| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 07:25
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | | Nou, ...k vind het erg fijn als een man de leiding neemt....en dat hoeft helemaal niet te betekenen dat je geen inbreng hebt...integendeel zelfs....als ik zelf de leiding moet nemen dan zou ik me daar helemaal niet happy bijvoelen......... |
Maar Annette, wat bedoel je nu met de 'leiding nemen'? Bedoel je dat een man die intresse in je heeft jou moet schrijven? Neem je dan geen te afwachtende houding aan? Of is het een verdoken angst die je hebt wanneer jij als eerste een blijken van interesse toont en toch afgewezen kan worden? Dit is best begrijpelijk hoor want je voelt je dan toch weer onzekerder of je zakt door de grond van schaamte.
Ik kan me best voorstellen dat er mannen zijn die graag een interesse-mail van een vrouw krijgen en die later, tijdens een ontluikende relatie, best een 'gezonde leiding' kunnen nemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 08:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Kan ik me best voorstellen dat dat het mooiste moment is. Ik zou ook eens graag aan één stuk zo lang willen slapen. Zo echt kunnen genieten van een aangenaam bed met nog veel aangenamere rust...heerlijk moet dat zijn. |
dat is het ook frank,zeker als men al weken heeft lopen te sjouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 08:43
|
|
|
|
Wakker worden zonder pijn.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 08:56
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | dat is het ook frank,zeker als men al weken heeft lopen te sjouwen  |
Uiteindelijk gaat dat sjouwen zijn tol eisen. Gelukkig is het voor een mooi doel en dan kan je net iets meer. Ach, nog effe doorbijten en dan is er die hemelse zaligheid...ik wens het jullie alvast van harte toe...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 09:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik was eigenlijk eens benieuwd wat de 'andere' er van vond??? |
Ik denk gewoon vragen Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 09:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | is 'ver' meer dan 264 km??? |
Was made in China Frank, dus verder dan 264 km
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 09:22
|
|
|
|
| SAVANTI576 schreef: | Sinds een tijdje is het weer steeds moeilijker mensen mee te krijgen naar een feestje. Geen zin, geen geld, hou ik niet vol .
als je naar een feestje wil en niemand wil mee, zet het dan hier neer en kijk of er anderen zijn met hetzelfde probleem! Kunnen wij einzelgangers gezellig met elkaar gaan | Dan ben je geen einzelganger meer he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 09:39
|
|
|
|
|
Wordt het peentjes (zw)eten vandaag...?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 09:41
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Was made in China Frank, dus verder dan 264 km  |
Made in Noord-Brabant is dichterbij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:25
|
|
|
|
|
mannen zijn jagers
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:31
|
|
|
|
|
ik persoonlijk vind het de laatste jaren erg slap allemaal.ik koop het ook niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:50
|
|
|
|
|
wat vind je dan in t byzonder zo mooi aan lied 3 en 6, chatuliem?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:54
|
|
|
|
Met dit warme weer, met een baby in de auto een lekke band krijgen midden in het bos
En een band verwisselen kan ik wel, maar dr ligt natuurlijk tegenwoordig enkel zo'n stom oppompapperaatje in de auto en dat werkt niet echt als je de lucht er gewoon uit hoort lopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Met dit warme weer, met een baby in de auto een lekke band krijgen midden in het bos
En een band verwisselen kan ik wel, maar dr ligt natuurlijk tegenwoordig enkel zo'n stom oppompapperaatje in de auto en dat werkt niet echt als je de lucht er gewoon uit hoort lopen  |
Balen Annette, hoe heb je het uiteindelijk opgelost??
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:56
|
|
|
|
Als men niet te vreden is met de Opwekkingsliederen dan kan men nog altijd de 150 psalmen van David zingen.
Of is daar iets tegen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:26
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Met dit warme weer, met een baby in de auto een lekke band krijgen midden in het bos
En een band verwisselen kan ik wel, maar dr ligt natuurlijk tegenwoordig enkel zo'n stom oppompapperaatje in de auto en dat werkt niet echt als je de lucht er gewoon uit hoort lopen  |
Band verwisselen, Krik onder de auto, hoe krijg je het voor elkaar. Ik zou niet weten wat ik zou moeten beginnen en dan helemaal nog met een kleintje in de auto. Ik neem mijn (denkbeeldige) petje voor je af. Je bent Superwomen!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:27
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Balen Annette, hoe heb je het uiteindelijk opgelost??
Mary |
Mn man gebeld: HELP!! Ben door een personeelslid opgehaald en die heeft geregeld dat mn band weer gemaakt werd. En zo kwam ik erachter dat ik runflat banden schijn te hebben dus als ik de spijker eruit getrokken had, had ik met 80 km per uur door kunnen rijden (dus ook naar de bandenboer die een km verderop zat en wat ik totaal vergeten was )
Dusse: sorry schat, ik had last een blonde bui
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:27
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | | mannen zijn jagers |
Blijkbaar zijn ze het verleerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:30
|
|
|
|
Incassoburo dat denkt dat ik Dagobert Duck ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:30
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Band verwisselen, Krik onder de auto, hoe krijg je het voor elkaar. Ik zou niet weten wat ik zou moeten beginnen en dan helemaal nog met een kleintje in de auto. Ik neem mijn (denkbeeldige) petje voor je af. Je bent Superwomen!!!  |
Dr zit toch een boekje bij je auto,daar staat alles gewoon in hoor Grootste probleem is meestal het los krijgen van de bouten, maar dan moet je gewoon je gewicht in de stijd gooien en ff flink op die sleutel springen. Een van die weinige keren dat die overtollige kilootjes van pas komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:34
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | het binnenhof is net een apenrots toch? |
Vandaar dat de Duitsers, in mei 1940, dat als belangrijkste doel zagen ... de apenrots .... En niet om apies te kijken ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:41
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dr zit toch een boekje bij je auto,daar staat alles gewoon in hoor Grootste probleem is meestal het los krijgen van de bouten, maar dan moet je gewoon je gewicht in de stijd gooien en ff flink op die sleutel springen. Een van die weinige keren dat die overtollige kilootjes van pas komen  | Ja boekjes zat in mijn auto, maar theorie is de praktijk niet. Ik ga dat klusje niet klaren. En lees wel weer dat ik dus nog vaker naar de sportschool moet voor spieren, want overtollige kilo's heb ik niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:47
|
|
|
|
In elk geval blij Annette dat je in een bos stond, op de vlakte was het nog erger geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:56
|
|
|
|
|
...... een blauwe keuken de eetlust afremt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:00
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | | mannen zijn jagers |
... en daarom ben ik een konijn....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:03
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Blijkbaar zijn ze het verleerd  |
Zit nog steeds te oefenen ...........met pijl en boog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:07
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Zit nog steeds te oefenen ...........met pijl en boog  |
Ik heb twee keer misgeschoten en durf de pijl niet meer los te laten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:23
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Zit nog steeds te oefenen ...........met pijl en boog  |
Tja, had je maar naar de picknick moeten komen .... ik had pijl en boog bij me, had je les kunnen krijgen van een ervaren schutter ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 13:34