ChristianMatch

Forum

Frusty
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2422 2423 2424 2425 2426 2427 2428 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:26

MARISKA601 schreef:
Blijkbaar...

Zou het ook zo zijn met mannen? Knipoog smiley

tsja Knipoog smiley uitproberen waard misschien Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:28

MARISKA601 schreef:
Wat maakt die ene letter nou uit?

...Chat geeft gewoon antwoord op een vraag...mag toch wel?

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 26 juni 2011, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:29

FRANKT627 schreef:
Hé Frustybear, ik kom net van het noorden en daar scheen de zon heerlijk...toen ik in Zuid Holland kwam was er inderdaad een hoop wolken en nog zelfs enkele druppels rain...terwijl ik dacht dat in het zuiden het steeds zonniger was...ik weet nog niet of ik er frusty van word... Knipoog smiley

Hier heeft het zonnetje uiteindelijk ook rijkelijk geschenen!
Ik ben content Lachende smiley

Ga er nog ff van genieten denk ik, voor ik weer op grijs ga...

Toedels!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:34

persoonlijk vind ik psalm 139 met name vers 1 t/m 18 heel mooi.
In het kort gezegd: ik ben een kind van God, door hem bedacht en gemaakt en mijn hele leven is veilig in Zijn Handen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNA879

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:57

GRIFFIN748 schreef:
had Leonard daar laatst niet een opmerking over gemaakt? iets over 'jacht-instinct'...pijl en boog en zo..

Gevonden: onder de titel "vriendschap en relaties", gestart door Arjan024 op vrijdag 18 februari (ik neem tenminste aan dat je die bedoelde).
Vond ik heel verhelderend! Zo zie je maar weer dat verwachtingen enorm kunnen verschillen, net als de aanpak die iemands voorkeur heeft.
Grootste les: gewoon eens een mailtje sturen en dan afwachten wat er gebeurt ...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:00

MARIA576 schreef:
eehhmmmm...definieer 'oudere dames' alsjeblieft eens voor me Smiley die vol vragen zit aan welke leeftijd denk je dan?

80+
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:03

MARIO216 schreef:
80+

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley ja, dat mag je gerust 'oudere vrouw' noemen. ('k dacht al...moet ik mezelf ook in die catogorie scharen? maar je hebt me gerustgesteld! Clown smiley Knipoog smiley )

Laatst aangepast door
MARIA576
op zondag 26 juni 2011, 22:03
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:07

CHATULIEM619 schreef:
Nee, Here is verkeerd gespeld.

Dat is een kwestie van voorkeur Chat... voor jou moeilijk voor te stellen, maar sommigen prefereren de statenvertaling zolang er geen betere is.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:07

MARIA576 schreef:
Dit is nu wat ik bedoel! En wát een gave verhalen zijn dit. Nee, geen verhalen....dit is gewoon het échte leven. Mooi! Lachende smiley
Ach MaEria, het is maar net alsof je daar je norm stelt. In de meeste gevallen lopen die relaties kapot omdat ze van tevoren hun verstand niet gebruikt hebben.
Wat mij irriteert, is dat men stelt, dat als je eenmaal overvallen wordt door liefde/verliefdheid, dat er dan weinig aan te doen is. De praktijk is anders, je kunt je verliefdheid ook sturen en negeren. En dat moet je soms als je verliefdheid niet wederkerig is. Ik geloof niet in dat overvallen worden door liefde, dat je er helemaal niks aan kunt doen. Een stapje verder is dan: ik kon mn begeerte ook niet weerstaan....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:12

PIETER649 schreef:
Dat is een kwestie van voorkeur Chat... voor jou moeilijk voor te stellen, maar sommigen prefereren de statenvertaling zolang er geen betere is.
Laten we eens naar de context kijken van mn reactie, Herman tikt Qwet op de vingers dat hij de statenvertaling niet gebruikt. En ik geef daar mijn reactie op.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 26 juni 2011, 22:13
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:15

CHATULIEM619 schreef:
Ach MaEria, het is maar net alsof je daar je norm stelt. In de meeste gevallen lopen die relaties kapot omdat ze van tevoren hun verstand niet gebruikt hebben.
Wat mij irriteert, is dat men stelt, dat als je eenmaal overvallen wordt door liefde/verliefdheid, dat er dan weinig aan te doen is. De praktijk is anders, je kunt je verliefdheid ook sturen en negeren. En dat moet je soms als je verliefdheid niet wederkerig is. Ik geloof niet in dat overvallen worden door liefde, dat je er helemaal niks aan kunt doen. Een stapje verder is dan: ik kon mn begeerte ook niet weerstaan....

Natuurlijk kun je het negeren, maar waar is dat voor nodig als het wederzijds is?
Waarom moet je alles plannen voordat je verliefd wordt? Je weet pas of het lukt als je het geprobeert hebt.
Mensen die nooit falen, proberen ook niets!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:16

YELNIN491 schreef:
persoonlijk vind ik psalm 139 met name vers 1 t/m 18 heel mooi.
In het kort gezegd: ik ben een kind van God, door hem bedacht en gemaakt en mijn hele leven is veilig in Zijn Handen.

ja, mooi he, Yelnin? je HELE leven
met alle mooie dagen, minder mooie dagen en regenachtige dagen!!
alle dagen, en alle nachten je geborgen te mogen weten in ZIJN hand!!

ik heb U hartelijk lief; HEERE mijn sterkte........
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:17

MARIO216 schreef:
80+

Dat zijn er ook zoveel he hier op CM Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:17

CHATULIEM619 schreef:

Heb je mij dat horen zeggen Chat? Dat als je 'overvallen wordt door verliefdheid/liefde, dat er dan weinig aan te doen is?' Nee. Jij trekt het weer in het andere uiterste en dat irriteert mij nu weer. Ja, je bent er zélf bij en ieder maakt zijn/haar keuzes. Het is mijn keuze NIET om álles in mijn leven, de Liefde incluis, te rationaliseren, te beredeneren of te kanaliseren. Maar dat wil niet zeggen dat ik me maar laat meevoeren door alles of iedereen. Ik loop alleen niet met een (ellenlang) wensenlijstje t.a.v een partner op zak...that's all.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:29

FRANKT627 schreef:
ja, ik heb nu echt enkele dagen nodig om te recuperen... Verlegen lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
nou ja moeilijke woorden kun je in elk geval nog wel verzinnen Knipoog smiley
valt het allemaal nog mee en je bent weer terecht Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:31

MARIA576 schreef:
Heb je mij dat horen zeggen Chat? Dat als je 'overvallen wordt door verliefdheid/liefde, dat er dan weinig aan te doen is?' Nee. Jij trekt het weer in het andere uiterste en dat irriteert mij nu weer. Ja, je bent er zélf bij en ieder maakt zijn/haar keuzes. Het is mijn keuze NIET om álles in mijn leven, de Liefde incluis, te rationaliseren, te beredeneren of te kanaliseren. Maar dat wil niet zeggen dat ik me maar laat meevoeren door alles of iedereen. Ik loop alleen niet met een (ellenlang) wensenlijstje t.a.v een partner op zak...that's all.
Kijk de meeste mensen hebben een slecht huwelijk achter de rug. Moeten ze dan ook maar keuzes maken die bij voorbaat kansloos zijn om stand te kunnen houden= Selectie vooraf houdt gewoon in, dat je voorzichtiger bent geworden. Je houding doet me denken aan het liedje ± Al You Need is Love....en dat vind ik gevaarlijk naief...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:33

PIETER649 schreef:
de man verleid met verboden vruchten.... tegenwoordig proberen ze te verleiden met dr cm-profiel incl. bevallige fotoos ( of fotoos van waar ze voorheen van bevallen zijn Knipoog smiley )

of een ander van hebben laten bevallen!!!! Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley

leuke profiel foto pieter!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 26 juni 2011, 22:36
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:36

TINK100 schreef:
hoi martin, mijn meiden zijn geslaagd voor hun karate examen.....ondanks dat het een erg zwaar jaar was voor de meiden, hebben ze het toch maar gedaan......allebei een band hoger, nu mijn zoon nog.......volgende week......ik zal hem maar om een lesje karate vragen.....komt misschien ooit nog van pas.

Hallo Tink
Dus moet ik heel goed gaan uitkijken als ik bij je in de buurt kom .
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:39

CHATULIEM619 schreef:
Kijk de meeste mensen hebben een slecht huwelijk achter de rug. Moeten ze dan ook maar keuzes maken die bij voorbaat kansloos zijn om stand te kunnen houden= Selectie vooraf houdt gewoon in, dat je voorzichtiger bent geworden. Je houding doet me denken aan het liedje ± Al You Need is Love....en dat vind ik gevaarlijk naief...

Met jouw houding is dat inderdaad kansloos, omdat je bij voorbaat overtuigd bent dat het niet kan, Maar waar baseer je dat op?
Dat het een ander wel of niet lukt zegt totaal niets over over mijn eigen slagingskansen.

Ik heb een heel slecht huwelijk gehad, ik heb ook echt wel een periode het vertrouwen in alle mannen verloren. Maar de enige kans om daar vanaf te komen is iemand de kans geven het tegendeel te bewijzen.
En dat heeft tijd nodig en is best eng, want je loopt de kans weer gekwetst te worden.
Maar door altijd maar op safe te spelen wordt je echt geen gelukkiger mens.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zondag 26 juni 2011, 22:45

CHATULIEM619 schreef:

Je leest niet goed Chat. Ik heb in het vorige stukje al gezegd dat ik me niet mee laat voeren door alles en iedereen. Dat moet genoeg zeggen denk ik. Ik ben absoluut niet (meer) naief, integendeel, want ook ik heb mijn portie narigheid wel gehad. Maar ik sta wel ópen voor mensen. Noem jij het maar naief...ik noem het 'leven'.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNEKE421

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:07

nou ik heb genoeg mannen een mail gestuurd maar krijg niet eens fatsoenlijk een mail terug.
Hanneke
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:10

Stil zijn met God....

Gij, Die het sprakeloze bidden hoort...
http://youtu.be/fy8_ehnWBcg
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:27

HANNEKE421 schreef:
nou ik heb genoeg mannen een mail gestuurd maar krijg niet eens fatsoenlijk een mail terug.
Hanneke

Hanneke, ik zou haast willen zeggen: neem dit niet te persoonlijk op. Het overkomt ons allemaal, maar nee, het is idd. niet leuk! Begrijpen doe ik het ook niet zo goed. Want áls je dan die 1e stap hebt durven zetten...en je krijgt dan niet eens een beleefde afwijzing, dan zakt de moed je soms in de schoenen! Denk maar zo: 'dit was 'm dus duidelijk NIET'. Knipoog smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNEKE421

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:32

Ik neem dit ook niet persoonlijk op, het was me gewoon opgevallen.
Hanneke
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 00:45

Mijn ervaring op CM is dat de meeste mannen het helemaal niet prettig vinden om door een vrouw aangesproken te worden.
Ik mailde onder het mom van "ik heb geen(direkte)bijbedoelingen" Engeltje smiley maar ik kreeg wel eens een reactie alsof ik me in een diep donker bos smekend voor hun voeten had gegooid door een vriendelijk mailtje te sturen Gefrustreerde smiley

Misschien zijn de mannen hier wel veel te zedig voor ik-durf-die-mail-wel-te-versturen-vrouwen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 01:15

YELNIN491 schreef:
Wat van ver komt zou toch goed moeten zijn, maar niet dus. Boze smiley

Geschokte, onthutste smiley is 'ver' meer dan 264 km???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 01:17

YELNIN491 schreef:
nou ja moeilijke woorden kun je in elk geval nog wel verzinnen Knipoog smiley
valt het allemaal nog mee en je bent weer terecht Lachende smiley

Ik was eigenlijk eens benieuwd wat de 'andere' er van vond???
Naar boven

Auteur Bericht
ORGANIST041

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 02:55

Mijn mooiste moment van vandaag was, dat ik weer met 2 handen en 2 voeten
mijn huiskamer-kerkorgel kon bespelen. Dat heb ik de afgelopen 4 weken maar met 2 handen en 1 voet kunnen doen omdat ik mijn rechtervoet verzwikt had.
Gelukkig was het mijn rechtervoet, want anders had ik helemaal de laagste bassen niet kunnen bespelen en die kun je niet missen bij goed orgelspel.
Orgelspelen is namelijk mijn grote passie. Iedereen alvast een prettige week gewenst met veel mooie momenten. vr.groeten. Dick.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 06:49

GRACE585 schreef:
10 uur aan een stuk geslapen en goed uitgerust wakkerworden Lachende smiley met blinkend witte tanden

Kan ik me best voorstellen dat dat het mooiste moment is. Ik zou ook eens graag aan één stuk zo lang willen slapen. Zo echt kunnen genieten van een aangenaam bed met nog veel aangenamere rust...heerlijk moet dat zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 06:54

MARISKA601 schreef:
Ik wist niet dat mannen konden bevallen....

Mannen kunnen net als vrouwen, meevallen of tegenvallen...maar bevallen??? Neen, dat kan dus niet volgens enig google-speurwerk... Knipoog smiley

Maar eigenlijk begrijp ik niet goed waar de topic over gaat. Bedoelen jullie dat er mannen zijn die niet zo graag een mail ontvangen van vrouwen waarin duidelijk wordt dat de vrouw interesse heeft in een verdere kennismaking?

In het verleden heb ik het meegemaakt dat vrouwen me schreven met de bedoeling om elkaar te verkennen en dat vond ik zelf heel aangenaam. Het doorbreekt het zogenaamde rollenpatroon. Ik heb het eigenlijk niet zo helemaal met rollenpatronen en vraag me wel eens af of dat nog tot deze tijd behoort.

Een intiatief nemen betekent nog niet dat je ook graag de leiding neemt. Natuurlijk zijn er zo'n mensen en ook daar is niet mis mee. Uiteindelijk zal je later, als je toch verder gaat samen, een compromis vinden van het hoe en wat binnen een relatie. Vrouwen mogen en kunnen best dus als eerste een visje uitwerpen.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 27 juni 2011, 07:07
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2422 2423 2424 2425 2426 2427 2428 ... 6194 Volgende
Pagina 2425 van 6194