeeel graag wilde springen, maar alleen als zijn zus of zijn moeder ook ging. Zijn zus wou niet, dus... Maar eh, kan het aanraden hoor: geweldige ervaring! En nu gelijk maar weer ff on topic. Ik heb deze foto als profielfoto vanwege t forum, maar bij mijn profiel staan er nog een stuk of drie en daar staat mijn koppie wel degelijk op Knipoog smiley

WAUW Lisa! ik krijg een stilstand van schrik!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 ... 6194 Volgende
Pagina 2017 van 6194