| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 11:31
|
|
|
|
Gisteren redelijk... Maar we zouden met moeder van 84 naar een overdekte lokatie gaan... Onderweg ernaar toe...regen.... Moest dat arme mensje door de stromende regen... Gelukkig liepen we in kassen waar het 26 graden was...konden we opwarmen.
IK HEB VAKANTIE...zonnetje schijn dan s.v.p volgende week!!!! Enne...VISSER...geef eens raad... Zit het er zaterdag in dat we een poging kunnen starten in Zeeland om de daksinghels op het tuinhuis te plaatsen??? (Zonder er af te spoelen natuurlijk!!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 11:38
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Enne...VISSER...geef eens raad... Zit het er zaterdag in dat we een poging kunnen starten in Zeeland om de daksinghels op het tuinhuis te plaatsen??? (Zonder er af te spoelen natuurlijk!!) |
Ik ben Visser niet maar euh......shingles nooit plaatsen op een nat dak,krijg je geheid gedonder mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 12:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Heerlijk bij Norg gewandeld gisteravond,zalig weer,kopje koffie na op een terras.......zet ik vanmorgen de laptop aan en zie wat over mn hand lopen,een teek IEEEEEEEEEEEEEKS
Stomme Drentse bossen!Nu moet ik iemand zien te vinden die mijn achterkant controleert op die beestjes  |
Euh pardon .... Stomme en Drentse in één zin ?? .... overloopster -- --
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 12:22
|
|
|
|
| DRENTSE137 schreef: | Yep, half aug  |
GAAF !!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 12:46
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Euh pardon .... Stomme en Drentse in één zin ?? .... overloopster -- --  |
mopper nou niet zo op leanne, cross; ze vraagt alleen of je haar even op beestjes wilt controleren; dat is toch niet teveel gevraagd, zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 12:51
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Gisteren redelijk... Maar we zouden met moeder van 84 naar een overdekte lokatie gaan... Onderweg ernaar toe...regen.... Moest dat arme mensje door de stromende regen... Gelukkig liepen we in kassen waar het 26 graden was...konden we opwarmen.
IK HEB VAKANTIE...zonnetje schijn dan s.v.p volgende week!!!! Enne...VISSER...geef eens raad... Zit het er zaterdag in dat we een poging kunnen starten in Zeeland om de daksinghels op het tuinhuis te plaatsen??? (Zonder er af te spoelen natuurlijk!!) |
Ik ben visser dus wel.
Lijkt me het beste, als je het op de zaterdag wil doen om 2 weekjes te wachten. As. zaterdag 80 % kans op regen , temp. 16-19 graden. En zoals Leanne zegt , op een nat dak.......niet doen. Vanaf volgende week dinsdab geven ze beter af. Dus doe dat maar lekker van dinsdag tm. vrijdag. Zaterdag niet he , want dan is de picknick in Ede
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 21 juli 2011, 12:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 13:02
|
|
|
|
Nee...naar de picknick in Ede stond niet op mijn programma...
Maarre...ehm.... Het dak was al beschermd met zeil...dus het dak op zich is niet nat... Uiteraard gaan we dat zeil er niet afhalen als de kans op regen aanwezig is...
Maar het dak op zich is dus DROOG!!!
Als we het zeil eraf halen en het gaat regenen...zijn we dus duidelijk uitgewerkt...want dan wordt het dak nat en kunnen we zeker niets doen!!
(Pff wat doen we(ik) ingewikkeld he??)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 13:04
|
|
|
|
Eigenlijk moet ik het bij het topic "slechtste moment"zetten maar dat doe ik lekker niet. "Slechtste moment " topic staat nl. weer gelijk met topic "mooiste moment"en dat was dus net wat niet moest van Thomas.
Zo..... dit topic staat weer met 1 voor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 13:09
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee...naar de picknick in Ede stond niet op mijn programma...
Maarre...ehm.... Het dak was al beschermd met zeil...dus het dak op zich is niet nat... Uiteraard gaan we dat zeil er niet afhalen als de kans op regen aanwezig is...
Maar het dak op zich is dus DROOG!!!
Als we het zeil eraf halen en het gaat regenen...zijn we dus duidelijk uitgewerkt...want dan wordt het dak nat en kunnen we zeker niets doen!!
(Pff wat doen we(ik) ingewikkeld he??) |
Helemaal niet ingewikkeld: Gelijk beginnen. Nu is het droog. Des te eerder ben je klaar en kan je de 30e naar Ede. Hannah verwacht nl. alle zeeuw(s)en van CM op de picknick.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 14:49
|
|
|
|
Neeeeeeeee...ik zal moeten wachten.... Zaterdag komt de klusjesman pas...
Maar ik heb in ieder geval wel voorbereidend werk gedaan door wat latten(ze hebben een naam...je weet wel aan de voorkant van een tuinhuis) in de beits te zetten....
Dat is net gebeurd...ze moeten 2x...(overschilderbaar na ????..uur)
Ze staan onder het afdak...want inmiddels dreigt de lucht weer... Effe buienradar chechen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 14:55
|
|
|
|
Met geverfde vingers achter de toetsenbord Hier was net 10mm geregend in kwartier de tijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hannah verwacht alle zeeuw(s)en van CM op de picknick.  |
just speak for yourself, sir!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:39
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mopper nou niet zo op leanne, cross; ze vraagt alleen of je haar even op beestjes wilt controleren; dat is toch niet teveel gevraagd, zeker?  |
Laat haar vrijbuiter dat maar doen ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:39
|
|
|
|
Wat eten de zeeuwen bij de BBQ? Alleen mosselen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | just speak for yourself, sir!!  |
Oke ...ik zwijg wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:58
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Wat eten de zeeuwen bij de BBQ? Alleen mosselen? |
Die vallen door het rooster, gaat NIET. Nee, sliptongetjes, dat lijkt me wel wat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 16:07
|
|
|
|
En al weer andere medicatie ...
Gaat allemaal wel weer super op deze manier ...
Eerst, verkeerde diagnose, daardoor ruim 5 jaar verkeerde medicatie gehad ... nu goede medicatie, reageert mijn lijf daar verkeerd op ... te hoge bloeddruk 110 -- 155 met een (onregelmatige) hartslag van boven de 100 IN RUST !!!
Nieuwe medicatie, blijkt alleen vergoed te worden als je het meest uitgebreide pakket hebt voor je ziektekosten ... Tot 1 januari, zelf maar 120 euro per maand voor de medicatie betalen .... grrr
Nou ja ... gisteravond zei iemand tegen me "hoofd omhoog, het hart naar boven" Ja, daar komt mijn kracht vandaan ...
Opwekking 451 -- Ik hef mijn ogen op naar de bergen http://www.youtube.com/watch?v=kQowL_scXQw
Opwekking 459 -- Levend water http://www.youtube.com/watch?v=WuTr_NqUhUo&feature=related
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARC149
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 16:15
|
|
|
|
hey religion,
Blijf bidden,god kent jou verlangen en hij zal voorzien soms moet je geduld hebben.Hou vol hoor god is goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 17:01
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | En al weer andere medicatie ...
Eerst, verkeerde diagnose, daardoor ruim 5 jaar verkeerde medicatie gehad ... nu goede medicatie, reageert mijn lijf daar verkeerd op ... te hoge bloeddruk 110 -- 155 met een (onregelmatige) hartslag van boven de 100 IN RUST !!!
Nieuwe medicatie, blijkt alleen vergoed te worden als je het meest uitgebreide pakket hebt voor je ziektekosten ... Tot 1 januari, zelf maar 120 euro per maand voor de medicatie betalen .... grrr
Nou ja ... gisteravond zei iemand tegen me "hoofd omhoog, het hart naar boven" Ja, daar komt mijn kracht vandaan ...
Opwekking 451 -- Ik hef mijn ogen op naar de bergen http://www.youtube.com/watch?v=kQowL_scXQw
Opwekking 459 -- Levend water http://www.youtube.com/watch?v=WuTr_NqUhUo&feature=related |
Wat een gedoe...sterkte crosser!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 17:57
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Eigenlijk moet ik het bij het topic "slechtste moment"zetten maar dat doe ik lekker niet. "Slechtste moment " topic staat nl. weer gelijk met topic "mooiste moment"en dat was dus net wat niet moest van Thomas.
Zo..... dit topic staat weer met 1 voor.  |
Je hebt helemaal gelijk Visser, geen gezeur maar het goede willen zien. Er kwam gisteren een verbeterd besturingssysteem uit voor de Apple. Het is geen Windows en het loopt dus niet vast, is handig, snel en ziet er gelikt uit.
Thomas: In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 18:24
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Ben het in grote lijnen niet met je eens. Ten eerste worden kinderen door God geschonken. Vanzelfsprekend hebben de meeste mensen hun verstand gekregen om verantwoordelijk met hun lichaam om te gaan. Dat kan/mag/moet ook. Begrijp dat jij het leven/ huwelijk vergelijkt met 'konijnen in een hok' (zoals je eerder beschreef?) Blijkbaar hebben mensen daarnaast dan nog verstand om naar voorbehoedsmiddelen te grijpen...? Tja dat is ook een visie...
 | Op je profiel las ik dat je zelf nog nooit getrouwd geweest bent en ook geen kinderen hebt. Dan is het ook logisch dat je daar misschien anders over denkt dan Pieter. Zelf vind ik de pil een grote vooruitgang, want voor die tijd gebeurde het vaak dat een vrouw op relatief jonge leeftijd stierf vanwege de vele bevallingen die ze moest doorstaan. Naast penicilline en insuline beschouw ik de pil dus als een levensreddend medicijn, zij het indirect.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 20:28
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | En al weer andere medicatie ...
Opwekking 459 -- Levend water http://www.youtube.com/watch?v=WuTr_NqUhUo&feature=related |
Nou ja zeg... van die vergoeding snap je ook niks meer van... I.e.g. sterkte Cross !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 20:31
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Tjonge, wat een kattige opmerkingen weer....had je een andere reactie verwacht dan? Mensen staan hier echt niet te springen om zomaar dingen opgedrongen te krijgen. |
Ik dring niemand hier iets op maar krijg wel allerlei rottige reacties op mijn dak. Daar vraag ik toch ook niet om? Maar moet het wel "aanhoren" krijg het wel opgedrongen. Als ik de reacties niet lees weet ik ook niet of er wel iemand is die nog mee wil...
Zoals al eerder gezegd ben ik nieuw hier en kan niet ruiken dat het kennelijk niet gewenst is om ook andere christelijke singles te ontmoeten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 20:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Stel dat je een vakantie boekt en je ex zit toevallig ook bij dat gezelschap? Waar gaat het nu toch eigenlijk om? Lijtk het je niet ga je niet mee en hoef je ook niet te reageren.....Lijkt het je leuk geef je gezellig op.... Maar het is wel flauw om er steeds opmerkingen over te maken......één keer zeggen dat je het er niet mee eens bent is toch meer dan voldoende? Laat het niet ontaarden in kinderachtig geneuzel zou ik zeggen..... |
jammer hier hebben ze geen duim emoticons... anders had ik hier een rijtje geplaatst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 21:08
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Ben het in grote lijnen niet met je eens. Ten eerste worden kinderen door God geschonken. Vanzelfsprekend hebben de meeste mensen hun verstand gekregen om verantwoordelijk met hun lichaam om te gaan. Dat kan/mag/moet ook. Begrijp dat jij het leven/ huwelijk vergelijkt met 'konijnen in een hok' (zoals je eerder beschreef?) Blijkbaar hebben mensen daarnaast dan nog verstand om naar voorbehoedsmiddelen te grijpen...? Tja dat is ook een visie...
 |
Ook ik ben nooit getrouwd geweest en heb geen kinderen! Maar ik ben het wel met Pieter eens we hebben ook verantwoording voor elkaar als man en vrouw. Als je bedenkt dat een vrouwen lichaam eigenlijk een jaar nodig heeft om goed te ontzwangeren kan je wel nagaan dat het niet goed is voor en vrouw om zoveel en vaak achter elkaar zwanger te zijn! Ik ben er echt niet voor dat er direct naar de pil of wat dan ook wordt gegrepen, maar ik blijf erbij je hebt verantwoording voor elkaar. En als de vrouw idd kind op kind krijgt is dit zeer slecht voor haar gezondheid! Wat betreft het hoofdonderwerp!Vrienden van mij werken in Malawi daar zien ze erg veel aids wezen en zien ze veel volwassenen en kinderen sterven! Ze kunnen zelf geen kinderen krijgen en hebben er daar een geaddopteerd, maar ondanks hun viezie over dat kinderen gegeven worden door God delen ze daar dus wel condooms uit en geven voorlichting!!Waarom ze dat doen??? omdat de vrouwen erop aan worden gekeken als ze aids hebben en de mannen vrijuit gaan en dus vrolijk naar een andere vrouw hobbelen en die weer besmetten! De enige manier om dit een beetje de kop in te drukken is voorlichting en condooms.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:19
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Hallo Visser
Ik heb ooit een keer geprobeert omte vissen bij de sluizen bij ons en ik was denk ik 15 of 16 en om 4 uur smorgens de hengel uit en om 9 uur had ik nog nooit beet dat ik heb toen de heleboel maar in het water gegooit hahaha maar je wist niet beter nu zou ik dat niet meer doen. Maar ik zou geen vis van de haak kunnen halen zal ik je zeggen hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:21
|
|
|
|
Dat mn dochter goed uit het ziekenhuis gekomen is en daar was ik heel erg blij om. Dus gaan we morgen er even de boel onveilig maken in dat verre Friesland. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:23