| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 20:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | frank en zn bifi-worstjes, haha t moet ook niet gekker worden; de ene wil franse kaas, de ander worst, volgende weer salami.......zucht...... |
bi-fi worstjes??? Neen ik bedoelde iets veel lekkerders en zachter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 21:21
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | En als anderen naar die mooie vrouw kijken en haar bewonderen, mag je alleen maar trots zijn op t feit dat jij degene bent die haar hart hebt weten te veroveren.. laat die anderen dan maar lekker kijken  |
Hallo Lisa Helemaal mee eens . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 21:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik heb al een voorlopig weerbericht gevonden voor zaterdag..
De maximumtemperatuur ligt tussen -1 in het westen en -4 in het oosten. De wind draait naar zuidoost tot oost en neemt toe naar matig, aan de kust vrij krachtig.
Komende nacht en morgen ochtend is het bewolkt en valt er van tijd tot tijd sneeuw. Er valt vannacht rond de 5 cm sneeuw.
Het kan natuurlijk nog veranderen...  |
Kijk jij wel bij het goede land Frank??? Je moet Nederland hebben hoor !!
Ik hoop niet dat het waar is...ik ga kamperen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 21:51
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hoi Erica
Ik wens je een mooie helende tijd toe. Het zal niet altijd makkelijk. Het zal je veel energie kosten. Tranen, herinneringen, twijfels, fouten die je beging...het zal allemaal je pad kruisen. Het zal pijnlijk maar tevens ook een louteringsproces zijn. Zoals goud in de smeltkroes van zijn onzuiverheden wordt ontdaan zo ook kan jij gelouterd worden. Een nieuwe frisse Erika zal opstaan. Het vergt moed en volharding om door deze zure appel heen te bijten. Misschien zal de weegschaal het niet direct bevestigen maar als het meezit zal je je een stuk lichter voelen na die periode in het PDC.
In België hebben we een para-commando eenheid en hun motto luidt: Who Dares Wins. Wie durft wint...jij durft, en je zal winnen.
Sterkte en alle liefs...
Frank, Floske en Prikkie. |
Thanks voor je mooie en lieve woorden FrankT Het zal idd in het begin niet meevallen maar heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Liefs Erika
En ik zal je dit keer vergeven dat je me weer eens eriCa noemde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 21:58
|
|
|
|
meld me bij deze weer af, volgens mij is de heide voor iedereen, ik had ook kunnen neer zetten dat ik met introdfucee kwam, maar ja sorry maar voor mij hoeft het niet meer.
vriendelijke groet pimp.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:12
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | ik denk zelf aan de orthodox-reformatorische hoek in het protestants kerkelijke spectrum. (kort door de bocht gesteld: hoe zwarter de kleding hoe groter .......). mijn ervaring is namelijk dat als ik iemand uit die kerkelijke richting in d'r jas help, er onwennig gereageerd wordt. hieruit maak ik op dat men het in die kringen niet gewend is.
 |
Wat een kolder.
Weet je wat galant is? Als je zwaargehandicapte overbuurvrouw uit haar rolstoel jumpt en dan plat op d'r gat in de tuin onkruid aan het wieden is. En manlief staat er in z'n blote bast bij te kijken of ie water ziet branden en zoonlief in de rolstoel gaat zitten met zn radio om moeder maar van muziek te voorzien. En dan nog moet vragen of meneer alstublieft even het stoepje wil aanvegen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:14
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | frappant is dan wel dat het (volgens mij) alleen maar in die kringen voorkomt. je zou dan haast zeggen dat de jongelui in die richting wat dit betreft niet worden opgevoed????
en over galant zijn: i try to do my best....(maar lukt niet erg als je in een SAAB rijdt...) |
Begrijp ik hieruit dat SAAB rijders hufters zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:15
|
|
|
|
Berichtje van mn zoon dat de bus rond elf uur hoopt te arriveren. M'n mooiste moment komt dus nog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:15
|
|
|
|
| MAUREEN217 schreef: | Ja, hè Martin, wel kijken, maar thuis eten, haha. We hebben ogen om te kijken toch? En dat mag, zolang je maar je grenzen kent. En laten we wel zijn, als je vrijt met iemand vol kraters en een afschuwelijk gezicht, daar knap je tochop af, of gooi je een zakdoek op het gezicht? |
Hallo Maureen.
Ik moet je zeggen dat ik ook niet helemaal schoon ben van de tekenen des levens hahaha want ik heb een heel stel lidtekens maar dat verandert volgens mij niets want het gaat toch omde binnen kant en die kuilen en kraters daar kijken we gewoon overheen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:19
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Maureen ik ga je ff plagen ....
Een vrijgezel mag wel kijken maar moet thuis eten .... rara hoe gaat hij of zij dat oplossen ....
Ik denk dat het antwoord is; een "koude douche" nemen  |
Hallo Cross
Ik denk dat hij dan toch nog buiten de deur moet eten tenzij hij zelf eten kan berijden hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Berichtje van mn zoon dat de bus rond elf uur hoopt te arriveren. M'n mooiste moment komt dus nog.  |
Hallo Visser.
Maar als hij dat papiertje heeft dan hoeft hij toch niet meer te bussen?????? Je geeft hem gewoon een leuk karretje hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:23
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Kijk jij wel bij het goede land Frank??? Je moet Nederland hebben hoor !!
Ik hoop niet dat het waar is...ik ga kamperen  |
ga je in Ede kamperen??? Mag ik dan ook eens in je tentje...
Ja hoor, het is voor Nederland en voor zaterdag...18 december 2010...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 mei 2011, 22:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:24
|
|
|
|
| DINI968 schreef: | | liggen de bolussen al klaar visser? |
Nee, nee ,nee .........stel je voor zeg.
1e ..ze zouden volgende week zo hard als een stokvis zijn. 2e .. er zijn nog veel te weinig aanmeldingen, verwacht er nog 70 gezien de vorige keer. En wat dan , 'k zou me rot schamen als ik er veel te weinig mee neem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:25
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | | Begrijp ik hieruit dat SAAB rijders hufters zijn? |
even je autokennis opfrissen:
Galant (by Mitsubishi)

Galant (by SAAB):
 Saab 9-5, waar ik morgen in ga rijden
zoek de verschillen
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 13 mei 2011, 22:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:31
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Visser.
Maar als hij dat papiertje heeft dan hoeft hij toch niet meer te bussen?????? Je geeft hem gewoon een leuk karretje hahaha. Sjalom. Martin |
Dat is mn andere zoon Martin. Mn jongste zoon hoopt straks terug te komen uit Bangladesh waar hij 2 weken is geweest samen met nog 14 leerlingen van z'n school.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]even je autokennis opfrissen:
Sorry maar dit geeft mij geen antwoord op mijn vraag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
|
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]even je autokennis opfrissen:
Mijn ervaring met mensen die in grote ("veilige") auto's rijden vaak heel herkenbaar zijn in hun rijgedrag.
Laatst aangepast door
|
MADED321
|
op vrijdag 13 mei 2011, 22:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ga je in Ede kamperen??? Mag ik dan ook eens in je tentje...
Ja hoor, het is voor Nederland en voor zaterdag...18 december 2010...
 |
Frank.....niets zo veranderlijk als het weer.behalve de laatste 5- 6 weken dan he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:33
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik wil ook nog iets anders aankaarten, iets wat misschien wel heel gevoelig ligt bij enkele CM'ers.
Ik zie dat Angelique327 op de lijst staat om naar de picknick te komen, maar ik vraag me af of dat wel een goed idee is. Waarom, ze heeft, voor zover ik weet, een permanente ban van CM gekregen naar aanleiding van gebeurtenissen uit het verleden. En ik vraag me dan ook af of het verstandig is om leden met een permanente ban toe te laten tot de picknick .... het is niet voor niets dat ze een ban heeft gehad ...  |
ben ik helemaal met je eens , ban is ban dan ook voor de uitjes .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:34
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | hoi strandwandelaars,
ik probeer het bij deze opnieuw om een oproep te plaatsen voor een strandwandeling. hoop dat er nu meer reacties komen en na wandeling effe borrelen met z'n alle. wie oh wie heeft er zin om mee te wandelen de 25ste juni geef je op.
groet pimpernel. |
effe aanvulling op oproep,
om 12 uur verzamelen bij de vuurtoren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee, nee ,nee .........stel je voor zeg.
1e ..ze zouden volgende week zo hard als een stokvis zijn. 2e .. er zijn nog veel te weinig aanmeldingen, verwacht er nog 70 gezien de vorige keer. En wat dan , 'k zou me rot schamen als ik er veel te weinig mee neem.  |
Neem er dan teveel mee, dan hoef je je niet te schamen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:39
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | | Neem er dan teveel mee, dan hoef je je niet te schamen! |
Dát vind ik nog eens een wijze raad. Alhoewel......ze zeiden tegen mij altijd: Waar te voorstaat is nooit goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dát vind ik nog eens een wijze raad. Alhoewel......ze zeiden tegen mij altijd: Waar te voorstaat is nooit goed.  |
Dan hadden ze het fout want als tevreden een verkeerd woord is dan weet ik het niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIAANTJE026
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:53
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Visje en Joke, laat jullie niet gek maken door mensen die zich (nog) niet hebben opgegeven. [size=12]Zich overal mee bemoeien maar een pittige wandeling.....homaar[/size]
En voor de 'diehards' maar even weer back on toppic 
Op zondag 29 mei willen we een wandeling maken op de Holterberg. We willen een route van 10 km. lopen, maar 5 km kan ook. Bij regenachtig weer kunnen we eventueel een bezoek brengen aan het Natuurdiorama Holterberg. Na de wandeling kunnen we gezellig een bakkie koffie drinken bij Woody’s. Verzamelen om 14.00 uur bij Woody’s, Holterbergweg 11 7451 JL Holten
Als je mee gaat geef je dan op door je naam op de lijst te zetten.
Willemijn 232 Imke 917 Nicolette 592 Siem 720 Crossroad317 (ov) samen 585 [ ov] Ernstjan522 (ov) Visje125 (ov) Joke849 |
Mag ik ook mee? Is er iemand in de buurt van Hardenberg waar ik mee kan rijden? ( kan zelf geen auto rijden)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 23:10
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Frank.....niets zo veranderlijk als het weer.behalve de laatste 5- 6 weken dan he.  |
alleen het weer is niet veranderlijk hoor. Vergilius wist veel vroeger al namelijk dat: 'varium et mutabile semper femina' en dat dan een hele leven lang
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 14 mei 2011, 06:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 00:04
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Dus je ontkent dat er een algemene tijdloze plicht tot toetsing is? Natuurlijk schreef Paulus het in de context van een dwaalleer en johannes in de context van de gevaren van de gnostiek die de gemeente waren binnen geslopen. (1joh 4;1) Dus die opdracht is een tijdloos Bijbels principe.
2kor 11:
4 U hebt er immers geen enkel bezwaar tegen dat iemand u een andere Jezus verkondigt dan wij hebben gedaan, of dat u een andere Geest of een ander evangelie ontvangt dan u ontvangen hebt.
en als je even naar die clips kijkt zie je al dat het hier fout gaat:
1kor 14:
32 En de geesten der profeten zijn aan de profeten onderworpen, 33 want God is geen God van wanorde, maar van vrede. |
Hoe kom je erbij dat Paulus een dwaalleer aan de kaak stelde met deze uitspraak. Hij roept de mensen op te profeteren, en om wantoestanden te voorkomen stelde hij dat deze profetieën getoetst moesten worden...Verder gaat de betekenis van deze tekst niet. Wat betreft toetsen, het is niet zo zwart wit als je het stelt. Je kunt altijd met extreme voorbeelden komen, maar de werkelijkheid is weerbarstiger. Er zijn grijs factoren aanwezig. Ik zou net zoals jij de refo wereld met alle gemak kunnen verketteren, maar dat doe ik bewust niet. Wel kom ik met stellingen en vragen, maar nooit met volledige veroordeling. Omdat ik weet dat er in geen enkele kerk de absolute waarheid verkondigd wordt, geen enkele leer is absoluut, omdat we als mensen mensen blijven en we nog altijd niet alles kunnen bevatten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 00:21
|
|
|
|
Mario! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je maar een grote jongen mag worden he?
En hopelijk zorg je nog voor veel mooie CM muziek in het komend jaar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 00:33
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat betreft toetsen, het is niet zo zwart wit als je het stelt. Je kunt altijd met extreme voorbeelden komen, maar de werkelijkheid is weerbarstiger. Er zijn grijs factoren aanwezig. Ik zou net zoals jij de refo wereld met alle gemak kunnen verketteren, maar dat doe ik bewust niet. Wel kom ik met stellingen en vragen, maar nooit met volledige veroordeling. Omdat ik weet dat er in geen enkele kerk de absolute waarheid verkondigd wordt, geen enkele leer is absoluut, omdat we als mensen mensen blijven en we nog altijd niet alles kunnen bevatten... |
Hi Chatuliem. Ik ben het helemaal met je eens. Want ook het toetsen, zal altijd gebeuren op basis van menselijke interpretatie. Zelfs de wetenschappers en taalkundigen zijn niet in staat de Bijbel vanuit de grondtekst naar het Nederlands te vertalen. Ze zijn zelfs niet eens in staat, met 100% procent zekerheid de grondteksten te lezen en begrijpen. Want deze zijn geschreven in talen die niemand meer spreekt. Het hebreeuws, of beter het ivriet dat momenteel gesproken wordt staat minstens zover van het hebreeuws af, als het StatenVertaling Nederlands van ons hedendaagse Nederlands.
De gemiddelde Nederlander is nauwelijk in staat het NBG Nederlands te begrijpen, laat staan het Staten Vertaling Nederlands. En op basis daarvan moeten wij toetsen??????
Ik vertel liever mensen over Jezus en die gekruisigd, die op de derde dag is opgestaan en aan de rechterhand van de Vader zit. In Zijn Bloed is redding en verlossing. Hij leeft en de dag nadert dat Jezus terugkeert, om voor eeuwig Koning te zijn over de schepping.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 00:44
|
|
|
|
|
Mario gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 01:28
|
|
|
|
Hoi Mario,
Van harte proficiat met je verjaardag met je. Ik wens je een heel mooi en intens nieuw levensjaar toe... Maak er een mooie dag van, hopelijk met taart...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 14 mei 2011, 05:47
|
|
| Naar boven |
|
|