ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2374 2375 2376 2377 2378 2379 2380 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 13:34

http://www.youtube.com/watch?v=ovYPQl93zro&NR=1&feature=fvwp
just as I Am
Zo mooi lied en nog meer van Brian Doerksen

Hoe Groot is de liefde van God door een lied heen geweldig
T sterkt me zet me op een rots
Laat me zien wie ik ben Mijn Heer Redder door gebed maar te meer door te zingen en te luisteren naar zijn woorden door zingen of t woord uit de bijbel .

Gods zegen voor alle mensen dat is mijn diepste wens straks als broeders en zusters te samen mogen wonen In Gods koningkrijk
Heerlijk vooruitzicht
Oeps sorry mijn hart is zo vol van mijn Maker t gaat hier om een lied oke nog een dan

http://www.youtube.com/watch?v=XM8ug3ghLjM&feature=BFa&list=AVGxdCwVVULXcAIVzXAja2C041w93DV1Vu&index=14
Eternity van Brian Doerksen

Veel luister plezier

Lieve Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 13:52

Misschien moeten we vaker bidden: "Vader, leer mij aanvaarden wat ik niet aanvaarden kan".
En dat heeft dan niet alleen betrekking op "oud zeer"maar op vele gebieden in je leven waar je tegen dingen aanloopt die anders gaan dan jij graag zou willen zien.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 14:05

heel goed Maria, van af deze plaats: heel veel succes!
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 14:08

toen ik vamorgen vroeg, zo rond 4.00,naar buiten keek, het er niet naar uit zag dat de zon zich zou laten zien??? maar dat het een prachtige ochtend werd met een stralende zon toen ik om 7.15 naar huis reed???
wat een groot wonder!
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 14:10

een visser die vist, heeft , als het goed is,óók koffie mee in een thermos kan......welke smaak zou dat dan moeten zijn??
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 14:58

ik ben ook "een gescheiden vrouw"; maar ik heb die ervaring niet;
enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 15:24

TINK100 schreef:
heel goed Maria, van af deze plaats: heel veel succes!

Thanks!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 18:02

mmmm.....ik ben ook een gescheiden vrouw.....maar ik denk dat het niet uit maakt als je contact zoekt, moet je er zelf heel veel energie in steken, het komt je niet aanwaaien.....
en, ja, als gescheiden man of vrouw kan dat wat lastiger zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 18:05

tja, het is het één of ander, slapen of niet slapen.....met fam. Ekster gaat het niet lukken......dus, ja, dan klim ik die boom wel in hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 18:43

Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 19:24

wat is er visser?? bot gevangen??
volgende keer beter.had je wel koffie mee?
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 19:47

Gewoon praten....doen...
Ik schreef ook in het begin dat ik alleen mailkontakt wilde...
Kreeg daardoor ook een vriendin...op een ander site...
En ja...dan gaan de gesprekken ook nog over de scheiding...want we deden het niet zomaar!!!!!
Je gedachten kunnen nog veel overhoop liggen na een scheiding.
Ik hoorde ook weleens...
Niet meer achterom kijken...dat is geweest...
Maar dat was het nu juist...ik was het zeker nog niet kwijt...die 30 jaar huwelijk.

Maar ook nu ik een vriend hier heb gevonden...we kunnen niet genoeg praten!!!!
Wissel gerust van gedachten...heel belangrijk...gooi het eruit!!!
Juist nu zijn we heel duidelijk tegen elkaar.
Er moeten geen misverstanden komen...
En dan is het voor mijn vriend al 8 jaar geleden...
Maar regelmatig komen er dingen boven die hij kwijt moet...het blijkt nog meer als bij mij...
En wat ook zo blijkt...Hij MOCHT niet praten....(dus ik heb niets liever dan dat hij praat)
Ik mocht wel maar kreeg geen antwoord meer....(nu krijg ik wel een antwoord....)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 19:55

Emmen -

Het Dierenpark Emmen is er in geslaagd om 50 miljoen euro te besparen op het bouwplan voor een nieuw dierenpark met theater aan de rand van Emmen-centrum. Daardoor ligt er volgens projectdirecteur Henk Kesler een realistisch én rendabel bedrijfsplan op tafel. Bovendien maakte hij woensdagavond bekend dat de Rabobank een offerte heeft ingediend om 30 miljoen euro in het plan te investeren.

De Emmer gemeenteraad gaf het dierenpark in december opdracht om 50 miljoen euro uit het oorspronkelijke kostende bouwplan te schrappen. Die eerste proeve van bekwaamheid was door twee externe adviesbureaus als onhaalbaar bestempeld. Kesler en de zijnen schroefden het budget volgens opdracht terug tot 205 miljoen euro, onder meer door grote en kostbare waterverblijven te schrappen en door de nieuwe savanne iets te verschuiven.

De nieuwe zoo, die eind 2015 open moet, heeft 1,35 miljoen bezoekers per jaar nodig om rendabel te draaien. Dat levert voldoende omzet op om structureel te kunnen investeren in nieuwe attracties.

Volwassen bezoekers betalen straks 30 euro voor een kaartje. Volgens directeur Frankwin van Beers is dat een gerechtvaardigde prijs. "We zijn straks geen dierenpark meer, maar een compleet nieuwe dagattractie waarin bijvoorbeeld ook entertainment wordt geboden." Het park is volgens hem goed voor tussen de 250 en 300 voltijdbanen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 19:56

Een hele mooie uitspraak Yelnin...

Deze uitspraak die ik een poosje geleden hoorde blijft steeds bij me..
Ik moest een beslissing nemen....en wilde dat alleen doen....
Besefte dat het toch niet alleen kon...

Vader wilt U mij geven wat goed voor me is...en wegnemen wat NIET goed voor me is...

(Het ging over een nieuwe relatie)

Die vriend is er nog steeds...ik mag geloven dat we elkaar nog niet hoeven te missen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 20:01

CHATULIEM619 schreef:
Het raakte me echt wat Hannah zei...ontmoeten we elkaar bij het kruis....

Dat is idd een heel mooi symbool, elkaar ontmoeten bij het kruis!!
Zullen we het werkelijkheid gaan maken?

Ik stel voor om elkaar, voor degene die dat wil uiteraard, te ontmoeten op zaterdag 11 juni om 13.30 uur op het terrein van Opwekking in Biddinghuizen.
Misschien handig om hier toch even aan te geven wie er van plan is te komen? Ik kan vanaf morgenvroeg niet meer checken, maar degenen die alleen zaterdag komen kunnen dan evt. de namen noteren, zodat we naar elkaar uit kunnen kijken.

Imke 917
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 20:25

gewijzigd...

Laatst aangepast door
BERT168
op dinsdag 14 juni 2011, 22:22
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 20:35

http://www.youtube.com/watch?v=Rdf-vGqSGkA

Even selecteren en dan op url drukken, sprak de digibeet......... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 9 juni 2011, 20:35
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 20:37

IMKE917 schreef:

Ik stel voor om elkaar, voor degene die dat wil uiteraard, te ontmoeten op zaterdag 11 juni om 13.30 uur op het terrein van Opwekking in Biddinghuizen.
Misschien handig om hier toch even aan te geven wie er van plan is te komen? Ik kan vanaf morgenvroeg niet meer checken, maar degenen die alleen zaterdag komen kunnen dan evt. de namen noteren, zodat we naar elkaar uit kunnen kijken.

Imke 917

13.30 moet lukken denk ik als mn maat het er mee eens is..?
(die komt ook nog in het rijtje als't goed is...)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 20:47

MAUREEN217 schreef:
Ha, die Bert,
Als God het wil zien we elkaar gewoon. Ik bennl niet alleen, zie je. Ik ben met mijn zoon en schoonzus en waarschijnlijkook haar dochter,
en kun je ze niet ff alleen laten?
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:06

IMKE917 schreef:

Imke 917

Tot zaterdag dan maar ... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:16

BERT168 schreef:
13.30 moet lukken denk ik als mn maat het er mee eens is..?
(die komt ook nog in het rijtje als't goed is...)
Als je vriendelijk vraagt en om 8 uur bij hem bent....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:18

Vandaag in Frankrijk de Alpe d'Huzes voor de bestrijding van kanker. Hier is het lijflied:

http://www.youtube.com/watch?v=FGao09nDRiE
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:23

Donderdag 9 juni, Haggaï 1: 3-10; Weldoortimmerde huizen.

Voor de kerk? Nee, dank u wel, geen tijd! Ik heb het te druk met mijn huis… er moet nog zoveel aan gebeuren, we zitten midden in de verbouwing. En ik ben bang dat
Zo ging het nog wel even duren zal, ziet wat u; we breiden steeds uit, kijkt u maat hoe mooi het wordt…!
Zo gaat het nú – zo ging het ook in de dagen van de profeet Haggaï. De Israëlieten die teruggekeerd waren uit de ballingschap hadden de tempelbouw gestaakt. Tegen de problemen bleken ze niet opgewassen. Ze bouwden huizen voor zichzelf, prachtige huizen, weldoortimmerd.
Maar dan klinkt de stem van Haggaï: Is het voor u de tijd om in uw weldoortimmerde huizen te wonen, terwijl Gods huis verwoest ligt? Weten jullie waarom de oogst tegenvalt en er voedseltekort dreigt te ontstaan? Omdat jullie Mijn huis niet herbouwen! Zijn jullie daarvoor uit Babel bevrijdt? Vooruit, haal hout, en herbouw de tempel!
Je zou datzelfde met andere woorden in onze tijd kunnen zeggen. Is het wel goed dat wij in onze luxe huizen wonen, terwijl we ons weinig gelegen laten liggen aan het recht en de gerechtigheid van Gods Koninkrijk? Waarom bouwen we niet méér aan de verkondiging van het evangelie, in woorden en daden? Waarom is er zo weinig te zien van geloof en hoop en liefde? Is het daarvoor Pasen geweest?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:26

Weer een lekke achterband kon er met tussenpozen, na het oppompen, wel naar huis mee fietsen.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:49

DINI968 schreef:
Ik voel toch de behoefte om nog even te reageren.
Er wordt hier klakkeloos uitgegaan dat sex alleen mogelijk
is binnen een man vrouw relatie.
Binnen mijn vriendenkring bevinden zich een aantal
christen homo stellen en als ik zie hoeveel strijd ze geleverd hebben tegen hun geaardheid en hoe integer ze met elkaar omgaan
dan kan menig hetero stel daar een voorbeeld aan nemen.
Het is zo goedkoop om deze leefwijze te veroordelen terwijl je zelf
niet worstelt met deze gevoelens.
Ik ben dankbaar voor mijn geloof in een liefdevolle God die de mensen hun hart aanziet en daarnaar oordeeld en dat wij mensen dat niet hoeven te doen.

Terecht dat je dit zegt. Er liepen al topics over.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=255&start=0

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1020&start=0

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 9 juni 2011, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:49

Goed een oud topic weer naar boven halen. Waar denken we aan bij Pinksteren. Het eerste wat ik duidelijk gemaakt heb is dat Pinksteren een oogstfeest is. Nu een tweede aspect:

Joh.14 schreef:
Dan zal ik de Vader vragen jullie een andere pleitbezorger te geven, die altijd bij je zal zijn: 17 de Geest van de waarheid. De wereld kan hem niet ontvangen, want ze ziet hem niet en kent hem niet. Jullie kennen hem wel, want hij woont in jullie en zal in jullie blijven. 18 Ik laat jullie niet als wezen achter, ik kom bij jullie terug. 19 Nog een korte tijd en de wereld zal mij niet meer zien, maar jullie zullen mij wel zien, want ik leef en ook jullie zullen leven. 20 Dan zul je begrijpen dat ik in mijn Vader ben, dat jullie in mij zijn en dat ik in jullie ben.
Door het uistorten van de Heilige Geest, mogen we weten, dat Gods Geest in ons woont. Het woord pleitbezorger, parakletos, betekent eigenlijk: hij die geroepen is om naast je te staan. Met de uitstorting van de Heilige Geest weten we, dat we niet alleen in de wereld zijn, maar dat we iemand hebben, die ons terzijde staat. Die ons helpt, ondersteunt, de weg wijst. Opeens is God niet meer een abstracte definitie, maar is Hij heel concreet geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:52

MARIAN519 schreef:
Nu ja, er staat voor het huwelijk Chatuliem, dan heb je plannen zie je?
...hoewel je dan misschien nog wel even kunt wachten.. Knipoog smiley
In hoeverre zijn die plannen er dan? Want het is wel heel gemakkelijk te stellen dat iedereen die met elkaar naar bed gaat van plan is met de ander te trouwen...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:58

THOMAS968 schreef:
Terecht dat je dit zegt. Er liepen al topics over.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=255&start=0

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1020&start=0

Thomas
Sorry, ik heb helemaal geen enkele moeite met het veroordelen van verkeerd gedrag. En homofilie is dat in mijn ogen. Net zo goed als overspel. Je moet eens weten hoeveel mensen dat doen uit volle oprechtheid, en hoe lang ze tegen hun gevoelens gevochten hebben. Zelfs van pedofielen krijg je die verhalen te horen. Waar ligt de grens? Wat maakt de strijd van een homofiel erger dan de strijd van een drugsverslaafde? Wat maakt het dat je het ene gedrag wel goed moet keuren en het andere niet? In mijn ogen lees ik de Bijbel zo, dat homoseksualiteit ten strengste verboden wordt. Het wordt gelijkgesteld met het meest verderfelijke gedrag van de antichristen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 22:06

CHATULIEM619 schreef:
Sorry, ik heb helemaal geen enkele moeite met het veroordelen van verkeerd gedrag. En homofilie is dat in mijn ogen. Net zo goed als overspel. Je moet eens weten hoeveel mensen dat doen uit volle oprechtheid, en hoe lang ze tegen hun gevoelens gevochten hebben. Zelfs van pedofielen krijg je die verhalen te horen. Waar ligt de grens? Wat maakt de strijd van een homofiel erger dan de strijd van een drugsverslaafde? Wat maakt het dat je het ene gedrag wel goed moet keuren en het andere niet? In mijn ogen lees ik de Bijbel zo, dat homoseksualiteit ten strengste verboden wordt. Het wordt gelijkgesteld met het meest verderfelijke gedrag van de antichristen...

Voor overspel kies je zelf.
Homofilie en pedofilie is een geaardheid. Homofilie is wettelijk toegestaan, tenzij in landen waar de mensenrechten als iets abstract worden beschouwd, pedofilie is wettelijk niet toegestaan en dat is maar goed ook. De Bijbel heeft echter geen enkel wettelijk gezag. Waarmee ik niet wil zeggen dat de Bijbel voor mij en miljoenen andere mensen geen waarde heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 22:08

CHATULIEM619 schreef:
In hoeverre zijn die plannen er dan? Want het is wel heel gemakkelijk te stellen dat iedereen die met elkaar naar bed gaat van plan is met de ander te trouwen...

Of: men kan trouwplannen hebben en dan met elkaar naar bed gaan.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2374 2375 2376 2377 2378 2379 2380 ... 6194 Volgende
Pagina 2377 van 6194