ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2513 2514 2515 2516 2517 2518 2519 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 13:55

Dat deed mij denken aan een geheel ander verhaal, maar zo droevig...

Er is een jongeman in onze gemeente overleden aan zijn brandwonden..

Nog maar 36 jaar...en al zolang depressief.
Hij kon het niet meer aan, zijn overlijden volgde op een poging een eind aan zijn eigen leven te maken... maar daarom zo erg ...

Ik bid voor zijn ouders...broers en zussen....en alle mensen die het leven zo moeilijk aankunnen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 14:00

Mij persoonlijk maakt het niet uit of de aarde om de zon draait of andersom....als ie maar schijnt.....

Weet je waarom ik dat nou zo mooi vind? Het is ONZE manier van denken dat alles letterlijk zo zou moeten zijn als het er staat. Joden kijken en keken daar heel anders tegen aan en het maakte voor hen ook niet uit. Bij de redding van het volk na de doortocht was het voor hen een ingrijpen van God en de letterlijke beschrijving van het verhaal, daar ging het helemaal niet om. Joden dachten niet zo en dat zie je in de hele Bijbel terug. Wij denken meer vanuit Verlichting en rationalisme en om de Bijbel op waarde te schatten zouden we dat niet of minder moeten doen. Ik moet wel toegeven: voor mij maakt het heel veel uit om exact te weten hoe het zit en werkt, zo zit dit jongetje in elkaar.

Het geloof/de Bijbel draait om Jezus Christus en gelukkig niet om een wetenschappelijke discussie. De Bijbel is er om naar Jezus Christus te verwijzen....hoe je de Bijbel ook interpreteert.........

Precies. Want een ieder die Mij aanneemt.... En dat is heel wat anders dan er verplicht een letterlijke interpretatie van de Bijbel er op na te houden zonder naar de context en de toenmalige samenleving te kijken. Het geloof is voor ons allemaal, en de essentie ligt echt niet bij het verplicht moeten aannemen van gebeurtenissen die in strijd lijken met nieuwere inzichten. Het gaat er om dat we Christus aannemen en dat is niet automatisch hetzelfde als de opvattingen en denkwijze onderschrijven van een bepaald kerkgenootschap.

Thomas die met zijn held Galilei zegt: En toch beweegt zij zich...

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 19 juli 2011, 20:59
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 14:33

ANNETTE050 schreef:
K Heb geen wetenschappelijke studie gedaan hierover, maar het is natuurlijk wel van belang wat het uitgangspunt van een stelling is.
Mag ik als voorbeeld even de evolutietheorie nemen. Daarvan is als uitgangspunt genomen dat een bepaald steentje zo - en zoveel miljoen jaar oud is. Gewoon een stelling waarop de hele evolutietheorie gebouwd is (de C14 methode) Dit heeft iemand, een christen, die wil bewijzen dat het scheppingsverhaal wel waar is en de aarde wél ongeveer 6000 jaar oud, me verteld.
Zo kan het best zijn dat iets dergelijks ook bij het inschatten van het hele uitspansel en de sterrenhemel het geval is.

Mij persoonlijk maakt het niet uit of de aarde om de zon draait of andersom....als 'tie maar schijnt.....

Het geloof/de Bijbel draait om Jezus Christus en gelukkig niet om een wetenschappelijke discussie. De Bijbel is er om naar Jezus Christus te verwijzen....hoe je de Bijbel ook intrepreteert.........

De aarde kan natuurlijk best veel ouder zijn ...

Genesis 1:1 In het begin schiep God de hemel en de aarde. 2 De aarde was nog woest en doods, en duisternis lag over de oervloed, maar Gods geest zweefde over het water.

Pas in vers 3 begint God met de schepping.
Genesis 1:3 God zei: ‘Er moet licht komen,’ en er was licht. 4 God zag dat het licht goed was, en hij scheidde het licht van de duisternis; 5 het licht noemde hij dag, de duisternis noemde hij nacht. Het werd avond en het werd morgen. De eerste dag.

De tweede dag maakt God een gewelf dat de watermassa's van elkaar scheidt. Volgens mij, toont dit gelijk de "Alwetendheid van God".
6 God zei: ‘Er moet midden in het water een gewelf komen dat de watermassa’s van elkaar scheidt.’ 7 En zo gebeurde het. God maakte het gewelf en scheidde het water onder het gewelf van het water erboven. 8 Hij noemde het gewelf hemel. Het werd avond en het werd morgen. De tweede dag.
Er zijn nu twee watermassa's, één watermassa onder het gewelf en één watermassa boven het gewelf ... Als we lezen in Genesis 7:10 Toen de zeven dagen voorbij waren, kwam het water van de vloed over de aarde. 11 In het zeshonderdste jaar van Noachs leven, op de zeventiende dag van de tweede maand, braken alle bronnen van de machtige oervloed open en werden de sluizen van de hemel opengezet. 12 Veertig dagen en veertig nachten lang zou het op de aarde stortregenen ... 19 Het water bleef voortdurend toenemen, zelfs de hoogste bergen kwamen onder te staan. 20 Tot vijftien el daarboven reikte het water, de bergen stonden helemaal onder.

Volgens mij blijkt hieruit, niet alleen de Almacht maar ook de Alwetendheid van God.

Om die Alwetendheid nog verder uit te diepen, lees je in Openbaring over het boek des levens, dat van voor het begin van de wereld is.
Openbaring 17:8 Het beest dat je zag, was, en is niet; het stijgt binnenkort op uit de onderaardse diepte en zal vernietigd worden. Alle mensen die op aarde leven van wie de naam niet vanaf het begin van de wereld in het boek van het leven staat, zullen verbaasd zijn bij het zien van het beest, omdat het was, niet is, en toch weer zal zijn.’

God, de Alfa en de Omega, het begin en het eind, bij Wie alles mogelijk is ... Hij heeft mij / ons zo lief gehad dat Hij zijn Zoon vrijwillig liet gaan, om voor mij / ons het Volmaakte Offer te brengen, waardoor ik / wij met Hem verzoend kon(den) worden ...

http://www.youtube.com/watch?v=x_NcescDvdQ

Nederlandse tekst Opwekking 541
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 14:55

Is de Bijbel onduidelijk?

Als de Bijbel onduidelijk is, dan weten we ook niet zeker, of Jezus is opgestaan, naar de Vader is gegaan.
Als de Bijbel onduidelijk is, dan zou ik dus niet zeker kunnen zijn van mijn redding.

Ik geloof dat de Bijbel heel duidelijk is. Alleen past dit niet altijd in het denkbeeld wat wij van de wereld en schepping hebben.

Als je scheppingsverhaal in twijfel trekt, trek je ook je eigen redding in twijfel. Trek je eigenlijk je hele geloof in twijfel.

Dan gaan we met de teksten draaien en schuiven en deze zaken uitleggen zodat ze in ons denkbeeld passen en dat wordt nou precies voorspelt in de Bijbel.

In de laatste dagen zullen de mensen hun eigen leraars zoeken. Namelijk leraars die de teksten uitleggen zoals men ze graag wilt horen.

Het feit dat de schepping niet meer geleerd wordt op scholen en daar ook in twijfel getrokken wordt, maakt daarmee de Bijbel twijfelachtig.
Dit is het grote gevaar achter de evolutie theorie. Het ongeloofwaardig maken van de Bijbel.

Als de schepping niet waar zou zijn, waarom zou de rest dan wel waar zijn?
Wel gered willen worden? Maar niet geschapen?

Laatst aangepast door
HENKWAL969
op dinsdag 19 juli 2011, 14:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 15:09

http://nos.nl/artikel/257322-augustus-wordt-warmer-en-droger.html
Naar boven

Auteur Bericht
PETRUS738

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 17:11

Helemaal goed !

Mooi gezegd Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 17:48

Zelf denk ik dat je eens echt moet kijken naar de tekst. Mensen gaan daar toch te snel aan voorbij. Als ik deze hoofdstukken lees, denk ik altijd, wat is het doel van deze tekst? In welke contekst staat het, wat wil de schrijver zeggen?
Dan betwijfel ik ten eerste of het een wetenschappelijke beschrijving is van het ontstaan van de wereld. Het eerste en het allerbelangrijkste wat er naar voren komt, is dat God sprak en het was er. God is in staat om van niets iets te maken. Dat vormt volgens mij de centrale boodschap van deze hoofdstukken. Wat voor gevolgen heeft dat in ons denken?
Als God ons geschapen heeft, heeft Hij daar een bedoeling mee. De mens is niet een zinloos schepsel, maar heeft een doel en een taak. God betrok de mens bij het scheppen, door hem de gelegenheid te geven een naam aan de dieren te geven. Hij stelt hem aan als beheerder van de aarde, de belangrijkste taak die de mens heeft. Verder zien we dat God de mens verantwoordelijk maakt, hij is het enige schepsel dat een geweten heeft en daarmee verantwoordelijk is voor zijn daden....Hij geeft de mens ook een keuze, door de boom van kennis van goed en kwaad in het paradijs te stellen.
Volgens mij gaat het in het scheppingsverhaal om de mens, de kroon van Gods schepping. En deze boodschap is onfeilbaar, heilig, door God geïnspireerd.
Het ontstaan van de aarde vind ik prachtig beschreven, maar ik zou het nooit in een natuurkunde les willen gebruiken. Wat ik wel altijd zal verdedigen, is dat God ons geschapen heeft naar Zijn beeld..
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:11

YELNIN491 schreef:
Maar helaas, tergend langzaam ging de brug omhoog.
Zou hij.......................................???

het nog halen? Het moest lukken. Hij nam de aanloop en begon de sprong naar de overkant.....
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:45

ANNE589 schreef:
het nog halen? Het moest lukken. Hij nam de aanloop en begon de sprong naar de overkant.....

Langzaam schoven de brugdelen uit elkaar.
Hij rende zoals hij nog nooit gerend had. Hij zag alleen maar het brugdeel waar hij terecht moest komen nadat hij gesprongen had.
Hij zette af en daar vloog hij door de lucht....
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:46

CHATULIEM619 schreef:
Zelf denk ik dat je eens echt moet kijken naar de tekst. Mensen gaan daar toch te snel aan voorbij. Als ik deze hoofdstukken lees, denk ik altijd, wat is het doel van deze tekst? In welke context staat het, wat wil de schrijver zeggen?
Dan betwijfel ik ten eerste of het een wetenschappelijke beschrijving is van het ontstaan van de wereld. Het eerste en het allerbelangrijkste wat er naar voren komt, is dat God sprak en het was er. God is in staat om van niets iets te maken. Dat vormt volgens mij de centrale boodschap van deze hoofdstukken. Wat voor gevolgen heeft dat in ons denken?
Als God ons geschapen heeft, heeft Hij daar een bedoeling mee. De mens is niet een zinloos schepsel, maar heeft een doel en een taak. God betrok de mens bij het scheppen, door hem de gelegenheid te geven een naam aan de dieren te geven. Hij stelt hem aan als beheerder van de aarde, de belangrijkste taak die de mens heeft. Verder zien we dat God de mens verantwoordelijk maakt, hij is het enige schepsel dat een geweten heeft en daarmee verantwoordelijk is voor zijn daden....Hij geeft de mens ook een keuze, door de boom van kennis van goed en kwaad in het paradijs te stellen.
Volgens mij gaat het in het scheppingsverhaal om de mens, de kroon van Gods schepping. En deze boodschap is onfeilbaar, heilig, door God geïnspireerd.
Het ontstaan van de aarde vind ik prachtig beschreven, maar ik zou het nooit in een natuurkunde les willen gebruiken. Wat ik wel altijd zal verdedigen, is dat God ons geschapen heeft naar Zijn beeld..

Knap stuk, Chatuliem.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:54

ROADY641 schreef:
Langzaam schoven de brugdelen uit elkaar.
Hij rende zoals hij nog nooit gerend had. Hij zag alleen maar het brugdeel waar hij terecht moest komen nadat hij gesprongen had.
Hij zette af en daar vloog hij door de lucht....

langzaam aan deed hij zijn ogen open................................
waar was hij????
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:08

YELNIN491 schreef:
langzaam aan deed hij zijn ogen open................................
waar was hij????

Hij had het gehaald, hij was als een adelaar door de lucht gevlogen, en wat bleek, de Sint bernard was met hem meegerend. Die lag naast hem.
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:15

En als hij naar boven keek, keek hij regelrecht in een tv camera.
Naar boven

Auteur Bericht
LIAANTJE026

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:22

Het maakt toch ook geen moer uit waar de deelnemers vandaan komen? Als 1 persoon het hier organiseert en dit ook op FF doet is dat toch prima? Er komen Christenen bijelkaar om te zeilen, geen rivalen...toch?
hoemeer zielen hoe meer vreugd denk ik dan maar.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:28

HANNAH810 schreef:
iets meer details graag, visser, dan ben ik wel tevreden.......... Engeltje smiley

ik geniet graag enigszins mee van je ellende, zie je........... Clown smiley

Jij wilt natuurlijk de saillante details horen........ Knipoog smiley Engeltje smiley
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak toch? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:40

nu, ff lekker bankhangen nog, bakkie koffie, masterchef aan Kwijlende smiley en
dan straks weer aan de bak, werk wacht. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:44

COOTJE711 schreef:

Cootje, een luxe-probleem is OOK een probleem. Het hangt allemaal aan elkaar vast en ik pretendeer echt niet de enige absolute oplossing te geven.
Wat mij wel van het hart moet is dat ik het eigenlijk schandalig vind om maar met een blijmoedig gezicht geld te geven voor bijv. kinderinentingen ZONDER te zorgen voor de overige dingen die NODIG zijn om een leefbaar leven te leiden.
Wat voor nut heeft de fok van hongerlijders???

Gelijktijdig moet aan andere dingen, zoals minder corruptie en een gezonde economie gewerkt worden.
Vandaar dat ik liever geld doneer voor een waterput of school dan voor een inenting.

In china hebben ze inderdaad ingezien dat de bevolking niet onbeperkt kan en mag groeien.
Het moet toch leefbaar blijven, of ben ik nou gek??
In Nederland wonen ondertussen 17 miljoen mensen!!
Nog geen 50 jaar geleden woonden er 10 miljoen, bijna de helft minder dan nu. En toen werd er subsidie gegeven op emigratie.
De constatering dat nederland vol is, heeft niets met PVV, of racisme te maken, het is een algemeen erkend feit.
Daarom blijf ik toch bij het voorbeeld van teveel konijntjes in een hok, of voor mijn part van teveel guppies in een aquarium.
En ja, dan ontstaan ziektes, zo werkt de natuur nu eenmaal, kun je mij wel een hardvochtig mens vinden maar ik heb dat niet uitgevonden, ik constateer alleen.

Die opmerking over mijn vrouw en dochter, laat ik voor jouw rekening... want die kan ik op meerdere manieren lezen.
Ik mag hopen dat het niet betekend dat het jou een zorg zal zijn dat ik sterf, als mn vrouw en dochter maar blijven leven??

Wie ziekten of natuurrampen overleeft of sterft is in de hand van GOD
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:56

LIAANTJE026 schreef:
Het maakt toch ook geen moer uit waar de deelnemers vandaan komen? Als 1 persoon het hier organiseert en dit ook op FF doet is dat toch prima? Er komen Christenen bijelkaar om te zeilen, geen rivalen...toch?
hoemeer zielen hoe meer vreugd denk ik dan maar.
Het maakt wel zeker een moer uit waar mensen vandaan komen. Waarom denk je dat er zoveel veiligheidsmaatregelen zijn hier op de site? We hebben geen adres, geen e-mail of telefoon van de ander en waarom denk je dat dat zo is. En heb je net een groepje mensen om je heen, die je een beetje kunt vertrouwen, dan word je weer geconfronteerd met een zootje vreemden, die je helemaal niet kent.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:12

Waar ik nieuwsgierig naar ben is het volgende....
Zijn ze daar wel op de hoogte dat er cm-ers meegaan?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:13

Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?

Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....

AAAAHHHHHHHH!!!

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op dinsdag 19 juli 2011, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:17

PIETER649 schreef:
Cootje, een luxe-probleem is OOK een probleem. Het hangt allemaal aan elkaar vast en ik pretendeer echt niet de enige absolute oplossing te geven.
Wat mij wel van het hart moet is dat ik het eigenlijk schandalig vind om maar met een blijmoedig gezicht geld te geven voor bijv. kinderinentingen ZONDER te zorgen voor de overige dingen die NODIG zijn om een leefbaar leven te leiden.
Wat voor nut heeft de fok van hongerlijders???

Gelijktijdig moet aan andere dingen, zoals minder corruptie en een gezonde economie gewerkt worden.
Vandaar dat ik liever geld doneer voor een waterput of school dan voor een inenting.

In china hebben ze inderdaad ingezien dat de bevolking niet onbeperkt kan en mag groeien.Het moet toch leefbaar blijven, of ben ik nou gek??
In Nederland wonen ondertussen 17 miljoen mensen!!
Nog geen 50 jaar geleden woonden er 10 miljoen, bijna de helft minder dan nu. En toen werd er subsidie gegeven op emigratie.
De constatering dat nederland vol is, heeft niets met PVV, of racisme te maken, het is een algemeen erkend feit.
Daarom blijf ik toch bij het voorbeeld van teveel konijntjes in een hok, of voor mijn part van teveel guppies in een aquarium.
En ja, dan ontstaan ziektes, zo werkt de natuur nu eenmaal, kun je mij wel een hardvochtig mens vinden maar ik heb dat niet uitgevonden, ik constateer alleen.

Die opmerking over mijn vrouw en dochter, laat ik voor jouw rekening... want die kan ik op meerdere manieren lezen.
Ik mag hopen dat het niet betekend dat het jou een zorg zal zijn dat ik sterf, als mn vrouw en dochter maar blijven leven??

Wie ziekten of natuurrampen overleeft of sterft is in de hand van GOD

En kijk eens wat voor een ellende dat oplevert de hele één kind politiek.
En weet je ook hoe er omgegaan wordt met de mensen die wel meer kinderen hebben??
En stel je eens voor dat je omdat je zwangerschap van begin tot eind gecontroleerd wordt, je bruut tot een abortus wordt gedwongen omdat het een meisje is. Wat zou je dan doen???
Waar kun je dan heen.
Had jij geen dochter gehad Pieter.
Think real!!!
Sorry, zit dagelijks met die problematiek aan mijn buro, zie dagelijks de ellende van deze politiek en hoor de onmenselijke verhalen.
Ja, dan zitten we hier best, lekker ver-van-mijn-bed-show.

Laatst aangepast door
YELNIN491
op dinsdag 19 juli 2011, 20:18
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:37

IESJE369 schreef:
En als hij naar boven keek, keek hij regelrecht in een tv camera.

O, nee ook dat nog, ingezoomd en al straks op de beeldbuis dacht Bernard.
Toen werd het weer zwart voor zijn ogen....................
Naar boven

Auteur Bericht
LIAANTJE026

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:41

CHATULIEM619 schreef:
Het maakt wel zeker een moer uit waar mensen vandaan komen. Waarom denk je dat er zoveel veiligheidsmaatregelen zijn hier op de site? We hebben geen adres, geen e-mail of telefoon van de ander en waarom denk je dat dat zo is. En heb je net een groepje mensen om je heen, die je een beetje kunt vertrouwen, dan word je weer geconfronteerd met een zootje vreemden, die je helemaal niet kent.

Adressen en telefoonnummers heb je ook niet via FF, daar heb ik het dus over...niet over andere dating sites, daar kom ik niet eens.
Ik probeer alleen aan te geven dat het best wel eens leuk kan zijn om met andere medeChristenen ( niet alleen van hier) zo'n uitje te bezoeken.
MIj maakt het dan niet uit of ze nu van CM komen of van FF, we zijn allemaal kinderen van de Vader.
Naar boven

Auteur Bericht
ESTHNA266

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:54

Voor de duidelijkheid ik ben op FF de organisator van het zeil uitje. Er zijn inmiddels van de 14 opgaves 8 mensen ook lid op CM

Dus zo heel erg vreemd is het niet. Maandelijks word er een uitje georganiseerd waar zowel FF als CM mensen komen (ourmeetingpoint in Barendrecht)
We zijn uiteindelijk allemaal op zoek naar die ene ware? Of hij/zij nou van FF komt of CM. Ik vind het belangrijker dat het een christen is dan van/ via welke site of weg....
Naar boven

Auteur Bericht
ESTHNA266

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:56

CHATULIEM619 schreef:

Je hoeft niet mee te gaan met een ander groepje alleenstaande christenen. Het is je eigen vrije keus...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:06

Omdat Mario lekker in Italie zit help ik je wel even Visser:

http://youtu.be/v0cFfAD2p4o
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:10

Laat het dan nu duidelijk zijn ...

Er zijn mensen op cm die geen behoefte hebben aan uitjes met lui van
andere datingsite.

Laat iedere datingsite zijn eigen uitjes organiseren,
dan heb je dit gezeur ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:23

WILLEMIJN232 schreef:
Omdat Mario lekker in Italie zit help ik je wel even Visser:

http://youtu.be/v0cFfAD2p4o

Dankjewel W-tje.

Goed bezig. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:24

MARISKA601 schreef:

andere datingsite.

Volgens mij is het veel duidelijker dat als iemand een uitje organiseert men zich alleen bezig houdt met het feit of je wel/niet meegaat..........
Ik vind al dat commentaar wel een beetje sneu voor degene die iets organiseert........
Er zullen ook wel mensen zijn die het wel leuk vinden om wat met een andere site te doen......Zoveel mensen zoveel meningen........
Naar boven

Auteur Bericht
ESTHNA266

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:25

MARISKA601 schreef:

andere datingsite.

Maar er zijn ook mensen die daar wel behoefte aan hebben...

Waarom zou ik alleen rekening moeten houden met mensen die er geen behoefte aan hebben?
Als je er geen behoefte aan hebt is er niemand die je dwingt om wel mee te gaan....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2513 2514 2515 2516 2517 2518 2519 ... 6194 Volgende
Pagina 2516 van 6194