Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 12:35
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
De oliebollen geuren heeeeeeeeeeerlijk en smaken heeeeeeeeeeerlijk..mijn moeders recept..
Wie zin heeft komt ze maar proeven..altijd welkom......gezellig...... er is zelfs slaapgelegenheid.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 14:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Jij wilt zeker zijn dat je niet gezoent word vanavond, succes verzekerd!!  | Je hebt me door Annet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WMG150
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:48
|
|
|
al die tijd heeft niemand wat lekkers gegeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 14:58
|
|
|
WMG150 schreef: | al die tijd heeft niemand wat lekkers gegeten? |
vasten tijd he.... lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WMG150
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:02
|
|
|
klopt ja dom wanneer is het eigenlijk half vasten of is dat ookal geweest.... (kee ik ben geen goede katholiek) ookal heb ik dit jaar een beetje carnaval gevierd omdat me broer prins was en me vader boerebruidegom)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:08
|
|
|
WMG150 schreef: | klopt ja dom wanneer is het eigenlijk half vasten of is dat ookal geweest.... (kee ik ben geen goede katholiek) ookal heb ik dit jaar een beetje carnaval gevierd omdat me broer prins was en me vader boerebruidegom) |
ik heb ook geen verstand van alle roomse gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WMG150
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb ook geen verstand van alle roomse gebruiken. | wil je ook niet is niet bij te houden lol carnaval vasten half vasten witte donderdag goede vrijdag zwarte zaterdag hemelvaart pinksteren Maria hemelvaart dan hebben we euhm allerheilige en allerzielen Kerst 3 koningen en zal ik nog wel een paar datums vergeten zijn(vraag me ook niet wanneer welke wanneer is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 17:35
|
|
|
[quote=WMG150]wil je ook niet is niet bij te houden lol carnaval vasten half vasten witte donderdag goede vrijdag zwarte zaterdag hemelvaart pinksteren Maria hemelvaart dan hebben we euhm allerheilige en allerzielen Kerst 3 koningen en zal ik nog wel een paar datums vergeten zijn(vraag me ook niet wanneer welke wanneer is
EN PASEN?????? Is Jezus niet opgestaan?
Lukas 24: 34
Welke zeiden: De Heere is waarlijk opgestaan, en is van Simon gezien.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 29 maart 2011, 17:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 19:41
|
|
|
wij eten heerlijke andijvie-stamp met spekkies het weer was er echt naar nat en koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:05
|
|
|
vanavond pannenkoeken 2 zitplaatsen zijn vrij, wie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:17
|
|
|
[quote=HERMAN388]
Je kan wel schamper doen over Allerheiligen maar als de Sint komt staan zowel de protestanten als de evangelisten en al die andere strekkingen uit te kijken naar een rijkelijke gevulde schoen. Nochtans is de Sint een katholiek en heilig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 19:09
|
|
|
Vanavond italiaans, want ik ga zo lekker uit eten met een vriendin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:24
|
|
|
Ik heb vandaag een boterham met een stukje brood gegeten... vrijdag is sowieso een boete-dag en dat geldt extra in de veertigdagentijd je bent een christen of niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vandaag een boterham met een stukje brood gegeten... vrijdag is sowieso een boete-dag en dat geldt extra in de veertigdagentijd je bent een christen of niet...  |
Ik kreeg mijn kids te eten. Heerlijk boursin gesmolten met champignons en salami en daar spinazie a la creme doorheen......................een echte aanrader...................
Dini die een groot geloof in de sint heeft maar haar schoen niet meer zet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:37
|
|
|
DINI968 schreef: | Ik kreeg mijn kids te eten. heb jij je kids gegeten? Op een vrijdag mag je normaal geen vlees eten...
Heerlijk boursin gesmolten met champignons en salami en daar spinazie a la creme doorheen......................een echte aanrader...................
waar had je dat recept dan vandaan??? Heb je mijn raad opgevolgd en er ook spekjes bij
Dini die een groot geloof in de sint heeft maar haar schoen niet meer zet
 |
Ik las ergens op een topic dat vrouwen toch wel veel schoenen hebben ook al liegen ze erover...volgend jaar zet je maar een schoen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 1 april 2011, 23:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 11:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vandaag een boterham met een stukje brood gegeten... vrijdag is sowieso een boete-dag en dat geldt extra in de veertigdagentijd je bent een christen of niet...  |
Je kan ook overdrijven toch????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan ook overdrijven toch????  |
Aangezien ik niet ga eten in dat verre Zwolle midden in de 40-dagentijd drijf ik dus niet over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aangezien ik niet ga eten in dat verre Zwolle midden in de 40-dagentijd drijf ik dus niet over  |
Ik ook niet want ik neem natuurlijk een sober Italiaans menu.........
Maar we zijn aan het slow chatten frank (mooie term van Judith) en dat is vast niet de bedoeling op het forum.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ook niet want ik neem natuurlijk een sober Italiaans menu.........
Maar we zijn aan het slow chatten frank (mooie term van Judith) en dat is vast niet de bedoeling op het forum.......  |
Oei, chatten we slow? Nouja, soms vergeten we weleens waar de topic weer over gaat. Ik zal dadelijk tijdens het schuren en verven eens diep nadenken over wat ik straks ga eten. Ik heb wel zin in iets lekkers en fris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:31
|
|
|
Het wordt hier een maaltijdsoep, stokbrood en kruidenboter.
En ja.......de soep staat al lekker te trekken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:33
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Het wordt hier een maaltijdsoep, stokbrood en kruidenboter.
En ja.......de soep staat al lekker te trekken  |
...en, waar woon je nu ook alweer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:36
|
|
|
[quote=FRANKT627]...en, waar woon je nu ook alweer? 
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 13:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik las ergens op een topic dat vrouwen toch wel veel schoenen hebben ook al liegen ze erover...volgend jaar zet je maar een schoen... |
Waar had ik spekjes bij???????????Ik heb spekjes zat maar vond ze toch te vet vandaar mijn variatie met salami en een gebakken ei erop. Maar Frank het is een goed recept............... En mijn kids zijn zonder kleerscheuren weer huiswaarts gekeerd.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:24
|
|
|
DINI968 schreef: | Waar had ik spekjes bij???????????Ik heb spekjes zat maar vond ze toch te vet vandaar mijn variatie met salami en een gebakken ei erop. Maar Frank het is een goed recept............... En mijn kids zijn zonder kleerscheuren weer huiswaarts gekeerd......... |
spekjes zijn te vet???? Ja, spekjes zijn vet...en die salami dan???? En dan nog eens een ei...ik liever in alle talen vooraleer ik brokken maak...vrouwen kunnen echt eigenwijs zijn. Heeft dat met de leeftijd te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | spekjes zijn te vet???? Ja, spekjes zijn vet...en die salami dan???? En dan nog eens een ei...ik liever in alle talen vooraleer ik brokken maak...vrouwen kunnen echt eigenwijs zijn. Heeft dat met de leeftijd te maken  |
Uhm zijn wij als vrouwen eigenwijs dan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:32
|
|
|
spagettini a la muischje muisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 17:37
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Uhm zijn wij als vrouwen eigenwijs dan??  |
Ik denk dat mannen veeeeeeeeel eigenwijzer zijn dan vrouwen alleen laten wij ze in de waan dat ze gelijk hebben En leeftijd.............. worden mannen ooit volwassen dan??????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 15:32
|
|
|
Ik dacht het bovenstaande recept te maken maar ik vind geen Hondshaai...de uien zijn op en tomaten heb ik niet...dus weer een boterham dan maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 16:03
|
|
|
En ik doe mee. M'n zoon kreeg gisteren sliptongetjes mee van z'n werk, en die gaan straks dus lekker in de pan. 't is iets anders dan hondshaai , maar ik denk wel net zo lekker.
|
|
Naar boven |
|
|