| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:10
|
|
|
|
Mooiste moment vandaag:
Vanmorgen wakker worden met een goed gevoel over een gemaakte keuze.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:15
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dat zal wezen omdat je het antwoord op de vraag nog niet hebt gekregen.  |
Haha, idd!
Vandaag vraag ik me ook weer wat dingen af. Ik denk zelfs dat het topicwaardig is, dus ik zal er een topic voor openen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:23
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | Mooiste moment vandaag:
Vanmorgen wakker worden met een goed gevoel over een gemaakte keuze. |
en die keuze is???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:26
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | gek he, frank; dat je van de lijst af bent? |
Dat had daar niet moeten staan...ik heb Floshke nogmaals gezegd dat hij voortaan niet meer op de site mag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:38
|
|
|
|
Goede middag allemaal,
Na een stukje uit een Bijbeldagboekje te hebben gelezen ben ik me onderstaande gaan afvragen. Omdat ik het zelf een lastig onderwerp vind, zou ik naar jullie visie willen vragen. Hopelijk vinden jullie het ook een interessant onderwerp.
In Psalm 1 wordt gesproken over welgelukzaligheid. Ook wordt er uitgelegd hoe we welgelukzaligheid kunnen bereiken.
Psalm 1: 1 Welgelukzalig is de man, die niet wandelt in den raad der goddelozen, noch staat op den weg der zondaren, noch zit in het gestoelte der spotters;
2 Maar zijn lust is in des HEEREN wet, en hij overdenkt Zijn wet dag en nacht.
3 Want hij zal zijn als een boom, geplant aan waterbeken, die zijn vrucht geeft op zijn tijd, en welks blad niet afvalt; en al wat hij doet, zal wel gelukken.
4 Alzo zijn de goddelozen niet, maar als het kaf, dat de wind henendrijft.
5 Daarom zullen de goddelozen niet bestaan in het gericht, noch de zondaars in de vergadering der rechtvaardigen.
6 Want de HEERE kent den weg der rechtvaardigen; maar de weg der goddelozen zal vergaan.
Naar mijn idee (en in mijn bewoording) kunnen we uit dit Bijbelvers opmaken dat we supergelukkig zijn als we ons volledig tot God richten, ons niet met zondige dingen bezig houden en ons aan Zijn Wet houden.
Nu vraag ik me af of gelukkig zijn letterlijk voortkomt uit de mate waarin we geloven. Dus hoe 'beter' we geloven, hoe gelukkiger we ons voelen? Natuurlijk komen daaruit ook weer vragen voort zoals bijvoorbeeld: Hoe kunnen we 'beter' geloven? En betekend gelukkig zijn een leven dat ons voor de wind gaat? Is het gelukkig zijn wat in Psalm 1 wordt omschreven überhaupt in woorden vast te leggen?
Hopelijk kunnen/willen jullie me met deze vraag helpen. In elk geval bij voorbaat dank voor enige reactie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:44
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Mijn slechtste moment... ? dat ik fietsend naar een muziekwinkel reed om daar vervolgens een snaar voor mijn gitaar te kopen (die was dus geknapt), ik die wilde afrekenen en tot de ontdekking kwam dat ik m'n geld thuis had laten liggen (en dus vergeten was)... moest ik weer terug dus... ach ja, uiteindelijk valt het wel mee, want het was gelukkig mooi weer... (ook al had ik op dat moment ff geen zin om weer terug te gaan). Maar uiteindelijk was ik daardoor overal later waar ik wilde zijn en wilde ik daarom onderweg een patatje halen, wat weer mijn mooiste moment werd vandaag... |
Hoi Susannah,
Ik had jouw mooiste moment ook al gelezen en had toen al het idee dat sommige dingen idd voorbestemd zijn. Ook dit soort simpele, dagelijkse dingen. Nu ik dit lees, ben ik daar helemaal zeker van.
Het is toch wel mooi om te lezen dat je je eerst enigszins druk maakt om het laat komen, terwijl je daarna (juist daardoor) een hele fijne avond hebt gehad en nieuwe mensen hebt ontmoet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:46
|
|
|
|
On topic:
Weer verschrikkelijk naar wakker worden. Bah, soms is dat gewoon echt te vaak en te veel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Overal hetzelfde, alleen hier is de lucht strak blauw. Net even aan het water wezen kijken en ideaal voor de watersporters. Veel kitesurfers die bezig waren , schitterend om te zien.  |
Dat brengt me op een idee: Misschien moet ook straks ook even lekker over de boulevard gaan wandelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:54
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | En laat ik dat verhaal nu haast terugzien in de bijbel... maar Jezus veroordeelt haar niet, Hij zoekt zelfs toenadering en spreekt met haar.Joh. 4: 16 Hij zeide tot haar: Ga heen, roep uw man en kom hier. 17 De vrouw antwoordde en zeide: Ik heb geen man. Jezus zeide tot haar: Terecht zegt gij: ik heb geen man; 18 want gij hebt vijf mannen gehad en die gij nu hebt, is uw man niet; hierin hebt gij de waarheid gesproken.
(Joh. 4:) 27 En daarop kwamen zijn discipelen en waren verbaasd, dat Hij met een vrouw in gesprek was, en toch zeide niemand: Wat zoekt Gij, of: Waarom spreekt Gij met haar? 28 De vrouw dan liet haar kruik staan, en ging naar de stad en zeide tot de mensen: 29 Komt mede en ziet een mens, die gezegd heeft alles wat ik gedaan heb: zou deze niet de Christus zijn? 30 Zij gingen de stad uit en kwamen tot Hem.
Denk je niet dat als zoiets in deze tijd zou gebeuren wij er allemaal met onze neus bovenop zouden zitten, dat zoiets niet mag ? Wie kijkt er nog verder dan dat ?? Natuurlijk is het niet de bedoeling (zoals bijv. deze vrouw met mannen omging), maar de manier waarop Jezus dan reageert is ook veelzeggend... Allereerst spreekt Hij al met een vrouw, dat was al bijzonder in die tijd, ook nog een Samaritaanse... bovendien had ze een slechte naam... In een uitleg vond ik het volgende heel mooi omschreven:
"Geen zichzelf respecterende Joodse man zou onder zulke omstandigheden met een vrouw praten. Maar Jezus deed dat wel."
Het evangelie is er voor iedereen... Wat de vrouw deed was niet goed te praten, maar Jezus kijkt verder dan dat en laat de vrouw nadenken over haarzelf, zonder te oordelen. Ik zie dat als een les, niet alleen voor de vrouw, maar juist ook voor de mensen die daar omheen staan... |
Ik vind ook niet dat je mensen erom moet veroordelen, maar het is een andere vraag of je ermee een relatie wil. Jezus vroeg haar niet ten huwelijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:59
|
|
|
|
Dit vind ik echt iets wat ik graag wil delen. Het is een muziek nummer met een hele mooie tekst. Alleen daarom al de moeite waard om te kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=xGPS8sa-bRQ (met songtekst)
http://www.youtube.com/watch?v=uHdcyue0bSw (met toepasselijke visualisatie)
PS: Deze zou overigens ook onder het topic 'mooi, leuk of bijzonder lied' gepost kunnen worden.
Laatst aangepast door
|
MVV749
|
op zondag 1 mei 2011, 17:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:03
|
|
|
|
oei, oei; gezamenlijk gebruik van één acount? ik zou je wachtwoord maar even aanpassen dan, frank!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:04
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en die keuze is??? |
De keuze was een ogenschijnlijk simpele, maar voor mij lastige keuze:
Gisteren voor m'n eigen gezondheid gekozen en me helemaal niet gemengd in het feestgedruis van koninginnendag.
Voor een buitenstaander misschien vrij onbenullig, maar voor mij betekend het behoorlijk wat. En daardoor werd ik vanmorgen dus met een goed gevoel wakker.
Ook simpele dingen kunnen een mens doen goed voelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hannah, mag ie mee of zeg je ik moet er nog eens over denken? Ik heb beloofd dat ik hem weer terug zou brengen naar ....weet ik veel. |
iedereen die gezellig kan doen, kan mee, visser; (desnoods als introducee van visser ) en aangezien frank reuze gezellig is..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:09
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | oei, oei; gezamenlijk gebruik van één acount? ik zou je wachtwoord maar even aanpassen dan, frank! |
verdorie, ik heb mijn mond voorbij gepraat. Hopelijk lezen ze dit niet of nemen ze er geen aanstoot aan. Ik zal mijn wachtwoord veranderen maar ik heb geen inspiratie. Dus alle voorstellen zijn goed.
We chatten weer slow.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:16
|
|
|
|
| ANGELBOY999 schreef: | Geen seks voor het huwelijk! Het is een thema dat mij nu ter harte gaat. Voor ik Jezus ontmoette had ik een losbandig leven op vele vlakken. Het was normaal om zonder een persoonlijke, vaste relatie seks te hebben met vrouwen. Maar sinds ik de levende Heer heb ontmoet is mijn hele innerlijke houding fundamenteel en radicaal aan het veranderen.
Veel relaties en huwelijken lopen deze tijd schipbreuk omdat men niet de tijd heeft genomen om elkaar eerst beter te leren kennen. Je komt in contact met elkaar, doet samen leuke dingen, wisselt leuke ervaringen en gedachten uit waardoor je elkaar stilletjes aan beter leert kennen en waarderen. je leert omgaan met zowel de goede als minder ontwikkelde kanten van de ander zijn persoonlijkheid, en leert die aanvaarden. Eens je dat kunt is de tijd aangebroken om veder te gaan. Je gaat je verloven, je trouwt en dan volgt de gemeenschap met elkaar. De kans dat je dan samen blijft is groot. Dat is niet zo voor hen die niet geleerd hebben de minder ontwikkelde kanten van de ander te aanvaarden. Die ontdekken ze pas nadat ze getrouwd zijn en seks hebben gehad met elkaar en het gevolg is een diepe, droevige scheuring.
daarom geloof ik: eerst de liefde en dan de seks. Het is uiteraard een ideaal dat op mijn leeftijd niet zo eenvoudig is, maar waarvoor ik samen met mijn toekomstige wel voor wil vechten. En als er dan een ongelukje ja dan is dat zo maar. God is oneindig barmhartig en vol geduld, en zal vergeven wie om vergiffenis vraagt, en dat weet ik met grote zekerheid te zeggen.
Beste medegelovigen in Christus Naam, je lichaam is tempel van de Heilige Geest, verontreinig hem niet door je lichaam zo maar aan één ieder bloot te geven. Ik vind dat je dat alleen maar deelt met de persoon waarvan je oprecht houd. |
Ondanks wat tegenstrijdigheden die je vast niet zo bedoeld hebt, vind ik dat je helemaal gelijk hebt. Je hebt het mooi uitgelegd en je mening is ook onderbouwd met je eigen ervaring.
Hoe moeilijk het ook is, in principe moeten kinderen altijd met deze gedachte worden opgevoed. En juist in deze tijd van losbandigheid is het belangrijk dat we bidden om ons hierin te sterken. Ik geloof idd dat we allen veel beter in een relatie kunnen standhouden als we ons aan dit principe zouden kunnen houden. Al geloof ik ook dat je heel sterk in je schoenen moet staan om dat te kunnen bereiken. Maar ook daarvoor zou je kunnen bidden.
Laatst aangepast door
|
MVV749
|
op zondag 1 mei 2011, 17:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:21
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik vind ook niet dat je mensen erom moet veroordelen, maar het is een andere vraag of je ermee een relatie wil. Jezus vroeg haar niet ten huwelijk... |
Dan zullen je gevoelens en je vertrouwen voor de ander toch de doorslaggevende factor moeten zijn. Ik ben met je eens dat het idd geen fijne gedacht is om 'de zoveelste' te zijn. Aan de andere kant, misschien is 'de zoveelste' wel net de ware en dat zou je toch ook niet willen mislopen. Mensen maken fouten, aan ons om te leren vergeven en ze een nieuwe kans te geven. Kunnen we dat niet, dan heeft een opbouwen van zo'n relatie weinig nut i.m.o.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:27
|
|
|
|
|
MVV u was de 5600 ste topic op het off-topic topic. Beloning een ijsje op de boulevard van Katwijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:34
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | MVV u was de 5600 ste topic op het off-topic topic. Beloning een ijsje op de boulevard van Katwijk! |
Haha, wat een feest! Wanneer is de beloning op te halen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:39
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | Haha, wat een feest! Wanneer is de beloning op te halen?  |
neen, dat begreep je verkeerd MVV, je moet een ijsje trakteren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:41
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | Haha, wat een feest! Wanneer is de beloning op te halen?  |
Geef de rekening maar aan CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 17:47
|
|
|
|
|
Dat wat jij hier schrijft, is what ik ook bevoelde, alleen ik ben er niet diep op ingegaan. Dank je wel, ik hoop, dat de anderen het nu beter lln begrijpen. Ik had her niet beter kunnen formuleren. Ik bedoel dan wel je tweede alinia. Wat je eerst schrijf, ik weet het niet wat ik wel weet, dat ik ergens in de bijbel had gelezen, is het verhaal van die broers, de eerste was getrouwd maar had tijdens zijn huwelijk geen kinderen verwekt, hij stierf kinderloos, zijn vrouw trouwde met een van zijn brore, maar die wilde geen kinderen met haarnen verspilde Ijn zaadlozing, hij stier en de volgende broer trouwde haar en deed evenzo eook hij stierf. Als ik dit verhaal goed lees, begrijp ik hieruit, dat God niet blij met het feit, dat men op een verkeerde manieromgaat met zijn zaad en ik weet dat wij Gods koninkrijk in ons hebben, om zo te zeggen Gods DNA zit in ons. En als hè God kent, weet je ook, dat zelfbevrediging, eigenlijk niet van God is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:33
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | | Dan zullen je gevoelens en je vertrouwen voor de ander toch de doorslaggevende factor moeten zijn. Ik ben met je eens dat het idd geen fijne gedacht is om 'de zoveelste' te zijn. Aan de andere kant, misschien is 'de zoveelste' wel net de ware en dat zou je toch ook niet willen mislopen. Mensen maken fouten, aan ons om te leren vergeven en ze een nieuwe kans te geven. Kunnen we dat niet, dan heeft een opbouwen van zo'n relatie weinig nut i.m.o. | Het gaat me niet om hoeveel partners, het gaat me veel meer om zorgvuldiger met je lichaam om te gaan. En je echt duidelijk voor ogen houden of degene van wie je houdt de ware is, met wie je nog 40 jaar verder wilt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het gaat me niet om hoeveel partners, het gaat me veel meer om zorgvuldiger met je lichaam om te gaan. En je echt duidelijk voor ogen houden of degene van wie je houdt de ware is, met wie je nog 40 jaar verder wilt. |
Het lijkt mij heel belangrijk dat je niet alleen voor jezelf weet of je van diegene houdt en er mee verder wilt, belangrijker nog lijkt mij om te weten hoe die ander dat ziet... dat kan nog wel eens heel anders zijn als je gedacht had...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het gaat me niet om hoeveel partners, het gaat me veel meer om zorgvuldiger met je lichaam om te gaan. En je echt duidelijk voor ogen houden of degene van wie je houdt de ware is, met wie je nog 40 jaar verder wilt. |
zorgvuldig met je eigen lichaam omgaan, houd zoveel meer in... roken bijvoorbeeld... gezond eten ( shoarmapizza zit niet in de schijf van 5 )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik zie trouwens geestelijke duisternis anders: Christenen die alleen maar "in naam" Jezus kennen, theoretisch, en Jezus niet kennen als hun persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, die een kerkleer aanhangen, omdat men dat nou eenmaal van huis uit mee kreeg, die leven volgens mij in geestelijke duisternis. Dus zowel in de zonde, alsook in geestelijke duisternis, "ze denken dat het wel goed zit, maar ondertussen staan ze met lege handen". | tja dat ligt natuurlijk volledig aan de verkondiging die ze gehad hebben....maar breng ze maar eens aan het verstand dat ze verlossing nodig hebben, terwijl ze ervan uitgaan dat ze al behouden zijn zonder deze persoonlijke verlossing.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 mei 2011, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:48
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | On topic:
Weer verschrikkelijk naar wakker worden. Bah, soms is dat gewoon echt te vaak en te veel!  |
Is deze opmerking niet tegenstrijdig met hetgeen je vermeldt bij het mooiste moment van vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | zorgvuldig met je eigen lichaam omgaan, houd zoveel meer in... roken bijvoorbeeld... gezond eten ( shoarmapizza zit niet in de schijf van 5 ) | voor de Jood een gruwel, vlees en kaas bij elkaar. Maar die twee zitten wel in de schijf van vijf. Ook tomaat, en brood...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 mei 2011, 18:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:52
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]
Ik zie trouwens geestelijke duisternis anders: Christenen die alleen maar "in naam" Jezus kennen, theoretisch, en Jezus niet kennen als hun persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, die een kerkleer aanhangen, omdat men dat nou eenmaal van huis uit mee kreeg, die leven volgens mij in geestelijke duisternis. Dus zowel in de zonde, alsook in geestelijke duisternis, "ze denken dat het wel goed zit, maar ondertussen staan ze met lege handen".
Zwak verhaal Cross... ook mensen die niet in een kerkleer zitten, maar tijdens opwekkingsdiensten vrolijk met de rest meedoen in aanbidding en lofprijzing, kunnen een duister en kil hard hebben. Dan wil ik het nog geeneens hebben over veel charismatische voorgangers voor wie de verleiding van geld, macht en sex te veel werd waardoor ze terugzakten in de duisternis ( voor zover ze daar ooit uit zijn geweest....) Jammer dat jij dit forum zo vaak gebruikt om niet-charismatische christenen af te zeiken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:55
|
|
|
|
| THIRZA120 schreef: | Is deze opmerking niet tegenstrijdig met hetgeen je vermeldt bij het mooiste moment van vandaag  |
zoiets viel mij ook al op...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 1 mei 2011, 19:08
|
|
|
|
| MVV749 schreef: | Hoi Susannah,
Ik had jouw mooiste moment ook al gelezen en had toen al het idee dat sommige dingen idd voorbestemd zijn. Ook dit soort simpele, dagelijkse dingen. Nu ik dit lees, ben ik daar helemaal zeker van.
Het is toch wel mooi om te lezen dat je je eerst enigszins druk maakt om het laat komen, terwijl je daarna (juist daardoor) een hele fijne avond hebt gehad en nieuwe mensen hebt ontmoet.  |
haha, da's dus jouw interpretatie dat ik me enigszins druk zou maken om te laat te komen... ik had het nl. zo ingepland dat ik op m'n dooie akkertje kon fietsen en de tijd had. Ik vond het alleen wat minder dat ik een stuk voor noppes had gefietst, want ergens had ik wel een doel (bijv. die muziekwinkel) waar ik heen wilde... snap je ? (Ik heb er zelfs toen ik er voor de 2e keer terug was, op diverse gitaren mogen spelen en info gevraagd omdat ik er aan denk om eens een nieuwe (of 2e hands) te kopen).
En van dat voorbestemd zijn, het zou kunnen maar niet alles is zo zwart-wit is mijn mening... Ik kan bijv. op een koor gaan, maar als ik op gitaarles zou gaan zou het zich net zo goed in "Gods wil" bevinden. Die keuze van de mens is veel breder als sommige mensen denken.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 1 mei 2011, 19:13
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|