ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 11:43

mijn mooiste moment deze dag is tot nu zonder twijfel het mailtje dat ik kreeg dat ik terug actief kon deelnemen op het forum van CM Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:07

Ik had een afspraak in Drachten vanmorgen om 11.00 uur! Dacht ik .......
Is het pas om 14.00 uur! Echt balen, nu bij een zus om de tijd door te brengen........

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:09

MARY052 schreef:
Ik had een afspraak in Drachten vanmorgen om 11.00 uur! Dacht ik .......
Is het pas om 14.00 uur! Echt balen, nu bij een zus om de tijd door te brengen........

Mary

Volgens mij gaat iedereen naar Drachten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:11

LISA610 schreef:
Hier maar even dezelfde actie als bij de andere topics die helemaal zijn verwaterd door de discussie met Jeramaine: Dit topic gestart met een bijdrage van Jos. Waar het om gaat is "christen zijn en schuldgevoel". Ik heb nu niet veel tijd meer, maar er is vast wel iemand anders die wil inhaken op de discussie voordat het verhaal met Jeramaine begon. So back on topic!

Even off-topic ...een bedankje aan Judith voor het opschonen en nu weer on-topic
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:35

CHATULIEM619 schreef:
Welkom terug Gibby. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt hier op de site en dat je je niet afzondert...Chat.

Ook welkom terug Gibby ....was het even vergeten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:40

SUSANNAH475 schreef:
Ik zou wel eens naar de vineyard gemeente willen... ik heb daar maandag (via internet) zo'n mooie en ontroerende preek gehoord, wat mij betreft: een wonder !!

Zit zo'n gemeente ook in het hoge Noorden Suus???
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:46

GRACE585 schreef:
als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen
gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! Verliefde smiley
en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord
wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hallo Grace
Ook van mij een heel hartelijk gefeliciteert en
GODs zegen gewenst.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:52

Hoera Voor Gibby

Welkom "thuis" vriend
Hoe is met jou?
Zeker uit de winterslaap? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:52

Hallo Allemaal
Omdat ik 14 dagen geleden goed bericht had gekregen dacht ik me zelf een beetje te verwennen met een hondje .
Heel erg zenuwachtig maar daardoor krijg je water voor je hart en ik ben erg blij met hem .
Moet nu weer door weer en wind naar buiten hahaha.
Sjalom
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:53

Het zal niet altijd even gemakkelijk zijn, daarom wens ik alle vaders veel wijsheid hierin...[/quote]

En de moeders toch ook he Suus? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:55

GRACE585 schreef:
mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft.
natuurlijk heb ik JA gezegd Verliefde smiley

Ik loop een beetje achter geloof ik. Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op vrijdag 11 maart 2011, 20:00
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 13:05

LEONARD480 schreef:
Geen probleem hoor ..ha ha .....of we moeten lisa even lief aankijken Knipoog smiley

Wordt ik al aangekeken.. Ik zit in spanning al die lieve blikken af te wachten.. Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 13:09

Welkom terug Leonard, zelfs al ben je dan maar één dagje weg geweest... ha ha ha

En Gibby ken ik niet, but also welcome back.. per slot van rekening kom je ook uit t Noorden he.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 13:14

Goed, het gaat allemaal zo fijn tussen exen...je kunt goede afspraken maken, je bent als vrienden uit elkaar gegaan en je ziet de kinderen regelmatig. Waarom bekruipt me het gewoon dat de werkelijkheid iets anders is. De theorie kennen we wel, maar hoe gaat het in de praktijk?

We hebben het over de rol van de vader. Er is ook een groep vaders, die de kinderen helemaal niet wil zien, die opgelucht zijn dat ze ervan af zijn. Hoe gaan de kinderen daarmee om?? Lees goed, er staat niet: hoe zouden ze ermee om moeten gaan. Dus aub geen theoretische verhalen hier, daar hebben we niks aan.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 8 maart 2011, 13:15
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 13:25

CHATULIEM619 schreef:
Goed, het gaat allemaal zo fijn tussen exen...je kunt goede afspraken maken, je bent als vrienden uit elkaar gegaan en je ziet de kinderen regelmatig. Waarom bekruipt me het gewoon dat de werkelijkheid iets anders is. De theorie kennen we wel, maar hoe gaat het in de praktijk?

We hebben het over de rol van de vader. Er is ook een groep vaders, die de kinderen helemaal niet wil zien, die opgelucht zijn dat ze ervan af zijn. Hoe gaan de kinderen daarmee om?? Lees goed, er staat niet: hoe zouden ze ermee om moeten gaan. Dus aub geen theoretische verhalen hier, daar hebben we niks aan.

Neem me niet kwalijk chat, maar hier word ik dus een beetje boos om. Het lijkt wel of je het niet wilt horen: dat exen het goed met elkaar kunnen vinden. Moet ik er iets anders van maken omdat het niet in jouw plaatje past van gescheiden mensen? In mijn geval IS de praktijk gewoon goed en daar ga ik me niet voor verontschuldigen alhoewel me wel het gevoel bekruipt dat te moeten doen bij jou. Boze smiley

Laatst aangepast door
MARIA576
op dinsdag 8 maart 2011, 13:25
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 14:26

MARYLIEN613 schreef:
JOEPIE ben er terug!

Volgende keer zal ik nog iets vroeger betalen, blijkbaar rijdt de geldtrein van belgië naar nederland er heel lang over! (van 23 febr tot vandaag!)

Dank je Judith om het na te kijken!!!

Is er nog leven buiten CM? ja hoor, maar ik miste jullie toch al Lachende smiley

Proficiat Grace met je aanstaande huwelijk Lachende smiley

Alles kunnen lezen en niet kunnen reageren.......soms erg hoor,
maar ben blij opnieuw bij jullie te mogen vertoeven!

Volgende keer 2 week van te voren betalen...
Gelukkig is alles goed gekomen.
Alles mee kunnen lezen en niet reageren is lastig.

hopelijk heeft de roosvicee een beetje geholpen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 14:54

LISA610 schreef:
Wordt ik al aangekeken.. Ik zit in spanning al die lieve blikken af te wachten.. Clown smiley Clown smiley Clown smiley

blikken in de vorm van hartjes zeker ?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:00

Mijn dochter: 16 is ze nu.. een geweldige leeftijd Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:20

MARISKA601 schreef:
Volgende keer 2 week van te voren betalen...
Gelukkig is alles goed gekomen.
Alles mee kunnen lezen en niet reageren is lastig.

hopelijk heeft de roosvicee een beetje geholpen. Knipoog smiley

Dat zal het zijn ...haha roosvicee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:30

CHATULIEM619 schreef:

O vrienden verhaal, ja is mooi Chat, maar de realiteit is vaak anders en waar het mij per definitie werkelijk om gaat is de communicatie op zeg maar de zakelijke kant. O dat er een groep vaders zijn die liever de kinderen niet wil zien is voor hun verantwoording....kinderen kunnen niks aan zo'n scheiding doen en zijn vaak het slachtoffer van de relatieproblemen van de beide ouders. Is in en in triest dat waar vroeger de liefde was er nu blijkbaar is ingewisseld voor haat...daarom denk ik ook al is het moeilijk, je als vader altijd je best moet blijven doen, ten aanzien van je kinderen.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:36

CHATULIEM619 schreef:

Mijn verhaal is geen theoretisch verhaal maar dagelijkse praktijk chat. En om eerlijk te zijn ben ik daar heel erg blij om, juist omdat ik best weet dat het ook anders kan.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:55

SUSANNAH475 schreef:
Ik zou wel eens naar de vineyard gemeente willen... ik heb daar maandag (via internet) zo'n mooie en ontroerende preek gehoord, wat mij betreft: een wonder !!

Onderstaand een link naar een contactpagina mbt Vineyard-gemeenten. In het Noorden zitten deze gemeenten in Assen en in Kollumerzwaag. Zijn er toevallig leden die lid zijn van een Vineyard-gemeente? Op zich maakt dat natuurlijk niet uit. Als er geen leden zijn, kun je misschien zelf een voorkeursplek aangeven Suus?

http://web.me.com/misspettie/Vineyard_Benelux/contact.html
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 15:58

CROSSROAD317 schreef:
blikken in de vorm van hartjes zeker ?? Clown smiley

Mag hoor, zolang het maar gemeend is he... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 16:02

Bij deze weer een bijgewerkte actuele versie:

De lijst van mensen die meegaan naar de themadienst in de Bethel groeit gestaag...

Zondag 10 april 2011

1. Chatuliem
2. Lisa610
3. Leanne
4. Leonard
5. Pien
6. Billy 701
7. Trijnie671
8. Dini968 (o.v. afhankelijk van vervoer vanaf Wolvega)

Als je mee wilt, vul de lijst dan aan... Knipoog smiley[/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 16:10

INEZ910 schreef:
Mijn dochter: 16 is ze nu.. een geweldige leeftijd Coole smiley met zonnebril

Van harte hoor en je bent toch niet een een beetje jaloers Inez? Op sweet sixteen en de vrijheid die wat groter is nu? Heerlijk toch?
Maak er een mooie dag van!

Thomas, paar jaar ouder....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 8 maart 2011, 18:46
Naar boven

Auteur Bericht
HERMINA461

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 16:24

Grace gefeliciteerd,samen veel geluk gewenst.

Het mooiste moment van deze dag, was voor mij, weer eens
heerlijk in de zon fietsen, en genieten van alle struiken en bomen
die aan het uitlopen zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 16:40

MARIA576 schreef:
Neem me niet kwalijk chat, maar hier word ik dus een beetje boos om. Het lijkt wel of je het niet wilt horen: dat exen het goed met elkaar kunnen vinden. Moet ik er iets anders van maken omdat het niet in jouw plaatje past van gescheiden mensen? In mijn geval IS de praktijk gewoon goed en daar ga ik me niet voor verontschuldigen alhoewel me wel het gevoel bekruipt dat te moeten doen bij jou. Boze smiley
Ik ben blij met je toevoeging, maar je eigen verhaal is natuurlijk nooit de norm. Het is mij gewoon te mooi om waar te zijn, en helaas blijkt dat er teveel mensen zijn die een vechstcheiding doormaken of waarbij de ene ouder bewust of niet niet meer omkijkt naar de kinderen. Om dan niet te spreken over vrouwen die zich als borderliners gedragen en de mannen als autisten...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 8 maart 2011, 16:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 16:57

Ik zat vanochtend heel vroeg in de trein, tegenover mij zat een moeder met haar dochtertje van ik schat een jaar of drie.
Uit het verhaal begreep ik dat de oppas ziek was en zij een dagje naar haar oma ging terwijl haar moeder ging werken...
Haar moeder vroeg haar een beetje stil te zijn omdat er veel mensen om die tijd in de trein nog even slapen, dat was ze ook, één minuut en toen begon ze vrolijk te zingen: ik ben zo blij, zo blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij.......
Ik vond het echt een mooi moment zo op de vroege dinsdagochtend......
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:30

LISA610 schreef:
Mijn verhaal is geen theoretisch verhaal maar dagelijkse praktijk chat. En om eerlijk te zijn ben ik daar heel erg blij om, juist omdat ik best weet dat het ook anders kan.

Een voorbeeld voor velen Lisa en ik kan me heel goed voorstellen, ondanks het verdriet dat je dit toch dankbaar mag aanvaarden ten voordelen van je kinderen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:34

MIEKE364 schreef:
Wat schrijf je dat mooi, Thomas, Vrouwen met kort haar zijn net zo goed Gods kinderen, wat de jongen in Staphorst ook beweert.Ik ben nederlands hervormd opgegroeid met ruimdenkende doch zeer gelovige ouders. Mijn zus en ik droegen het haar lang omdat het haar van de vrouw een sieraad is, vond en vind ik ook. Als het haar dunner wordt is het beter het kort(er) te dragen. Nu draag ik het heel kort, gewoon zin in en het staat ook mooi. Toch kan ik het mooie lange haar van mijn jonge geloofsgenoten bewonderen, het is echt een sieraad. Ze dragen het lang omdat ze het mooi vinden en daar is niks mis mee.

Mieke en Thomas helemaal mee eens en laten we ook eerlijk zijn bij sommige staat nou eenmaal beter kort haar en de ander weer lang.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 ... 6194 Volgende
Pagina 2043 van 6194