| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:47
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | People may forget what you said and People may forget what you did But people will never forget however you made them feel. |
mooi Mario !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:10
|
|
|
|
|
Wanneer weet je of een relatie door God gewild is? Sommige mensen zeggen al snel, dat een relatie van de Heer is, en na een poosje gaat het toch uit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS271
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:21
|
|
|
|
Ik vind onderstaand liefdeslied heel mooi:
[http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY]
Hero (Antonie Kamerling) Toen ik je zag
Voor de lyrics zie het internet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:25
|
|
|
|
|
Oke, nou dan sluit ik me wel aan bij chatuliem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:26
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wanneer weet je of een relatie door God gewild is? Sommige mensen zeggen al snel, dat een relatie van de Heer is, en na een poosje gaat het toch uit... |
Zelf denk ik, Chat, dat God mensen niet koppelt. Hij wilt het goede voor ons, laat daar geen twijfel over bestaan, maar echt koppelen doet Hij niet. Eens dat de relatie tot stand is gekomen kan Hij ons wel leiden en de nodige kracht geven die vereist is. Natuurlijk kunnen we voor we de stap zetten naar een kennismaking met een bepaalde persoon het Hem voorleggen in ons gebed. Het bidden, overdenken, kan ons helderheid geven en dan nog moeten wij de beslissing nemen. Er wordt ons niets opgelegd. Er wordt dus niet 'gewild' dat we met die bepaalde persoon in zee gaan. Dat is nu eenmaal de essentie van onze wil die we kregen door Zijn toedoen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 17 juni 2011, 02:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:29
|
|
|
|
Ja!......En toen bleef je met je vingers tussen de deur zitten toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | waar, Leonardus  |
Ik dacht om de hoek
Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hihi Frank, kun je niet tegen een plaagje ? |
altijd maar dat geplaag...waarom is iedereen niet ernstig zoals ik dat ben?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
|
|
|
|
Ik weet het niet, moet nog 100% toewijden tot god en dit wereldse leven los laten dat proces is nu op gang.
Eerst beginnen met stoppen met kijken naar vrouwen op straat door mijn hoofd opzij te gooien of naar de grond. Dan mensen behandelen ongeacht hun zondes dus het lief hebben van je naasten ook al mag je iemand niet zo graag. Daarna.. accepteren zoals het is en het onthechten van het aardse leven dus het nemen wat je toe komt en niet achter dingen aanrennen want dat kan zorgen voor teleurstellingen.
Gewoon op God richten en uiteindelijk ga je er toch wel aan dus proberen met de DAG te leven met mate en proberen gelukkig te zijn en contact met God sterk te maken. Zal proberen om gewoon maar eens weer naar de kerk te gaan en mezelf zijn en mezelf waarderen zoals ik ben dus niet kijken naar andere maar richten op God.
Heb dit maar gewoon getypt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:35
|
|
|
|
Oh wacht, bedoel je een RELATIE relatie? met een vrouw of tot God? ohhh.. algemeen relatie.
Geen idee, moet nog een partner tegen komen die ik zie zitten en die mij ziet zitten en zij moet van God zijn anders is ze van de wereld zoals ik nu (nog) ben en dan krijg je te maken met verleidingen en zondes dus.
Las ergens in de bijbel dat een zeldzame vrouw een vrouw is die God vrezend is, die voor haar man klaar staat, kookt, luistert enzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:38
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | Geef het een mooie plaats Martin, er is altijd wel een plekje voor te vinden. |
Hallo Tink
Ja ik weet al een mooi plekje want hier is het vol want dat heb je als je erg klein woont maar dat is niet erg vind ik maar het stoeltje gaat naar mn dochter want die heeft heel veel ruimte dus kan ik er af en toe op zitten hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENNOCH902
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:38
|
|
|
|
We moeten niet aan onszelf denken maar helemaal voor God gaan want alles is tijdelijk.
Het leven is een test en of je nou een partner krijgt of je leven lang single bent dat is niet het belangrijkste. Gaat erom dat God weet wat het beste is voor jou en in de bijbel staat.
Vertrouw op God dan komt het helemaal goed. (zoiets)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:39
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik wilde laatst ook mijn kledingkast opruimen, maar ontdekte al snel dat die kast aan vervanging toe is... als je ff teveel broeken erop legt, zakt de plank naar onderen... ook handig... ben er maar mee gestopt, want zo kwam er alleen maar meer chaos... eerst maar sparen voor een nieuwe kast, en dan maar opnieuw kijken wat weg kan... |
Hallo Susanna
Je zou er een stokje onder kunnen zetten en dat valt niet op als de plank vol ligt. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | altijd maar dat geplaag...waarom is iedereen niet ernstig zoals ik dat ben?  |
oke, wist ik niet... ik ben iemand die wel kan lachen om mijn dingen, ook al zijn ze wel eens onhandig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:42
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Susanna
Je zou er een stokje onder kunnen zetten en dat valt niet op als de plank vol ligt. Sjalom. Martin |
Nice try, dan heb ik veel stokjes nodig, want het is een legkast en heeft wel een aantal planken... Maar bedankt voor de tip... ook al ben ik bang dat het niet veel helpt...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 16 juni 2011, 21:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:43
|
|
|
|
Ach wat vervelend Gonda. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:45
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Nice try, dan heb ik veel stokjes nodig, want het is een legkast en heeft wel een aantal planken... Maar bedankt voor de tip... ook al ben ik bang dat het niet veel helpt...  |
Ja maar niet geschoten is altijd mis hebben ze mij ooit een keer verteld Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ja, lach er maar mee...iedereen kan toch eens verstrooid zijn...en het ergste is dat het al meerdere malen is gebeurd...dat is zoiets als die gestoten ezel en de steen...ik zal het zelf maar zeggen...  |
Hallo Frankt
Maar die ezel doet het toch juist maar 1 keer of heb ik het mis ik kom zelf wel uit het ezelen land (heemskerk) maar die mensen blijven zich stoten dus dan is het inport volgens mij. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:03
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Ja maar niet geschoten is altijd mis hebben ze mij ooit een keer verteld Sjalom. Martin |
Da's waar... goeie instelling !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:03
|
|
|
|
| GONDA065 schreef: | Hallo allemaal,
Ik ben vanmiddag ziek van mijn werk thuisgekomen. Dus helaas zeg ik voor morgenavond vast af. Mocht ik me weer helemaal goed voelen dan kom ik nog graag, maar anders moeten jullie het zonder mijn gezelschap doen. Een hele gezellige avond gewenst,
groetjes Gonda | Gonda, eten zal me niet goed lukken..Maar ik ben wel van de partij morgen. Dan alleen maar een soepje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:23
|
|
|
|
|
De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:31
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Hallo mensen,
Mijn lidmaatschap loopt af over een paar dagen en ga niet verlengen. omdat ik actief ben geweest op het forum, wil ik mensen de gelegenheid geven me een prive bericht te sturen als ze nog iets willen weten of vragen.
groetjes. | David, ik heb oprecht van je bijdrages genoten. Ik vind het een groot gemis dat je weggaat. Je bent een van de weinigen die op dit moment nog iets zinvols durft neer te zetten. Het zal een groot verlies voor dit forum en deze site zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:35
|
|
|
|
Als men een zinvolle diepgaand iets op het forum neerzet is de kans groot dat men erop afgekraakt wordt.
En mag het forum ook luchtig zijn?
Ik zie vaak gebrek aan humor.
Kijk eens naar je eigen bijdrages.......
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 16 juni 2011, 22:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:37
|
|
|
|
tjaaa humor je hebt het of je hebt het niet to be or not to be is the question
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:46
|
|
|
|
Heb niet al je 636 reacties op het forum gelezen,maar jammer dat je weggaat. Je was een actieve deelnemer op het forum. Het ga je goed! groetjes, Peet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:49
|
|
|
|
Hou ook wel van humor, maar denk dat de weinig diepgang op het forum is, omdat het een openbaar forum is. Iedereen kan het lezen, ook niet leden. Houdt mij in ieder geval tegen om wat op het forum te zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:49
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als men een zinvolle diepgaand iets op het forum neerzet is de kans groot dat men erop afgekraakt wordt.
En mag het forum ook luchtig zijn?
Ik zie vaak gebrek aan humor.
Kijk eens naar je eigen bijdrages....... | Allereerst vind ik dat afkraken hier enorm meevallen. En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 23:08
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De laatste tijd vind ik dat het forum achteruit gaat. Te vaak lees ik alleen maar onzin bijdrages. Sommige mensen kunnen alleen maar luchtige grapjes maken heb ik het idee. Terwijl er ook plaats moet zijn voor wat diepgang. Hoopvol kijk ik dan naar de titel van een bepaald topic, en dan moet ik weer tot de conclusie komen dat er weer een onzinnige, een zgn. grappige bijdrage staat. Dat is enorm frusty. |
Die gedachte schoot ook door mij heen vandaag....helemaal mee eens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 23:29
|
|
|
|
| PEET760 schreef: | Hou ook wel van humor, maar denk dat de weinig diepgang op het forum is, omdat het een openbaar forum is. Iedereen kan het lezen, ook niet leden. Houdt mij in ieder geval tegen om wat op het forum te zetten. | Het is al jaren bekend dat dit forum openbaar is. En toch heeft het in het verleden niemand van weerhouden om zijn/haar mening over iets neer te zetten. Het lijkt nu wel of de mensen het gewoon niet willen......
|
|
| Naar boven |
|
|