ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:42

FRANKT627 schreef:
Wij chatten slow omdat we vermoeden dat er leden zijn die niet zo vlug kunnen lezen. Dat is dus uit pure mensenliefde... Engeltje smiley

Inderdaad en we kunnen ook niet twee dingen tegelijk.
Wetenschappelijk bewezen, dat vrouwen het blijkbaar verwachten de man nooit direct kunnen ontvangen en daarbij een pasklaar antwoordt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:44

FRANKT627 schreef:
Maar begrijp ik het dan goed jij satan als een persoon zit? Een man die er uit ziet als een doorsnee mens? Als dat zo is hoe komt het dan dat hij nu nog ergens over deze aarde zwerft? Waarom is het Jezus dan niet gelukt om heel die tijd te overleven en als mens, zoals wij een mens kennen, hier het werk verder te zetten?

Satan is enkele duizenden jaren geleden ontstaan bij de schrijvers die een weergave op papier hebben gezet. Die een beeld wilde weergeven van het kwaad. Als hij werkelijk een mens is hoe kunnen we hem dan herkennen? Als je nu eens goed doorredeneerd dan merk je toch dat het allemaal niet klopt. Het is net of je dat maar klakkeloos moet aannemen.

Hé Frank,
ik ken ook niet zo goed alle bijbelteksten zoals de meesten hier,
ook al lees ik dagelijks een stukje uit Zijn Woord,
ik kan niet direct zeggen waar je wat kan vinden,

maar je schrijft "waarom is het Jezus dan niet gelukt......." !!! Het gaat hier toch niet dat het Jezus niet gelukt is, maar dat God Zijn enige Zoon gegeven heeft om Hem daarna op te wekken! De schrift is in vervulling gegaan, het was toch voor onze zonden dat de Heer Jezus gestorven is maar nadien verrezen is! Zo heeft Hij ons laten zien dat er ook na dit aardse leven hier bij Hem in het paradijs leven zal zijn voor ons.
Hier is absoluut geen sprake dat het Jezus niet gelukt is om te overleven!
Jezus heeft de wil van Zijn Vader gevolgd, Hij heeft Zijn leven voor ons gegeven,
maar Jezus LEEFT voor mij (niet langer hier op aarde maar in de heerlijkheid of in de hemel), net zoals GOD een LEVEND Iemand is!
Zo ook leeft de satan, dus daarom niet specifiek als persoon, maar leven doet hij wees hier gerust van!

en soms kom je mensen tegen waarvan je denkt : nu heb ik een stukje God gezien of gevoeld of gehoord,
ook soms kom je mensen tegen waarvan je kan denken dat je de satan ontmoet hebt,

persoonlijk heb ik ervaren toen ik nog niet geloofde (ik zeg echt wel toen ik nog niet geloofde ipv toen ik de Heer nog niet aangenomen had = een groot verschil want voor mij waren dit "toen" ook allemaal fabeltjes) dat mijn leven echt wel door satan geleid was, Je wil gewoon niet weten in welke situaties en bij welke mensen ik allemaal terecht kwam (kwil het zelf eigenlijk niet meer weten),
toen ik in 1994 door een uitzending van de EO ineens flink dooreen geschud werd en plots besefte waarom het allemaal zo verschrikkelijk mis ging in mijn leven, heb ik voor de Heer gekozen, Hem aangenomen in mijn leven als mijn Redder en mijn Verlosser.
sedert dien spreek ik elke dag met Hem als tegen iemand die LEEFT en die mij hoort!
sedert dien kom ik in situaties en bij mensen die mijn leven enkel maar vreugdevoller en gelukkiger gemaakt hebben,
zelfs in tegenslagen kan ik Gods hulp ervaren,

dus ja God LEEFT, Jezus leeft, maar ook satan leeft.

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 12 april 2011, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:46

DINI968 schreef:
Zeg Hannah voortaan wel even de bron vermelden van je wijsheden he?
Maar dril is nog geen kikker. Als we de dril nu eens goed bestuderen dan heb je grote kans dat wij vrouwen met onze scherpe blik Coole smiley met zonnebril alvast een prins kunen herkennen.
Dus Frank kijk even goed hoeveel vrouwen er komen en neem dan voldoende dril mee............een beetje keuze is wel aardig en erg kritisch zijn wij meiden toch niet Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley als je er nu ook nog een witte porche bij levert moet jij eens zien hoeveel mensen er zullen komen........... Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley

Ik heb geen kilo's dril hoor. Als Imke wilt zal ik voor haar wat meebrengen. Ze kan alvast dan preventief het dril beginnen kussen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:51

LEONARD480 schreef:
Hmm het prins op het witte paard? Waar moet die kerel al niet of wel aan voldoen.... Verraste, verbaasde smiley

nou, in ieder geval moet-ie een wit paard hebben...of het met een zwart s(ch)aap ook lukt is namelijk nog niet bewezen. Clown smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 12 april 2011, 12:52
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:52

FRANKT627 schreef:
Vind je de Chrome gebruiksvriendelijk? Heb je dan ook 'favorieten'? Ik weet zelfs niet welke versie IE ik heb. Verlegen lachende smiley
Gelukkig kan ik wel strijken...

ho Frank kan je strijken?
zei je onlangs niet dat Hoeven niet zo ver van Oost-Vlaanderen ligt?
je kan je hier altijd nuttig maken hoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:53

DINI968 schreef:
Het zijn alleen wat praktische overwegingen om de dag goed door te komen bij slecht weer.
Bovendien als jij je auto leeghaalt kan je aardig wat vrouwen bergen.
Ik denk heus wel aan je toekomst hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ooit ging in de Caddy een compleet voetbalelftal....of Sinterklaas met Zwarte Pieten...dus met de vrouwen moet dat ook lukken...hobbelend over de heide. Of moet ik de Gooische vrouwen meenemen. Schijnt populair te zijn onder de CM leden.Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:54

wat een prachtig mooi gedicht, elisabeth!!

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 12 april 2011, 12:55
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:56

MARYLIEN613 schreef:
ho Frank kan je strijken?
zei je onlangs niet dat Hoeven niet zo ver van Oost-Vlaanderen ligt?
je kan je hier altijd nuttig maken hoor Lachende smiley

Er zijn tegenwoordig zoveel mannen die perfect kunnen strijken...ja we moeten wel.... en ook nog prive ict-er zijn pfff ..gewoon te gek voor woorden Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:00

LEONARD480 schreef:
Ooit ging in de Caddy een compleet voetbalelftal....of Sinterklaas met Zwarte Pieten...dus met de vrouwen moet dat ook lukken...hobbelend over de heide. Of moet ik de Gooische vrouwen meenemen. Schijnt populair te zijn onder de CM leden.Geschokte, onthutste smiley

Dan zou ik toch voor de zekerheid maar een bos bloemen meenemen want er zit vast een Gooise vrouw tussen. Alleen niet mee gooien he?
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

LEONARD480 schreef:

neem van mij aan: Gooise vrouwen willen niet in een Caddy gereden worden. 't minste is toch wel een Saab, als ik zo het straatbeeld in Laeren en Blaericum bekijk...(niet dat dat mijn kansen vergroot, de mijne is tenslotte al 17 jaar oud, dus ik val buiten de boot)

Clown smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 12 april 2011, 13:12
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

Echte ware liefde is zuiver en mooi en overwint alles. Als je bidt, en God geeft jou die nieuwe partner, is het altijd goed. Je mag God hierin beproeven, vraag Hem iets dat menselijker wijs onmogelijk is, en toets Hem daarin, God zegt zelf dat wij Hem mogen toetsen. Ik heb Hem ook gevraagd om een nieuwe partner, en als er iemand op mijn pad komt, ga ik eerst bidden of hij de ware is, en als het niet zo is of de Here hem wilt weghalen. En dat gebeurd ook. Het kan misschien voor ons lang duren, maar als je het overgeeft, krijg je van je Vader in de hemel het beste van het beste, Hij kent jou en ook je hart en weet precies wie bij je past. En als die persoon van je houdt heeft hij ook respect voor je en zal wachten met sex tot je getrouwd bent, wilt hij niet wachten dan heeft hij geen respect voo jou wensen, dan zeg ik kappen met die hap.
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:03

FRANKT627 schreef:
Ik heb geen kilo's dril hoor. Als Imke wilt zal ik voor haar wat meebrengen. Ze kan alvast dan preventief het dril beginnen kussen... Knipoog smiley

Je gunt mij ook niks he? Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Zelfs geen jonge kikkerbilletjes over een paar weken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:13

LEONARD480 schreef:
Klopt Cross, maar Hij stelde degelijk dat onverwachts kwam en maximaal 25 jaar en ook daarin bepaald God zelf zijn (tijd)schema.

Die 25 jaar is geen vast gegeven hoor.. niemand weet het precies. Maar als het inderdaad binnen 25 jaar zo ver is hebben de oudsten van de Bethel Orlando wel laten beloven dat hij niet een eeuwigheid gaat opscheppen over t feit dat ie gelijk heeft gehad Knipoog smiley

Jongens het gaat niet om voorspellingen van het hoe, wanneer en wat. We mogen ons bewust zijn van de tijd waarin we leven en dat er nog het nodige te gebeuren staat. Maar we leven wel nu he..

Lees daarom de bijdrage van Hannah nog maar een keer over... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:13

CHATULIEM619 schreef:
Schrijf ik nu zo onduidelijk of ligt het aan het niet goed lezen. Het verschil is dat de gaventest een analyse is (vooraf) en dat leidt tot zelfontdekking en zelfverheerlijking. Bij het werken voor de Heer gaat het niet om de analyse, maar het gaat om het gebruiken ter ere van God en ten behoeve van de ander.

Heb jij de bijbel bestudeerd om te weten wat de gaven zijn die de Geest ons wil geven ?? Dan was je dus ook al indirect bezig met een analyse van wat gaven zijn toch??
En ik denk dat je tijdens je opleiding, zeker college hebt gehad over de gaven van de Geest.

Is zelfontdekking verkeerd dan, het is m.i. zelfs heel goed om te weten wie je bent. Als je weet wie je bent kun je ook grenzen stellen en die grenzen zijn zelfs noodzakelijk voor een goed functioneren. En zelfontdekking om te weten wie je mag zijn in Christus is volgens mij ook niet verkeerd, het geeft je namelijk de mogelijkheid om je nog meer open te stellen voor datgene wat Hij met je wil doen.
Zelfverheerlijking heeft niets maar dan ook niets te maken met zelfontdekking, hiermee zet je zelfs je eigen suggestieve mening boven dat van de bijbel.
Psalm 139:23
Doorgrond mij, God, en ken mijn hart,
peil mij, weet wat mij kwelt,
24 zie of ik geen verkeerde weg ga,
en leid mij over de weg die eeuwig is.
David vraagt God om hem helemaal te onderzoeken, te doorgronden, om te zien of hij niet de verkeerde weg gaat, en dan vraagt David, leid mij, zoals ik ben, over de weg die eeuwig is.
David weet wie hij is, hij kent zijn tekortkomingen, en dat brengt hij voor het aangezicht van God.

Ik durf te zeggen dat ik ondertussen vrij goed weet wie ik ben en wie ik ben in Christus, wat mijn sterke en zwakke punten zijn. Waar ik aan moet werken of wat ik wil uitbouwen. Ik weet ook wat mijn gave is / gaven zijn die ik nu heb, maar dat wil niet zeggen dat de Geest mij niet geeft waarvoor Hij me op dat moment nog anders wil gebruiken of inzetten.
Zelfonderzoek is op zijn tijd wel eens goed, jezelf een spiegel voor houden en eens kritisch naar jezelf durven kijken. Maar ik krijg de indruk dat heel veel mensen dat nooit doen omdat ze bang zijn om door de mand te vallen, dat hun zelfbeeld niet is wat het is.

Denk dat Calvijn het wel niet met me eens zou zijn geweest .... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:19

Laten we eerlijk zijn. God heeft ons gemaakt als sociale wezens. Adam was alleen, en God vond dat niet goed en daarom heeft God Eva gegeven aan Adam. Kijk diep in je hart en wees eerlijk. Een goede vriend ( en) is goed, maar kan nooit de plaats innemen van een partner. Je kinderen gaan vandaag of morgen ook hun eigen weg ,logisch, en nu jij, kijk op dat punt sta ik nu, mijn twee zoons die nog thuis zijn, staan op het punt om alleen verder te gaan, en dan ben ik alleen, ik heb vrienden die komen en gaan, en soms helemaal niet komen, ook zij hebben een eigen leven, je kan niet eeuwig op anderen rusten. Het is fijn als je een partner hebt, waar je alles mee kan doen, praten, wandelen, zelfs gezellig samen eten, samen oplossingen zoeken voor problemen, die op je weg komen, en zo kan ik eindeloos doorgaan. Ik schuif het niet onder stoelen of banken, ja ik wil een nieuwe partner. Wat jij?
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:22

LISA610 schreef:
Die 25 jaar is geen vast gegeven hoor.. niemand weet het precies. Maar als het inderdaad binnen 25 jaar zo ver is hebben de oudsten van de Bethel Orlando wel laten beloven dat hij niet een eeuwigheid gaat opscheppen over t feit dat ie gelijk heeft gehad Knipoog smiley

Jongens het gaat niet om voorspellingen van het hoe, wanneer en wat. We mogen ons bewust zijn van de tijd waarin we leven en dat er nog het nodige te gebeuren staat. Maar we leven wel nu he..

Lees daarom de bijdrage van Hannah nog maar een keer over... Knipoog smiley

Nee, schreef toch ook dat het in Gods handen ligt qua tijdschema...maar ook op de DVD komt Orlando daarop terug ...dat het volgens hem niet langer kan duren dan 25 jaar voor de wederkomst van Christus
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:28

GRIFFIN748 schreef:
neem van mij aan: Gooise vrouwen willen niet in een Caddy gereden worden. 't minste is toch wel een Saab, als ik zo het straatbeeld in Laeren en Blaericum bekijk...(niet dat dat mijn kansen vergroot, de mijne is tenslotte al 17 jaar oud, dus ik val buiten de boot)

Clown smiley

Is toch tijd dat je de film gaat zien Griffin ...je mist toch wat informatie...de dames uit het Gooi gingen met een zeer oud bakkie VW busje naar midden Frankrijk om zichzelf te herontdekken.
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:31

Hoe wil je ooit een ander zelf met een zuiver hart en geweten kunnen helpen op de juiste manier als je zelf je eigen tekortkomingen niet ziet/weet? dan herken je ze ook niet bij een ander en is er dus geen sprake van doelgerichte hulp. Zelfontplooiing heb je nodig om te groeien en ook om dienstbaar te kunnen zijn. Dus zul je ook aan jezelf moeten en kunnen werken en daaarvoor is inzicht nodig. Anders zou je steeds vast blijven lopen in je eigen tekortkomingen. Het lijkt mij heel erg zinvol om eens goed na te gaan wat je eigen plus en minpunten zijn. Dat kan heel goed met een test.

Gr majaro
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL934

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:37

Wat is de defenitie van goed en kwaad? Hoe kun je dat onder worden brengen? Wat denkt iedereen?
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:47

LEONARD480 schreef:
Is toch tijd dat je de film gaat zien Griffin ...je mist toch wat informatie...de dames uit het Gooi gingen met een zeer oud bakkie VW busje naar midden Frankrijk om zichzelf te herontdekken.

jah, laat ik dat zaterdagmiddag eens doen, ik heb dan toch niks in de agenda staan.
(er staan überhaupt geen afspraken in mijn agenda)

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 12 april 2011, 14:12
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:54

CROSSROAD317 schreef:
Heb jij de bijbel bestudeerd om te weten wat de gaven zijn die de Geest ons wil geven ?? Dan was je dus ook al indirect bezig met een analyse van wat gaven zijn toch??
En ik denk dat je tijdens je opleiding, zeker college hebt gehad over de gaven van de Geest.

Is zelfontdekking verkeerd dan, het is m.i. zelfs heel goed om te weten wie je bent. Als je weet wie je bent kun je ook grenzen stellen en die grenzen zijn zelfs noodzakelijk voor een goed functioneren. En zelfontdekking om te weten wie je mag zijn in Christus is volgens mij ook niet verkeerd, het geeft je namelijk de mogelijkheid om je nog meer open te stellen voor datgene wat Hij met je wil doen.
Zelfverheerlijking heeft niets maar dan ook niets te maken met zelfontdekking, hiermee zet je zelfs je eigen suggestieve mening boven dat van de bijbel.
Psalm 139:23
Doorgrond mij, God, en ken mijn hart,
peil mij, weet wat mij kwelt,
24 zie of ik geen verkeerde weg ga,
en leid mij over de weg die eeuwig is.
David vraagt God om hem helemaal te onderzoeken, te doorgronden, om te zien of hij niet de verkeerde weg gaat, en dan vraagt David, leid mij, zoals ik ben, over de weg die eeuwig is.
David weet wie hij is, hij kent zijn tekortkomingen, en dat brengt hij voor het aangezicht van God.

Ik durf te zeggen dat ik ondertussen vrij goed weet wie ik ben en wie ik ben in Christus, wat mijn sterke en zwakke punten zijn. Waar ik aan moet werken of wat ik wil uitbouwen. Ik weet ook wat mijn gave is / gaven zijn die ik nu heb, maar dat wil niet zeggen dat de Geest mij niet geeft waarvoor Hij me op dat moment nog anders wil gebruiken of inzetten.
Zelfonderzoek is op zijn tijd wel eens goed, jezelf een spiegel voor houden en eens kritisch naar jezelf durven kijken. Maar ik krijg de indruk dat heel veel mensen dat nooit doen omdat ze bang zijn om door de mand te vallen, dat hun zelfbeeld niet is wat het is.

Denk dat Calvijn het wel niet met me eens zou zijn geweest .... Huilende smiley, smiley in tranen
Je haalt twee dingen door elkaar Cross. Ik bestrijd niet dat eens een stukje zelfkennis goed is. Maar het is niet de weg tot de gaven van de Geest. Ik wou dat mensen eens gingen profeteren als ze de gaventest gedaan hebben of dat ze eens met mensen bidden voor genezing...ik heb dit echter nooit meegemaakt. Andersom des te vaker. Dat men vanuit bewogenheid met de mensen uit zichzelf gaan bidden en wonderlijk genoeg genazen ze dan ook...
Bewogenheid en vrijmoedigheid zijn de sleutels tot de gaven van de Geest, en daar helpt geen enkele test voor. Besef wel het volgende, God werkt door ons heen, niet omdat we daar recht op hebben, of dat we het verdienen, maar altijd uit genade. En heiliging gaat vreemd genoeg niet altijd samen met een grotere bediening. En is het ook geen voorwaarde. Het zijn twee afzonderlijke processen, even belangrijk, maar het verband er tussen is niet zo duidelijk aan te geven.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 12 april 2011, 13:59
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:15

't is weer eens zover. de rode balk: over 7 dagen verloopt mijn abo.
ik heb zo het idee dat jullie wel zonder mij kunnen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:26

GRIFFIN748 schreef:
't is weer eens zover. de rode balk: over 7 dagen verloopt mijn abo.
ik heb zo het idee dat jullie wel zonder mij kunnen.

Denk het niet hoor Griffin ...je bent toch één van de smaakmakers

en er was toch de lentekriebels - verlenging Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:33

Dan wordt het lijstje nu dus als volgt:

- VBG de Bethel in Drachten: 4e themadienst Openbaringen 10/4 om 19:30 uur. (zie topic Drachten)
- Alphadienst in de PKN-kerk van Jasmyn op 1 mei om 14.00 uur - Noordoost Friesland
- "Kom in dienst" in de Christelijk Gereformeerde kerk van Inez in Groningen 17 juni 2011 om 16.30 uur.
- Dienst in de kerk van Josina in Utrecht op ...........
- VBG te Groningen (kerk van Drentse) op...............
- Thomasviering in de kerk van Willemijn te ....... op[/quote]

Lisa neem jij de aanmeldingen over van de Dienst van Yasmyn?
Ook de datum klopt niet meer toch?

Laatst aangepast door
LEONARD480
op dinsdag 12 april 2011, 14:35
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:36

CROSSROAD317 schreef:
Dan heb je tenminste nog wat om te kussen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

*zet gehoorapparaat aan*

hoor ik daar iemand wat zeggen.....??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:37

HANNAH810 schreef:
ik zal naast je staan om je moed in te spreken, imke, hahaha
je prins zal er maar tussenzitten, meid; die wil je toch niet mislopen zeker? Clown smiley

Frank neemt toch dril mee... Smiley die vol vragen zit dat hoef ik toch niet te kussen.... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:46

FRANKT627 schreef:

Ja graag Frank, een beetje dril....en NEE ik ga niet preventief kussen Geschokte, onthutste smiley .....jakkie bah Kotsende smiley

maar wie weet wat ik nog doe als ik echte kikkers heb Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:49

Toen ik vanmiddag op mijn kleinzoon paste en een dropje in zijn keeltje bleef steken....................pfffffffffff
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN096

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 15:43

MARYLIEN613 schreef:
die ollanders zullen mss heel graag belg worden eens ze ons echt kennen Knipoog smiley

Herman is een halve Belg en ook halve Hollander Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 april 2011, 15:50

MARIAN096 schreef:
Herman is een halve Belg en ook halve Hollander Knipoog smiley

Zijn we toch allemaal Herman .... Belgen zijn toch ook Hollanders Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2183 2184 2185 2186 2187 2188 2189 ... 6194 Volgende
Pagina 2186 van 6194