ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2401 2402 2403 2404 2405 2406 2407 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 02:50

met bijna migraine op het werk zitten, paracetamollen achterover, hopen dat ik op tijd ben.Nu even niet verroeren......rustig laten inwerken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 02:52

en daar ben je trots op???daten met zoveel vrouwen??
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 03:00

zelfs als je niet gaat verhuizen, je vuilnisbak nog te klein kan zijn???
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 03:03

als je zoveel handleidingen hebt.... heb je in ieder geval geen bos meer....
wat de vis betreft: opeten....
Naar boven

Auteur Bericht
BAS917

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 04:38

HANNAH810 schreef:
mijn zeer nederige excuses, bas!! hoe kan ik dit ooit goedmaken?

(zou een speklapje helpen??)

Is goed hoor, als mijn vergissingen beperkt bleven tot minder dan 4% dan was ik al heel tevreden. (De splinter en de balk.)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 06:39

VISSER278 schreef:
Frank, die dat gewoon zonder te blikken of te blozen even durft Boze smiley te vragen.

Boze smiley neen, ik help Sus gewoon even. Misschien wil ze er wel veel over kwijt maar durft ze niet zo goed. Dus wil ik haar helpen want sommige mensen hebben wel eens een zetje nodig Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 06:49

MARTIN695 schreef:
Hallo Imke dank hier voor
Sjalom.
Martin

Graag gedaan, geniet ervan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 07:56

Tsja...inderdaad...als we daarmee een record moeten halen???

Ik heb van mezelf altijd een negatief zelfbeeld gehad...

Maar(en dat komt dan vaak uit in een relatie) wanneer een man tegen mij zegt...

Wat heb je een lief karakter..dan weet ik dat dat zo is...

Mijn schoonheid zit namelijk van binnen..
Dat heb ik moeten leren om van dat negatieve zelfbeeld af te komen.

Je mag van jezelf houden..Je bent zoals je bent.
Nu weet ik...ik mag er zijn met al mijn fouten en gebreken.

En dat mag ik nu ook uitstralen!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 08:04

Dat nu eindelijk eens veel karweitjes voor me zijn gedaan die allemaal waren blijven liggen in ons nieuwe huis...

Tsja...als een mannenhand ontbreekt kan dat wel eens op de lange baan worden geschoven...

Het afdak lekt niet meer...er is licht in het tuinhuis...er hangen dingen aan de muur...

En de tuin...NEEEEE...dat is mijn kleine paradijsje...dat kan ik wel zelf...en daar is het nu 1 mooie bloemenzee!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 08:59

...dat ik vanmorgen bij het verlaten van onze flat....een giraf ontdekte op het grasveld van het gemeentehuis, aan de overkant van de weg!!! Zóóó'n bijzonder gezicht! Ook twee olifanten, en kamelen zag ik lopen. Zo te zien voelen ze zich op hun gemak...maar het blijft bizar en leuk, om dit zowat in je 'voortuin' te zien! (of moet ik dit nu schrijven bij het 'slechtste moment van de dag? die dieren horen hier helemaal niet, maar in Afrika thuis...) 'k Heb er wel een poosje van genoten, moet ik eerlijk zeggen...! Lachende smiley
Enne..'k heb liever een giraf voor de deur, dan hangjongeren, dus dubbel genieten!

Laatst aangepast door
MARIA576
op maandag 20 juni 2011, 10:01
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 09:52

Waarom zijn huisartsen op de maandagochtend nooit bereikbaar?

Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:14

Als je gewoon om je heen kijkt, zie je toch voldoende "lelijke" vrouwen die toch ook een relatie hebben??? Bij sommigen denk ik, hoe ben je ooit aan een man gekomen...De stelling dat mannen alleen maar knappe vrouwen is toch gewoon onzin?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 20 juni 2011, 10:15
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:25

SUSANNAH475 schreef:
Idd. is dit wel de belangrijkste reden, waarom ik met name op de serieuze onderwerpen (m.n. over het geloof) niet meer of nauwelijks reageer...
De toon is mij in veel gevallen te fel... er zijn er die het beter lijken te weten en mij daardoor het gevoel geven dat mijn mening niet altijd kan bestaan naast die van een ander.

Als iemand met goede argumenten komt kan ik daar zelf iets mee, of ik kan zeggen kan er niks mee, maar soms word je verhaal zo bekritiseerd dat ik wel eens denk hier, waarom op deze manier...??? Meningsverschillen hoeven niet altijd verkeerd te zijn. Ik deel mijn kennis en ervaring dan liever met iemand of een groep die wel open staat/ staan voor hoe ik erover denk...
We kunnen met z'n allen nog zulke goede argumenten aandragen voor een discussie en in alle hevigheid de discussie voeren, maar als de liefde en het respect voor een ander ontbreekt vraag ik me wel eens af wat het nut is van de discussie.

Dat even als de reden waarom ik niet meer zo aktief meedoe hier met serieuze onderwerpen.
Het is iets wat ik de laatste tijd vaker hoor. Maar is dat de laatste tijd zo veranderd? Sus je zit al jaren op de site, en opeens heb je een probleem met de toon op het forum?? In het verleden hebben we elkaar voldoende ruimte gegeven om onze mening te geven. Het lijkt nu alsof men gewoon daarvoor bang is geworden.
Bij elk serieus onderwerp wordt al meteen gesmeten met termen als: je moet elkaar in je waarde laten of je mag elkaar niet oordelen... Opeens wordt elke afwijkende mening gezien als een oordeel over de persoon. Dit verstikt elk initiatief tot nadenken, want dan val je meteen buiten de groep. We zijn liever lief voor elkaar en houden onze mond, dan dat we durven te laten zien wat we denken.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:27

DANIELLE160 schreef:
waarom op cm??

[b] IK WIL EEN VENT!!
Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

IKIKIKIKIK waartoe leid dat eigenlijk heb je er wel eens over gedacht

P s lees je bijbel bid elke dag en vraag de Heer of je het nodig hebt

T is zoveel mooier als het een kadoo van de Vader is dan dat je zelf wilt

Leef dicht bij de Vader en verwacht alleen van HEM

niet uit eigen kracht je eigen ding maar geef je maar aan Hem hij zalje geven wat je nodig hebt en de Vader weet welke verlangens je hebt

wens je Gods zegen en hoop voor je dat ikke op de achtergrond komt te staan en er iets moois voor terug komt

lieve groet anita
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:29

VISSER278 schreef:
Nou, goed dat we dat dan weten Tink. Voortaan gaat heel CM jou 's nachts gezelschap houden met chatten. Wat wil een mens nog meer onder werktijd.
Alleen....ik begrijp dan niet zo goed waarom je dan zo'n time-out-dingetje bij je profiel hebt staan, maarja daar zal ik we Zeeuw voor zijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
blauwtje gelopen Visser???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:30

Valt jullie ook op dat we nog steeds geen antwoord hebben van Jos, degene die het topic opstartte???
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:32

CHATULIEM619 schreef:
Het is iets wat ik de laatste tijd vaker hoor. Maar is dat de laatste tijd zo veranderd? Sus je zit al jaren op de site, en opeens heb je een probleem met de toon op het forum?? In het verleden hebben we elkaar voldoende ruimte gegeven om onze mening te geven. Het lijkt nu alsof men gewoon daarvoor bang is geworden.
Bij elk serieus onderwerp wordt al meteen gesmeten met termen als: je moet elkaar in je waarde laten of je mag elkaar niet oordelen... Opeens wordt elke afwijkende mening gezien als een oordeel over de persoon. Dit verstikt elk initiatief tot nadenken, want dan val je meteen buiten de groep. We zijn liever lief voor elkaar en houden onze mond, dan dat we durven te laten zien wat we denken.

Als ik zo wel op het forum als in de chat echt zou zeggen wat ik dacht, dan heb ik binnen de kortse keren een ban.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:32

MARTIN695 schreef:
Hallo Yelnin
Maar als je nu wel een bel hebt maar geen fiets dan heb je denk ik een probleempje denk ik.
Sjalom.
Martin

Huilende smiley, smiley in tranen blijkbaar zit ik hier op CM om geplaagd te worden door de andere.
Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders... Clown smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 20 juni 2011, 11:08
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:35

MARISKA601 schreef:
Als ik zo wel op het forum als in de chat echt zou zeggen wat ik dacht, dan heb ik binnen de kortse keren een ban.

Dus jij doet je anders voor dan dat je werkelijk bent? Verraste, verbaasde smiley
Weten we dat ook weer...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:42

FRANKT627 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen blijkbaar zit ik hiet op CM om geplaagd te worden door de andere.
Ik had nochtans zo gehoopt op wat anders... Clown smiley Knipoog smiley

Je mag wel uithuilen op mijn schouder hoor.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:42

Ik hoop dat ik veel met christenen kan delen mag getuigen wat de Vader voor mij betekend en waar ik t van verwacht
niets meer van mij maar alles van Hem die mij leven geeft in overvloed
ja ik moet geduldig zijn volharden in de strijd die ik Heb maar het is zo mooi en zeker dubbel waard mijn leven in zijn handen te leggen
dat geeft rust aan t hart van de hemelse Vader
Hij is het die nieuw leven geeft niet wij die dat ook maar denken te kunnen .
Ik verwacht alleen nog van Hem die mij geschapen heeft
wacht geduldig af en zie niet te ver vooruit elke dag heeft iets moois dat ik koester.
En ik ben niet te handelen in deze maatschappij ik geloof dat als er iemand op mijn pad mag komen dan komt dat van mijn Vader
Ik ben niet meer opzoek laat me vinden door iemand die oprecht is liefde heeft van de Hemelse Vader eerlijkheid bezit en God als eerst op zijn verlanglijst heeft staan net als ik
waarom zit ik hier om te delen de bijbel beter te leren kennen samen te delen in lief en leed er te zijn voor anderen .
ik geloof ook dat als je hier bent je beproefd word door God om te zien wat je met je leven doet en ik wens een ieder die dit leest dat doet ter ere van God niet eigen belangen en willens en wetens maar biddend verlangen word vervangen en word gegeven door Hem die Heer en meester is en t goede met ons voor heeft en niet t kwade
wens idereen Gods zegen lieve groet Anita
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:43

CHATULIEM619 schreef:

idd., C.M. is daarin niet veel veranderd, maar (nu komt het) ik wel...!! dus vandaar dat ik het liever dan deel met mensen die wel op een aangename manier kunnen discussieren.

Begrijp me goed, er zijn ook genoeg momenten dat het wel gaat, maar er zitten er soms tussen die dan de hele boel mijns inziens verzieken en dan krijg je vaak die slopende discussies.
Soms zijn dat zelfs mensen met hele goede bedoelingen, maar die erg vaak met teksten lopen te slepen, da's nou niet echt mijn ding; teksten is oke, maar dan wil ik het wel graag onderbouwd zien.
De manier waarop bevalt mij hier niet meer...

Het ligt trouwens bij mij niet aan bangheid of dat ik inhoudelijk niet op de zaken in wil gaan. Dat het mij niet meer bevalt heeft te maken met de manier waarop dat hier bij tijd en wijle blijkbaar moet gebeuren.
Ik ben er alleen maar voor dat je als mens uitkomt voor jouw (unieke) mening, maar daarin mogen mensen wat mij betreft ook soms wat meer openstaan voor en met name luisteren naar wat een ander te vertellen heeft.

Enne... ik schreef het om aan te geven wat de reden is dat ik niet meer of nauwelijks over de serieuze dingen reageer.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:53

FRANKT627 schreef:
Boze smiley neen, ik help Sus gewoon even. Misschien wil ze er wel veel over kwijt maar durft ze niet zo goed. Dus wil ik haar helpen want sommige mensen hebben wel eens een zetje nodig Engeltje smiley

Echt onzin Frank wat je nu schrijft...
Beken het maar, je bent gewoon heel nieuwsgierig... !
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:56

SUSANNAH475 schreef:
idd., C.M. is daarin niet veel veranderd, maar (nu komt het) ik wel...!! dus vandaar dat ik het liever dan deel met mensen die wel op een aangename manier kunnen discussieren.

Begrijp me goed, er zijn ook genoeg momenten dat het wel gaat, maar er zitten er soms tussen die dan de hele boel mijns inziens verzieken en dan krijg je vaak die slopende discussies.
Soms zijn dat zelfs mensen met hele goede bedoelingen, maar die erg vaak met teksten lopen te slepen, da's nou niet echt mijn ding; teksten is oke, maar dan wil ik het wel graag onderbouwd zien.
De manier waarop bevalt mij hier niet meer...

Het ligt trouwens bij mij niet aan bangheid of dat ik inhoudelijk niet op de zaken in wil gaan. Dat het mij niet meer bevalt heeft te maken met de manier waarop dat hier bij tijd en wijle blijkbaar moet gebeuren.
Ik ben er alleen maar voor dat je als mens uitkomt voor jouw (unieke) mening, maar daarin mogen mensen wat mij betreft ook soms wat meer openstaan voor en met name luisteren naar wat een ander te vertellen heeft.

Enne... ik schreef het om aan te geven wat de reden is dat ik niet meer of nauwelijks over de serieuze dingen reageer.

Ik kan je nog wel een aantal namen geven van mensen die dat vroeger ook deden. Zelfs dat is niet veranderd.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:58

CHATULIEM619 schreef:
Ik kan je nog wel een aantal namen geven van mensen die dat vroeger ook deden. Zelfs dat is niet veranderd.

eh, lezen Chat... ik ben degene die veranderd is... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:59

CHATULIEM619 schreef:
Als je gewoon om je heen kijkt, zie je toch voldoende "lelijke" vrouwen die toch ook een relatie hebben??? Bij sommigen denk ik, hoe ben je ooit aan een man gekomen...De stelling dat mannen alleen maar knappe vrouwen is toch gewoon onzin?

We kunnen nooit door de ogen van een ander kijken. Wie voor de ene niet mooi is kan best voor iemand anders erg mooi en aantrekkelijk zijn.
We zouden eens moeten leren kijken door de ogen van ons hart.

Er zijn genoeg mensen die echt beseffen dat hun looks niet voldoen aan de normen van de maatschappij. Een maatschappij die ons via alle media zegt wat te doen bij een overtollig kilootje of een neus die wat groot is. De reclames tonen alleen mooie mensen, zo ook op deze site, kijk anders maar eens naar de bovenkant van jullie scherm, om het geluk of succes te belichamen. Wordt er al eens iemand vertoont in de reclame die wat dik of slonzig is dan is dat om de tegenstellingen van goed en niet goed sterk uit te drukken. Waarbij de mooie mens natuurlijk de overwinnaar is. Zulke reclamespots kom je dagelijks tegen. Het zelfbeeld van iemand met een minder uiterlijk wordt hierdoor nog eens fel verminderd. Ze zullen het wel eens weglachen maar ook dit kan maar een schijn zijn.

Ik ben heel erg blij, ontroerend blij, dat er toch mensen zijn die echt voor het innerlijke gaan. Hun oprechte woorden kunnen je zo diep raken dat je een hemelsgevoel krijgt. Hun liefde en aanvaarding zijn goddelijk. Dit is dan misschien een voordeel voor iemand met een minder gangbaar uiterlijk die niet gewend is veel aandacht en kansen te krijgen op het gebied van een liefdesrelatie. Zulke mensen hebben een gave die niet iedereen bezit, het zijn mensen die kijken met de ogen van hun hart.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:03

CHATULIEM619 schreef:

Chat, ik ben het met Susannah eens want ook voor mij is de felheid de reden om niet mee te doen aan een discussie op het forum. Een eigen mening hebben of geven is nog héél iets anders dan elkaar de mond snoeren met bijbelteksten, betweterigheid of een mening de grond in boren. Je moet niet vergeten dat 'we' elkaar soms helemaal niet kennen en dus ook niet weten hóé iets bedoeld is. Soms, als ik van een onderwerp niet veel af weet, durf ik me al helemaal niet te mengen in een discussie want dan is er altijd wel weer iemand die je dat heel erg goed laat voelen. En als dat onderwerp voor mij gevoelig ligt, bedank ik al helemaal om mee te doen.
Jij hebt het er steeds over dat het wel meevalt en dat we elkaar alleen maar lief willen vinden. Ik ben het niet met je eens. Zolang men het onderscheidt niet kan maken tussen een mening en een persoon, doe ik niet mee. M.a.w: een mening die afwijkt wordt téveel op de persoon gespeeld en dat is mijns inziens niet goed te praten. Discussier er gerust op los...maar laat elkaar wel in zijn of haar waarde!
Ruimte dus..om jezelf te zijn, om ánders te zijn, dát mis ik hier.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:06

CHATULIEM619 schreef:

Hé Chat, ik wil je niet aanvallen hoor, maar je bent soms ook wel eens scherp met je kritiek. Die kritiek kan nog en mag of moet er zijn maar je veroordeelt ook wel eens iets wat een ander pijn kan doen. Zo denk ik maar aan het feit dat je bidden tot Maria als afgodderij beschouwd. Ik vond het wel erg kwetsend, en ik was daar echt wel van aangedaan, maar anderzijds durfde jij het te benoemen terwijl andere die het met je eens waren rustig hun (voor)oordeel niet op het forum plaatste.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:07

SUSANNAH475 schreef:
Echt onzin Frank wat je nu schrijft...
Beken het maar, je bent gewoon heel nieuwsgierig... !

Verlegen lachende smiley misschien ben ik een beetje nieuwsgierig maar dat is dan uit bezorgdheid Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:18

ANITA695 schreef:
IKIKIKIKIK waartoe leid dat eigenlijk heb je er wel eens over gedacht

P s lees je bijbel bid elke dag en vraag de Heer of je het nodig hebt

T is zoveel mooier als het een kadoo van de Vader is dan dat je zelf wilt

Leef dicht bij de Vader en verwacht alleen van HEM

niet uit eigen kracht je eigen ding maar geef je maar aan Hem hij zalje geven wat je nodig hebt en de Vader weet welke verlangens je hebt

wens je Gods zegen en hoop voor je dat ikke op de achtergrond komt te staan en er iets moois voor terug komt

lieve groet anita

Anita, je voornemen om in overgave te leven is wel een mooie christelijke profilering maar denk je dat er alleen van ons een afwachtende houding wordt verwacht? Zou het niet kunnen zijn dat we ook wel eens iets moeten ondernemen om dat te verkrijgen wat we wensen? Zo zou je bijvoorbeeld geen lid kunnen zijn van CM en wachten tot de Vader je christelijke mensen stuurt waarmee je over het geloof kan praten. Zo zou je bijvoorbeeld niet moeten gaan werken en wachten tot Hij er voor zorgt dat je huur en andere kosten betaald worden. Ik denk dat je voornemen, je stelling, die je hierboven met de beste bedoelingen hebt gepost, toch iets te kort schieten. We moeten zelf ook wat doen al dan niet met Zijn hulp. Zo is het leven nu eenmaal. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 20 juni 2011, 11:43
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2401 2402 2403 2404 2405 2406 2407 ... 6194 Volgende
Pagina 2404 van 6194