ChristianMatch

Forum

Frusty
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2428 2429 2430 2431 2432 2433 2434 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:07

Gaat weer erg frusty hier aan toe...

Is er ook een psych aanwezig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:15

http://youtu.be/_vsbYHTG1mg

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 27 juni 2011, 22:18
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:19

ANNETTE050 schreef:
En het wordt heel erg gewaardeerd !!!!!!

Dat wordt het zeker.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:28

http://youtu.be/05QY3jgnyks

http://youtu.be/gLOyAcafy2Q

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 27 juni 2011, 22:33
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:40

Dit topic begon met de oproep om wat minder onzin neer te zetten. Helaas moet ik constateren, dat er sommigen zo diep gezonken zijn, dat ze zelfs dit topic bekladden met onzin...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:42

CHATULIEM619 schreef:
Dit topic begon met de oproep om wat minder onzin neer te zetten. Helaas moet ik constateren, dat er sommigen zo diep gezonken zijn, dat ze zelfs dit topic bekladden met onzin...

gebrek aan humor chat?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:42

heeft er iemand al een antwoord gevonden van het officiële standpunt van de kerk???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:45

MARISKA601 schreef:
gebrek aan humor chat?
nee, maar ik kan niks leuks in jouw bijdragen vinden. Ik doe mn best, maar ik kan jouw bijdragen gewoon niet leuk vinden...sorry, misschien lachen mensen zich het apezuur bij het lezen van je bijdragen, ik helaas niet. Misschien zou je kunnen vermelden of je iets lolligs bedoelt...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:48

CHATULIEM619 schreef:
nee, maar ik kan niks leuks in jouw bijdragen vinden. Ik doe mn best, maar ik kan jouw bijdragen gewoon niet leuk vinden...sorry, misschien lachen mensen zich het apezuur bij het lezen van je bijdragen, ik helaas niet. Misschien zou je kunnen vermelden of je iets lolligs bedoelt...

Ik heb ook serieuze bijdrages.. maarf die lees jij blijkbaar niet.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op maandag 27 juni 2011, 22:49
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:56

CHATULIEM619 schreef:

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 4 juli 2011, 09:51
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:58

CHATULIEM619 schreef:
heeft er iemand al een antwoord gevonden van het officiële standpunt van de kerk???

welke kerk precies??
katholiek?
gereformeerd?
en zo ja, welke versie?
pkn?
rokerskerk?
remonstrants?
etc etc

of bedoel je ook1 van de minder in vast verband opererende groeperingen?

ff duidelijker zijn chatje!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 22:59

SUSANNAH475 schreef:
Sorry, maar ik vraag me af waarom we in NL altijd maar klagen over het weer...

Is het nooit goed dan ?
Ik hou van de zomer, en (te) warm heb ik nog altijd veel liever dan die strenge, koude winter waarin iedereen vastzit (en valt)... !!
We leven nu eenmaal in NL en daar kan je dat wisselende weer verwachten (, hoe jammer het soms ook is).
Geniet van het mooie weer, voor het voorbij is weer; een voorkeur kan je hebben, maar geniet er ook eens van als het zonnetje schijnt...

Ik geniet er wel van hoor Sus. Heerlijk om nu overdags te werken in een temp. van 8 graden terwijl je weet dat buiten bijna de mussen van het dak vallen . Coole smiley met zonnebril
En stiekum kijk ik al een beetje uit naar de kerst, ik heb nl. een nieuwe lichtslang nodig voor in de tuin en die krijg ik op het ogenblik nergens te pakken. Van de 15 meter is er ongeveer nog 2,5 meter die het doet . Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:01

Hier ben ik het helemaal mee eens. Soms wordt je juist gelukkiger door je leven niet te plannen, of door je planning los te laten.

Dat iemand een criteria steld waaraan de ander moet voldoen, is volkomen normaal. Je zou met 2400 mannen/vrouwen moeten daten vooordat je wist of er een voor je tussen zat???
Dat lijkt me niet te doen.

Op kerkelijk gebied, of het hebben van kinderen etc, de voorkeur voor woonplaats etc kun je makkelijk selecteren omdat dit voor veel mensen belangrijke punten zijn.
Toch moet je jezelf er niet aan ophangen, aangezien je je lief weleens voorbij zou kunnen gaan zonder het te beseffen.

Zelf heb ik mijn vriend anderhalf jaar geleden van CM geplukt(of hij mij)
Binnen een week wisten we al dat het tussen ons niet zou worden, aangezien we totaal niet aan elkaars criteria voldeden.
Toch hielden we contact op de een of andere manier, en toen we elkaar na enkele maanden ontmoeten was het gelijk raak.
Ieder puzzelstukje viel op zijn plaats en ondanks dat hij nooit meer een vriendin met kinderen wilde, zijn mijn kinderen dol op hem, en hij op hen.

Je kunt dus nooit met zekerheid zeggen dat je geen vrouw met kinderen wilt, want als je van de vrouw gaat houden, en het klikt met de kinderen, gaat de rest vanzelf

Dit neemt niet weg dat kinderen je relatie kunnen maken en breken, en dat er geen ex als vader van de kinderen meespeelt, maar wat ik wil aangeven, is dat er wel degelijk iets moois kan komen uit een samengesteld gezin. En in mijn geval, mooier als het ooit is geweest.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

ANNETTE050 schreef:
k Moet ook eerlijk bekennen dat ik alles wat ik hier lees meer en meer niet echt vermakelijk vind (understatement).
Chatuliem geeft aan ter discussie te willen stellen dat er geen interessante discussies zijn op dit moment en áls ze al ontstaan ze in de kiem gesmoord worden door opmerkingen die kant nog wal raken.
Er zijn topics zat waar je kunt geinen wat je maar wil, en daar hou ik zelf ook wel van, maar dit is niet de bedoeling van dit topic. Om nu juist in dit topic constant te gaan geinen vind ik respectloos.

Annette, jij zegt het...en ik heb het gedacht. Goed verwoord en ik ben het helemaal met je eens. Waarom moet werkelijk élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid? Jammer vind ik dat en idd. voor degene die de discussie is gestart, is dit niet leuk. Vind ervan wat je wilt, maar zo denk ik erover.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

MARIO216 schreef:
Dan ben je hier bij aangenomen als mijn assistente. Clown smiley

Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:16

VISSER278 schreef:
Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. Knipoog smiley

Dan wordt ze doormidden gehakt Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:56

We hebben al een topic mooi, leuk of bijzonder lied. Daar hoort dit thuis, Het is beter dat we dit soort bijdragen daarin zetten, anders wordt het een rommeltje. Twee topics die exact hetzelfde inhouden, dat kan niet de bedoeling zijn.

Thomas, overzichtelijk.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 27 juni 2011, 23:59
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:59

nog meer zooi ruimen onvoorstelbaar dacht dat ik er vandaag doorheen was
NIET DUS Zieke smiley
morgen weer slecht moment;al het overige naar de stort brengen is een rotklus

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 28 juni 2011, 00:04
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 00:00

WAAR KOMEN AL DIE SPULLEN TOCH VANDAAN?????
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 00:01

mijn pc moet morgen uit elkaar dus bij deze zeg ik doei en bedankt voor alle gezelligheid en meeleven.
heb morgen nl geen tafel meer,alles wordt opgehaald door de kringloop.
en de rest naar de stort

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 28 juni 2011, 00:03
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 00:19

MARIO216 schreef:
Heb dit ergens gelezen:

10 Redenen waarom je een relatie met een verpleegkundigen moet krijgen:

Altijd een deskundig oog in de buurt ‘Lieverd, kun je eens kijken of dit normaal is?’ Je hypochondrische partner hoeft zichzelf nooit meer te onderzoeken op nare kwaaltjes met de symptomenchecker van een of andere obscure ‘medische’ website. Met jou in de buurt is immers altijd een deskundige voorhanden!
Verpleegkundigen hebben stalen zenuwen
.....................................................................................................................................................................
Verpleegkundigen hebben altijd wat te vertellen
Of je nou op de seh werkt, op de kinderafdeling of in de psychiatrie: verpleegkundigen komen in heel wat rare situaties terecht en maken heel wat mee. Jij hebt dus altijd wel een sappig verhaal paraat, tot groot vermaak van jouw vrienden, bekenden én potentiele lovers. En, mocht hij ervan houden, ook een heel vies verhaal vertellen kun jij wel. Maar niet tijdens een romantisch etentje natuurlijk.

Eèèiindelijk iemand die het door heeft!! Clown smiley

Laatst aangepast door
COOTJE711
op dinsdag 28 juni 2011, 00:22
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 01:40

CHATULIEM619 schreef:

Oei, dan moet je die mensen maar redden Chat, voordat ze nog dieper zinken ....

Maar waar ik FRUSTY van word zijn die koeienletters die je gebruikt om je frustratie weer te geven.

Je vindt het niet passend dat mensen de hele tijd lopen te geinen, dat noem je frusty, maar alleen maar serieus moeten zijn is weer het andere uiterste. Probeer eens de gulden middenweg te zien, en met het geinen in dit topic valt het best mee, van alle reacties is nog geen kwart als off-topic te bestempelen ...
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 06:23

CHATULIEM619 schreef:

dit topic bewijst dat de topicstarter net zo hard met de onzin meedoet als degenen die erop gereageerd hebben, wat overigens zeer vermakelijk is.

Geneesheer, genees uzelf.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 07:42

ERIKA129 schreef:
Weer terug van weggeweest Lachende smiley

Lachende smiley Hoi Erika, welkom...hopelijk aangesterkt na een tijd van beslommeringen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 07:46

VISSER278 schreef:
Ik geniet er wel van hoor Sus. Heerlijk om nu overdags te werken in een temp. van 8 graden terwijl je weet dat buiten bijna de mussen van het dak vallen . Coole smiley met zonnebril
En stiekum kijk ik al een beetje uit naar de kerst, ik heb nl. een nieuwe lichtslang nodig voor in de tuin en die krijg ik op het ogenblik nergens te pakken. Van de 15 meter is er ongeveer nog 2,5 meter die het doet . Boze smiley

Verraste, verbaasde smiley Kijk je al uit naar de kerst? Zo dat is wel erg vlug. De goede Sint het sinterklaasjournaal moet nog komen. Waar zou de goede man nu aan wal stappen? Is dat al bekend? Of zou hij het dorp van W-tje weer uitkiezen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 07:49

TINK100 schreef:
de muizen, als floshke buiten rond loopt.....

YELNIN491 schreef:
zeer kwalijke zaak Boze smiley

Boze smiley Blijkbaar hebben de dames elkaar gevonden om deze arme maar vooral lieve Belg te plagen...

Dat is dus het initiatief dat sommige vrouwen nemen tegenwoordig?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 08:04

CHATULIEM619 schreef:

Die vraag is niet simpel te beantwoorden Chat,elke kerk heeft zijn eigen(toegevoegde) regels.
Ik behoor tot de pkn en daar wordt het burgerlijk huwelijk erkend,huwen in de kerk is geen verplichting en er zal dus ook geen uitsluiting plaatsvinden als je geen belijdenis doet,je kind wilt laten dopen(bij dopen in de ger. kerk moet 1 van de ouders belijdend lid zijn,bij de herv. is dat niet nodig)of aan het avondmaal wilt gaan.

Bovendien denk ik dat de beslissing om wel of niet voor de kerk te trouwen weloverwogen zal zijn geweest,net als de beslissing wel of niet deel te nemen aan het avondmaal.Er zullen zeker(hoop ik) gesprekken met de voorganger aan vooraf zijn gegaan.

Zie jij het als zonde?

ps.de kerkordes zijn wel op internet te vinden hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:13

Chat, ik heb hier een site gevonden die je misschien op weg kan helpen. Het is wel een RK site.

Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom de protestantse kerk geen huwelijks-sacrament heeft. Moet ik nog eens uitzoeken.

http://www.rojeda.dds.nl/huwsacr.htm
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:16

... het bij mij binnen aangenamer is te vertoeven dan buiten...

maar het regent nog geen worteltjes hier....
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:22

HANNAH810 schreef:

[color=FF0000]de Heere Jezus heeft ze dan wel niet ingesteld, chatuliem; Hij heeft wel voor beiden de opdracht gegeven;
vier het avondmaal tot Mijn gedachtenis, en doop alle volkeren.
ik kan me je vraag wel voorstellen, waarom een huwelijk niet als sacrament (teken en bezegeling van het Verbond) gezien wordt.
immers wordt het huwelijk in de bijbel gezien als symbool van hoe de Heere Jezus de kerk als bruid "koopt", liefheeft en verzorgt tot zij de eeuwigheid lang in de hemelen met Hem samen mogen zijn.

Misschien denken wij wel veel te moeilijk.
Voor doop en avondmaal is inderdaad een Goddelijke opdracht. In de hele bijbel lees ik nergens de opdracht van Jezus om te trouwen.
Het Huwelijk, zij het een beetje anders als nu, was er al vanaf het begin van de wereld toen God Adam zijn eigen vrouw gaf.

Daar tegen de doop en het avondmaal als sacrament, als ik me niet vergis is dat iets wat gekomen is tijdens of na de jaren die Jezus op aarde was.
Okee, Johannes doopte al in die tijd, ( naar mijn idee in opdracht van Zijn God, gezien de beloften bij zijn geboorte) maar van voor die tijd kan ik uit de bijbel geen doop en avondmaal halen.

Daarom denk ik dat doop en avondmaal sacramenten zijn omdat God, door Jezus daarvoor de opdracht gaf, Maar niemand ooit de opdracht van God heeft gekregen om te trouwen
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2428 2429 2430 2431 2432 2433 2434 ... 6194 Volgende
Pagina 2431 van 6194