| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:37
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | uh ok...als 1 iemand er wat van zegt Frank bijvoorbeeld ok..maar lol.. 11 berichten. |
ik begrijp je nog steeds niet.....wat probeer je nu duidelijk te maken? Misschien kan je het nog eens een keer op ons(mijn) niveau uitleggen? Nu schep je alleen maar verwarring en dat zal vast ook niet je bedoeling zijn....... Ik begrijp dat jij zegt dat je iemand er op aan mag spreken als hij Masturbeert en naar de kerk gaat? Nu weet ik van de meeste mensen niet of ze wel of niet masturberen en ook niet of ze iedere zondag ter kerke gaan ,eerlijk gezegd wil ik dat ook graag zo houden.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 16 mei 2011, 18:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:39
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | | jij vind van niet ,maar ieder maakt dat zelf uit,jij doet het niet omdat jij het niet juist vind om te doen?als dat zo is en wij gaan naar dezelfde kerk en jij zou weten dat ik het wel doe spreek jij me er daar niet op aan dan? |
ja natuurlijk zou ik je aanpreken!! (met alle plezier!)dat zou dan wellicht ook mijn christenplicht zijn? dan zou ik naar je toestappen als je in de kerkbank zit, en voor iedereen hoorbaar FLUISTEREN; wil je voortaan wel even met je handen uit je broek blijven, zulke dingen zijn verre van geoorloofd, ronny!!!
en dan ga ik er ook nog van uit dat je me devoot en berouwvol aankijkt en zegt; ow hannah..........zucht; k zal het toch echt nooit meer doen!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 16 mei 2011, 18:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:43
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage op dit forum onderdeel David. Ook ik twijfel al langer over het lidmaatschap van de EO en bovenstaande bevestigd eens te meer dat de EO ver verwijderd is van haar oorspronkelijke doelstelling. Tevens is het van belang dat de EO bij zichzelf te raden gaat (hoe nu verder met deze omroep) en als prikkel zou kunnen zijn het opzeggen lidmaatschap. |
David, ja, de E.O. heeft zwakke punten. Maar besef wel dat de E.O. in een zeer moeilijk pact zit met twee andere wereldse omroepen. Hoe het precies zit weet ik niet meer, maar ze moeten hun programma's in overleg met twee wereldse omroepen opstellen. Ik denk dat ze dat zelf ook als bijzonder moeilijk ervaren. Als je je lidmaatschap opzegt, verdwijnt het evangelie nog verder van de buis. Beter is het, denk ik, om de open dialoog met ze aan te gaan, desnoods het conflicht (echt confronteren)....daar kan ook een prikkel vanuit gaan......maar weggaan....of dat helpt....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 16 mei 2011, 19:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:43
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dinsdag werd toen genoemd als dames-in-zwemdress-dag........ dus ja; inderdaad een voorkeur om rekening mee te houden..........  |
Sooooo, wat een geheugen zeg. Ik wist wel iets van een dinsdag maar wat ....dat was ik kwijt. Maar gaan de dames liever op een andere dag.....geen probleem , Frank en Visser zijn niet zo moeilijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:47
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sooooo, wat een geheugen zeg. Ik wist wel iets van een dinsdag maar wat ....dat was ik kwijt. Maar gaan de dames liever op een andere dag.....geen probleem , Frank en Visser zijn niet zo moeilijk.  |
zelfs ons W-tje zou liever op een andere dag dan dinsdag gaan. Waarom ze daar zo op aandringt weet ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:49
|
|
|
|
|
lol...wat jij wil.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEKE237
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:51
|
|
|
|
de 1 is gezegend met een mooi uiterlijk, de ander met een mooi innerlijk.. het mooiste is allebei, maar heb liever toch dat het innerlijke me aanspreekt, evengoed als andersom :) Het uiterlijk is voor even (als hij/zijn 80 is, denk je wel anders ) het innerlijk voor de rest van je leven..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:55
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | welk evangelie?  |
Klopt wel wat je zegt, welk evangelie.........maar dat is vanuit jouw optiek bekeken..... Het merendeel van de Nederlanders kent de betekenis van Pasen niet eens meer goed....en dit was een manier op in ieder geval duidelijk te maken wat de inhoud er van is(zee roppervlakkig, die mening deel ik) En maak je borst maar nat: volged jaar komt er weer een Passion begreep ik.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 18:56
|
|
|
|
| RONNY104 schreef: | | lol...wat jij wil. |
Sorry Ronny maar als jij een beladen onderwerp als dit zo behandeld en afdoet met LOL dan denk ik niet dat ik jou inzendingen heel serieus moet nemen.
Er zijn vele mensen die met dit dilemma worstelen net zoals er vele zijn die er totaal niet mee zitten maar om daar een lolletje van te maken gaat mij wel te ver.
Ik vind het jammer dat je je op deze manier wilt profileren en hoop dat je het anders bedoeld hebt. Maar zou dat dan ook graag willen lezen.
En daarnaast veroordeel niemand die je niet kent!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:02
|
|
|
|
Na de Passion gezien te hebben, heb ik onmiddelijk mijn lidmaatschap van de E.O opgezegd...en met pijn in het hart moet ik zeggen. De Passion is wat mij betreft ook veel te ver gegaan. Ik begrijp argumenten als: 'kijk eens wat we hiermee bereikt hebben', best wel maar toch denk ik dat het doel niet ALLE middelen heiligt. 'k Heb de E.O ook gevraagd of we volgend jaar Lady Gaga mogen verwachten..m.a.w: waar houden de 'middelen' op voor de E.O. Het was geen eenvoudige keuze..want naast jarenlang lid te zijn geweest, heb ik er ook gewerkt en is de organisatie voor mij méér dan alleen een omroep, er werken daar vrienden van me. Ik denk...dat we óntzettend goed op moeten passen met enthousiaste verhalen hóéveel 'we' wel niet bereiken met maaksels als de Passion...want: -Het gáát er helemaal niet om wat WIJ bereiken en al helemaal niet, als het Evangelie daarmee onrecht wordt aangedaan - Als dit onze vorm van 'public relations' is t.b.v de Heere, dan vind ik dit bijzonder droevig..en ik denk dat de Heere dat nét zo vindt. De E.O beargumenteerd het als: 'als we zelfs maar tot één persoon weten door te dringen, is dat al winst'. Onzin in mijn ogen. Ik ken ontzettend veel mensen, die uit de duisternis van dit leven komen, van God noch gebod óóit gehoord hebben, en alleen op het Woord tot geloof komen, waar ik er zélf één van ben. Ik heb de E.O gevraagd het (weer) mét de HEERE samen te gaan doen..i.p.v de aandacht, de eer en de sensatie naar zichzelf toe te halen. Laat HIJ degene zijn...die ons leidt...ook als het gaat om het bereiken van niet- of anders gelovigen. God behoeft geen spektakel, toen (al) niet...nu nog steeds niet!
Het heeft mij verdrietig gemaakt..dat 'mijn E.O' tot deze keuzes komt. Ik hoop/bid dat ze van dit hellend vlak afstappen..maar zolang 'oppervlakkige populariteit' en 'resultaten boeken' belangrijker voor hen zijn, dan het Woord, vrees ik dat ze op mijn steun/lidmaatschap niet meer hoeven te rekenen.
(Enne...ja! 'k Ben er nog! C.M is blijkbaar vergeten me grijs te kleuren...komt dat even goed uit, want grijst staat me niet! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:03
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Na de Passion gezien te hebben, heb ik onmiddelijk mijn lidmaatschap van de E.O opgezegd...en met pijn in het hart moet ik zeggen. Met de Passion zijn ze wat mij betreft ook veel te ver gegaan. Ik begrijp argumenten als: 'kijk eens wat we hiermee bereikt hebben', best wel maar toch denk ik dat het doel niet ALLE middelen heiligt. 'k Heb de E.O ook gevraagd of we volgend jaar Lady Gaga mogen verwachten..m.a.w: waar houden de 'middelen' op voor de E.O. Het was geen eenvoudige keuze..want naast jarenlang lid te zijn geweest, heb ik er ook gewerkt en is de organisatie voor mij méér dan alleen een omroep, er werken daar vrienden van me. Ik denk...dat we óntzettend goed op moeten passen met enthousiaste verhalen hóéveel 'we' wel niet bereiken met maaksels als de Passion...want: -Het gáát er helemaal niet om wat WIJ bereiken en al helemaal niet, als het Evangelie daarmee onrecht wordt aangedaan - Als dit onze vorm van 'public relations' is t.b.v de Heere, dan vind ik dit bijzonder droevig..en ik denk dat de Heere dat nét zo vindt. De E.O beargumenteerd het als: 'als we zelfs maar tot één persoon weten door te dringen, is dat al winst'. Onzin in mijn ogen. Ik ken ontzettend veel mensen, die uit de duisternis van dit leven komen, van God noch gebod óóit gehoord hebben, en alleen op het Woord tot geloof komen, waar ik er zélf één van ben. Ik heb de E.O gevraagd het (weer) mét de HEERE samen te gaan doen..i.p.v de aandacht, de eer en de sensatie naar zichzelf toe te halen. Laat HIJ degene zijn...die ons leidt...ook als het gaat om het bereiken van niet- of anders gelovigen. God behoeft geen spektakel, toen (al) niet...nu nog steeds niet!
Het heeft mij verdrietig gemaakt..dat 'mijn E.O' tot deze keuzes komt. Ik hoop/bid dat ze van dit hellend vlak afstappen..maar zolang 'oppervlakkige populariteit' en 'resultaten boeken' belangrijker voor hen zijn, dan het Woord, vrees ik dat ze op mijn steun/lidmaatschap niet meer hoeven te rekenen.
(Enne...ja! 'k Ben er nog! C.M is blijkbaar vergeten me grijs te kleuren...komt dat even goed uit, want grijst staat me niet! ) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:18
|
|
|
|
Maar het is wel een feit dat ze heel veel mensen bereikt hebben, ik las daar een artikel ove r in het Nederlands Dagblad en die schreef over overbezette telfoonlijnen en napraatruimtes met wachttijden.......ook -schreven ze- is het vaak een onderwerp van gesprek geweest op scholen.... Het voldoet dan toch wel in een behoefte........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar het is wel een feit dat ze heel veel mensen bereikt hebben, ik las daar een artikel ove r in het Nederlands Dagblad en die schreef over overbezette telfoonlijnen en napraatruimtes met wachttijden.......ook -schreven ze- is het vaak een onderwerp van gesprek geweest op scholen.... Het voldoet dan toch wel in een behoefte........ |
inspelen op een behoefte is prima...MITS het Woord recht gedaan wordt, en dat is hier niet gebeurd. Concessies doen aan het Evangelie is nooit een optie mijns inziens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:35
|
|
|
|
vind het goed dat jij jouw mening geeft maar leg mijn geen uitspraken in de mond..mijn laatste topic reactie was op de opmerking van Hannah.. ik weet ook niet waar jij die link legt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:39
|
|
|
|
Slechtste moment is dat ik verkouden ben en het daarom letterlijk mijn neus uitloopt... dus strijken enzo vergeet het maar... Maar ja, ergens mag ik me gelukkig prijzen want het weekend was het niet zo en daar was ik zooo blij mee...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 16 mei 2011, 19:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:39
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | | inspelen op een behoefte is prima...MITS het Woord recht gedaan wordt, en dat is hier niet gebeurd. Concessies doen aan het Evangelie is nooit een optie mijns inziens. |
Het is binnen jouw denkkader geen recht gedaan......en dan is het uiteraard je goed recht om je teleurstelling daar over uit te spreken........ Hoewel The Passion zeker niet mijn keuze is(heb maar een klein stukje gezien en toen vond ik het al genoeg) vind ik het toch wel mooi dat er zoveel reactie op gekomen is en dat het een breed publiek aansprak.... Tegelijkertijd is het jammer dat er ook veel mensen zich gekwetst voelen door The Passion......Volgens mij is dat in het geheel niet de bedoeling geweest......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:42
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Slechtste moment is dat ik verkouden ben en het daarom letterlijk mijn neus uitloopt... dus strijken enzo vergeet het maar... Maar ja, ergens mag ik me gelukkig prijzen want het weekend was het niet zo en daar was ik zooo blij mee... |
heb je niet zo van die dingetjes met een touwtje dat je in je neus kan stoppen? Anders blijft de strijk liggen...
Misschien komt het wel door het weekend dat je nu verkouden bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:50
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | welk evangelie?  |
Ik ben in de jaren 90 wel door een uitzending op TV van de Evangelische Omroep beginnen na te denken over de Heer Jezus, over wat ik miste in mijn leven, ben hierdoor naar een christelijke boekhandel een Bijbel gaan kopen, en heb dan ook bijbelstudies gevolgd, èn het belangrijkste : ik ben tot bekering gekomen,
dus David beoordeel de EO niet te snel, volgens jou geloof ik waarschijnlijk niet op de goede manier, erger nog misschien twijfel je wel of ik wedergeboren ben of niet, maar in mijn hart voelt het goed aan en mijn relatie met de Heer Jezus is ècht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:53
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:53
|
|
|
|
frank wat deze opmerking betreft 18:37, ik zie het als niet goed..klaar..zo denk ik er over en zo reageer ik.. ik praat voor mezelf niet voor anderren..dus jah als ik iets doe wat IK niet juist vind dan zou ik het fijn vinden dat ik er op aan gesproken wordt.. beter dan dat er gezecht wordt je moet het voor jezelf beslissen..dat is zoiets als zoek het zelf maar uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:54
|
|
|
|
en wat mijn reactie beteft naar jouw toe..sorry dat het er zo bot uitkwam.
Laatst aangepast door
|
RONNY104
|
op maandag 16 mei 2011, 20:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 19:59
|
|
|
|
ja Marylien toen was het nog veel zuiverder dan de laaste jaren. De EO is helaas zo afgegegleden en er zit zoveel troep tussen dat ik er mee kap, en ben net als maria niet over 1 nacht ijs gegaan en vond het ook geen makkelijke beslissing.
En je bent tot geloof gekomen nadat je de BIJBEL las en BIJBELstudie deed, klopt met rom 10. :)
Verder heb ik het nergens over u gehad en waag me er niet aan om over u geloof te oordelen dan is niet aan mij. Wees gegroet.
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op maandag 16 mei 2011, 20:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JIP932
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:27
|
|
|
|
De acherban van de EO is erg breed. Wat je ook doet en hoe goed je er ook over nadenkt, het is moeilijk om in alles de hele acherban "tevreden"te houden! Ik ga er bij de EO vanuit dat ze er goed over nadenken en bewust zijn van bepaalde keuzes die zij maken.
Wat The Passion betreft, dit is gedaan om mensen te bereiken met het evangelie! Naar mijn mening dus niet zo zeer voor de mensen die al bekend zijn met het evangelie. Ik vond het zelf erg mooi gedaan.
Ik heb bewondering voor de EO, dat ze ook programma's maken over onderwerpen die gevoelig liggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:30
|
|
|
|
Zoek niet tevergeefs, weet, dat ik bij je ben, waar jij gaat, zal ik ook zijn, mijn schouderplicht vervullen. Als jou bloem weer eens verwelkt, zullen mijn armen dat verhullen.
En als je even bent verdwaalt, schouderlijk niet naar mij taalt, dan zweef ik gewoon wat rond. Ik ben de zee en wolkenluchten, de frisheid en het warmtefront, ik ben je adem in het zuchten, en de schaduw van jou vluchten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:37
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Geen idee wat deze opmerking voor toegevoegde waarde heeft Henduk. Als je niet komt hoef je dat ook niet te melden in dit topic. En als dit even een pv-tje aan Chat is, doe t dan gewoon ook pv. | Ach Lisa, negatieve aandacht is toch ook aandacht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | heb je niet zo van die dingetjes met een touwtje dat je in je neus kan stoppen? Anders blijft de strijk liggen...
Misschien komt het wel door het weekend dat je nu verkouden bent  |
Frank, ik was voor het weekend al verkouden aan het worden, maar gelukkig heeft het pas na het weekend doorgezet. Nou ja, dan blijft de strijk maar liggen hoor, dat andere is niet slim om in je neus te stoppen en stukjes zakdoekjes helpen ook niet lang en ik vraag me af of iedereen hier die details wilt lezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 20:49
|
|
|
|
Tja roddelen blijkbaar gaat het weer lekker hier. Vooral als het jezelf aangaat. Zo zou ik zijn ingestort doordat mijn relatie uit is , mijn vraag HAD ik dan een relatie Weer eens een roddel!! Nee ik ben niet ingestort en voor eens duidelijk ik heb geen relatie en ook niet gehad!!!! bah mensen denk na voordat je wat verteld, je kan iemand hier flink mee bezeren!!!!
Erika die niet is ingestort na het beeindigen van een relatie maar die het psychische moeilijk heeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 21:03
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Hallo,
Bij dezen wil ik mijn lidmaatschap van de E.O en de visie opzeggen.
De reden is dat ik de laatse jaren de E.O heb zien afglijden van een omroep die Christus en het evangelie centraal had staan, tot een wereldse ''klantgerichte'' omroep.
Uitzendingen als Gordon zoekt God riepen al frustraties op, over hoe de drempel steeds lager werd, ook de hoe de visie en EO steeds wereldser werd.
De laatste druppel was de uitvoering van de passion, waar nogmaals de oecumenische drang TEN KOSTE van het evangelie ging. Het ergste was nog hoe de opstanding werd gebagatelliseerd en er een open einde werd gesuggereerd (en dan heb ik het niet eens over het feit dat de presentator van de jakhalsen het woord ''fucking'' gebruikte).
openb 3;
15 Ik weet uw werken, dat gij noch koud zijt, noch heet. Waart gij maar koud of heet! 16 Zo dan, omdat gij lauw zijt en noch heet, noch koud, zal Ik u uit mijn mond spuwen.
*
David Busscher.
*
Zijn er anderen die er ook zo overdenken? Heb een poos getwijfeld omdat ik wel de ontwikkelingen wil volgen, maar denk dat dit het beste is, wel er geen deel aan hebben en mede schuldig zijn als ik voor de Heer sta. |
Hoewel ik je bezorgdheid begrijp, ben ik persoonlijk erg blij dat de EO nog kan bestaan en ook een eigen programmagids ("Visie") uitgeeft. Ik heb die pas ook opgezegd, maar dat was wegens financiele redenen.
Hoewel ik het ook niet altijd eens ben met de EO, denk ik toch dat we dankbaar mogen zijn dat de EO (en daarmee ook de Visie) bestaat. In mijn jeugd was de NCRV(-gids) ook nog wel christelijk, maar die is in een te modern jasje gestoken... Hoewel je je af en toe afvraagt of de EO nu ook die richting opgaat, moet ik toch zeggen dat er een wezenlijk verschil is... want hoe breed de EO ook is, er is 1 ding waar de leden van EO en de EO zelf toch wel achterstaat en dat is de verlossing en opstanding van Jezus Christus.
David, ik zie dat je Andries Knevel benoemt met zijn twijfel, maar die twijfel ging over het scheppingsverhaal, niet over twijfel over Jezus' opstanding. Ik heb "The Passion" niet gevolgd, maar wat ik er van hoor vind ik niet echt positief... ik heb een voorstukje gezien in DWDD, waarin volgens mij alleen Syb vd. Ploeg uitkwam voor zijn christen zijn. Als ik dan hoor dat er een open einde is aan het eind i.p.v. Jezus opstanding denk ik wel... daar gaan we weer... hoe evangeliserend het Paasverhaal ook kan werken, hoe evangeliserend is dat eigenlijk als niet duidelijk is of Jezus ook werkelijk is opgestaan ? Want als je daaraan gaat twijfelen, kan je net zo goed de hele bijbel in de prullebak doen denk ik... dat is m.i. de kern van de hele bijbel: Jezus die is opgestaan, door Hem is het dat wij mensen de mogelijkheid hebben om te begrijpen hoe God deze wereld bedoeld heeft.
Maar over The Passion kan ik weinig zeggen want zoals ik al eerder aangaf, ik heb het niet gezien. Ik denk dat het jammer is als de EO leden gaat verliezen, want juist in deze tijd waarin veel mensen niet meer lijken te begrijpen hoe God het bedoeld heeft is juist de EO een organisatie die over het algemeen de bijbel wél serieus neemt... !! En zo'n organisatie is zeker in deze tijd hard nodig.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 16 mei 2011, 21:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 21:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Tja roddelen blijkbaar gaat het weer lekker hier. Vooral als het jezelf aangaat. Zo zou ik zijn ingestort doordat mijn relatie uit is , mijn vraag HAD ik dan een relatie Weer eens een roddel!! Nee ik ben niet ingestort en voor eens duidelijk ik heb geen relatie en ook niet gehad!!!! bah mensen denk na voordat je wat verteld, je kan iemand hier flink mee bezeren!!!!
Erika die niet is ingestort na het beeindigen van een relatie maar die het psychische moeilijk heeft  |
Dat is wel erg Erika vind ik om te lezen dat er in feite een leugen rondgaat terwijl dit dus de waarheid niet is... Ook hierin geldt dus: toets of het waar is... gelukkig ben ik meestal de laatste die van dingen op de hoogte is hihi, heb je weer geluk mee Erika... Veel sterkte !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERNSTJAN522
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 21:13
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Nou ik was niet van plan om mee te gaan Leonard, dus t maakt niet uit of ik boven de grens zit. En misschien moet je ff aan Mario vragen waar het staat in de voorwaarden van CM. Per slot van rekening kwam die met die opmerking...  | Dat is nou flauw, dat je niet mee gaat... Even een updateje van mij: Ik ben vrijdag gevallen en zit met een zwaar geschaafde en blauwe knie. Ik hoop wel die 5 kilometer te halen; alhoewel, wel rustig aan in elk geval...
Groetjes
EJ
|
|
| Naar boven |
|
|