ChristianMatch

Forum

oecumene, de eenheid van alle Kerken
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2329 2330 2331 2332 2333 2334 2335 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:12

CHATULIEM619 schreef:
Vreemd dat je zo redeneert. Waarom verlangt men zo naar een eenheidsworst. Wees liever blij dat er verscheidenheid is. Wederzijds respect is wel goed, maar grote agglomeraties van kerken. In de praktijk zie je, hoe groter hoe minder identiteit...

Waarom is het vreemd dat ik naar 'eenheidsworst' (wat ik een hele verkeerde woordkeuze vind) verlang? In de eerste plaats vind ik dat saamhorigheid belangrijk is om samen sterk te staan in Het Geloof. We zijn allemaal kooltjes op een brandend vuur. Hoe meer kooltjes, hoe groter en sterker het vuur. Daarentegen, hoe meer verdeeldheid, hoe meer kleine vuurtjes die gemakkelijker doven of geblust kunnen worden.

Je hebt een punt dat er in grote kerken steeds minder identiteit te vinden is. Dat betreur ik. Maar anderszijds betreur ik de verscheidenheid, en daarmee gerelateerde respectloosheid tegenover elkaar, binnen Het Geloof nog meer. Zou ik blij moeten zijn met het feit dat er ruzie's tussen naasten zijn ontstaan door scheuringen in onze Christen Gemeente? Moet ik blij zijn dat mijn broer een andere Geloofsidentiteit heeft aangenomen, wegens 'foute' interpretaties van De Bijbel en Het Woord? Dan zet ik fout tussen aanhalingstekens, want ik kan in dit geval niet oordelen wat fout is, ik weet niet of hij de juiste keuze heeft gemaakt of ik. Ik weet alleen dat we beide een sterke onderbouwde mening voor onze keuze hebben gemaakt en dat we niet meer samen sterk staan in Het Geloof. Nee, we verzwakken Het Geloof alleen maar.

Je mag me hiervoor vreemd vinden, maar ik zou liever zien dat er meer eenheid binnen Het Geloof zou zijn. Simpel en alleen om samen sterk te zijn in Het Woord van God. Al zou er alleen al meer respect voor elkaars mening en onderbouwing zijn, dan gaan we elkaar al meer steunen. Ik doelde vooral op de persoonlijke meningen die we allemaal vurig verdedigen. Dan missen we het punt, want het gaat er niet wie er gelijk heeft. Wederzijds respect wordt al snel uit het oog verloren omdat we er allemaal onze eigen Geloofovertuiging op na houden. Juist die overtuiging is voor ons persoonlijk de enige juiste, dus de ander heeft het fout? Dát zijn juist de dingen waaraan ik me stoor. Dan zie ik veel liever discussies waarin we begripvol en respectvol naar elkaar luisteren en reageren i.p.v. het vuur aan elkaars schenen liggen om ons persoonlijk gelijk te behalen. Ja, dan liever agglomeraties van kerken.

Tot slot: Elkaar vreemd noemen omdat we van mening verschillen schept alleen maar onrust en getuigt mijns inziens van weinig wederzijds respect. Je hebt vaak een sterk onderbouwde mening en dat waardeer en respecteer ik, ongeacht of ik het met je eens bent of niet. Spijtig om dan te moeten lezen dat je vrij vaak jouw waarheid afspiegelt op medegelovigen en dat je daarmee, ook in dit geval, je post zo denigrerend moet openen. Ook hierin zou ik dus liever wat minder individuele identiteit zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:16

foutje...

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 22 mei 2011, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:28

Zondag 22 mei, Ezech. 36: 22-28; Een nieuw hart.

Jaren geleden stonden de kranten er vol van: hartransplantatie! Het was gelukt! Artsen hadden het hart van een zojuist gestorvene overgebracht in het lichaam van een hartpaiënt! En het bleek te kunnen: te leven met het hart van een ander!
Een nieuw hart zal ik uw geven. Wat bedoelt God met deze woorden? Ezechiël, wat wil je daar toch mee zeggen?
De bedoeling is duidelijk: Israël is ziek. Doodziek. Israël heeft zich veel te druk gemaakt. Israël liep de afgoden achterna – en daar word je doodmoe van… Geld, macht noem maar op. Als je daar achteraan zit, krijg je op den duur last van je hart. Dat houd je niet vol. Zo is het met Israël gegaan. Israëls hart leek wel van steen. Zo hard was dat hart. Bikkelhard. Zo hard als een steen. Israël wilde niet luisteren. Naar de Thora niet. Naar de profeten niet. Naar niemand. Alleen naar de afgoden, die stomme beelden.
Maar, hoor: God belooft iets ongeloofelijks! Israël krijgt een nieuw hart! Er is hoop! Harttransplantatie! Wie dat doen kan? De Geest van God ziet kans! Hij doet wat geen mens presteren kan. God zelf geeft Zijn volk een ander hart. Een hart van vlees. Een hart dat klopt, warm, liefdevol, voor God en voor de mensen. Op het Pinksterfeest is Hij gekomen, die wonderlijke dokter. En wie tot Hem komt, ontvangt een hart een nieuw hart!
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:47

Weer even wat uit een andere categorie....

Opwekking 695: Stil...

http://www.youtube.com/watch?v=BVrWhqQWils

Opwekking 436: Onze Vader

http://www.youtube.com/watch?v=p0sRKe_JtG8

Laatst aangepast door
THIRZA120
op zondag 22 mei 2011, 13:00
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:47

Oeps, sorry. Bij deze is hij dan verwijderd. Ik wist niet dat die afspraak er was, wel logisch eigenlijk. Ik knip hem wel bij.

gr majaro
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:59

FRANKT627 schreef:

Wat wil je hierbij schrijven Frank?
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:00

LISA610 schreef:
Het koppie van mijn oudste zoon toen zijn pols recht moest worden gezet. Hij heeft vandaag een lelijke val gemaakt tijdens een voetbalwedstrijd, met als gevolg dat zijn pols niet alleen gebroken was maar dat de breuk bovendien verkeerd stond. Ik heb hem nog nooit met zoveel pijn gezien Geschokte, onthutste smiley , had eerlijk gezegd liever zelf op de behandeltafel gelegen. Maar t is wel een bikkel, want hij heeft geen kik gegeven terwijl ze met zijn pols in de weer waren. Nu maar hopen dat het allemaal goed heelt. Eind deze week voor controle.... Twijfelende smiley

Oei Lisa.....da's veel minder!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:03

MARYLIEN613 schreef:
Wat wil je hierbij schrijven Frank?

Eigenlijk niets Marylien...ik deed wat verkeerd... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:08

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:04
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:12

FRANKT627 schreef:
Ik heb enkele leden onlangs een beleving opgestuurd en ik dacht die ook op deze topic te zetten. Ik kreeg echter niet de minste reactie hierop wat me doet besluiten om het maar niet te plaatsen.

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:03
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 13:45

FRANKT627 schreef:
.

Lachende smiley ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... Knipoog smiley' Hij is wel erg attent Lachende smiley

Zo, mn vader was vergeten uit te loggen en nu lees ik dit net haha.
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?
Sterkte pa Smiley met dichtgeplakte mond

Dennis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:27

Ik heb het ook geluisterd en het was leuk.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:46

MVV749 schreef:
Waarom is het vreemd dat ik naar 'eenheidsworst' (wat ik een hele verkeerde woordkeuze vind) verlang? In de eerste plaats vind ik dat saamhorigheid belangrijk is om samen sterk te staan in Het Geloof. We zijn allemaal kooltjes op een brandend vuur. Hoe meer kooltjes, hoe groter en sterker het vuur. Daarentegen, hoe meer verdeeldheid, hoe meer kleine vuurtjes die gemakkelijker doven of geblust kunnen worden.

Je hebt een punt dat er in grote kerken steeds minder identiteit te vinden is. Dat betreur ik. Maar anderszijds betreur ik de verscheidenheid, en daarmee gerelateerde respectloosheid tegenover elkaar, binnen Het Geloof nog meer. Zou ik blij moeten zijn met het feit dat er ruzie's tussen naasten zijn ontstaan door scheuringen in onze Christen Gemeente? Moet ik blij zijn dat mijn broer een andere Geloofsidentiteit heeft aangenomen, wegens 'foute' interpretaties van De Bijbel en Het Woord? Dan zet ik fout tussen aanhalingstekens, want ik kan in dit geval niet oordelen wat fout is, ik weet niet of hij de juiste keuze heeft gemaakt of ik. Ik weet alleen dat we beide een sterke onderbouwde mening voor onze keuze hebben gemaakt en dat we niet meer samen sterk staan in Het Geloof. Nee, we verzwakken Het Geloof alleen maar.

Je mag me hiervoor vreemd vinden, maar ik zou liever zien dat er meer eenheid binnen Het Geloof zou zijn. Simpel en alleen om samen sterk te zijn in Het Woord van God. Al zou er alleen al meer respect voor elkaars mening en onderbouwing zijn, dan gaan we elkaar al meer steunen. Ik doelde vooral op de persoonlijke meningen die we allemaal vurig verdedigen. Dan missen we het punt, want het gaat er niet wie er gelijk heeft. Wederzijds respect wordt al snel uit het oog verloren omdat we er allemaal onze eigen Geloofovertuiging op na houden. Juist die overtuiging is voor ons persoonlijk de enige juiste, dus de ander heeft het fout? Dát zijn juist de dingen waaraan ik me stoor. Dan zie ik veel liever discussies waarin we begripvol en respectvol naar elkaar luisteren en reageren i.p.v. het vuur aan elkaars schenen liggen om ons persoonlijk gelijk te behalen. Ja, dan liever agglomeraties van kerken.

Tot slot: Elkaar vreemd noemen omdat we van mening verschillen schept alleen maar onrust en getuigt mijns inziens van weinig wederzijds respect. Je hebt vaak een sterk onderbouwde mening en dat waardeer en respecteer ik, ongeacht of ik het met je eens bent of niet. Spijtig om dan te moeten lezen dat je vrij vaak jouw waarheid afspiegelt op medegelovigen en dat je daarmee, ook in dit geval, je post zo denigrerend moet openen. Ook hierin zou ik dus liever wat minder individuele identiteit zien.

Laat ik eerst vanuit mezelf spreken. Heb jaren in interkerkelijke commissies gezeten. Ik weet dus wat het betekent, interkerkelijk samenwerken. Het eerste wat we moesten doen was de kern van onze identiteit opgeven. We mochten het bv niet over de doop of de Heilige Geest hebben. In mijn ogen is dat iets wat je dus niet van een ander mag vragen.
Ten tweede merkte ik dat de motieven om dit samen te doen menselijk waren, niet geestelijk. Onder het mom van: samen sta je sterk. De Heer ziet echter niet naar aantallen. Gideon moest het grootste deel van zijn leger wegsturen, om helemaal afhankelijk te zijn van God. Zoals ik al eerder opgemerkt heb: hoe groter de gemeente, hoe groter de kans wordt dat de identiteit vervaagt.
Ten derde eenheid is wat anders dan samenwerking. Je kunt eenheid ervaren terwijl je toch andere geloofsbeleving hebt. Ook hier op de site, kan ik rustig stellen dat ik me één voel met anderen ook al gaan ze naar de andere kerk. Het ligt er helemaal hoe je er zelf mee om gaat.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:49

VISSER278 schreef:
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?

we regelen wel even een nieuw topic, dennis........... Knipoog smiley
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen......... Knipoog smiley

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide?
we verwachten dan uiteraard wel een hele stapel bolussen, dat begrijp je toch wel?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERNSTJAN522

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:51

Quote:
ERNSTJAN522 schreef:
JOKE849 schreef: (en hannah vulde met toestemming aan............)
Is jouw foto niet gemaakt dan? volgens mij zijn alle foto s eens gemaakt.

en ja je bent erg off topic, deze vraag had je ook via de mail kunnen stellen of is het jou manier om iemand publiekelijk te......complimenteren....?? vul zelf maar in......

ernstjan schreef;
Lachende smiley met blinkend witte tanden
Mag er nog een "p" tussen? Verraste, verbaasde smiley

Ik snap wat er bedoeld word want ik ben zelf een wat gevorderde hobbyfotograaf, maar de een is een beetje fotogenieker dan de ander op de foto (kijk maar naar de mijne, schrik je genoeg LOL)

Maar weer terug on topic:
Jammer dat Joke niet meer mee gaat, maar het zal wel een behoorlijk eindje reizen zijn naar Holten, voor haar....

hannah schrijft;
ja hoor, natuurlijk; de "p" mag er tussen;
ik heb een voorstel; als jij bij mijn reactie de "p" nou eens plaatst; zal ik dan in jouw reactie de extra "a" plaatsen? Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
goeie ideeen heb ik he, ernstjan? Clown smiley

Laatst aangepast door
[Is vrouw] HANNAH810
op zaterdag 21 mei 2011, 23:03

Bij deze gedaan; de "a" er zelf naar ff toegevoegd... Gefrustreerde smiley
AAAARGGGHH Woedende smiley wordt het allemaal opeens weer "plain tekst".....

Laatst aangepast door
ERNSTJAN522
op zondag 22 mei 2011, 14:53
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:53

VISSER278 schreef:

De Visser-zoon blijkt niet alleen verbaal sterk te zijn Knipoog smiley. Ook het geschreven woord vloeit er vlotjes uit.

Ik merkte bij de leraar inderdaad wel een zenuwachtige stem op. Wat bij jou, D, helemaal niet te horen was. Ook je zinsbouw en uistpraak vond ik goed. Ik heb dus kritisch geluisterd, wat dan weer met de hobby te maken heeft.

Hum...organiseren is niet mijn sterkste kant. Het lukt me amper om Floshke en Prikkie eten te geven op hetzelfde moment Verlegen lachende smiley . Er zijn allicht meer mensen die jouw oproep zullen lezen. Mensen met meer organisatietalent dan deze arme Belg. Aangezien jouw vader een graag geziene man is moet het hem wel lukken om iemand te strikken die 150 mensen bijeen kan krijgen.

Je pa vertelde onlangs dat jullie meer moeten studeren ipv aan de computer te zitten. Daarom palmt hij dat media-apparaat in. Ook zei hij dat jullie best dat schilderwerk kunnen doen als tegenprestatie voor al die goede zorgen die jullie van hem krijgen...die Visser-pa toch hé Knipoog smiley ?

Ik wens je alvast veel succes met de studie en de mooie projecten / presentaties die nog op stapel staan. Hopelijk heb je nu geen CM-virus te pakken zodat al je tijd daar niet aan verloren gaat. Alhoewel we best nieuwe forum-schrijvers kunnen gebruiken. Een telg uit de Visser-familie kan misschien, naar het voorbeeld van pa-Visser, ook heerlijk plagen wat dan weer mooi meegenomen is.

Groeten vanuit Brabant, de enige echte mooie provincie van Nederland.

Frank

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 23 mei 2011, 17:37
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:56

FRANKT627 schreef:
ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... ' Hij is wel erg attent

visser278 schreef;

hannah schrijft;
we regelen wel even een nieuw topic, dennis...........
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen.........

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide? Knipoog smiley
we verwachten dan uiteraard wel een hele stapel bolussen, dat begrijp je toch wel?? Coole smiley met zonnebril

ps 2 juli zou een leuke datum kunnen zijn........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 14:57
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:58

HANNAH810 schreef:
we regelen wel even een nieuw topic, dennis........... Knipoog smiley
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen......... Knipoog smiley

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide?

Zie je wel, een organisatrice is al in gang geschoten...net zoals ik schreef.

Als Hannah komt mag je zeker niet vergeten wat worteltjes en selder mee te brengen. Ze loopt al maanden te verkondigen dat ze hier en daar iets dikker is geworden en die bolussen zouden het alleen maar erger maken. Ze wil die 85 kg op haar profiel veranderen voor een veel kleiner getal... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:59

dank je majaro; nu al klaar met knippen??? Clown smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 15:00
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:04

VISSER278 schreef:

Woedende smiley rotjoch
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:09

[quote=CHATULIEM619]Laat ik eerst vanuit mezelf spreken. Heb jaren in interkerkelijke commissies gezeten. Ik weet dus wat het betekent, interkerkelijk samenwerken. Het eerste wat we moesten doen was de kern van onze identiteit opgeven. We mochten het bv niet over de doop of de Heilige Geest hebben.

Wat was dan de reden, Chat, dat je het niet mocht hebben over de doop en de Heilige Geest. Dit zijn toch belangrijke aspecten in het christelijk geloof? Daar begint het toch min of meer mee.

Heb ik goed begrepen dat de ervaring in de interkerkelijke commisies niet positief waren?
Welke andere geloofsstrekkingen waren dan vertegenwoordigd in die commissie? Ik kan me wel inbeelden dat bepaalde geloofsstrekkingen niet met elkaar overweg kunnen naar aanleiding van de principes die ze nastreven. Hoewel je me nu ook weer niet moet vragen aan welke verschillende kerken ik denk want ik ben nog niet zo goed thuis in de benamingen van die kerken en hun doelen of werkwijzen die ze hanteren.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:09

HANNAH810 schreef:
FRANKT627 schreef:
ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... ' Hij is wel erg attent

visser278 schreef;

hannah schrijft;
we regelen wel even een nieuw topic, dennis...........
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen.........

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide? Knipoog smiley

ps 2 juli zou een leuke datum kunnen zijn........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nee ....2 juli kan niet Hannah, dan hebben we al familiedag , doe dan maar 9 juli. Kan ie die bolussen veranderen in slagroomgebak . Hij is dan nl. net jarig geweest.
Dennis Lachende smiley

Laatst aangepast door
VISSER278
op zondag 22 mei 2011, 15:10
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:10

VISSER278 schreef:
Woedende smiley rotjoch

Zo vader, zo zoon??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:10

VISSER278 schreef:
Woedende smiley rotjoch

je bent zooo dol op je mannen, toch visser??? Clown smiley

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2096&lastPage=t#btm

laat hem even een datum en locatie regelen als je wilt? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 15:11
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:13

VISSER278 schreef:
Woedende smiley rotjoch

Ik ben nu geen opstoker Visser, maar zou een schilderwerk geen goede alternatieve straf zijn... Knipoog smiley

Trouwens, heb jij niet lopen verkondigen dat de schilderwerken gedaan waren op Kwiens-dee??? Boze smiley
Of heb je toch stiekem met een orange hoedje door de straten gelopen...van de ene kroeg naar de andere Clown smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 22 mei 2011, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:32

LISA610 schreef:
Het koppie van mijn oudste zoon toen zijn pols recht moest worden gezet. Hij heeft vandaag een lelijke val gemaakt tijdens een voetbalwedstrijd, met als gevolg dat zijn pols niet alleen gebroken was maar dat de breuk bovendien verkeerd stond. Ik heb hem nog nooit met zoveel pijn gezien Geschokte, onthutste smiley , had eerlijk gezegd liever zelf op de behandeltafel gelegen. Maar t is wel een bikkel, want hij heeft geen kik gegeven terwijl ze met zijn pols in de weer waren. Nu maar hopen dat het allemaal goed heelt. Eind deze week voor controle.... Twijfelende smiley

oeps, beterschap voor je zoon Lisa, en beiden veel sterkte...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 16:27

dan ben ik niet van de partij; dan ga ik nl op vacantie
maar t kan evenwel een goede datum zijn, natuurlijk......
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 16:56

VISSER278 schreef:
Nee ....2 juli kan niet Hannah, dan hebben we al familiedag , doe dan maar 9 juli. Kan ie die bolussen veranderen in slagroomgebak . Hij is dan nl. net jarig geweest.
Dennis Lachende smiley

Geschokte, onthutste smiley is dat gebak dan nog te eten? Ik ben niet van plan om de presentatie vanop de wc te volgen hoor.

Wat hij wel kan doen is ons uitnodigen op zijn verjaardag zodat we vers gebak kunnen eten... Kwijlende smiley .

Wat is slagroom nu ook alweer... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:32

FRANKT627 schreef:
Ik ben nu geen opstoker Visser, maar zou een schilderwerk geen goede alternatieve straf zijn... Knipoog smiley

Trouwens, heb jij niet lopen verkondigen dat de schilderwerken gedaan waren op Kwiens-dee??? Boze smiley
Of heb je toch stiekem met een orange hoedje door de straten gelopen...van de ene kroeg naar de andere Clown smiley

Op Kwiens-dee is er inderdaad geschilderd ja m maar nog lang niet alles was toen klaar. En nu nog niet. Van ......moest ik het lekker in de vakantie gaan doen , maar ja...visser, 'tis een zeeuw he.Altijd dwars ...en weet je wat ik gezegd heb: Hoop dat als de vakantie begint dat ik dan kláár ben, dan kan ik lekker héél de vakantie in de hangmat.
En mn zoon laten schilderen? Weet een veel beter alternatief ...hij schuren en ik schilderen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 17:33

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley is dat gebak dan nog te eten? Ik ben niet van plan om de presentatie vanop de wc te volgen hoor.

Wat hij wel kan doen is ons uitnodigen op zijn verjaardag zodat we vers gebak kunnen eten... Kwijlende smiley .

Wat is slagroom nu ook alweer... Smiley die vol vragen zit

Zeker Belg Boze smiley Moet je maar naar een bakker gaan en een appelpunt met slagroom bestellen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2329 2330 2331 2332 2333 2334 2335 ... 6194 Volgende
Pagina 2332 van 6194