| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 15:23
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | alles of toch veel gaat fout vandaag. Ik verlies alles (maar soms vind ik het wel terug) ik vergeet veel, ik doe de dingen verkeerd, ik ben onrustig...en toen ik in de wagen zat werd mijn broek helemaal nat...was Floshke gisteren vergeten het raampje dicht te doen en met de regen was de autozetel helemaal doorweekt...  |
Weer eens wat anders dan op een nat washandje gaan zitten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 15:27
|
|
|
|
Mijn slechste moment is dat ik me realiseer hoezeer ik mijn geliefde tante Rie mis... zij was ergens mijn beste vriendin en een soort "mama" voor me en is in 1999 helaas overleden.
Moeilijk vind ik het als je juist de dierbare personen moet verliezen al ben ik wel weer dankbaar voor het feit dat ze een gelovige vrouw was... en ik daarom geloof dat ze (nu) bij God is. Ik ben haar zo dankbaar voor alles wat ze me in mijn leven heeft gegeven, met name de zorg, aandacht en liefde die ik zo hard nodig had... dat hoort dan misschien weer bij de mooiste momenten...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 16 juni 2011, 15:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 15:58
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Weer eens wat anders dan op een nat washandje gaan zitten... |
ja, lach er maar mee...iedereen kan toch eens verstrooid zijn...en het ergste is dat het al meerdere malen is gebeurd...dat is zoiets als die gestoten ezel en de steen...ik zal het zelf maar zeggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:01
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik wilde laatst ook mijn kledingkast opruimen, maar ontdekte al snel dat die kast aan vervanging toe is... als je ff teveel broeken erop legt, zakt de plank naar onderen... ook handig... ben er maar mee gestopt, want zo kwam er alleen maar meer chaos... eerst maar sparen voor een nieuwe kast, en dan maar opnieuw kijken wat weg kan... |
en als je nu eens eerst kijkt wat weg kan...dan hoef je maybe geen nieuwe kast te kopen...je kan dan nog gerust sparen hoor want de 25 februari ben ik jarig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS271
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:04
|
|
|
|
Ik heb vaak dat christelijke liederen mij persoonlijk raken omdat ze gaan over wat ik op het moment dat ik ze zing in mijn leven mee maak en raakt mij ten diepste.
Momenteel raakt mij het lied Whisper the Name of Jesus en ik vind deze heel mooi.
Te beluisteren via deze weblink:
http://www.youtube.com/watch?v=BrRafiEzgBs
Hierbij de lyrics:
There is a name I love to whisper Anytime of day or night And though the peace that accompany’s it's mention No tongue can tell, no pen can write
Whisper Jesus, I love you Jesus Heaven's peace will flood your soul Whisper Jesus, I love you Jesus Heaven's peace will flood your soul
And if we then would please our Master Then we would praise Him more Oh how He loves to hear us whisper Jesus I love you Lord
Whisper Jesus, I love you Jesus Heaven's peace will flood your soul Whisper Jesus, I love you Jesus Heaven's peace will flood your soul
Whisper Jesus, I love you Jesus Heaven's peace will flood your soul Heaven's peace will flood your soul Whisper Jesus
Groeten van Paulus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELS310
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:11
|
|
|
|
[Het lijkt me leuk om ook mee te gaan! Groet! Els310
Laatst aangepast door
|
ELS310
|
op donderdag 16 juni 2011, 16:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELS310
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:20
|
|
|
|
Graag zou ik wel eens van gedachten willen wisselen met andere alleenstaande ouders van volwassen kinderen die nog thuis wonen. Zelf heb ik 5 kinderen, 2 jongens en 3 meisjes in de leeftijd van (j) 24, (m) 22, (j) 21, (m) bijna 20, (m) 17. Wie herkent zich hierin en wil meepraten? Ik ben benieuwd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:40
|
|
|
|
Wie ik zou helpen? de vrouw die bloed natuurlijk want dan zie je er minder aantrekkelijk uit haha.
Uiterlijk is bij iedereen verschillend het is subjectief de een kan hem/haar mooi vinden de ander vind weer van niet dus je moet wel vanuit het innerlijk kijken.
Probeer zelf verandering te brengen door mensen op 1 lijn te zetten en niet naar het uiterlijk te kijken want je kan een uitstraling hebben van hier tot egypte en de een een wat mindere dus ja..
Het is hetzelfde als dat je iemand eten geeft die zelf al eten heeft terwijl de ander honger lijdt omdat die persoon geen eten heeft.
Diamanten die stralen die schitteren maar sommige diamanten moet je een beetje schoon vegen en die zullen dan ook schitteren.
Voel me soms niet zo op mijn gemak als ik een aantrekkelijke vrouw aanspreek terwijl het maar een mening is, ze kan voor een ander juist onaantrekkelijk zijn dus het hangt er vanaf.
Het is beter om gewoon naar het innerlijk te kijken en niet een boek te oordelen door uiterlijk daardoor wordt een knap persoon eerder aangenomen bij een sollicitatie dan iemand die niet zo knap is.
Je begrijpt me toch wel een beetje? ik probeer niet gelijk te krijgen maar vertel gewoon hoe het zit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja, lach er maar mee...iedereen kan toch eens verstrooid zijn...en het ergste is dat het al meerdere malen is gebeurd...dat is zoiets als die gestoten ezel en de steen...ik zal het zelf maar zeggen...  |
hihi Frank, kun je niet tegen een plaagje ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | en als je nu eens eerst kijkt wat weg kan...dan hoef je maybe geen nieuwe kast te kopen...je kan dan nog gerust sparen hoor want de 25 februari ben ik jarig  |
Helaas, de kast is echt aan vervanging toe... de kast is op meerdere plaatsen gewoon gebroken... De deur zwiept haast altijd open, want de deuren zitten er ook niet meer recht in... sparen dus...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 16 juni 2011, 16:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 17:12
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Helaas, de kast is echt aan vervanging toe... de kast is op meerdere plaatsen gewoon gebroken... De deur zwiept haast altijd open, want de deuren zitten er ook niet meer recht in... sparen dus... |
Alles is te repareren Suus ..ook jouw kast ...er zijn zat van die handige mannen…. die je zo uit de kast ellende kunnen helpen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 17:20
|
|
|
|
Dun gesneden kip even op de pan met bakolie en geschilde aardappelen en met eieren maar dan zonder eigeel want dat maakt mij misselijk. Dat eet ik dan op brood gesmeerd met franse kaas en als saus gebruik ik loempia saus. Dit consumeer ik zeker 3 of 4x per week. Daarnaast gewoon vis, groenten eet ik niet zovaak en fruit zo af en toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 17:33
|
|
|
|
uit de kast erop zul je bedoelen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INKTVIS960
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 17:57
|
|
|
|
Wat is het leven dan een dwalen, tussen hier en overal, van legende tot verhalen, over zoekende zonder tal.
Wat is het anders dan een sterven, waar het leven eindig is, een drang om eeuwig rond te zwerven, de dood ervaren als gemis.
Wat kan het zijn dan durend reizen, in sterrenstof en maneschijn, op weg naar hemelse paleizen, verlaten van menselijke pijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:00
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | uit de kast erop zul je bedoelen..... |
....
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 16 juni 2011, 21:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:02
|
|
|
|
| HENNOCH902 schreef: | Dun gesneden kip even op de pan met bakolie en geschilde aardappelen en met eieren maar dan zonder eigeel want dat maakt mij misselijk. Dat eet ik dan op brood gesmeerd met franse kaas en als saus gebruik ik loempia saus. Dit consumeer ik zeker 3 of 4x per week. Daarnaast gewoon vis, groenten eet ik niet zovaak en fruit zo af en toe. |
...euh smakelijk dan maar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:03
|
|
|
|
|
HALLLLEEELLUJAAA!!!! nieuwe koffiezetapparaat gekocht nu drinken wij geen gemalen koffie tijdens het drinken :P
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:47
|
|
|
|
Hebr 10 vers 23
Laten wij de belijdenis van hetgeen wij hopen onwankelbaar vasthouden, want Hij, die beloofd heeft, is getrouw.
Hoi allemaal,
Vandaag alweer donderdag, de dag dat we gebedsroom houden We houden de bidstond van 20.00 tot 21.00, je kan ons vinden als je bovenaan de balk de chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en dan gebedsroom aanklikken
Ieder is welkom en vrij om mee te bidden en te danken, we dringen niemand iets op.
Elke keer ontvangen we zegen, elke keer is weer anders, de ene week voelen we Gods aanwezigheid, byzondr sterk, andere keer hebben we lofprijs is onze harten, en zingen hardop mee met de liederen welke we intypen, of op youtube aanzetten.
We willen hierbij ook de jarigen feliciteren, we wensen hen Gods rijke zegen en nabijheid toe over hun nieuwe levensjaar. Ook verwelkomen we de nieuwe leden, en bidden zegen over de contacten die je evt mag krijgen.
We bidden ook voor de noden in de wereld, en persoonlijke noden, Je bent vrij om een naam onder de voorbedelijst te zetten,
Voorbede is gevraagd voor; Tijntje Jaap Cees Marjo Dirk en Corrie
Warme zomergroetjes en Gods rijke zegen en nabijeid
Martha en Vandam
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:53
|
|
|
|
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318
leuk dat je ook mee hoopt te gaan, els!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:59
|
|
|
|
| HENNOCH902 schreef: | | HALLLLEEELLUJAAA!!!! nieuwe koffiezetapparaat gekocht nu drinken wij geen gemalen koffie tijdens het drinken :P |
hmmm werkt het ook op je zenuwstelsel, hennoch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GONDA065
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 19:03
|
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben vanmiddag ziek van mijn werk thuisgekomen. Dus helaas zeg ik voor morgenavond vast af. Mocht ik me weer helemaal goed voelen dan kom ik nog graag, maar anders moeten jullie het zonder mijn gezelschap doen. Een hele gezellige avond gewenst,
groetjes Gonda
| JASMYN704 schreef: | Jammer Henk Jan! Volgende keer beter! Zo te zien hadden we kunnen carpoolen...
Wie heeft er zin om mee te gaan op vrijdag 17 juni? Gezellig samen eten en daarna wat drinken in de mooie stad Groningen! Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt 30-33 en daarna zien we wel waar we terecht komen...
Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...
Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!): Lisa Jasmyn Billy701 Chatuliem619 Crossroad317 Gonda065 Mar -- oud lid Winter912 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 19:41
|
|
|
|
|
haha :D soms ben geen koffiedrinker maar met wat melk krijg ik het wel op en veel suiker dan is het een soort delicatesse.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 19:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmmm werkt het ook op je zenuwstelsel, hennoch?  |
vervolg van de 7 gangen menu
Mij dus me maag telt voor 2 en verder weet ik niet wie nog meer.. kunt u wel koken mevrouw?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS271
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:05
|
|
|
|
Is het wellicht een idee om een verkleinde profiel foto te plaatsen naast de naam van de persoon die je profiel bezocht bij mijn account. Anders is er een kans dat je vaker het profiel bekijkt om weer te weten wat je in het profiel van die ander hebt gelezen. Dit schrikt de ander dan weer af, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is. Wellicht zit ik er naast met dit idee, maar het lijkt mij een goed idee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:34
|
|
|
|
Donderdag 16 juni, Esther 7: 1-7; Tussen de regels.
Het is een vreemd boek, dat boek Esther. Nee, niet vreemd vanwege het plan om alle Joden uit te roeien. Dat is een bekend verhaal, een veel gezongen lied. De Farao van Egypte. Goliath, de reus van de Filistijnen, Nero, de Romeinse keizer, Hitler, de Führer van het grote Duitse Rijk, noem ze maar op… het is een oud verhaal dat steeds weer wordt verteld: Weg met de Joden! Zo gaat het ook in de dagen van Esther. Haman kan Mordechai, de Jood, niet luchten of zien, omdat die weigert te buigen voor een mens die zich gedraagt als een god. Nee, het boek Esther is niet zo vreemd vanwege de haat tegen de Joden. Het boek Esther is zo vreemd omdat de Naam van God geen enkele keer wordt genoemd. Het is het enige boek in de bijbel waarin God niet ter sprake komt. En dat, terwijl daar toch voldoende aanleiding voor is! De redding van Iraël, de viering van het Poerimfeest – een betere gelegenheid om de Naam van God te noemen, is nauwelijks denkbaar. Hoe is het mogelijk dat het niet gebeurt en hoe is het mogelijk dat een boek waarin de Naam van God niet wordt genoemd, is opgenomen in de rij van Bijbelboeken? Is het boek Esther eigenlijk niet een goddeloos boek, een boek zonder God? Eerlijk gezegd, ik ben blij met dat vreemde boek Esther. Waarom? Omdat zó duidelijk wordt, dat je niet altijd over God behoeft te spreken om toch te geloven dat Hij aanwezig is. Soms is Zijn Naam te lezen tussen de regels door.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:38
|
|
|
|
| HENNOCH902 schreef: | Stel dat je een aandoening krijgt, of door ongeluk ben je je ledematen kwijt, of door een brand je huid verbrand?
Je lichaam zal rotten in de grond met je skelet erbij en het enige wat je over houdt is je geest. Vind het ook moeilijk om alleen naar het innerlijk te kijken maar ik probeer het gewoon want nu komt het..
Er zijn 2 vrouwen welk vrouw krijgt het meest hulp aangeboden van mannen?
De ene vrouw is minder aantrekkelijk en de andere vrouw is aantrekkelijk.
Zie je wat ik hiermee bedoel? elk mens is gelijk we moeten gewoon leren om alleen naar het innerlijk te kijken en uiterlijk buiten te houden.
Vraag zelf wel eens om tips en advies maar bij deze is het andersom. Ieder mens verdient het om gelijk te worden behandelt het uiterlijk is onzin de geest heeft een verblijfplaats nodig in vorm van lichaam meer niet. Het gaat om de functie niet om het uiterlijk.
Een christen hoort dit te weten verder niet in discussie gaan met mij hierover het is zo. | Wat je nu schrijft is in mijn ogen grote onzin. Degene die het er het ergst aan toe is, zal je natuurlijk helpen. Dan speelt uiterlijk totaal geen rol. Verder is het heel moeilijk om objectieve criteria aan te leggen voor aantrekkelijkheid. Een vrouw die ik aantrekkelijk vind, vind jij vast en zeker niet aantrekkelijk, en geloof me, dat geldt andersom net zo goed. Iedere vrouw of man is aantrekkelijk, alleen voor de een is de groep wat kleiner dan voor de ander..daar is op zichzelf niks op tegen. En wat me ook stoort, is dat je er een christelijk tintje aan probeert te geven. Het is nu eenmaal gelegen in de menselijke natuur om iemand anders aantrekkelijk te vinden. God geeft nl. de mens het verlangen het leven met een ander te delen, en de manier om dat tot stand te brengen is door aantrekkingskracht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:40
|
|
|
|
| PAULUS271 schreef: | Is het wellicht een idee om een verkleinde profiel foto te plaatsen naast de naam van de persoon die je profiel bezocht bij mijn account. Anders is er een kans dat je vaker het profiel bekijkt om weer te weten wat je in het profiel van die ander hebt gelezen. Dit schrikt de ander dan weer af, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is. Wellicht zit ik er naast met dit idee, maar het lijkt mij een goed idee. |
Wat levert die verkleinde profielfoto als winst op hierin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:43
|
|
|
|
|
het uiterlijk zegt niks over het innerlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:45
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | het uiterlijk zegt niks over het innerlijk. |
Er zijn wel dingen in de uiterlijke verzorging die iets over het innerlijke gevoel kúnnen zeggen.
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op donderdag 16 juni 2011, 20:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:45
|
|
|
|
People may forget what you said and People may forget what you did But people will never forget however you made them feel.
|
|
| Naar boven |
|
|