ChristianMatch

Forum

roddels
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2316 2317 2318 2319 2320 2321 2322 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:41

VISSER278 schreef:
Chat, ik kreeg het idee alsof je vond dat ik je wilde terechtwijzen ofzo , omdat je dit topic ben gestart. Dat is dus helemaal niet zo.
Waar het bij mij om gaat is dat ik weet dat er over een bepaald persoon zeer misselijkmakende geruchten rondgaan die nergens op zijn gebaseerd. En mijn wens was /is dat dit zo snel mogelijk over is.
Op zichzelf is er niks mis mee een ander terecht te wijzen hoor, maar ik heb het niet als zodanig ervaren. Het gevaar dat mensen hier persoonlijke verhalen gaan vertellen is gewoon groot. Dus als je hier schrijft hoe het bij je over komt, is daar in mijn ogen niks mis mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:48

SUSANNAH475 schreef:
Ja Frank, bolussen is een typisch Zeeuwse lekkernij, maar als je goed oplet, hebben ze zo nu en dan ook een Zeeuwse bolus liggen bij de bakkerijafdeling van AH... al weet ik niet of die zo lekker zijn als bij de Zeeuwse bakkers, ze zijn in elk geval wel kleverig.... Kwijlende smiley

nog maar 4 nachtjes slapen................en dan is het smullen geblazen............
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:52

Hoewel de meeste bijdragen afkomstig zijn van alleenstaande ouders met kinderen in huis, wil ik eens een keer een andere groep ouders aanspreken. Ook omdat ik er zelf nu midden in zit en ik dit eigenlijk de moeilijkste fase vind in de opvoeding.

Mijn kinderen staan op het punt het huis uit te gaan. Vooral bij mn dochter zie ik heel sterk het verlangen om op zichzelf te gaan. Ze is pas begonnen aan de universiteit, heeft opeens hele nieuwe vrienden gekregen en ja, heeft ook meteen verkering....
In dit jaar is ze veranderd van een lieve dochter naar iemand die eigenlijk helemaal niks meer over zichzelf vertelt. Ze gaat volledig haar eigen gang, zit alleen maar op haar kamer, of te studeren, of met de computer bezig. Opeens eet ze niet meer thuis en is meer bij haar vrienden dan dat ze thuis is.....

Ik vind dat eerlijk gezegd heel moeilijk. Met mn verstand zeg ik, het is een hele gezonde ontwikkeling, maar mijn gevoel is daar nog steeds niet. Ik wil haar zoveel mogelijk vrijheid geven en aan de andere kant, als ik haar laat gaan, komt ze dan wel weer terug?
Dat laatste is mijn gevoel, ik weet dat ze dat echt wel doet.....

Graag reacties van medeouders, die ditzelfde proces hebben moeten ondergaan......
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:52

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley die geraspte worteltjes en sushi waren wel voor Hannah bedoelt hoor.
Als je graag een bolus eet staat je dat helemaal vrij...om er enkele te kopen en mee te brengen Kwijlende smiley

Ik heb hier in de AH of de Emté nog geen bolussen gezien. Is dat dan iets typisch Zeeuws?

ik wil gewone wortelen frank; dan kan ik er lekker aan knabbelen
dat geraspte ligt me niet
en sushi lussiknie........

er liggen twee zakjes klaar; dus je mag misschien het kleinste worteltje wel opeten van me! aardig he?
moet je m wel zelf effies raspen!!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:59

DAVID923 schreef:
nee tuurlijk cross, ze willen schapen die blind volgen zonder toetsen. Mij niet gezien.
En ja ik zie de gevaren en waarchuw, wimpel het maar af als onzin.

Jammer dat je niet met argumenten komt over de inhoudelijke punten en redenen waarom ik stop met de EO.
David, je hebt gelijk. Ik ben nooit lid geweest van de EO en zal het ook niet meer worden...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 20:42

MADED321 schreef:
.

Mooi beeld, Maded.

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 20:54

Kleding maakt de man,
Maar wat maakt de man dan,
met kleding?

Wat loop je er weer casual bij,
maakt dat je weer blij?
Doe je dat om er bij te horen,
Om zo tot jezelf te bekoren!

Of moet je strak in pak,
Van je werk, want dat
maakt je zakelijk sterk!

Maar heb je dan eigen wil?
en verspil, je dan niet al die moeite.
Want ik moet, dat is toch niet goed?

Ik loop liever in mooie felle kleuren
want dat zou toch mooi opfleuren?
Want je heb toch geen zin om te treuren?
Zoals kleuren in grijs en rouw
Want dat laat je volledig in de kou!

De zomer komt eraan,
En het is nog niet gedaan.
ik loop naar de uitverkoop!
Ik ben geen koopjes jager,
Maar wel een belager!
Ik wil goed en een leuke koop,
Dus vooral goedkoop!
Maar wel met kwaliteit,
Want dan heb ik geen spijt!
En dan neem ik de tijd,
Maar niet te lang,
Want dan ben ik bang.
Dat alles weg is,
En dat is een gemis!

Maar ik blijf nu niet staan,
Want ik moet nu gaan!
Naar de uitverkoop! @koopavond

(Geloof me, ik vind kleding wel leuk,
maar ik besteed er ook niet teveel tijd aan) haha
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 20:55

WILLEMIJN232 schreef:
Zou het niet kunnen zijn Susannah dat ze bedoelde dat ze al jong sex had en dat een geluk vond?????
Misschien een wat foute formulering??

Maureen schrijft wel zelf " misschien heb ik het geluk, dat ik al heel jong sexueel ben misbruikt, dat maakt dat je anders kijkt en omgaat met sex."
Natuurlijk vindt ze dit geen geluk, maar het is inderdaad zo dat je verlangens naar sex en je zelfwaardering nooit hetzelfde is als bij iemand die dit niet meemaakte.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 20:58

Examen

Gij zat achter de tafel, Heer, ik zat er bevend voor;
Ik moest bekennen; ik had veel harder kunnen werken,
Gij zoudt het na het eerste antwoord zeker merken,
Ik vreesde voor het resultaat- ik kwam er Vast niet door!

En naast U aan de tafel schreef Uw Zoon het protocol;
ik moest op zoveel vragen het antwoord schuldig blijven,
En groter werd mijn angst, terwijl Hij zat te schrijven,
Want er stond haast geen enkele plus- van minnen stons het vol!

En toen ik wachtte op de uitslag wist ik;- het is niet goed-
Maar Jezus riep mij binnen- ik voelde de adem stokken;
Ik was geslaagd! Niet door mijn eigen harde blokken;
Hij maakte van de minnen kruisjes met Zijn rode bloed.-

( uit ; een vlinder van God; van Nel Benschop )

Hoi allemaal,

Omdat het weer examentijd is, kreeg ik in mijn hart het mooie gedicht Examen van Nel Benschop hier neer te zetten.

We mogen alles bij Hem brengen, ook degenen die examen moeten doen, De meesten van ons kennen wel iemand die in deze tijd voor een test , tentamen of examen zit.

We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in de gebedsroom.
We dragen daar alle noden, problemen, zieken aan Hem op, ook onze dank en glorie aan Hem!

Wanneer?
we houden elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 gebedsroom

Waar?
Als je de chat bovenaan de balk aanklikt, en dan rechts naar beneden scrolt, kan je gebedsroom aanklikken, en met ons mee doen Lachende smiley

Ieder is welkom , en vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op!

Ook erg fijn is om de getuigenissen te horen in de bidstond naar aanleiding van gebed Knipoog smiley

Warme groetjes en Gods rijke zegen,

Martha en Vandam Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 21:05

WILLEMIJN232 schreef:
.Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je onzeker laat maken door iemand die over je roddelt???????? En dan roddelen we weer dat het zo vervelend is dat er geroddeld wordt en zo is de kring weer rond.....En waarom trek j ehet je aan als jij weet dat het anders zit? Zijn die mensen dan zo de moeite waard voor je? Die over je roddelen bedoel ik?
Is het dan zo belangrijk wat die ander over je roddelt dat je er zelf van slag van raakt?
Ik zou zo zeggen, hou het bij jezelf en negeer dat geroddel en sta er boven.......of spreek diegene er persoonlijk op aan....

Willlemijn niemand is zo sterk als jij hé,
je kan dit niemand verwijten,
niemand heeft zichzelf gemaakt,
wat in een mens zijn verleden soms gebeurde kan ook een zelfvertrouwen en /of een vertrouwen in de ander verstoren, als je dan ook nog eens hoort of weet dat men over je roddelt is dit een extra deuk voor die persoon.

Mijn houding hierin is vermijden dat ik tegen iemand roddels vertel over hem of haar om niet meer te kwetsen,
maar heel eerlijk toegegeven ik betrap mijzelf er ook wel op dat ik soms roddel, en ook al erger ik me eraan en dan ook aan mezelf, het gebeurt wel,
Gelukkig kunnen we telkens opnieuw proberen er niet aan mee te doen!

Mijn houding over roddels over mezelf?
Leugens kunnen mij bijzonder kwaad maken, onmachtig ben je dan, pijnlijk is dit! Vooral angst dat mensen je in de steek zullen laten kan hierdoor de kop opsteken (allemaal afhankelijk wat men ooit heeft meegemaakt)
en soms ervaar ik op zo'n momenten een rust in mij en dan denk ik dat ik mij hierboven kan zetten met de hulp van de Heer,
maar ja ondanks en met die soms.......zijn roddels de wereld niet uit!

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 17 mei 2011, 21:07
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 21:12

CHATULIEM619 schreef:
In dit jaar is ze veranderd van een lieve dochter naar iemand die eigenlijk helemaal niks meer over zichzelf vertelt. Ze gaat volledig haar eigen gang, zit alleen maar op haar kamer, of te studeren, of met de computer bezig. Opeens eet ze niet meer thuis en is meer bij haar vrienden dan dat ze thuis is.....

Ik vind dat eerlijk gezegd heel moeilijk. Met mn verstand zeg ik, het is een hele gezonde ontwikkeling, maar mijn gevoel is daar nog steeds niet. Ik wil haar zoveel mogelijk vrijheid geven en aan de andere kant, als ik haar laat gaan, komt ze dan wel weer terug?
Dat laatste is mijn gevoel, ik weet dat ze dat echt wel doet.....

Graag reacties van medeouders, die ditzelfde proces hebben moeten ondergaan......

Ik heb eigenen kinderen uit mijn eerste huwelijk en een aangenomen dochter uit mijn tweede huwelijk.
Met mijn eigen kinderen had ik een goede relatie, totdat een scheiding volgende en mijn dochter bij mij opp zolder wilde wonen met een 5 jaar ouder vriendje. Toen ik dat niet zo'n goed idee vond, zijn ze maar bij moeder gaan wonen, want mijn zoon wilde daar wonen waar zijn oudere zus ging wonen.
De relatie met mijn dochter werd meteen verbroken en de relatie met mijn zoon is een langzame dood gestorven, omdat hij een vriendin heeft en 's avond en 's weekends werkt. (Naast zijn studie).

Mijn stiefdochter, waar ik eigenlijk tot een jaar geleden meestal ruzie mee had, is totaal veranderd na een half jaar studentenhuis. Deze relatie is wel goed op zijn pootjes terecht gekomen. We hebben regelmatig contact en op een leuke en plezierige manier.

Met andere woorden. Je kunt moeilijk van tevoren zeggen hoe een en ander gaat lopen.
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 21:26

CHATULIEM619 schreef:
Hoi pimpernel, je vermeldt weer de naam van iemand die door CM geband is.

Zie reactie Hannah op een zelfde soort opmerking bij de picknick.
Wat staat er op een cm ban: gij zult niet mee gaan met uitjes?? gij zult nooit meer ergens komen?? de doodstraf??
Wat een gezeur zeg, bah!! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RONNY104

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 21:37

we vullen nu voor MAUREEN217 in wat ze wel en niet bedoeld heeft
meschien is het goed om even te wachten en haar eerst een kans geven
om te reageren.

Laatst aangepast door
RONNY104
op dinsdag 17 mei 2011, 21:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:14

Dinsdag 17 mei, Jeremia 31: 31-34; In het hart geschreven.

Schrijven – dat doe je op papier. Of op een bord. Of met krijt op de stoep. Of met een spijker in een steen. Maar schrijven doe je elk geval niet in je hart. Wat bedoelt Jeremia met deze woorden, met deze beloften van God?
Israël heeft Gods wet ontvangen. Tien geboden om te leven, tien wegwijzers naar het beloofde land. Méér nog: vijf boeken vol verhalen over de trouw van de Schepper, die niet los laat wat Zijn hand begon. Vijf boeken van uittocht, van bevrijding: de Thora, de Wet.
Die geboden, met name die tien woorden van de berg Horeb, heeft God opgeschreven. Ze zijn gegrift in steen. Ze zijn neergelegd in de ark van het verbond, onder het verzoendeksel, in het heilige der heiligen. Daar, binnen het heiligdom, in het binnenste van de tempel, in de ark – daar liggen nu die geboden, geschreven in steen.
Maar – er zal een andere tijd komen! Zoals het nu gaat, zo wordt het niets. Israël leest nauwelijks wat er geschreven staat. Israël leest over Gods geboden heen. Nu zal God het anders doen. Hij sluit een nieuw verbond. Hij zal Zijn wet in Israëls binnenste leggen en die in hun hart schrijven! Niet de ark maar Israëls hárt wordt de bewaarplaats van Zijn wet. Zo zal het volk niet langer Gods geboden vergeten. Ze zullen God kennen, van de kleinste tot de grootste, allemaal.
Iets daarvan is te zien op het Pinksterfeest. Daar begint God te schrijven! ‘Zijn Geest weerstaat de valse schijn en schrijft in harten het geheim van ’s Vaders grote daden.’
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:24

http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related

Hallo Cross
Die is echt heel antiek maar hij kon wel toveren en misschien hoef je dan niet met je pijl en boog les te geven hahaha
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:29

ERIKA129 schreef:
Dank je wel Marylien.

Morgen spring ik dus op grijs! Hoop met een week of zes weer terug te zijn.
Wees lief voor elkaar mensen Knipoog smiley

Liefs Erika.

Hallo Erika
Van mij ook veel sterkte en hoop je weer snel terug te zien.
Gods zegen gewenst.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:38

DAVID923 schreef:
nee tuurlijk cross, ze willen schapen die blind volgen zonder toetsen. Mij niet gezien.
En ja ik zie de gevaren en waarchuw, wimpel het maar af als onzin.

Jammer dat je niet met argumenten komt over de inhoudelijke punten en redenen waarom ik stop met de EO.

Waarom jij stopt met de EO is duidelijk.

Over de positieve programma's zeg je helaas niets ....

Wat te zeggen van programma's zoals; Nederland zingt, De verandering, De kist, Uitgesproken EO, Geloof & 'n Hoop Liefde, Door de wereld en nog veel meer goede programma's waarin in God centraal staat, waarin nog steeds het evangelie wordt verkondigt. Alleen je moet het wel WILLEN zien, en niet met een veroordelende bril op gaan kijken.
En wat te denken van de 40 dagen programma's, die heel goed aansloegen bij vele jonge christenen....

Voor een goed en objectief beeld aangaande de EO (programma's) moet je niet afgaan op 1 -- 2 of 3 dingen die je niet aanstaan, kijk eens naar het totaal aanbod, naar de doelstelling van de EO. Kijk eens naar andere christelijke omroepen in Nederland, ga eerst vergelijken voordat je een oordeel neerzet die volgens mij alleen is gebaseerd op een negatief gevoel.

Ben je ook bekend met de afdeling nazorg van de EO, weet je wel hoeveel goed werk die doen, of hoort dat niet bij de doelstelling zoals jij de EO ziet??

Hoeveel jongeren gaan jaarlijks naar de EO jongerendag, met heel veel plezier, en worden er opgebouwd in hun geloof, juist omdat ze zien hoeveel jongeren er voor uitkomen dat ze christen zijn. Hoeveel jongeren daarvan zijn niet gelovig, maar gaan er wel heen omdat ze benieuwd zijn naar wat de EO jongerendag wel niet is ... hoeveel ruimte heeft de HG dan om te werken in die harten, want evangelie wordt juist daar "keihard" verteld, door sprekers, door muziek of door stands en workshops in en om het stadion.

We mogen heel blij zijn met de EO, juist om hun verscheidenheid in aanbod. Het aanbod dat zich richt op christenen en niet christenen, waarin ook amusement thuis hoort, net als evangelie verkondiging en educatieve programma's. De EO heeft als doelstelling "niet de christenen te onderhouden" maar de niet christenen het evangelie te vertellen.

Missie Evangelische Omroep:
Mediabedrijf
De EO is een mediabedrijf. Dit betekent dat de EO in de samenleving cross-mediaal zichtbaar wil zijn via Televisie, Radio, Internet, Bladen en Evenementen.
Vereniging
De EO is een zelfstandige omroepvereniging binnen het publieke bestel. Betrokken leden dragen de EO. Een groot ledental zorgt voor verankering in de samenleving.
Publieke Omroep
De EO is onderdeel van de Nederlandse Publieke Omroep. De verantwoordelijkheden van het publieke bestel om te zorgen voor een brede programmering in de samenleving, is dus ook voor de EO-missie van belang.
Evangelie
De EO onderscheidt zich duidelijk van alle andere verenigingen binnen de Publieke Omroep. De medewerkers hebben het verlangen om vanuit een persoonlijke relatie met Jezus Christus het Goede Nieuws van Gods Koninkrijk vorm te geven en door te geven. Vanuit dit verlangen wil de EO zoveel mogelijk mensen bereiken en bouwen aan de samenleving.

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 17 mei 2011, 22:39
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:46

[quote=CHATULIEM619]
Chat, mijn zoon is inmiddels 29 jaar oud en woont op zichzelf. Ik moedigde hem in zijn puberteit aan zijn vrienden en vriendinnen mee naar huis te nemen, blijven eten en slapen mits met goedkeuring van de ouders vond ik (bijna) altijd goed. Daar heb ik veel plezier van gehad en door de aanvaarding van zijn vrienden hield ik de band dynamisch. Toen hij in het weekend uitging en geen ultiem tijdstip van thuiskomst meer accepteerde bleef ik nieuwsgierig naar zijn ervaringen en stelde ik hem open vragen over waar hij naar toe ging en met wie en waarom het daar zo leuk was etc. Zo bleef ik betrokken bij zijn belevingswereld en zijn interesses zonder betuttelend te willen zijn (oeps, niet altijd gelukt). Wel gaf ik altijd duidelijk kaders aan en wel veel bewegingsruimte. Nieuwsgierig en betrokken blijven bij de belevingswereld van je kind en ze de ruimte laten, wel duidelijk zijn in wat volgens jou kan en niet kan maar niet zonder jouw heldere motivatie; laat die altijd liefde zijn zonder te willen bezitten, te gunnen dat het kind tot volle wasdom komt en tot de bestemming.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:47

LEONARD480 schreef:
Of ze verstijven van spontane totale bewondering voor de enorme charismatische uitstraling. Verlegen lachende smiley
Is maar goed dat de Drentse vrouwen nog niet weten, dat er hele interessante mannen zitten in Zuid-Holland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat is er interessant aan een Zuid-Hollandse man die zingt onder de douche .... De enigste uitstraling die ik me daar bij kan voorstellen is de warmte van de straalkachel .... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:47

CROSSROAD317 schreef:

Wat te zeggen van programma's zoals; Nederland zingt, De verandering, De kist, Uitgesproken EO, Geloof & 'n Hoop Liefde, Door de wereld en nog veel meer goede programma's waarin in God centraal staat, waarin nog steeds het evangelie wordt verkondigt. Alleen je moet het wel WILLEN zien, en niet met een veroordelende bril op gaan kijken.
En wat te denken van de 40 dagen programma's, die heel goed aansloegen bij vele jonge christenen....

Voor een goed en objectief beeld aangaande de EO (programma's) moet je niet afgaan op 1 -- 2 of 3 dingen die je niet aanstaan, kijk eens naar het totaal aanbod, naar de doelstelling van de EO. Kijk eens naar andere christelijke omroepen in Nederland, ga eerst vergelijken voordat je een oordeel neerzet die volgens mij alleen is gebaseerd op een negatief gevoel.

Ben je ook bekend met de afdeling nazorg van de EO, weet je wel hoeveel goed werk die doen, of hoort dat niet bij de doelstelling zoals jij de EO ziet??

Hoeveel jongeren gaan jaarlijks naar de EO jongerendag, met heel veel plezier, en worden er opgebouwd in hun geloof, juist omdat ze zien hoeveel jongeren er voor uitkomen dat ze christen zijn. Hoeveel jongeren daarvan zijn niet gelovig, maar gaan er wel heen omdat ze benieuwd zijn naar wat de EO jongerendag wel niet is ... hoeveel ruimte heeft de HG dan om te werken in die harten, want evangelie wordt juist daar "keihard" verteld, door sprekers, door muziek of door stands en workshops in en om het stadion.

We mogen heel blij zijn met de EO, juist om hun verscheidenheid in aanbod. Het aanbod dat zich richt op christenen en niet christenen, waarin ook amusement thuis hoort, net als evangelie verkondiging en educatieve programma's. De EO heeft als doelstelling "niet de christenen te onderhouden" maar de niet christenen het evangelie te vertellen.

Mediabedrijf
De EO is een mediabedrijf. Dit betekent dat de EO in de samenleving cross-mediaal zichtbaar wil zijn via Televisie, Radio, Internet, Bladen en Evenementen.
Vereniging
De EO is een zelfstandige omroepvereniging binnen het publieke bestel. Betrokken leden dragen de EO. Een groot ledental zorgt voor verankering in de samenleving.
Publieke Omroep
De EO is onderdeel van de Nederlandse Publieke Omroep. De verantwoordelijkheden van het publieke bestel om te zorgen voor een brede programmering in de samenleving, is dus ook voor de EO-missie van belang.
Evangelie
De EO onderscheidt zich duidelijk van alle andere verenigingen binnen de Publieke Omroep. De medewerkers hebben het verlangen om vanuit een persoonlijke relatie met Jezus Christus het Goede Nieuws van Gods Koninkrijk vorm te geven en door te geven. Vanuit dit verlangen wil de EO zoveel mogelijk mensen bereiken en bouwen aan de samenleving.

..

En David, k daag je uit om eens een kijkje te nemen op de website van dominee van der Veer....zijn verhalen...wordt je stil van en word je doordrongen van het feit dat er een man Gods aan het hoofd staat van deze organisatie.....oordeel niet, joh...

k kan de link niet kopieren maar als je ds. van der Veer intikt in google is het de eerste link

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 17 mei 2011, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:49

http://www.youtube.com/watch?v=B9IVy97pEJI&feature=related

Als je Duits kunt lezen en verstaan is het wel bijzonder. Voor als het eens echt minder gaat. Het is niet mijn gevoel maar voor sommigen kan het anders zijn.

Thomas, niet somber.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 17 mei 2011, 23:07
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:55

Hallo Allemaal

Ik lees hier dat er heel veel geroddelt wordt maar dat gebeurd toch denk ik alleen in de chatroom???
Maar daar kom ik nooit dus ik heb gelukkig geen idee waar het om gaat en dat wil ik eigelijk wel zo houden .
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 23:04

MARTIN695 schreef:
Hallo Allemaal

Ik lees hier dat er heel veel geroddelt wordt maar dat gebeurd toch denk ik alleen in de chatroom???

Helaas, wordt het hier dus blijkbaar openbaar.

Het is triest dat dit gebeurt.
Ik dacht dat alleen in de wereld kon gebeuren.
Op mijn werk hebben mensen ontslag genomen vanwege geroddel en de pijnlijke gevolgen daarvan.
Nu blijkt dat het hier onder Gods kinderen (?) hetzelfde aan de hand is.
In plaats van mekaar lief te hebben, doet men elkaar pijn en onrecht aan.
Dat is volgens mij niet wat Jezus ons wil leren.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 23:17

CROSSROAD317 schreef:

Mediabedrijf
Vereniging
Publieke Omroep
Evangelie

..

Mooie bijdrage Cross... !!
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 23:46

HENKWAL969 schreef:
Helaas, wordt het hier dus blijkbaar openbaar.

Het is triest dat dit gebeurt.
Ik dacht dat alleen in de wereld kon gebeuren.
Op mijn werk hebben mensen ontslag genomen vanwege geroddel en de pijnlijke gevolgen daarvan.
Nu blijkt dat het hier onder Gods kinderen (?) hetzelfde aan de hand is.
In plaats van mekaar lief te hebben, doet men elkaar pijn en onrecht aan.
Dat is volgens mij niet wat Jezus ons wil leren.

niets menselijks is de christen vreemd, blijkt wel weer.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 05:37

Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 21:05

WILLEMIJN232 schreef:
.Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je onzeker laat maken door iemand die over je roddelt???????? En dan roddelen we weer dat het zo vervelend is dat er geroddeld wordt en zo is de kring weer rond.....En waarom trek j ehet je aan als jij weet dat het anders zit? Zijn die mensen dan zo de moeite waard voor je? Die over je roddelen bedoel ik?
Is het dan zo belangrijk wat die ander over je roddelt dat je er zelf van slag van raakt?
Ik zou zo zeggen, hou het bij jezelf en negeer dat geroddel en sta er boven.......of spreek diegene er persoonlijk op aan....

Willlemijn niemand is zo sterk als jij hé,
je kan dit niemand verwijten,
niemand heeft zichzelf gemaakt,
wat in een mens zijn verleden soms gebeurde kan ook een zelfvertrouwen en /of een vertrouwen in de ander verstoren, als je dan ook nog eens hoort of weet dat men over je roddelt is dit een extra deuk voor die persoon.

Voor de goede orde: ik verwijt niemand wat en ik begrijp het ook heel goed......
En de zin niemand is zo sterk als jij is ook zwaar overdreven .....
Ik vind alleen dat je je wel bewust moet zijn dat het roddel is en dat je er niet in moet meegaan.........en dat is heel wat anders Marylien........
Met roddel en achterklap kan je niets en dat moet je ook niet willen......
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:09

CROSSROAD317 schreef:
Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Lachende smiley
Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren.
Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken.
O nee, dan moet ik je daar weer les in geven Twijfelende smiley

Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... Verlegen lachende smiley

Hmmm, zoals iemand ooit al eens zei:
"strik je veters eens" schat

Kussende smiley majaro
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:47

Chat, je mag gerust zijn, je bent een normale ouder hoor!
Ik herken mezelf heel goed in je verhaal.

Ik bid er veel voor dat ook de band met mijn kinderen goed mag blijven,
ik let erop mij niet te moeien en respect te tonen voor hun leven,
maar in mijn hart ween ik soms voor die kloof die er stilletjes ingeslopen is.

En toch ben ik heel dankbaar dat ik moeder mag zijn en vooral dat hij gezond is!

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op dinsdag 24 mei 2011, 18:26
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:55

inez; ergert u niet, verwonder u slechts........... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:56

WILLEMIJN232 schreef:
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 21:05

WILLEMIJN232

Voor de goede orde: ik verwijt niemand wat en ik begrijp het ook heel goed......
Ik heb hier ook geen verwijt in gezien hoor Willemijn

En de zin niemand is zo sterk als jij is ook zwaar overdreven .....
Ja langs dit forum kom jij mij over als zo'n hele sterke bewuste vrouw maar dat mag wel hé (zou ook soms wat meer zo willen zijn)

Ik vind alleen dat je je wel bewust moet zijn dat het roddel is en dat je er niet in moet meegaan.........helemaal akkoord
en dat is heel wat anders Marylien........
Met roddel en achterklap kan je niets en dat moet je ook niet willen......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2316 2317 2318 2319 2320 2321 2322 ... 6194 Volgende
Pagina 2319 van 6194