ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WMG150
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WMG150
Auteur Bericht
WMG150 (47)





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:31
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MARISKA601 schreef:
ik heb ook geen verstand van alle roomse gebruiken.
wil je ook niet is niet bij te houden lol
carnaval
vasten
half vasten
witte donderdag
goede vrijdag
zwarte zaterdag
hemelvaart
pinksteren
Maria hemelvaart
dan hebben we euhm allerheilige en allerzielen
Kerst
3 koningen
en zal ik nog wel een paar datums vergeten zijn(vraag me ook niet wanneer welke wanneer is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WMG150 (47)





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:27
BerichtOnderwerp: Moppentrommel
 
Wat betekend BELG?






Ben Eerst Limburger Geweest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WMG150 (47)





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:26
BerichtOnderwerp: Streektaal en dialect
 
ffkes een paar leedjes in ut limburgsplat mit eine kint ger met zinge mit die anjere kint geer lekker luustere....
ut geit gewoën euver HALLO!...
http://www.youtube.com/watch?v=3OiWpTgqaDM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=i-OhciZ9fJg&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WMG150 (47)





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:06
BerichtOnderwerp: Spaigelploatje
 
kiek als ut neet geit dan bok ut maar he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WMG150 (47)





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 15:04
BerichtOnderwerp: Lente
 
tis altijd lente in de ogen van de tandarts assistente... en de patiënten en cliënten is het altijd lente die lente?
moest er ff aa ndenken aan dat liedje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WMG150 (47)