ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2382 2383 2384 2385 2386 2387 2388 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:15

FRANKT627 schreef:
Misschien moet je je afvragen waarom dat de dag al bijna om is Gefrustreerde smiley
omdat ik moest slapen omdat er gisteren iemand me te lang Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley[/quote]

Wat een geheimzinnigheid Frank, moest Judith verbieden.

Ik wil Valium Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:30

Dit topic gaat over Welkom Terug, zullen we weer on topic gaan?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 12:37

Zo'n 55.000 mensen bij pinksterconferentie(DvhN)
ANP | Gepubliceerd op 12 juni 2011, 18:42
Laatst bijgewerkt op 12 juni 2011, 18:51

BIDDINGHUIZEN -

Ongeveer 55.000 mensen hebben zondag de laatste dag van de pinksterconferentie Opwekking in Biddinghuizen bezocht. Dat heeft de organisatie van het evenement laten weten.

Dit jaar had de bijeenkomst, waarmee christenen het pinksterfeest vieren, een bijzonder karakter door een massale steunbetuiging aan slachtoffers van de aardbeving in Japan. De bezoekers hielden op een afgesproken moment een vel papier boven hun hoofd waarmee een groot hart zichtbaar werd in de Japanse vlag.

Volgens de organisatie werd met de bijeenkomst ook de grootste 'flashmob' in de wereld gevormd, een spontane bijeenkomst op een openbare plek waarbij iets ongebruikelijks wordt gedaan. Op last van de autoriteiten werd op een gegeven moment opgeroepen niet meer naar Biddinghuizen te komen omdat er te veel mensen op af dreigden te komen.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 13 juni 2011, 12:38
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 14:04

CHATULIEM619 schreef:
Zo'n 55.000 mensen bij pinksterconferentie(DvhN)
ANP | Gepubliceerd op 12 juni 2011, 18:42
Laatst bijgewerkt op 12 juni 2011, 18:51

BIDDINGHUIZEN -

Ongeveer 55.000 mensen hebben zondag de laatste dag van de pinksterconferentie Opwekking in Biddinghuizen bezocht. Dat heeft de organisatie van het evenement laten weten.

Dit jaar had de bijeenkomst, waarmee christenen het pinksterfeest vieren, een bijzonder karakter door een massale steunbetuiging aan slachtoffers van de aardbeving in Japan. De bezoekers hielden op een afgesproken moment een vel papier boven hun hoofd waarmee een groot hart zichtbaar werd in de Japanse vlag.

Volgens de organisatie werd met de bijeenkomst ook de grootste 'flashmob' in de wereld gevormd, een spontane bijeenkomst op een openbare plek waarbij iets ongebruikelijks wordt gedaan. Op last van de autoriteiten werd op een gegeven moment opgeroepen niet meer naar Biddinghuizen te komen omdat er te veel mensen op af dreigden te komen.

Ik las vandaag in het elektronische Nederlands Dagblad een stukje over Opwekking en daar stond in dat het massale zo veilig is voor veel mensen omdat je dan ten onder gaat in de anonimiteit en het veel makkelijker praten is dan met mensen die je kent........
Zo had ik het het eigenlijk nog niet bekeken.....en of het nu positief of negatief is laat ik maar even in het midden......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 13 juni 2011, 14:07
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 16:58

Vertrouwen.

Geloof je in mijn kunnen,
zou je me alles gunnen?
Me de touwtjes in handen geven,
om de regie te hebben over mijn leven?
Kan ik op jou bouwen,
mijn leven aan jou toevertrouwen?
Zou je van me houden,
als fouten me verslinden zouden?
Zou jij me helpen,
mijn bloed te stelpen?
Mijn wonden te deppen,
opnieuw vertrouwen scheppen?
Zou jij je kunnen uiten,
tegenover mij van binnen naar buiten?
Zou er geen geheim bestaan,
of zou je voor eeuwig gaan?
Geef je me een tweede kans,
al ben ik helemaal uit balans?
Kan je in me geloven,
me jouw vriendschap beloven?
Zou ik toekomst kunnen maken,
en met vertrouwen erover waken?
Als jij mij dit alles kan geven,
kunnen wij in vertrouwen leven!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 17:41

WILLEMIJN232 schreef:
Ik las vandaag in het elektronische Nederlands Dagblad een stukje over Opwekking en daar stond in dat het massale zo veilig is voor veel mensen omdat je dan ten onder gaat in de anonimiteit en het veel makkelijker praten is dan met mensen die je kent........
Zo had ik het het eigenlijk nog niet bekeken.....en of het nu positief of negatief is laat ik maar even in het midden......
Tja, het is toch bekend dat het ND heel negatief is over evangelische christenen. Ik vond het ook buitengewoon wrang dat ze daar met een stand durfden te staan. Wel verdienen aan evangelischen om ze daarna weer uitvoerig te kunnen verketteren....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 17:47

...dat het vandaag precies een jaar geleden is dat de Belgen naar de stembus trokken.
En dat er nu na een jaar nog steeds geen regering is Gefrustreerde smiley En toch draait het in Belgenland beter dan in Nederland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 18:21

FRANKT627 schreef:
...dat het vandaag precies een jaar geleden is dat de Belgen naar de stembus trokken.
En dat er nu na een jaar nog steeds geen regering is Gefrustreerde smiley En toch draait het in Belgenland beter dan in Nederland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

In welk opzicht? En heb je het dan over Vlaanderen of heel België? Ik ben blij voor onze zuiderburen dat er een euro is en de zelfstandige frank niet meer bestaat. Dit onmachtige gepruts zou de koers van de frank dan heel negatief beïnvloeden, vrees ik. Verder petje af voor Vlaanderen, ze flikken het zonder aardgas en doen het economisch beter dan Nederland per hoofd van de bevolking. Verder is het de vraag of het goed gaat in een land als er politiek gezien niets gebeurt: er verandert alleen niks en als je dat goed vindt, ja dan gaat het inderdaad prima. België blijft nu in een terechte nationale onvrede hangen en het vertrouwen in het landsbestuur is nog kleiner dan het al was.

Thomas, houdt eigenlijk wel van de Belgen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 13 juni 2011, 18:42
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 18:29

Maar nu heb je nog geen stoel he visser, die keukenstoel is ook niets,
toch maar de roze nemen en dan zonnebril op Coole smiley met zonnebril
en hopen dat daar geen houtwormen, ijzervreters en ijzermoeheid in komt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 18:46

LIAANTJE026 schreef:
Goh...jammer dat het dan net het weekend is dat ik de kids heb, anders was ik zeker gekomen, had er dan gelijk een familie bezoekje aan vast gekoppeld, die wonen allemaal in stad en ommeland.

Groete Kussende smiley , Liane

Jammer Liane! Er wordt regelmatig iets in Groningen en Friesland georganiseerd. Dus hou het in de gaten!

Wie heeft er zin om mee te gaan op vrijdag 17 juni? Gezellig samen eten en daarna wat drinken in de mooie stad Groningen!
Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt 30-33 en daarna zien we wel waar we terecht komen...

Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...

Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!):
Lisa
Jasmyn
Billy701
Chatuliem619
Crossroad317
Gonda065
Mar -- oud lid
Winter912
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 18:54

MARIO318 schreef:
Er zijn genoeg dingen doe je op kan geven.

een voorbeeld

Volgens de ene christenen mag je geen varkensvlees,
Volgens andere christenen geloof weer wel.

Dat is dus lekker dubbel zeker als je net met het geloof bezig bent.
Want wat moetje nou?

Hou jij je aan de eerste groep dan maak je het zelf moeilijk
Want Varken zit in meer producten dan je lief is ;)

Ik ga zo nu en dan naar concerten toe,

Iron maiden
AC/DC

Ik wilde dat eens keertje mee maken erg leuk enz.

dit vertelde ik aan me vrienden die niet gelovig zijn
hun reactie joh tof!

De reactie van me christelijke vrienden was iets anders

Dit was duivels!
Want je helpt een groep financieel met promoten van de duivel.
Bovendien kan de duivel jou zo in zijn macht krijgen.
Dat laatste schrikt veel mensen af

je kan mensen ook prikkelen
Neem ze mee naar opwekking of Xnoise, newsboys

laat ze een kant van het christendom zien die ze nog niet wisten.

Dat trok mijn over de streep om me meer met het geloof bezig te houden.
ik ben nu anderhalf jaar bezig in die tijd heb ik veel mensen leren kennen.
En het bevalt me prima

Mvg
Mario

Hoi Mario,

Ik geloof zeker dat het geloof inhoudt dat je keuzes moet maken en dat je dat dan doet vanuit jouw eigen overtuiging.
Als Christen zul je niet naar bepaalde gelegenheden toe willen gaan en bepaalde dingen niet willen doen, maar dat het een opgave betekent voor je is iets heel anders.
Ik geloof dat je dan vanuit de liefde tot God die dingen die in Zijn ogen misschien fout zijn niet doet ..en dan heb je de juiste keuze gemaakt, zoals jij deed, echt heel knap van je.
Ik zie het dan niet als een opgeven van iets, want dan heb je er nog spijt van ook misschien ..het gaat er om dat je achter je keuzes staat, zonder er later spijt van te hebben en het alsnog wel te willen doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:05

WILLEMIJN232 schreef:
Ik zou zeggen: kijk alleen maar eens naar het topics sex voor het huwelijk en masturbatie?
Ik denk zelf dat je zeker als christen geen beter mens wordt dan als je niet gelooft maar toch wel wat anders staat in vergeven en leven volgens richtlijnen die in de Bijbel staan........

Hoi Willemijn,

Ik ben het met je eens dat je anders hoort te staan in vergeven en leven volgens die richtlijnen én als volgeling van Christus.
Ook een ongelovige kan heel goed vergeven en goed leven, het enige wat ze missen is het geloof in Jezus.

Ik probéér zo te leven dat mijn on-anders gelovige vrienden zien dat ik voor mijn geloof niets op hoef te geven ..wel met sommige zaken anders omga, vanuit mijn geloof en daardoor andere keuzes maak.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:11

CHATULIEM619 schreef:
Je draait mn woorden om vind ik. Het heilsfeit is dat de Geest de bediening van Jezus op aarde overnam. Dat is één keer gebeurd. De belofte dat Jezus ons niet alleen zou laten, maar de Geest over ons zou uitstorten is daarmee vervuld.

Hoi Chatuliem,

Het spijt me als het zo op je over kwam..ik geloof dat er verschillende heilsfeiten/gebeurtenissen kunnen zijn ook betreffende de uitstorting van de Heilige Geest.
Jezus liet zijn volgelingen geen wezen, Hij beloofde hen een andere Trooster te geven, die de Vader sturen zou uit Zijn Naam.
Wat in Jesaja staat en in Handelingen aangehaald wordt, zoals Kathy aangaf, is een profetie en een belofte...en dan voor allen, ook voor ons ja...dat bedoelde ik ermee te zeggen..niet dat ik je woorden om wilde draaien.. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:12

MARIAN519 schreef:
Hoi Willemijn,

Ik ben het met je eens dat je anders hoort te staan in vergeven en leven volgens die richtlijnen én als volgeling van Christus.
Ook een ongelovige kan heel goed vergeven en goed leven, het enige wat ze missen is het geloof in Jezus.

Ik probéér zo te leven dat mijn on-anders gelovige vrienden zien dat ik voor mijn geloof niets op hoef te geven ..wel met sommige zaken anders omga, vanuit mijn geloof en daardoor andere keuzes maak.

Ik heb zeker een aantal ongelovige vriendschappen en ik moet je eerlijk zeggen dat ik niets laat zien. Ze weten wat ik geloof en hoe ik daarmee omga en ik hoef er voor mijn gevoel ook niets voor te laten en maak volgens mij nu ook geen andere keuzes omdat ik christen ben.....Ja, ik hoor bij de kerk en ben daar actief in en dat deel ik wel als het me bezighoudt maar dat doen zij ook met hun bezigheden.....
Wel heb ik vaak boeiende gesprekken maar die heb ik met gelovige vriendschappen ook dus daar ligt het ook niet aan.....
Eigenlijk kom je dan tot de conclusie dat het enige wat ze missen het geloof in God is, zoals je al eerder noemde....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 13 juni 2011, 19:19
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:24

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb zeker een aantal ongelovige vriendschappen en ik moet je eerlijk zeggen dat ik niets laat zien. Ze weten wat ik geloof en hoe ik daarmee omga en ik hoef er voor mijn gevoel ook niets voor te laten en maak volgens mij nu ook geen andere keuzes omdat ik christen ben.....Ja, ik hoor bij de kerk en ben daar actief in en dat deel ik wel als het me bezighoudt maar dat doen zij ook met hun bezigheden.....
Wel heb ik vaak boeiende gesprekken maar die heb ik met gelovige vriendschappen ook dus daar ligt het ook niet aan.....

Voor mijn geloof niets opgeven..laten zien wat mijn geloof betekent..
Het gaat er niet om dat ik iets wil laten zien, en toch ook weer wel..
Ik ontmoet regelmatig nieuwe mensen, mijn vrienden kennen me wel, maar de ander, mijn naaste?
Ik mag sterke drank drinken zoveel ik wil, ik mag met ongelovigen omgaan, leven zo ik wil, doen wat ik wil, zonder beperkingen...alle vlees eten hoe of het ook bereid is..ik mag biddag vieren zonder eerst mijn huis te moeten reinigen, ik ben vrij zie je? omdat we van God alles mogen..
Of alles tot stichting is..dát moeten we ons afvragen.
We hoeven niets te verdienen, het is genade waardoor wij behouden zijn..en ja..ik hoop dat een ander iets aan me ziet en dan vragen gaat...zo wil ik in dit leven staan.
Maar dat is mijn keuze.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:28

MARIAN519 schreef:
Voor mijn geloof niets opgeven..laten zien wat mijn geloof betekent..
Het gaat er niet om dat ik iets wil laten zien, en toch ook weer wel..
Ik ontmoet regelmatig nieuwe mensen, mijn vrienden kennen me wel, maar de ander, mijn naaste?
Ik mag sterke drank drinken zoveel ik wil, ik mag met ongelovigen omgaan, leven zo ik wil, doen wat ik wil, zonder beperkingen...alle vlees eten hoe of het ook bereid is..ik mag biddag vieren zonder eerst mijn huis te moeten reinigen, ik ben vrij zie je? omdat we van God alles mogen..
Of alles tot stichting is..dát moeten we ons afvragen.
We hoeven niets te verdienen, het is genade waardoor wij behouden zijn..en ja..ik hoop dat een ander iets aan me ziet en dan vragen gaat...zo wil ik in dit leven staan.
Maar dat is mijn keuze.. Knipoog smiley

Klopt ,en ik denk dat ik ook wat anders in het leven sta dan jij dat doet. En dat is toch ook ok? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:29

principes die altijd van kracht waren en zullen zijn, en niet door cultuur of tijdsgeest beinvloed worden. Tijdloze elementen van Gods karakter.

De context was de spanning tussen augustus en pelagius, luther en erasmus, arminius en gomerus etc etc. De spanning tussen Gods raad en de vrije wil van de mens.

zie romeinen 9.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:31

CHATULIEM619 schreef:
Tja, het is toch bekend dat het ND heel negatief is over evangelische christenen. Ik vond het ook buitengewoon wrang dat ze daar met een stand durfden te staan. Wel verdienen aan evangelischen om ze daarna weer uitvoerig te kunnen verketteren....

Is dat zo Chatuliem? Nooit zo gemerkt maar ik ben ook niet evangelisch.....
Ik vond het ook geen negatief stukje eerlijk gezegd.......het was uit een gesprek met iemand van de organisatie van Opwekking en die vertelde dat en er kwam achteraan dat ze mensen altijd terug verwijzen naar hun eigen gemeente......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 13 juni 2011, 19:34
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:38

WILLEMIJN232 schreef:
Is dat zo Chatuliem? Nooit zo gemerkt maar ik ben ook niet evangelisch.....
Ik vond het ook geen negatief stukje eerlijk gezegd.......het was uit een gesprek met iemand van de organisatie van Opwekking en die vertelde dat en er kwam achteraan dat ze mensen altijd terug verwijzen naar hun eigen gemeente......
de eerste zin uit een willekeurig stukje: 'In een mantra zestien keer 'Jezus' zingen, is dat lofprijzing van goede kwaliteit? Ik dacht het niet.'
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 19:44

CHATULIEM619 schreef:
de eerste zin uit een willekeurig stukje: 'In een mantra zestien keer 'Jezus' zingen, is dat lofprijzing van goede kwaliteit? Ik dacht het niet.'

Dat stond er, dat klopt. maar ik lees het anders dan jij doet merk ik......
Ik vond dat wel een punt waar ik het mee eens was....maar nu je het zo zegt kan het inderdaad pijnlijk en vervelend zijn als je evangelisch denkt.....vooral dat mantra denk ik.....
Vanuit jouw denkwijze kan het inderdaad kwetsend overkomen daar heb je wel gelijk in......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 13 juni 2011, 19:46
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 20:04

Deze zat vandaag in mn hoofd , blijf hem mooi vinden

http://www.youtube.com/watch?v=3-4J5j74VPw
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 20:09

http://www.youtube.com/watch?v=01l0W8OvVho
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 20:11

MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=01l0W8OvVho

Mario, wat leuk de Nits.......jammer dat het niet de Dutch Mountains is..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 20:14

Voor jouw W-tje:

Kussende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=FD3RPeoN1cg&feature=fvwrel
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 21:17

CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij is Sus ook geweest, gezien haar profielfoto ... Lachende smiley

hihi, ja dat klopt, ik was er zaterdag Knipoog smiley Wilde zo'n event wel eens meemaken, nou... heb nog nooit zoveel christenen bij elkaar gezien... nooit gedacht dat die seminar van Wilkin van der Kamp zoveel mensen kwijt kon....
Verder ook Reni en Elisa gezien en was een leerzame dag...
Ik bedacht me bij die seminar dat God je altijd ziet, dus hoe massaal het dan ook is, dat vind ik toch een prettig idee, dat ook als Jezus straks terug komt Hij toch precies zal weten waar je zit en wie je bent... Lachende smiley
Helaas jullie niet gezien, maar vond mijn gezelschap ook erg gezellig... dus tnx !!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 21:19

WILLEMIJN232 schreef:
Dat stond er, dat klopt. maar ik lees het anders dan jij doet merk ik......
Ik vond dat wel een punt waar ik het mee eens was....maar nu je het zo zegt kan het inderdaad pijnlijk en vervelend zijn als je evangelisch denkt.....vooral dat mantra denk ik.....
Vanuit jouw denkwijze kan het inderdaad kwetsend overkomen daar heb je wel gelijk in......

Ik las dat Opwekking oorspronkelijk een feest was uit de evangelische/pinksterhoek maar dat de verhouding evangelisch/protestant nu 40/60 is. Het ND is ook niet meer een vrijgemaakte krant die alles afwijst wat niet vrijgemaakt is, en ik vond de berichtgeving ook niet negatief in deze krant. Het is een deel van hun achterban.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 21:52

@Thomas: wil jij niet eens naar dat Spaanse (smurfendorp) waar alle huizen blauw zijn geverfd.

Gargamel komt ook Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 21:52

THOMAS968 schreef:
Ik las dat Opwekking oorspronkelijk een feest was uit de evangelische/pinksterhoek maar dat de verhouding evangelisch/protestant nu 40/60 is. Het ND is ook niet meer een vrijgemaakte krant die alles afwijst wat niet vrijgemaakt is, en ik vond de berichtgeving ook niet negatief in deze krant. Het is een deel van hun achterban.

Thomas
Uiteraard is perceptie subjectief. Ik vind het heel negatief als je lofprijzing vergelijkt met het opzeggen van mantra's. De mensen uiten nl. hun liefde naar God en dat wordt hier duidelijk bespot. En, wat is goede lofprijzing, in mijn ogen is elke lofprijzing goed als het uit het hart komt

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 13 juni 2011, 21:57
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 22:15

SUSANNAH475 schreef:
hihi, ja dat klopt, ik was er zaterdag Knipoog smiley Wilde zo'n event wel eens meemaken, nou... heb nog nooit zoveel christenen bij elkaar gezien... nooit gedacht dat die seminar van Wilkin van der Kamp zoveel mensen kwijt kon....
Verder ook Reni en Elisa gezien en was een leerzame dag...
Ik bedacht me bij die seminar dat God je altijd ziet, dus hoe massaal het dan ook is, dat vind ik toch een prettig idee, dat ook als Jezus straks terug komt Hij toch precies zal weten waar je zit en wie je bent... Lachende smiley
Helaas jullie niet gezien, maar vond mijn gezelschap ook erg gezellig... dus tnx !!

Ik ga ff flauw doen, je wou ons niet zien zeker .... je was teveel met je aandacht bij je eigen gezelschap ... we stonden bij het kruis zo rond half 2
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 juni 2011, 22:20

Hot news: Frank is terug!! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2382 2383 2384 2385 2386 2387 2388 ... 6194 Volgende
Pagina 2385 van 6194