| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Visser dat zeg je toch alleen op een maandag. Zo hoort ze het graag. Waar moet W-tje zich nu druk over maken???  |
Ja maar maandag gaat ze verkleed als paashaas . Niemand die dan prettig weekend tegen d'r zegt, omdat niemand ze herkent. Dus......PRETTIG WEEKEND , WILLEMIJN....en jij ook prettig weekend, frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:27
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | | Helaas is ze vorige nacht overleden. |
Aartje ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Dat je de troost van onze Hemelse Vader mag ervaren.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Haha, nu pas? Half cm. is daar al lid van. Heb je al die postings niet gelezen van personen die van russische dames mails kregen?  |
Ja, inderdaad nu je het zegt. Ik heb die postings gelezen en ik heb ooit eens met die man die met de topic begon erover gepraat. Ik ben zijn naam vergeten maar hij was vorig weekend ook op de pn.
Ik zal dan maar hier blijven. Tenzij ik teveel tegenkantingen krijg...oei, wat zeg ik nu weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:29
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | | Dan had ik wat meer geluk dan jij. Ik heb al mijn boodschappen binnen, maar ook hier was het om 9 uur al een gekkenhuis | Je bent er gisteren al om geweest zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik ben zijn naam vergeten maar hij was vorig weekend ook op de pn.
|
dat was braazeevel "the cowboy", frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 17:39
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Nou fijn dat je er weer bent Griffin  |
Dank je, al heb ik er inmiddels al weer spijt van.
(ja ik weet het: 't is weer lekker negatief)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:12
|
|
|
|
|
zoals het er staat, die engelen vergrepen zich aan seksuele zonden met de mens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, inderdaad nu je het zegt. Ik heb die postings gelezen en ik heb ooit eens met die man die met de topic begon erover gepraat. Ik ben zijn naam vergeten maar hij was vorig weekend ook op de pn.
Ik zal dan maar hier blijven. Tenzij ik teveel tegenkantingen krijg...oei, wat zeg ik nu weer  |
Jullie brengen me wel op een idee zeg.. Je moet toch verder kijken dan je neus lang is en hier in het westen zoeken ze teveel een man met pijl en boog....
Maar is een beetje onzin, want ben al een beetje voorzien
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op zaterdag 23 april 2011, 18:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik dacht dat zuid-holland in nederland ligt, leonard......... en dat dini (en jij ) in zuid-holland wonen?
Ik woon in Noord Holland Hannah Toegegeven, het is maar 5 km van zuid holland maar toch ben ik fier op mijn polder. En Leonard is eeuwen te jong voor mij........ of ik een fossiel voor hem
. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:44
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | zoals het er staat, die engelen vergrepen zich aan seksuele zonden met de mens. |
Ok, maar dat is niet wat er staat. Er staat dat de zonen van de goden kinderen kregen met de dochters van de mensen. En de zonen van de goden zijn toch geen engelen? Dan zou er immers wel over engelen gesproken worden net als op andere plaatsen in de Bijbel toch? 
En wie zijn volgens jou de befaamde helden uit het verre verleden?
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 23 april 2011, 18:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:47
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Wat weet jij van de vrijmetselaarij Lisa? |
Wat wil je weten Leonard? Of eigenlijk: wat weet je er zelf van?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ach Visser, medelijden kennen ze niet meer tegenwoordig...gelukkig was er nog kaas, snoep, Ikea-flappen, komkommer, chocolade eitjes...en had ik ook nog wat bij, wat Dini, Sweet en Sus allemaal hebben opgegeten  |
Zo Frank, had jij ook wat bij???????????????? Ik heb je nog de helft aangeboden van dat overheerlijke honig peacan broodje maar ja nadat je 2x nee gezegd had vond ik het ook zonde om aan de vogels te voeren en heb ik het zelf maar opgegeten.........Je moet echt een Belg zijn om tegen zulke lekkere broodjes nee te zeggen. Dini die het forum wel heel erg zal gaan missen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hopelijk heb je dan in één hand iets vast wat luistert naar de naam 'strijkijzer'.  |
Eet jij vandaag een stoommaaltijd Frank?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:56
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | Zo Frank, had jij ook wat bij???????????????? Ik heb je nog de helft aangeboden van dat overheerlijke honig peacan broodje maar ja nadat je 2x nee gezegd had vond ik het ook zonde om aan de vogels te voeren en heb ik het zelf maar opgegeten.........Je moet echt een Belg zijn om tegen zulke lekkere broodjes nee te zeggen. Dini die het forum wel heel erg zal gaan missen  |
Verlengen Dini is het advies, anders kun je maar moeillijk slapen. Al die leuke mannen die je niet meer ziet ...errrrrrrrrrrrgggg jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 18:59
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Wat wil je weten Leonard? Of eigenlijk: wat weet je er zelf van? |
Binnen mijn bloemenwereldje ..op een belangrijke positie, ken ik iemand die daarbij is aangesloten Lisa.
Er gaan de wildste verhalen rond over de vrijmetselaarij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:02
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hoe zat het ook alweer:
'Laat uw ja ja zijn en uw nee nee'
barst, weer niet gelukt...  |
Haha, ik moet wel lachen om jou ..... hoeveel dagen was je weg...??
welkom terug ..... en blijf je nu ook ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Prettig weekend, Willemijn  |
Prettige paasdagen, jij mag ook wel beter opletten. Dat vraag ik me af........................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:07
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Uit het blad Computer idee ... Misschien kan je er iets mee Mariska...
Foutmelding 0x80070005 Ik krijg foutmelding '0x80070005' bij Windows 7. Bij Systeemherstel na het weer opstarten zie ik: "...Het herstel is niet voltooid, onbekende fout 0x80070005..." Na uitschakelen van het antivirus-programma blijft het nog steeds fout gaan. Hoe is dit op te lossen?
De oplossing....
U zit sowieso op de goede weg, want deze fout heeft te maken met niet krijgen van toegang tot bepaalde (systeem)bestanden. Dit specifieke probleem wordt in de regel veroorzaakt door 'security software' van derden, dus het uitschakelen van dat antivirus-programma is een goede zet geweest. Kennelijk draait er nog meer en dan moet u ook denken aan de firewall of aan anti-malware, anti-spamware en anti-spyware. Wat gebeurt er als u in de 'Veilige Modus' aan het werk gaat? |
De veilige modus staan aan..... geen inet verbinding... Veilige modus maar uitgezet.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 23 april 2011, 19:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:08
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Nou Mariska, dat valt me weer van je tegen. Het is toch volkomen logisch dat wanneer je fout 0x800co155,2 krijgt je meteen weet dat dit te maken heeft met anti-malware software van anderen dan microschoft, die dit soort flauwekul mogelijk bedenken om jou hun eigen bescherming te laten kopen? pfff wat een witteboordcriminelen zitten daar in Amerika.
In a world with no walls and fences, who needs Windows and Gates?
Apple kost wat meer geld maar minder ellende. Mijn computer is al jaren niet vastgelopen of vertraagd. Windows? Nooit weer.
Thomas, hoewel in een appel bijten? Kan niet op CM.  |
Tjonge Thomas de emotie zit wel diep over microschoft ...ha ha Ook ik heb er moeite mee de leidende positie in de wereld van Windows. Ooit zijn ze op een makkelijke manier aan Dos gekomen, waarna ze het slim op de markt hebben gebracht ...... nu hoop ik dat er meer concurrentie strijd komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | een liefdesverklaring !?!...een oorlogsverklaring lijkt er meer op. |
Ik kwam wel even voor je op Frank, of ben je dat vergeten?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:24
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Binnen mijn bloemenwereldje ..op een belangrijke positie, ken ik iemand die daarbij is aangesloten Lisa.
Er gaan de wildste verhalen rond over de vrijmetselaarij  |
Nou ik ken (voor zover ik weet) niemand die daarbij aangesloten is. Er gaan inderdaad de wildste verhalen rond over de vrijmetselaarij. De vraag is wat daar van waar is. En daar durf ik zo op voorhand geen uitspraken over te doen, simpelweg omdat ik er te weinig vanaf weet om een conclusie te trekken. Daar ging het in dit topic overigens ook niet direct om. Als je daar dus een discussie over wil gaan voeren, kun je misschien beter zelf even een nieuw topic openen. Geef dan ook gelijk even een voorzet door aan te geven wat jou persoonlijke mening over de vrijmetselaarij is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:25
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Jullie brengen me wel op een idee zeg.. Je moet toch verder kijken dan je neus lang is en hier in het westen zoeken ze teveel een man met pijl en boog....
Maar is een beetje onzin, want ben al een beetje voorzien  |
Nou gefeliciteerd, blijkbaar doet het de lente en vooral het mooie weer gekke dingen met mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:29
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | [/b]Nou gefeliciteerd, blijkbaar doet het de lente en vooral het mooie weer gekke dingen met mensen.  |
Dacht ik ook lisa, vooral de term: een beetje voorzien??? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kom je om 9 uur in de winkel , is het brood bijna op, zuivelafdeling nog niet bijgevuld, heleboel lege schappen, nog net 1 zakje bolussen voor visser. En de kassa maar laten rinkelen.  |
Maar ze wensten je vast een prettige dag.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE512
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:30
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | | zijn de foto's die tijdens de picknick gemaakt zijn ook ergens zichtbaar?? |
Dat vroeg ik me ook net af!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:37
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Nou Mariska, dat valt me weer van je tegen. Het is toch volkomen logisch dat wanneer je fout 0x800co155,2 krijgt je meteen weet dat dit te maken heeft met anti-malware software van anderen dan microschoft, die dit soort flauwekul mogelijk bedenken om jou hun eigen bescherming te laten kopen? pfff wat een witteboordcriminelen zitten daar in Amerika.
In a world with no walls and fences, who needs Windows and Gates?
Apple kost wat meer geld maar minder ellende. Mijn computer is al jaren niet vastgelopen of vertraagd. Windows? Nooit weer.
Thomas, hoewel in een appel bijten? Kan niet op CM.  |
Was het Doornroosje ook niet die in een Apple beet??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dacht ik ook lisa, vooral de term: een beetje voorzien??? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? |
Tja, de term "een beetje voorzien" kan erop duiden dat de dame in kwestie nog van niets weet, maar mag zijn pret natuurlijk niet drukken.
P.s. Leonard: het laatste nieuwe CM-setje dat werd vermeld is al weer even geleden, dus schroom vooral niet om dat topic ff bij te werken...
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 23 april 2011, 19:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:41
|
|
|
|
Ivm privacy van leden en kids van leden zeer waarschijnlijk nergens.
Ik heb ze van vorig jaar ook niet gezien.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 23 april 2011, 19:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:45
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hoe zat het ook alweer:
'Laat uw ja ja zijn en uw nee nee'
barst, weer niet gelukt...  |
Geeft niet hoor Griff. We vergeven het je wel, want we begrijpen natuurlijk best dat je niet zonder ons kunt.. so welcome back.. again and again
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:50
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | 
morgen de zero dan sluit ik af  | Sorry, Grace. Ik vind dit niet gepast hoe je aftelt. Aftellen is er naar uitzien dat je weggaat en eigenlijk vind ik dat nergens op slaan. CM heeft je een vriend gegeven, binnenkort ga je trouwen. Verder heeft het je ook fijne relaties gegeven en je hebt er veel kunnen leren. Waarom tel je dan af? Als je het zo ellendig vindt, waarom zeg je dan niet meteen je abbo op? Sorry, ik vind dit absoluut niet positief en ik vind ook dat CM dat niet verdiend heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|