| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:25
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Dankjewel W-tje.
Goed bezig.  |
Ben soms de beroerdste ook niet Visser.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:31
|
|
|
|
En weer bracht de sint bernard uitkomst... Zijn rode natte ruige tong likte over zijn gezicht...en besefte hij weer waar hij zich bevond...Maar de schrik was groot...WANT....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ben soms de beroerdste ook niet Visser.......  | Nee, dat heb je mij nooit maar dan ook noooooooooooooiiiiiiiiit horen ze ggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:45
|
|
|
|
| LIAANTJE026 schreef: | Adressen en telefoonnummers heb je ook niet via FF, daar heb ik het dus over...niet over andere dating sites, daar kom ik niet eens. Ik probeer alleen aan te geven dat het best wel eens leuk kan zijn om met andere medeChristenen ( niet alleen van hier) zo'n uitje te bezoeken. MIj maakt het dan niet uit of ze nu van CM komen of van FF, we zijn allemaal kinderen van de Vader. | Dan had je dat meteen vanaf het begin aan moeten geven dat het een uitje van FF was. In het verleden is dit bezwaar ook al genoemd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:50
|
|
|
|
....het was nu toch echt bijna negen uur. "Sorry jongens, ik moet er vandoor. Mijn woordvoerster staat aan de overkant. Doei!"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 21:55
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Gelukkig heb ik een blij geloof en geloof niet in de hel..........dus ik leef dan gelukkig op de eerste weg begrijp ik.......als je zwart wit in die wegen geloofd dan he? |
Als er geen hel bestaat, waarvoor moeten we dan gered worden?
De Bijbel spreekt volgens mij toch heel duidelijk over: 1. of eeuwig leven (Koninkrijk) 2. of eeuwig dood (Buitenste duisternis)
De gedachte dat er na het sterven niets meer is kent de Bijbel niet.
Lukas 16:23 Toen hij in het dodenrijk, waar hij hevig gekweld werd, zijn ogen opsloeg, zag hij in de verte Abraham met Lazarus aan zijn zijde.
Abraham en Lazarus waren gestorven, maar daarmee niet hun bewustzijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:04
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dan had je dat meteen vanaf het begin aan moeten geven dat het een uitje van FF was. In het verleden is dit bezwaar ook al genoemd. |
Dit staat er ook bij vermeld.... en daar is dus iedereen over gevallen...
En als nieuw lid kan je niet ruiken dat dit een gevoelig punt is... Heb als spijt van mijn lidmaatschap hier. Kennelijk zitten hier alleen maar mensen die anderen bekritiseren. Dit is niet de enige topic waarin dit mij opvalt...
Erg jammer.... zou van mede christenen wat minder gezeur en gezanik verwachten, maar zoals zo vaak blijkt dat het ook maar mensen zijn...
Waarom reageer je ergens op als het toch niet je interesse heeft??
9 van de 10 reacties hierboven zijn uiting van frustraties... waarom??
Als jij niet met andere mensen van een andere site in aanraking wil komen dan hoef je niet te reageren en al helemaal niet naar het uitje toe te gaan... Maak het de ander nou niet onmogelijk om wel te reageren (en gezien te worden) die wel mee wil en er geen bezwaar tegen heeft of het juist erg waardeerd...
Er zijn wel tig uitjes waar ik geen interesse in heb... ik ga daar toch ook niet (negatief) op reageren? Ik laat het voor wat het is. Laat die ander doen wat hij/ zij leuk vind...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:10
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?
Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....
AAAAHHHHHHHH!!!
 |
Wauwieeeeeeeeee zou ik ook doen geloof ik Mooi joh een super keuken. Kan pietje zn buikie nog meer groeien vooral met die super koelkast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:30
|
|
|
|
|
Misschien is het nu een goede aanleiding om de volgende vraag te stellen: wat betekent precies dat Gods Woord volmaakt is? Wat betekent het dat je letterlijk alles gelooft wat er beschreven is? Wat betekent het dat je de Bijbel letterlijk volgt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:36
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | En kijk eens wat voor een ellende dat oplevert de hele één kind politiek. En weet je ook hoe er omgegaan wordt met de mensen die wel meer kinderen hebben?? En stel je eens voor dat je omdat je zwangerschap van begin tot eind gecontroleerd wordt, je bruut tot een abortus wordt gedwongen omdat het een meisje is. Wat zou je dan doen??? Waar kun je dan heen. Had jij geen dochter gehad Pieter. Think real!!! Sorry, zit dagelijks met die problematiek aan mijn buro, zie dagelijks de ellende van deze politiek en hoor de onmenselijke verhalen. Ja, dan zitten we hier best, lekker ver-van-mijn-bed-show. |
Klopt, die 1-kindpolitiek heeft nadelen, maar china had zonder dat weer flink veel andere problemen gehad, hongersnood bijvoorbeeld.... Wat jij zegt over vrouwen die verplicht een abortus ondergaan ivm zwangerschap dochter, is pure onzin. Het kan zijn dat het opgedrongen word door familie, maar absoluut niet door de staat. Bewijs hiervan is dat er wel degelijk chinese meisjes zijn, dat er procentueel veel meer jongentjes zijn, klopt, maar dat is, nogmaals, niet van regeringswege opgelegd. Zelfs de staat weet dat er meisjes nodig zijn om het volk te laten bestaan.
Wat mijn dochter hiermee te maken heeft, ontgaat mij volledig, ook weer een domme opmerking. Dit om meer dan 1 reden, maar dat hou ik voor me.
De grootste problematiek aan jouw bureau, zijn de gelukszoekers die van alles verzinnen om het maar beter te krijgen in het "rijke" westen. Ook sommige chinese vluchtelingen liegen de boel bij elkaar omdat ze ook donders goed weten dat er geen weg terug is, china neemt ze eenvoudigweg niet terug. DAT is het grote probleem, dat een grote groep gelukszoekers het verpesten voor degenen die er wel voor in aanmerking komen.
Tuurlijk is ieder verhaal dramatisch en gun ook ik iedereen een beter leven. Tuurlijk is de nederlandse regering, minister Leers voorop, een verschrikkelijke regering die mensen aan de dood uitleverd bij weigering asielaanvraag. Tuurlijk is het onzin dat asielzoekers met in nederland geboren kindertjes teruggestuurd worden naar een land waar ze niets meer mee hebben. PFFFF....
Maar weet je wat ik nou erg vind? Dat er onderhand een hele industrie is van zogenaamd begane mensen die al die asielzoekers een vette worst voorhouden Kerken die zo bijdehand zijn om uitgeproduceerde asielzoekers op te vangen en valse hoop geven. Advocaten en juristen wiens hele practijk draait op kansloze procedures om het verblijf maar te kunnen rekken terwijl ze weten dat het toch niet lukt, maar ja, aan het eind gooien we het op humanitaire gronden... Wees dan een vent en neem een compleet gezin op in je eigen huis, maar dan zonder subsidie he. Maar nee, beloof veel, laat de gemeenschap er lekker voor opdraaien, richt een vaag stichtingje op en geef jezelf een vet salaris. Heel erg dat er zoveel mensen een dikke boterham verdienen aan het leed van al die afgewezen asielzoekers. Want dat de afwijzing voor die mensen leed veroorzaakt, dat geloof zelfs ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:01
|
|
|
|
| ESTHNA266 schreef: | Dit staat er ook bij vermeld.... en daar is dus iedereen over gevallen...
En als nieuw lid kan je niet ruiken dat dit een gevoelig punt is... Heb als spijt van mijn lidmaatschap hier. Kennelijk zitten hier alleen maar mensen die anderen bekritiseren. Dit is niet de enige topic waarin dit mij opvalt...
Erg jammer.... zou van mede christenen wat minder gezeur en gezanik verwachten, maar zoals zo vaak blijkt dat het ook maar mensen zijn...
Waarom reageer je ergens op als het toch niet je interesse heeft??
9 van de 10 reacties hierboven zijn uiting van frustraties... waarom??
Als jij niet met andere mensen van een andere site in aanraking wil komen dan hoef je niet te reageren en al helemaal niet naar het uitje toe te gaan... Maak het de ander nou niet onmogelijk om wel te reageren (en gezien te worden) die wel mee wil en er geen bezwaar tegen heeft of het juist erg waardeerd...
Er zijn wel tig uitjes waar ik geen interesse in heb... ik ga daar toch ook niet (negatief) op reageren? Ik laat het voor wat het is. Laat die ander doen wat hij/ zij leuk vind... | Tjonge, wat een kattige opmerkingen weer....had je een andere reactie verwacht dan? Mensen staan hier echt niet te springen om zomaar dingen opgedrongen te krijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:01
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Klopt, die 1-kindpolitiek heeft nadelen, maar china had zonder dat weer flink veel andere problemen gehad, hongersnood bijvoorbeeld.... Wat jij zegt over vrouwen die verplicht een abortus ondergaan ivm zwangerschap dochter, is pure onzin. Het kan zijn dat het opgedrongen word door familie, maar absoluut niet door de staat. Bewijs hiervan is dat er wel degelijk chinese meisjes zijn, dat er procentueel veel meer jongentjes zijn, klopt, maar dat is, nogmaals, niet van regeringswege opgelegd. Zelfs de staat weet dat er meisjes nodig zijn om het volk te laten bestaan.
Wat mijn dochter hiermee te maken heeft, ontgaat mij volledig, ook weer een domme opmerking. Dit om meer dan 1 reden, maar dat hou ik voor me.
De grootste problematiek aan jouw bureau, zijn de gelukszoekers die van alles verzinnen om het maar beter te krijgen in het "rijke" westen. Ook sommige chinese vluchtelingen liegen de boel bij elkaar omdat ze ook donders goed weten dat er geen weg terug is, china neemt ze eenvoudigweg niet terug. DAT is het grote probleem, dat een grote groep gelukszoekers het verpesten voor degenen die er wel voor in aanmerking komen.
Tuurlijk is ieder verhaal dramatisch en gun ook ik iedereen een beter leven. Tuurlijk is de nederlandse regering, minister Leers voorop, een verschrikkelijke regering die mensen aan de dood uitleverd bij weigering asielaanvraag. Tuurlijk is het onzin dat asielzoekers met in nederland geboren kindertjes teruggestuurd worden naar een land waar ze niets meer mee hebben. PFFFF....
Maar weet je wat ik nou erg vind? Dat er onderhand een hele industrie is van zogenaamd begane mensen die al die asielzoekers een vette worst voorhouden Kerken die zo bijdehand zijn om uitgeproduceerde asielzoekers op te vangen en valse hoop geven. Advocaten en juristen wiens hele practijk draait op kansloze procedures om het verblijf maar te kunnen rekken terwijl ze weten dat het toch niet lukt, maar ja, aan het eind gooien we het op humanitaire gronden... Wees dan een vent en neem een compleet gezin op in je eigen huis, maar dan zonder subsidie he. Maar nee, beloof veel, laat de gemeenschap er lekker voor opdraaien, richt een vaag stichtingje op en geef jezelf een vet salaris. Heel erg dat er zoveel mensen een dikke boterham verdienen aan het leed van al die afgewezen asielzoekers. Want dat de afwijzing voor die mensen leed veroorzaakt, dat geloof zelfs ik... |
Misschien zou je een dag mee moeten lopen en dan kijken hoeveel "gelukszoekers" ertussen zitten. Zou je voor de lol een week hetzelfde leven moeten leven dat zij doen. Maybe dat je dan anders zou praten. Jouw beeld van asielzoekers is ver buiten de werkelijkheid. En er wordt aan leed van asielzoekers verdient, klopt, het is business geworden voor advocaten helaas. Maar om alles over één kam te scheren en alles voor het merendeel onder "gelukszoekers" te scharen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:07
|
|
|
|
Ik kan als voorbeeld noemen...
stel je ex is lid van een andere site... ik zou geen behoefte hebben om hem tegen te komen bij een gemengd uitje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:25
|
|
|
|
Ja Annet, Zou is hij nog gaver dan op de tekening. Hoop hem binnenkort real te zien. Sterkte met de verhuizing. gr. petra
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:32
|
|
|
|
Balen is eigelijk het goeie woord niet denk ik maar ik heb er 2 en zou niet zonder kunnen moet ik zeggen alleen woon ik hier en zij wonen daar en dat is een stukkie rijden . Maar ik ben wel blij met ze. Alleen heb ik het drukker met de klein kinderen hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:34
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Zijn we op dit moment gelukkig zonder Savanti  |
Hallo Herman. Ik moet je zeggen dat ik wel eens krom gelegen heb op de vragen die hij stelde maar ik begreep dat hij er mee gstopt is . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:37
|
|
|
|
[quote=JUVENS119]
Hallo Juvens
Je hoefd nooit bang te zijn want de HEER draagt je als je het zelf niet meer kunt. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:40
|
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa Ik ben nog helemaal niet weg want het is hier veelste leuk omte verdwijnen want dan ben je gewoon van de wereld en dat moet nog even niet hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:43
|
|
|
|
[quote=THOMAS968]
Hallo Thomas Niet alleen voor een Fries denk ik zo ik heb er ook altijd eentje gehad maar ik was geen Fries maar er wel heel lang gewoond. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:47
|
|
|
|
Dat ik vandaag weer kan kijken want ik had een staal splinter in mn oog en mn andere is erg slecht dus ik was heel erg om het hand want ik heb gewoon 3 dagen CM moeten missen met de verhalen maar nu is de splinter er uit en kan weer een beetje kijken alleen moet nu de balk er nog uitgehaald worden. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:51
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | | Klopt Annette, ben ik met je eens, er zijn ontzettend veel goede projecten in de wereld die onze financiele steun wel kunnen gebruiken. Die mogen we zeer zeker ook niet vergeten. |
Hallo Anne Zolang die doelen met GODs woord te maken hebben dan heb ik er geen moeite mee moet ik je zeggen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 00:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Cootje, een luxe-probleem is OOK een probleem. Het hangt allemaal aan elkaar vast en ik pretendeer echt niet de enige absolute oplossing te geven. Luxe heeft absoluut zijn 'problemen' Toename van de welvaart in deze landen lijkt me geen probleem ondanks de nadelen die er vanzelfsprekend bij komen Wat mij wel van het hart moet is dat ik het eigenlijk schandalig vind om maar met een blijmoedig gezicht geld te geven voor bijv. kinderinentingen ZONDER te zorgen voor de overige dingen die NODIG zijn om een leefbaar leven te leiden. Wat voor nut heeft de fok van hongerlijders???
Gelijktijdig moet aan andere dingen, zoals minder corruptie en een gezonde economie gewerkt worden. Vandaar dat ik liever geld doneer voor een waterput of school dan voor een inenting. daar ben ik het mee eens, bestaande projecten waarbij eigen verantwoordelijkheid gegeven wordt voor bijvoorbeeld de zorg voor een koe zijn absoluut een must
In china hebben ze inderdaad ingezien dat de bevolking niet onbeperkt kan en mag groeien. Het moet toch leefbaar blijven, of ben ik nou gek?? leefbaar wel maar china heeft (naar mijn mening) hiervoor absoluut niet dè oplossing oftewel een zeer verwerpelijke. Wat een leed brengt deze wet voor veel mensen.... In Nederland wonen ondertussen 17 miljoen mensen!! Nog geen 50 jaar geleden woonden er 10 miljoen, bijna de helft minder dan nu. En toen werd er subsidie gegeven op emigratie. De constatering dat nederland vol is, heeft niets met PVV, of racisme te maken, het is een algemeen erkend feit. Daarom blijf ik toch bij het voorbeeld van teveel konijntjes in een hok, of voor mijn part van teveel guppies in een aquarium. En ja, dan ontstaan ziektes, zo werkt de natuur nu eenmaal, kun je mij wel een hardvochtig mens vinden maar ik heb dat niet uitgevonden, ik constateer alleen.
Die opmerking over mijn vrouw en dochter, laat ik voor jouw rekening... want die kan ik op meerdere manieren lezen. Ik mag hopen dat het niet betekend dat het jou een zorg zal zijn dat ik sterf, als mn vrouw en dochter maar blijven leven?? Je opmerking vind ik inderdaad nogal grof, ik bedoel makkelijk schrijven dat rampen ons nu een maal treffen.... en de problematiek 'overbevolking' oplossen. àls het nu eens jezelf of je vrouw/kind betreft? (wat ik uiteraard niet hoop....!) Spreek je dan nog zo makkelijk: ach oplossing voor de overbevolking... Sorry vind je opmerkingen wel ver gaan....
Wie ziekten of natuurrampen overleeft of sterft is in de hand van GOD |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 00:43
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | nog even dit:
Ik denk dat dit een dooddoener is. Ethiek is iets persoonlijks, voor veel onderwerpen kun je heel veel kanten uit. bv. je kunt twee standpunten verdedigen die beide christelijk genoemd kunnen worden. Het eerste is, je moet de mens helpen die in nood is. Het is even christelijk te zeggen: God heeft ons als mens verantwoordelijk gesteld. De mens is in staat zelf keuzes te maken. Dat betekent ook dat hij verantwoordelijk voor de schepping is. De aarde bewerken is een opdracht van God zelf. Ook geboortebeperking is een verantwoordelijkheid die de mens kan nemen in deze tijd. En aangezien AIDS een groot probleem is in deze gebieden zouden ze ook eens moeten nadenken over hun seksuele gedrag. Ook een verantwoordelijkheid van de mens. |
Niet mee eens. Geboortebeperking vind ik gewoon not done.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 03:56
|
|
|
|
|
na 5 nachten weten waarom ik ook al weer aan vakantie toe ben.....ik hou van me werk....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIAANTJE026
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 06:57
|
|
|
|
Toch jammer dat er zo VRESELIJK negatief gereageerd word. Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden en krijg al aardig spijt hier lid te zijn geworden. Als je niet mee wilt met een uitje reageer dan gewoon NIET.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 08:35
|
|
|
|
Globaal gezien is er voldoende voedsel voor iedere wereldburger.
Maar hoeveel voedsel word er wel niet gebruikt voor biobrandstof?
De situatie in de landen die op dit moment genoemd worden is schrikbarend. Oogsten zijn mislukt door te weinig regenval.
Somalie een land zonder regering.. er heerst daar totale chaos. Ethiopie... kan zijn eigen bevolking niet voeden, Mensen vluchten naar Kenia. Kenia kan die hele vluchtelingen stroom amper aan. Mensen zijn vaak ziek, door ondervoeding, maar hebben ook andere ziektes onder de leden.
Neem AIDS, dat is een groot probleem in vele Afrikaanse landen. We weten met zijn allen hoe je AIDS kan oplopen. Seksuele geheelonthouding is de beste oplossing. Maar ja als je goed nadenkt is dat eigenlijk onhaalbaar.
Voorbehoedsmiddelen worden amper gebruikt onder de katholike bevolking daar. De kerk van Rome wenst er niet aan meete werken.
En dan heb je ook nog de moslim bevolking, waar bij de man 4 vrouwen mag hebben.
Vergeet ook niet dat iedwere stam in Afrika zijn medicijnman heeft. De bevolking hecht meer waarde aan de medicijnman, dan aan een echte dokter.
Zo heb ik ooit in een documentaire gezien hoe iemand beweerde dat men van AIDS kon genezen door gemeenschap te hebben met een maagd.
Weer een ander beweerde dat knoflook het beste medicijn was om van AIDS te genezen.
De situatie in Afrika is complexer dan men denkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:12
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Anne Zolang die doelen met GODs woord te maken hebben dan heb ik er geen moeite mee moet ik je zeggen. Sjalom. Martin |
Klopt Martin, dat is voor mij ook een pre voor de doelen die ik steun.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:24
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jij wilt natuurlijk de saillante details horen........ Er is geen beter vermaak dan leedvermaak toch?  |
Ja, maar wie kon het uit de doeken gaan doen???? Het kostte al zo veel moeite en pijn . En dan moet ik nóg verder in details gaan ?Nee, dank u. Willemijn , ik laat de rest aan jou over. Als je er nog meer over kwijt wil natuurlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:32
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Niet mee eens. Geboortebeperking vind ik gewoon not done. |
Ook niet om aids een halt toe te roepen? Je kunt wel wat roepen maar onderbouw het dan ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:33
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Balen is eigelijk het goeie woord niet denk ik maar ik heb er 2 en zou niet zonder kunnen moet ik zeggen alleen woon ik hier en zij wonen daar en dat is een stukkie rijden . Maar ik ben wel blij met ze. Alleen heb ik het drukker met de klein kinderen hahaha. Sjalom. Martin |
Mooi gezegd Martin.
Zelf heb ik ook 2 kinderen. En ik zou ze niet graag willen missen. Er zijn wel eens momenten dat je ze liefst achter het behang zou plakken maar dat weegt niet op tegenover de mooie momenten.
|
|
| Naar boven |
|
|