| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 09:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat deed mij denken aan een geheel ander verhaal, maar zo droevig...
Er is een jongeman in onze gemeente overleden aan zijn brandwonden..
Nog maar 36 jaar...en al zolang depressief. Hij kon het niet meer aan, zijn overlijden volgde op een poging een eind aan zijn eigen leven te maken... maar daarom zo erg ...
Ik bid voor zijn ouders...broers en zussen....en alle mensen die het leven zo moeilijk aankunnen.. |
En dan de moordpartij in Middelburg. Echtpaar in de nacht van maandag op dinsdag doodgestoken door ex-schoonzoon. Gelukkig dat ze de dader al vrij snel te pakken hadden. Maar wat ik dan weer niet begrijp is dat de pers daar met hun neus bovenop staat. Op hart van Zeeland staan diverse foto's van de dader en dat ie ingerekend wordt door de politie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 10:11
|
|
|
|
Straks gaat mijn dochter trouwen dan mis ik haar wel hoor. Wel ongeveer 90 km van mijn huis gaat ze daar wonen. Wel heel eind om te rijden. Jongste dochter woont bij haar moeder, dat is 27 km verwijderd en ik zie haar regelmatig. Zoon woont bij mij en is bijna 21 jaar. Voorlopig geniet ik nog met mijn kinderen, zij zijn wel volwasseners.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 10:11
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Niet mee eens. Geboortebeperking vind ik gewoon not done. | Dat is jouw visie, de meeste mensen denken er gewoon anders over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 10:42
|
|
|
|
|
FF houd toevallig die dag ook een boerengolf.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEERTJE618
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 10:48
|
|
|
|
En hier dan nog een bewijs dat Christianmatch wel zeker werkt!
René401 en ik hebben elkaar in 2008 ontmoet op een bbq die bij Inka401 werd gehouden. ( zo zijn er meer stellen ontstaan ;) Saskia en Aernoud die nu samen getrouwd zijn en een prachtige zoon Daan hebben ) Ook Inka401 is dol gelukkig met zijn vriendin die hij hier in 2009 heeft leren kennen, ze zijn nu gezellig samen op vakantie naar Kroatie... De zoon van haar en het zoontje van Inka zijn beide mee...
( Voor degene die ons niet kennen, Inka401 is mijn vader )
René en ik zijn sinds 2008 heel gelukkig samen en binnen de 3 maanden dat we elkaar kenden zijn we gaan samenwonen. Het gaat ontzettend goed, wij zijn dol gelukkig samen en als het financielle er allemaal is dan hopen wij in de toekomst ook zeker te gaan trouwen
Wij zijn allebei geen lid meer van deze site, maar heel af en toe krijgen we een mail dat we 3 dagen gratis mogen. En dat is nu ook het geval ik ben 3 dagen gratis nu en dan ben ik ook weer weg. Het is wel heel erg leuk om hier ''oude'' bekenden tegen te komen en om het forum te blijven volgen...
Ik hoop dat iedereen zijn of haar ''ware'' hier op deze site mag vinden!
De beste tip is misschien nog wel, ga niet zoeken... Als je niet zoekt dan komt diegene vanzelf op je pad terecht... Zo gebeurde het ook bij al deze stellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 10:50
|
|
|
|
|
Is dit ook samen met FF?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | FF houd toevallig die dag ook een boerengolf..... |
Ik snap je opmerking niet Mariska ... leuk toch dat FF die dag ook een boerengolf houdt ... Ik zie in het starttopic niets staan over FF of een aanwijzing dat het om een gezamelijke activiteit van CM en FF aangaat ... of wil je misschien reclame maken voor FF ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:08
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Haha....yep....met z'n allen in de wehkamp (cm) gids  |
mis alleen de bladzijden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:12
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Is dit ook samen met FF? |
Vast wel ... er zullen altijd wel leden van FF, Crosspoint, Op zoek naar jou, e-darling of be2 zijn die op dezelfde dag een BBQ organiseren ...
Volgens mij is het aan de initiatiefnemer(s) of ze op meerdere sites hun activiteit willen bekendmaken. Als ik hoor dat veel leden van CM ook lid zijn op andere datingsites, hoe wil je dat dan zien ... komen die dan als lid van CM of als lid van een andere site ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:12
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Misschien is het nu een goede aanleiding om de volgende vraag te stellen: wat betekent precies dat Gods Woord volmaakt is? Wat betekent het dat je letterlijk alles gelooft wat er beschreven is? Wat betekent het dat je de Bijbel letterlijk volgt? |
Ik heb ooit laten uitleggen dat volmaakt betekent dat iets af is. Het werkwoord maken zit erin en het woord vol. Vol is vol er kan niets meer bij. Als iets volgemaakt is. Volmaakt dus kan er niets meer bij. Dit woord werd vroeger ook gebruikt voor mensen. Iemand die volmaakt is, is uitgegroeid, klaar met groeien.
Volgens mij is dat ook zo met Gods Woord. Daar zit ook ook een waarschuwing in. Laatst heb ik een aantal discussies gehad met russen. Daar schijnt iemand te zijn die zegt dat de Bijbel niet af en die openbaringen van God krijgt. En volgens mij wordt daar ook in de Bijbel voor gewaarschuwd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:23
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Is dit ook samen met FF? |
Nogal flauw Maris,aan je berichtjes te zien zit jij op meerdere sites dus zou jij het kunnen weten.........bovendien geeft Lien aan dat je haar kunt mailen voor meer info,simpel zat.
Ik heb geen negatieve reacties gezien van de CM redactie dus ik neem aan dat het samen organiseren van uitjes geen enkel probleem is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 11:43
|
|
|
|
verhuisdip ,
nog 3 dagen en nog zoveel werk, gelukkig zijn de hulptroepen onderweg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:01
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: |
 |
mooie warme kleur, maar wel een beetje donker, wenn ich's sagen darf...oder gibt's noch eine lösung dazu? da's Duits, Hannah...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:07
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | verhuisdip ,
nog 3 dagen en nog zoveel werk, gelukkig zijn de hulptroepen onderweg. |
sterkte annet! denk er maar aan waar je het voor doet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:12
|
|
|
|
|
en als je verhuist: zorg ervoor dat je de nieuwe slaapkamers op de dag van verhuizing in orde hebt, zodat je 's avonds niet hoeft te kamperen in je eigen huis, maar gewoon lekker in je fris opgemaakte bedje kan pitten. de rest van het huis maakt niet zoveel uit, als je op dag 1 maar kan douchen en slapen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHARLY513
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:23
|
|
|
|
Tja en toch weer matheus 7:7 vraag en er zal je gegeven worden, zoek en je zult vinden. Het getal 7 koester ik, juist op de 7 juli (7) moest ik dit lezen. En werd wakker gemaakt (soezend in het zonnetje)door een goede vriendin gevonden op ?? CM !! En zo zocht ik hier naar vrienden, en heb ze gekregen, en ook precies die naalden in die bekende hooiberg. Niet forceren , maar breng het in gebed, óók wanneer je juist onzeker bent. Ga er open in , heb geen verwachtingen, maar ontvang!! God wil door alles heen , juist opbouwen en jou het geluk geven, vaak zo totaal anders dan je gewoon bent. Alles loslaten , en vertrouwen op Hem, en zie wat er gebeurd. Jij gaat veranderen, en daardoor ook de wereld om je heen, jouw ontvangen licht gaat ontdekt worden. En ook voor een relatie geld, eerst vriendschap en leer elkaar respecteren en ontdekken, misschien een relatie, maar niets moeten. Anders heb je misschien toch een maatje voor het leven ontmoet , is ook heel belangrijk. Ben hier nog niet zo lang, maar wel al heel blij met de contacten hier ontdekt en gekregen , echt bijzonder! Groetjes en succes voor iedereen hier op CM Charly
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:43
|
|
|
|
Nooit van gehoord dat de Bijbel volmaakt is. Het wordt iedere keer vertaald en ook aangepast. Pak je Bijbels van verschillende vertalingen en legt maar neer op de tafel. Wel de juiste volgorde vanaf 1834 tot nu toe. Welke Bijbel is juist? Sommige Bijbels zijn wel verdraaid of veranderd dan de eerste bijbel. Is dat toch volmaakt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:49
|
|
|
|
Welkom als nieuw lid en je kunt ook datingtips lezen. Ik zit hier ruim 2 jaar CM als lid, ik ga hier niet weg dat ik al relatie heb. Ik heb hier mijn vrienden leerde kennen en verder ga ik om goede band met CM vrienden te zoeken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:50
|
|
|
|
|
Wie heeft zich nu uiteindelijk al opgegeven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:57
|
|
|
|
Xabia organiseert dat, het heeft niks met datingssites te maken. CM of andere sites hoeven geen toestemming te geven hoor Dat regelt zij wel. Hoe meer zielen hoe meer vreugde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 13:02
|
|
|
|
1 uur geleden haalde ik nieuwe paspoort op Ik mag naar België
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 13:05
|
|
|
|
Wat zei de dokter? Vakantie verlengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 13:05
|
|
|
|
[quote=HERMAN388]1 uur geleden haalde ik nieuwe paspoort op Ik mag naar België
Maar niet met je hand in het gips achter het stuur.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 13:07
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wat zei de dokter? Vakantie verlengen  |
Zo lang mogelijk uitzingen. Of ze op het werk daar mee eens zijn is een ander verhaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 15:09
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Nooit van gehoord dat de Bijbel volmaakt is. Het wordt iedere keer vertaald en ook aangepast. Pak je Bijbels van verschillende vertalingen en legt maar neer op de tafel. Wel de juiste volgorde vanaf 1834 tot nu toe. Welke Bijbel is juist? Sommige Bijbels zijn wel verdraaid of veranderd dan de eerste bijbel. Is dat toch volmaakt? |
Er wordt door Chatuliem gesproken over Gods Woord, dat is volmaakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 15:13
|
|
|
|
|
'A woman's heart should be so lost in God that a man needs to seek Him in order to find her'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 15:32
|
|
|
|
ik ga met hogesnelheidtrein hoe eerder hoe beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 15:35
|
|
|
|
Ik weet de oorzaak niet waarom hij wegging. Dat hoef ik niet te weten hoor maar de lol blijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 15:45
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | | Welke Bijbel is juist? |
die van 1632, toch?
of toch de herziene versie daarvan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 16:04
|
|
|
|
| HENKWAL969 schreef: | Ik heb ooit laten uitleggen dat volmaakt betekent dat iets af is. Het werkwoord maken zit erin en het woord vol. Vol is vol er kan niets meer bij. Als iets volgemaakt is. Volmaakt dus kan er niets meer bij. Dit woord werd vroeger ook gebruikt voor mensen. Iemand die volmaakt is, is uitgegroeid, klaar met groeien.
Volgens mij is dat ook zo met Gods Woord. Daar zit ook ook een waarschuwing in. Laatst heb ik een aantal discussies gehad met russen. Daar schijnt iemand te zijn die zegt dat de Bijbel niet af en die openbaringen van God krijgt. En volgens mij wordt daar ook in de Bijbel voor gewaarschuwd. |
Op de vraagstelling of de bijbel af is of niet: Hoeveel boeken zouden er aan de bijbel toegevoegd moeten worden, om de boodschap van God helder en duidelijk te maken aan de mens?
Sommigen kunnen hele bibliotheken lezen, en komen nog steeds niet tot de kern van Gods Woord....
Over je opmerking dat het woordje "volmaakt" vroeger gebruikt werd voor mensen....
Matth 5:48 Wees dus volmaakt, zoals jullie hemelse Vader volmaakt is.
Zo te zien is het nog steeds actueel, en zelfs een opdracht van de Heer Jezus zelf...
Laatst aangepast door
|
ROADY641
|
op woensdag 20 juli 2011, 16:04
|
|
| Naar boven |
|
|