ChristianMatch

Forum

opwekking
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2373 2374 2375 2376 2377 2378 2379 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 23:08

MARTIN695 schreef:
Hallo Chat
Ik vind hem erg mooi.
Sjalom.
Martin
Het raakte me echt wat Hannah zei...ontmoeten we elkaar bij het kruis....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 23:14

ANNETTE050 schreef:
Ja, maar hoe weet je nu hoeveel levens 'íe al ver/gebruikt heeft.... Clown smiley

Geschokte, onthutste smiley oh, dank je wel hoor voor die bemoedigende woorden. Ik ben al bezorgd genoeg. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 23:16

MARIO216 schreef:
Misschien doordat ie nog zo jong is en alles gauw snel aan elkaar groeit!

Verraste, verbaasde smiley op 1 dag een gebroken heupje aan elkaar gegroeid? Dat is nog een groter wonder dan die vrouw van 63 die nog een baby kreeg...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op woensdag 8 juni 2011, 23:46
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 23:46

THOMAS968 schreef:
Koffie zonder cafeïne is het ergste wat er is. Youp van 't Hek had het over Buckler, dat gereformeerde bier zonder alcohol maar dat is dan inderdaad nog heilig bij cafeïnevrije koffie. En als je een idee wilt: Smulsmurf houdt wel van Nespresso Ristretto, sterkte 10. Zwart cupje.

Smulsmurf, is verslaafd, dus de zweep over koffie zonder koffie.

Er gaat toch niets boven het kobalt blauw cupje hoor! Pittig en lekker net zoals koffie hoort te smaken........... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 00:05

TINK100 schreef:
moet je horen wat een kabaal die beesten maken als ze een nest in de boom achter je huis hebben.....
ik zou bijna zelf in die boom klimmen om er wat aan te doen...... Duiveltje smiley

Ja, k denk dat dat ook de reden is dat die eksters zo tekeer gaan tegen de katten....ben je mooi klaar mee...k heb knallende koppijn van dat gekrijs van die vogels.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 00:09

MARIO216 schreef:
Misschien doordat ie nog zo jong is en alles gauw snel aan elkaar groeit!

Ja, gaaf...en katten zijn niet kleinzerig, dus misschien wint de drang om zich te bewegen het van de pijn, zodat het katje met de drie andere pootjes het meeste werk doet en het gebroken heupje dan toch nog ontzien wordt.
Maar fijn dat het in ieder geval niet achteruit gaat....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 00:13

maar broer konijn is al vaak onderwerp van gesprek.... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 11 juni 2011, 10:32
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 03:12

praten annette, heeeeel veeel praten.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 03:20

ik heb vastgesteld dat de kortste nacht er aan komt.....
als de zon opkomt is het nog voor 4.00 en zelfs om 23.00 is het nog een beetje licht.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 03:22

huh?? blauw? zwart? geef mij dan maar een dolche gusto, weet ik ten minste wat er in mijn beker komt: latte machiatto.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 03:39

wacht maar totdat ze de familie vlaamse gaai tegen komen......dán heb je nog veel meer herrie en dat in combinatie met een sloot vol met kikkers......de hoofdpijn stillers zijn niet aan te slepen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:32

ANNETTE050 schreef:
Er zijn twee eksters, die elke keer met m'n katten lopen te zieken...en een kabaal dat ze maken...katten erachter aan zover als ze kunnen...daarna een moment van serene, heerlijke rust.....en dan begint het hele circus weer van voren af aan... Woedende smiley ...
Welke viking komt ze even om zeep helpen met een pijl en een boog....de eksters bedoel ik dan he... Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:33

TINK100 schreef:
moet je horen wat een kabaal die beesten maken als ze een nest in de boom achter je huis hebben.....
ik zou bijna zelf in die boom klimmen om er wat aan te doen...... Duiveltje smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:37

TINK100 schreef:
als de zon opkomt is het nog voor 4.00 en zelfs om 23.00 is het nog een beetje licht.....

Verraste, verbaasde smiley mag je dan ook later beginnen en vroeger stoppen met werken???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:46

ANNETTE050 schreef:
Beginnende relaties zijn moeilijk...worden jullie ook wel eens overvallen door een gevoel dat alles mis gaat? Wat doe je dan, want aan dat gevoel toegeven mag niet.

Misschien is het maar slechts een gevoel (en niets anders dan dat) zoals je reeds schreef. Het kan een angst zijn die misschien ontstaan is door het piekeren en door te ver vooruit denken. Probeer gewoon in het moment zelf te leven.

Heb je ook iemand van CM leren kennen Knipoog smiley ?
Misschien zijn het dan niet de eksters die je hoofdpijn bezorgen.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 9 juni 2011, 07:30
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:48

TINK100 schreef:
huh?? blauw? zwart? geef mij dan maar een dolche gusto, weet ik ten minste wat er in mijn beker komt: latte machiatto.

Verraste, verbaasde smiley ik begrijp er niets meer van...waar hebben de dames het toch over?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 07:28

TINK100 schreef:
praten annette, heeeeel veeel praten.....

Door het gekrijs van de ekster hoort ze zichzelf niet praten, Tink. Knipoog smiley
Haar 'viking' moet het zaakje met de eksters maar oplossen dan. Alhoewel ik daar erg tegen protesteer Boze smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 9 juni 2011, 07:31
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 08:38

TINK100 schreef:

ja, k was gisteravond om kwart over tien nog op de hei...gelukkig waren er nog meer hun hond aan het uitlaten en genieten van de schemering...schitterend...schaapskudde op de achtergrond met jonge bokken die de strijd met elkaar aangingen...dan kom je tot rust

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 9 juni 2011, 08:39
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 09:00

TINK100 schreef:

Nee, niets anders dan DE koffie, vers, zelf gemalen en dan gewoon in een koffiezetapparaat.....onovertreffelijk!!!!! De geur van versgezette koffie alleen al.....'t aroma komt je tegemoet....mmmmmmmmmm Clown smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 09:04

CHATULIEM619 schreef:
Cross, beste vriend. ik geloof net zoals jij dat de Heer terugkomt. Het enige wat ik niet doe, is voortdurend naar tekens te lopen zoeken. Sommige mensen leggen zo'n absolute waarde in bepaalde tekens, dat ze helemaal vergeten wat het eigenlijke doel is van die teksten...

Dat klopt, sommige mensen doen dat zeker, die gaan aan het eigenlijke doel voorbij ...
Gelukkig maar dat de meeste christenen, net als jij, niet voortdurend bezig zijn met het "lopen zoeken naar tekenen". Het is goed om niet je ogen te sluiten voor dat wat er gebeurt en dat te durven zien in het licht van de bijbel ...
Een goed voorbeeld daarvan gaf Lisa met haar beide links, deze actuele gebeurtenissen staan echt letterlijk beschreven in de bijbel, en daaraan kun je dus zien dat we in de eindtijd leven ...
Dat het eng is, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, het is niet "niks" dat deze actuele gebeurtenissen zo letterlijk in de bijbel beschreven worden.
En de eindtijd zie ik niet als bangmakerij, maar veel meer als een tijd waarin we nog de kans hebben om de mensen van de Liefde van Jezus Christus te vertellen, en daarnaast om elkaar te bemoedigen en te vertroosten met wat "ons" deel straks zal zijn, als we Jezus in Heerlijkheid mogen aanschouwen ...

http://www.youtube.com/watch?v=ClVyZlc0T0A

..
Naar boven

Auteur Bericht
RJWITTEN122

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 09:38

Dag Peetje

Ik merk het ook ik ben net gescheiden zit er midden in.
Maar ik wil gwoon lekker praten om mij gedachten gang kunnen verleggen. Dus mij vraag aan de mensen zijn gewoon praten.
Op mij werk praat ik wel met mannen. ik mis gewoon praten met een vrouw.
Ik ben hellemaal nog niet toe aan een relatie maar mensen rustig leren kennen mag toch wel?

Ik vond het even leuk maar baal er een beetje van als gescheide man/vrouw moet je door slijk gaan bijna.
En daar ben ik te trotse vader voor dan heb stik maar iedereen ik blijf dan liever alleen.
Met mij jongens dus ik verleng zo ie zo niet.

RJWitten Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 09:43

Mijn mooiste moment van vandaag moet nog komen. Vanavond....als ik de finish haal van de avond4daagse. 'k Heb al ruim 10 jaar reuma en vorig jaar kon ik niet meer dan een paar honderd meter lopen zonder in elkaar te zakken van de pijn. Maar ik wilde méér...ik wilde mijn grenzen verleggen en door veel te trainen lijkt dat nu dus te gaan lukken.
Ik kan niet beschrijven wat dit voor mij betekent!!! Deze dag is het feest...ook al heb ik pijn...want IK GA HET HALEN!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 09:54

FRANKT627 schreef:
Misschien is het maar slechts een gevoel (en niets anders dan dat) zoals je reeds schreef. Het kan een angst zijn die misschien ontstaan is door het piekeren en door te ver vooruit denken. Probeer gewoon in het moment zelf te leven.

Heb je ook iemand van CM leren kennen Knipoog smiley ?
Misschien zijn het dan niet de eksters die je hoofdpijn bezorgen.

De vraagstelling is gewoon hypothetisch, ..
En die eksters?.....Die zijn nog stees in de aanbieding...
Heeft iemand nog paracetamol over....? Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 11 juni 2011, 10:33
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 10:24

ANNETTE050 schreef:
De vraagstelling is gewoon hypothetisch, en het is voor mij iets wat een beetje belemmerend kan werken. Denk dat velen er ook last van hebben en misschien is het goed om 'es van gedachten te wisselen hoe je zo een gevoel moet hanteren....zoals je al schreef....is het gevoel realistisch...of gewoon ingebeeld..gewoon een neutrale discussie/uitwisseling van gedachten.

Wijs antwoord van je....trouwens...
En die eksters?.....Die zijn nog stees in de aanbieding voor een cm-er met een geweer/pijl en boog... Duiveltje smiley
Heeft iemand nog paracetamol over....? Gefrustreerde smiley

Ik heb nog paractamol...ik stuur ze wel via een pijl Knipoog smiley

Ik heb hier ook veel ekster, ik zet zelfs eten voor hen, maar heb er geen last van. Ik probeer ze zelfs uit mijn hand te laten eten maar dat lukt niet.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 10:34

Verraste, verbaasde smiley waar zit onze schilderende Zeeuw? Ik heb hem al een hele tijd niet meer gelezen. Wie of wat heeft hij aan de haak geslagen... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 10:35

TINK100 schreef:
als je uit meerdere persoonlijkheden bestaat wel ja.....
maar je moet het wel uitpraten voordat je naar bed gaat, er kan geen ruzie tussen liggen hoor

Mijn bed is zo dun bevolkt dat er nooit 'iets' kan tussen liggen...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 10:44

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley waar zit onze schilderende Zeeuw? Ik heb hem al een hele tijd niet meer gelezen. Wie of wat heeft hij aan de haak geslagen... Lachende smiley

Een visser vist...
dus misschien een visje aan de haak.

en men vist nooit op konijnen....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 10:46

... broer konijn naar de dokter moet om bloed te prikken op suiker....
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 12:19

Wow Maria wat fijn voor je!

Succes vanavond!

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 12:24

MARY052 schreef:
Wow Maria wat fijn voor je!

Succes vanavond!

Groet Mary

Dank je wel Mary! Dit is écht één van mijn gelukkigste dagen....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2373 2374 2375 2376 2377 2378 2379 ... 6194 Volgende
Pagina 2376 van 6194