ChristianMatch

Forum

Real life
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2479 2480 2481 2482 2483 2484 2485 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 22:41

mooie site
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAVANTI576

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 22:46

op christenmatch is maar heel kleine kans dat je een relatie vind denk ik .
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:02

YELNIN491 schreef:
gevalletje blond??

Lingen's Blond?

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:05

Kleine kans?????
Ik heb relatie sinds 3 februari en we zijn dolgelukkig samen.
Ik ken velen van CM die relatie hebben gevonden.
Je moet niet zo negatief kijken beste jongen.
Als God wil, dan krijgt je voor jou een leuke vrouw.
Hoe? Bidden!!!!
Succes ermee
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:26

Ook ik ben geslaagd op CM

Zelfs zonder dat ik op zoek was Knipoog smiley
We zijn al 1.5 jaar harstikke gelukkig samen, dus...

ER IS HOOP
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:28

kijk; met deze uitleg scoor je weer punten, hoor, bert!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:34

JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaast is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.

Een vliegende vogel vangt altijd wat. En je maakt een beetje een karikatuur van mannen, dat gebeurt toch andersom ook niet? Een beetje positiviteit kan nooit kwaad hoor. Hoe je overkomt daar kun je ook wel wat aan werken. En we weten als mannen allemaal wel dat we kansloos zijn bij Doutzen, maak je maar geen zorgen.

Thomas, die dat overigens wel jammer vindt, zucht.Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 10 juli 2011, 23:37
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:35

Ik weet niet of het toepasselijk is om dit verzoek hier te plaatsen. Ik neem echter te vrijheid om het wel te doen.

De gemeente waar ik kom, is ongeveer 5 jaar geleden gesticht door een echtpaar, die hier een visie voor had.
Ook zijn er meerdere profetieen over uitgesproken, dat deze gemeente zou groeien.
De groei bleef echter uit en dit echtpaar is er mee gestopt. Dit is versnelt gegaan door de vervelende reactie van sommige mensen op het voornemen van hun om de taken neer te leggen.

Het was een kleine gemeente van 20 mensen.
Hiervan zijn ongeveer 10 mensen overgebleven.
Samen met een zuster uit de gemeente verzorg ik momenteel de samenkomst in mijn huis en proberen we de gemeente voort te zetten.

Dit willen we echter alleen doen, als dit ook Gods weg is.
Daarom mijn gebeds verzoek, om duidelijkheid en helderheid te krijgen wat Gods bedoeling is met deze gemeente. Ook wat mijn taak hierin is.

Alvast bedankt voor jullie gebeds-steun.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:43

HENKWAL969 schreef:
Ik weet niet of het toepasselijk is om dit verzoek hier te plaatsen. Ik neem echter te vrijheid om het wel te doen.

De gemeente waar ik kom, is ongeveer 5 jaar geleden gesticht door een echtpaar, die hier een visie voor had.
Ook zijn er meerdere profetieen over uitgesproken, dat deze gemeente zou groeien.
De groei bleef echter uit en dit echtpaar is er mee gestopt. Dit is versnelt gegaan door de vervelende reactie van sommige mensen op het voornemen van hun om de taken neer te leggen.

Samen met een zuster uit de gemeente verzorg ik momenteel de samenkomst in mijn huis en proberen we de gemeente voort te zetten.

Daarom mijn gebeds verzoek, om duidelijkheid en helderheid te krijgen wat Gods bedoeling is met deze gemeente. Ook wat mijn taak hierin is.

Mag ik zo vrij zijn te vragen: wat is de reden dat je je vorige gemeente verlaten hebt?
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:43

HENKWAL969 schreef:

Mag ik zo vrij zijn te vragen: wat is de reden dat je je vorige gemeente verlaten hebt?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:48

VISSER278 schreef:
W-tje..........DATEN???????? Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Met jou altijd Visser...... Knipoog smiley Clown smiley
Hoewel? Ik hoorde dat George Clooney ook weer vrijgezel was....... Verliefde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 11 juli 2011, 00:04
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:59

ROADY641 schreef:

Ik ben bij de vorige gemeente weggegaan om muziek te maken in de gemeente die ik hiervoor beschreven heb.

Vandaag was ik toevallig te gast in deze gemeente, omdat vanwege te veel vakantiegangers bij ons geen samenkomst was.
Het was een heerlijke samenkomst, met een zeer bemoedigde preek.

Na afloop liters koffie, vanwege het bijpraten van alle gebeurtenissen over en weer.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 00:02

JOLAN931 schreef:
Ook ik ben geslaagd op CM

Zelfs zonder dat ik op zoek was Knipoog smiley
We zijn al 1.5 jaar harstikke gelukkig samen, dus...

ER IS HOOP

zeker, wij vonden elkaar op cm en zijn inmiddels ruim 2 jaar getrouwd en gezegend met een dochter.

Maar de meeste mensen verdwijnen langzaamaan van cm als ze elkaar gevonden hebben, dus misschien lijkt het daardoor dat het niet zo vaak lukt?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 00:06

ANNETTE792 schreef:
zeker, wij vonden elkaar op cm en zijn inmiddels ruim 2 jaar getrouwd en gezegend met een dochter.

Maar de meeste mensen verdwijnen langzaamaan van cm als ze elkaar gevonden hebben, dus misschien lijkt het daardoor dat het niet zo vaak lukt?

Kijk! Dit vind ik dus leuk hè? 't Begint met een 'negatieve' zin...en tot nu toe lees ik ALLEEN MAAR leuke, mooie verhalen!
@Savanti: je zit er helemaal náást hoor! deze mensen bewijzen jouw ongelijk! Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIA576
op maandag 11 juli 2011, 00:07
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 00:09

Volgens mij is het vanaf het begin af aan duidelijk geweest dat de picknick een uitje was waar kinderen welkom waren, bij stapavondjes of wandelingen was dat vaak omdat er ook behoefte bleek aan alleenstaanden die de voorkeur gaven aan een uitje zonder kinderen.
Een stapavondje, etentje of wandeling met alleenstaanden zonder kinderen zou dus een datingsuitje kunnen zijn, dit in tegenstelling tot de picknick wat alleen bedoeld was als een gezellig samenzijn; maar ik heb de stapavondjes, etentjes (of wandeling) zelf altijd gezien als een gezellig samenzijn met anderen met de hoop mijn sociale kring te vergroten... zo zag ik dat al vanaf het begin dat Inka de bbq's organiseerde, toen hij ermee stopte vond ik het alleen maar leuk dat Hannah de picknicks opstarte, ook al waren kinderen daar ook welkom.

Als ik echt wil daten, mail of chat ik met iemand waar ik vervolgens dan een afspraak mee maak, dat is voor mij het daten, al ben ik ook daar ruimdenkender in geworden, omdat ik ook opensta voor vriendschappen...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 11 juli 2011, 00:10
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 00:21

IMKE917 schreef:
Op welke manier denk je dan dat God tuchtigt?

In elk geval nooit met geweld... !!

En inderdaad iedereen is verschillend en dat weet God als geen ander. Ik heb ook niet beweerd dat iedereen op dezelfde manier getuchtigt zal worden. God kent zijn kinderen en weet op welke manier ze weer terug kunnen komen bij de kudde.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 00:42

WILLEMIJN232 schreef:
Doe je nu niet een beetje te moeilijk Chatuliem? Als je wilt picknicken me tkinderen en je ontmoet een leuk iemand heb je toch niet gelijk een date?
Als mijn kinderen mij met een man/vrouw zien praten denken ze toch niet gelijk dat ik er iets mee heb? Dat hoort toch ook bij het normale leven? Misschien vinden kinderen het alleen maar gezellig zo'n picknick en denken ze niets? Kan het niet zo zijn dat je het teveel lading meegeeft?
Als ik al kijk hoe je naar het hele sauna gebeuren kijkt denk ik dat wel een beetje......
En jij hoeft ook niet voor een ander in te vullen wat hij/zij wel of niet doet,
dat is nog eens ieders eigen verantwoordelijkheid......
Je kan wel overal een bepaalde mening of visie over hebben maar soms is de realiteit gewoon anders.........én moet je ook kunnen begrijpen dat zaken die voor jou gelden door iemand anders weer heel anders beleefd worden.

Of ik begrijp het allemaal niet, ook nog een optie.......
Je zit niet op CM om met zn allen de libelle te bespreken, dus in mijn ogen moet je heel voorzichtig zijn met je kinderen. En dat kan overdreven voor de ander klinken, maar ik vraag me af hoe dat werkelijk in de harten van de kinderen zit. Vaak hebben ze al een moeilijke tijd achter de rug en zijn extra afhankelijk van de verzorgende ouder geworden. Moeten ze nu ook meegesleept worden in het dategebeuren van de ouder? En je kunt het wel geheim houden voor ze, maar onbewust weten ze toch wat er aan de hand is. Anders vertellen de andere kids ze het wel.
Dus, om nog meer onzekerheid te voorkomen, vind ik dat je CM en kinderen gewoon niet samen moet brengen...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 07:37

CHATULIEM619 schreef:
Je zit niet op CM om met zn allen de libelle te bespreken, dus in mijn ogen moet je heel voorzichtig zijn met je kinderen. En dat kan overdreven voor de ander klinken, maar ik vraag me af hoe dat werkelijk in de harten van de kinderen zit. Vaak hebben ze al een moeilijke tijd achter de rug en zijn extra afhankelijk van de verzorgende ouder geworden. Moeten ze nu ook meegesleept worden in het dategebeuren van de ouder? En je kunt het wel geheim houden voor ze, maar onbewust weten ze toch wat er aan de hand is. Anders vertellen de andere kids ze het wel.
Dus, om nog meer onzekerheid te voorkomen, vind ik dat je CM en kinderen gewoon niet samen moet brengen...

Dat vind jij voor jou kinderen, ik voor mijn kinderen, maar dat moet een ander zelf voor zijn of haar kinderen zelf bepalen.
En ook niet iedereen zit op cm om een relatie te zoeken. Ik had gisteren nog een cmer op de koffie die net als ik destijds hier enkel lid werd als tijdsverdrijf, op de lange stille avonden na mijn scheiding.

Maar dat was de vraag nu een keer niet. We weten dat de meningen daarover verschillen, en das toch ook niet erg?
De vraag was nu: wat is nu eigenlijk een datingsuitje? Of misschien moet het meer zijn: wat is daten? Is dat gewoon elkaar ontmoeten, of ontmoeten met meer verwachtingen?

Het zou zomaar kunnen dat dat de mening over dat woord net zo verschillend zijn als de mening of je wel of niet je kinderen meeneemt.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 11 juli 2011, 07:40
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 08:16

welkom terug:

Carien982!

(al is het wellicht maar voor 3 dagen...)
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 08:39

HENKWAL969 schreef:
Ik ben bij de vorige gemeente weggegaan om muziek te maken in de gemeente die ik hiervoor beschreven heb.

Vandaag was ik toevallig te gast in deze gemeente, omdat vanwege te veel vakantiegangers bij ons geen samenkomst was.
Het was een heerlijke samenkomst, met een zeer bemoedigde preek.

Na afloop liters koffie, vanwege het bijpraten van alle gebeurtenissen over en weer.

Muziek maken is mooi :)
Heb je ook Gods leiding mogen ervaren in je 'move' naar de nieuwe gemeente?
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 09:09

Ook ik heb een relatie hier gevonden. Het hangt er dus helemaal vanaf wat je wil......Soms moet je gewoon niet zoeken.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 09:32

Morgen komt mijn nieuwe afzuigkapdinges dus dacht ik vast even de oude te demonteren Engeltje smiley Dat ding is zeer vakkundig weggewerkt,voorzien van 3 miljoen schroeven,3 tubes kit,hij zit verborgen achter platen met zeer speciale schroeven en zit na een uur schroeven,rammen en beuken nog muurvast Boze smiley Boze smiley Boze smiley

Nu eerst koffie voor ik het in mn dolle kop krijg de hele keuken er omheen los te schroeven Clown smiley (oh ja,én de stroom afsluiten is misschien ook niet verkeerd)

De nieuwe koelkast laat ik toch maar door een man (uche uche)monteren........
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 09:48

De Here God zal je altijd laten gaan als je wilt.
Hij zal je nooit dwingen om ergens te blijven.

Ik geloof niet dat hij een pootje zal breken bij je. Zo is God niet. Hoewel, misschien, in sommige ernstige gevallen....
Eerder struikel je in je eigen blindheid waardoor je zelf misschien een pootje breekt. In de tijd dat je plat ligt met je been omhoog kom je misschien tot inkeer om weer achter de Heer aan te gaan.

In elk geval heeft de Heer ZEER originele manieren om iemand weer in Zijn plan te krijgen .... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:04

Heerlijk nummer om even in de vakantie stemming te komen:

http://youtu.be/q_p6b3SPSp4

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 11 juli 2011, 10:04
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:06

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio 0318
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
de drie "schone gezusters";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid)
marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)
angelique327 [voormalig lid]
maria576, regio 038, indien vervoer
Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer

maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar)
visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog ....
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
Hendrik447
pimpernel883 44jaar, regio 030
dirkjan078, 44 jaar, regio 0575
jonasveve733, 51 jaar, regio 070
marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
Griffin748, noblesse oblige, 40 jaar, regio 035 (neemt bbq en zwarte meuk mee)

voor diegenen die zich aan willen melden: kopieer deze lijst en voeg je naam toe. geef ook even aan of je blijft bbq-en en of je een bbq meeneemt.

iemand die langs regio 038 komt om Maria576 op te halen?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:14

SAVANTI576 schreef:
op christenmatch is maar heel kleine kans dat je een relatie vind denk ik .

Gelukkig dat het maar jouw gedáchten zijn. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:17

In september gaan we naar zuid Frankrijk en december naar Egypte.
Verhaal over deze gebeurtenis komt nog Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:34

ROADY641 schreef:
Muziek maken is mooi :)
Heb je ook Gods leiding mogen ervaren in je 'move' naar de nieuwe gemeente?

Volgens mij hebben jou vragen niet zoveel te maken, met mijn gebedsverzoek.

Er is in mijn leven meer gebeurd dan het veranderen van gemeente en maken van muziek. Maar dat doet hier niet terzake.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:34

THIRZA120 schreef:
Jozio,
Mijn ervaring is door actief deel te nemen aan deze site dat je dan vanzelf wel reacties krijgt. En inderdaad zelf mensen benaderen wil ook nog wel eens helpen. Je hoeft dan niet meteen een liefdesbrief te sturen, maar gewoon een gezellig mailtje kan al een opening zijn voor contact!
Ik ben dan wel jong, maar heb geen lang blond haar en krijg wel reacties Knipoog smiley (al is het alleen al op de dingen die ik op het forum plaats).
En nee, de 'oudere' mannen reageren niet alleen op jonge dames!

Thirza, ben het helemaal met je eens.
Zelfs op dingen die je op het forum schrijft , komen er wel eens reacties.
Ik had het afgelopen zaterdag nog, saaie dag, op CM niks te beleven, en 's avonds om 21.30 uur iemand in de chat n.a.v. een reactie op het forum. Heerlijk gezellig aan het chatten, bleek die andere persoon ook nog een deel van mijn familie te kennen, ( haast nog beter dan dat ik ze zelf ken Knipoog smiley ), en de avond vloog om. Ik geloof dat het bijna 23.30 uur was dat we het chatten hebben afgesloten. Zo zie je maar.....er voor open staan, zelf wat ondernemen, het scheelt allemaal.
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 10:59

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (misschien met kinderen)
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio 0318
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
de drie "schone gezusters";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid)
marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)
angelique327 [voormalig lid]
maria576, regio 038, indien vervoer
Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer

maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar)
visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog ....
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
Hendrik447
pimpernel883 44jaar, regio 030
dirkjan078, 44 jaar, regio 0575
jonasveve733, 51 jaar, regio 070
marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
Griffin748, noblesse oblige, 40 jaar, regio 035 (neemt bbq en zwarte meuk mee)
EWJ051, 26 jaar, regio 033

voor diegenen die zich aan willen melden: kopieer deze lijst en voeg je naam toe. geef ook even aan of je blijft bbq-en en of je een bbq meeneemt.

iemand die langs regio 038 komt om Maria576 op te halen?

Laatst aangepast door
THIRZA120
op dinsdag 12 juli 2011, 08:29
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2479 2480 2481 2482 2483 2484 2485 ... 6194 Volgende
Pagina 2482 van 6194