ChristianMatch

Forum

App CM voor iPhone
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2521 2522 2523 2524 2525 2526 2527 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 00:42

GRIFFIN748 schreef:
mobiel chatten, waarom zou je het willen?

Welkom in 2011 Griffin....... Knipoog smiley
Leef je ook nog zonder mobiel? Want waarom zou je dat willen???

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 23 juli 2011, 00:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 00:47

GRIFFIN748 schreef:
mobiel chatten, waarom zou je het willen?

Ik zit veel in de trein en Leeuwarden ligt niet zo centraal dus vaak heb ik een lange reistijd. Dan is het wel handig omdat in alle intercity's van en naar Leeuwarden snel en draadloos internet is. De verbinding en de snelheid zijn ok maar je moet steeds van venster wisselen en als iemand een chat opent, zie je dat ook niet. Mobiele sites en apps zijn op op een smartphone nu eenmaal handiger dan een site die prima werkt op de desktop of laptop. En het smartphone-gebruik neemt enorm toe. Internet is nu eenmaal een deel van ons leven en je benut de reistijd met het beantwoorden van je mail of even op CM als je klaar bent en kunt doen wat je hier doet.

Thomas, probeert op zijn leeftijd toch bij de tijd te zijn.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 23 juli 2011, 00:57
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 06:30

L E Z E N:

ik heb het niet over mobiel internet. dat heb ik zelf ook (nog?) op mijn telefoon. ik heb het over mobiel chatten, daar zie ik het nut niet van.

overigens vind ik dat je een telefoon primair bij je hebt om mee te b e l l e n!
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 08:22

…, want het was inderdaad allemaal maar een droom geweest. Hij werd wakker in zijn eigen bed. De “BOEM” die hij gehoord had was een tak die door het raam sloeg.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 08:31

GRIFFIN748 schreef:
L E Z E N:

ik heb het niet over mobiel internet. dat heb ik zelf ook (nog?) op mijn telefoon. ik heb het over mobiel chatten, daar zie ik het nut niet van.

overigens vind ik dat je een telefoon primair bij je hebt om mee te b e l l e n!
Hoi Grifin
dan hoop ik toch uberhaubt dat je of handsfree belt of helemaal niet want veiligheid staat toch voorop in het obenbaar vervoer Knipoog smiley
anders gaat deze jongen liever lopen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 10:15

Afrika's armste mensen hebben geen afzetmarkten omdat de rijkeren en de stedelingen vooral veel importvoedsel eten. En dat komt weer omdat de rijke landen, met name Europa en de VS nog immer een landbouwpolitiek voeren die gericht is op het beschermen van eigen boeren, en het veroveren van markten elders.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 10:24

MARIO216 schreef:
Op schiphol aangekomen vannavond leek het wel herfst. Ik had geen jas bij me, ook niet nodig in Italië Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar goed het is niet lekker geweest in Nederland.

Wie zegt dat het niet lekker is geweest in nederland???
Heb maar 1 keer mijn jas aangehad en dat was sávonds Lachende smiley
En heb echt wel een paar keer buiten gezeten hoor dus ehhh
niet zo denegrerend over ons kikkerlandje he Clown smiley
Trouwens wel dom om geen jas mee te nemen he je weet dat het hier ken vriezen en dooien Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 11:24

IESJE369 schreef:
…, want het was inderdaad allemaal maar een droom geweest. Hij werd wakker in zijn eigen bed. De “BOEM” die hij gehoord had was een tak die door het raam sloeg.

En toen ging de bel.............
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:11

ESTHNA266 schreef:
Dit staat er ook bij vermeld.... en daar is dus iedereen over gevallen...

En als nieuw lid kan je niet ruiken dat dit een gevoelig punt is...
Heb als spijt van mijn lidmaatschap hier. Kennelijk zitten hier alleen maar mensen die anderen bekritiseren. Dit is niet de enige topic waarin dit mij opvalt...

Erg jammer.... zou van mede christenen wat minder gezeur en gezanik verwachten, maar zoals zo vaak blijkt dat het ook maar mensen zijn...

Waarom reageer je ergens op als het toch niet je interesse heeft??

9 van de 10 reacties hierboven zijn uiting van frustraties... waarom??

Als jij niet met andere mensen van een andere site in aanraking wil komen dan hoef je niet te reageren en al helemaal niet naar het uitje toe te gaan...
Maak het de ander nou niet onmogelijk om wel te reageren (en gezien te worden) die wel mee wil en er geen bezwaar tegen heeft of het juist erg waardeerd...

Er zijn wel tig uitjes waar ik geen interesse in heb... ik ga daar toch ook niet (negatief) op reageren? Ik laat het voor wat het is. Laat die ander doen wat hij/ zij leuk vind...

Als ik in aanraking wil komen met mensen van een andere site, dan hoeft dat niet via CM te lopen. Dan wordt ik gewoon lid van die andere site. En blijkbaar geldt dat voor meer mensen hier. Sorry Estna, ik begrijp dat je nieuw bent hier en dat je dus niet kon weten dat er zo gereageerd zou worden. Dit soort dingen is in het verleden al eerder aan de orde geweest en toen is ook duidelijk uitgesproken dat de mensen hier geen behoefte hebben aan "reclame" voor uitjes van andere datingsites. Het is vervelend dat jij dat nu allemaal over je heen krijgt, maar wellicht kun je dat beter plaatsen als je weet dat dit allemaal al eerder is gebeurd. Eigenlijk vind ik het wel sneu voor je dat je intiatief nu een beetje in het water valt op CM, want volgens mij heb je nog van niemand gehoord dat hij of zij wel mee wil (tenzij ze jou persoonlijk gemaild hebben dat ze mee gaan). Tja en da's de bedoeling natuurlijk ook niet. Als mensen zich geroepen voelen om mee te gaan, moeten ze zich vooral niet laten weerhouden door alle negatieve reacties op het initiatief. Per slot van rekening is een dagje zeilen ontzettend leuk, dus als je wel wilt: ga dan lekker mee! En laten we de discussie over het feit dat het eigenlijk een FF uitje is nu maar sluiten, want daar is volgens mij wel genoeg over gezegd. Estna zal het vast nooooooooit meer doen Knipoog smiley . Wie zeilen wil: heel veel plezier. Ik heb mijn kids die dag, dus ik kan niet mee.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:14

THOMAS968 schreef:
110 - 155?

Ik mag toch hopen 155 bovendruk en 110 onderdruk? Een onderdruk van 155 is wel erg fors hoor, al is 110 ook al niet meer gezond Men zal je toch medicijnen moeten verstrekken die werken. Boven de 45 jaar kun je maar beter uitgebreid verzekerd zijn.

Thomas, die vindt dat Cross wel een beetje uit moet kijken.

Ik heb een large verzekering, maar de medicatie word pas vergoed in het extra large pakket. Staat gelijk aan *** wat **** moet worden ...

En ja, 155 is de bovendruk en 110 de onderdruk, maar de psychiater maakte zich meer zorgen over de hartslag > 100 die ook nog eens onregelmatig was tijdens de meting(en)
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:35

LISA610 schreef:
Dit soort dingen is in het verleden al eerder aan de orde geweest en toen is ook duidelijk uitgesproken dat de mensen hier geen behoefte hebben aan "reclame" voor uitjes van andere datingsites.

Volgens mij zijn er maar een paar mensen die daar geen behoefte aan hebben ... Alleen, die zijn zo uitgesproken in hun mening daarover, dat er geen enkele ruimte is voor anders denkenden ...

Ik zou van Judith wel eens willen weten of het is toegestaan om een uitje te organiseren, als je, en op CM- en op een andere site staat, en op beide sites aangeeft dat je een uitje organiseert ...

Want hoe ik erover denk moet niet bepalend zijn voor het wel of niet plaatsen van een uitnogiging voor een uitje of activiteit ...
Het is nog steeds, volgens mij dan, aan de organisator van de activiteit of het uitje, wie hij of zij wil uitnodigen, ook al is dat op meerdere sites ... En wil je alleen maar naar activiteiten of uitjes met CM leden, dan sla je die andere maar over ... Keuze genoeg lijkt me zo ...

Wanneer organiseer je weer een (CM) uitje met Jasmyn ?? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:40

MARY052 schreef:
En toen ging de bel.............
Het was Carla, met wie hij carpoolt naar zijn werk.
Naar boven

Auteur Bericht
LUANA533

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:52

Het mooiste moment van de dag is dat ik weer mag opstaan en een nieuwe dag gekregen heb van de Heer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:56

Afstand scheidt enkel de lichamen, niet de geesten.
Erasmus
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:07

http://www.youtube.com/watch?v=7wXcvx4EYG4
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:29

LISA610 schreef:
Als ik in aanraking wil komen met mensen van een andere site, dan hoeft dat niet via CM te lopen. Dan wordt ik gewoon lid van die andere site. En blijkbaar geldt dat voor meer mensen hier. Sorry Estna, ik begrijp dat je nieuw bent hier en dat je dus niet kon weten dat er zo gereageerd zou worden. Dit soort dingen is in het verleden al eerder aan de orde geweest en toen is ook duidelijk uitgesproken dat de mensen hier geen behoefte hebben aan "reclame" voor uitjes van andere datingsites. Het is vervelend dat jij dat nu allemaal over je heen krijgt, maar wellicht kun je dat beter plaatsen als je weet dat dit allemaal al eerder is gebeurd. Eigenlijk vind ik het wel sneu voor je dat je intiatief nu een beetje in het water valt op CM, want volgens mij heb je nog van niemand gehoord dat hij of zij wel mee wil (tenzij ze jou persoonlijk gemaild hebben dat ze mee gaan). Tja en da's de bedoeling natuurlijk ook niet. Als mensen zich geroepen voelen om mee te gaan, moeten ze zich vooral niet laten weerhouden door alle negatieve reacties op het initiatief. Per slot van rekening is een dagje zeilen ontzettend leuk, dus als je wel wilt: ga dan lekker mee! En laten we de discussie over het feit dat het eigenlijk een FF uitje is nu maar sluiten, want daar is volgens mij wel genoeg over gezegd. Estna zal het vast nooooooooit meer doen Knipoog smiley . Wie zeilen wil: heel veel plezier. Ik heb mijn kids die dag, dus ik kan niet mee.

De vraag is in deze Lisa of het per definitie verkeerd is om een combi te organiseren van verschillende datingsite's. In het verleden gebeurde dit al vaker bv met ourmeeting.com in Barendrecht. Dus vraag ik me af waarom er nu zo'n ophef over wordt gemaakt.
In mijn beleving is het niet een uitje van CM zelf of een uitje van bv FF, maar een persoon die de organisatie op zich neemt.
Met alle zogenaamde reclames en of concurrentie ten spijt, is voor mij geen argument om daar zo negatief over te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:29

te moeten horen dat je ogen door stress achteruit zijn gegaan....misschien een tijdelijk iets, mischien ook niet...terug komen over 3 maanden.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:43

MARISKA601 schreef:
Afrika's armste mensen hebben geen afzetmarkten omdat de rijkeren en de stedelingen vooral veel importvoedsel eten. En dat komt weer omdat de rijke landen, met name Europa en de VS nog immer een landbouwpolitiek voeren die gericht is op het beschermen van eigen boeren, en het veroveren van markten elders.

Begrijp je inhoudelijke reactie volkomen en er is een hoop mis gegaan in de ontwikkeling van Afrika, waar we helaas met z'n allen aan schuldig zijn.
Ooit zei wijlen Pim Fortuin dat geld niet de oplossing was om mensen daar bewust te laten worden om geld te verdienen, maar het begeleiden van mensen in Afrika een beter doel is. Mensen willen graag ondernemen en een overheid moet de mensen in staat stellen te kunnen ondernemen.
Een overheid moet zorgen dat alle voorzieningen er zo op gericht zijn dat mensen graag willen ondernemen
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 15:37

Ramp in Noorwegen.
Waarom zijn zoveel onschuldige mensen gedood?
Dat kan toch niet?

Ik leef met de Noren mee en gecondoleerd voor zoveel mensen.

Verschrikkelijk
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 15:45

LEONARD480 schreef:
De vraag is in deze Lisa of het per definitie verkeerd is......

zelfs dat is de vraag niet; Gefrustreerde smiley
de vraag is; GA JE GEZELLIG MEE?
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:25

Beste mensen,

Je komt het in heel veel profielen tegen. "Het gaat om de klik." Ik zeg: oh ja? Zelf vind ik dat namelijk erg oppervlakkig en simpel. OK: it's the first thing to happen. Maar volgens mij gaat het daarna om diepgang... Toch...? Ik bedoel: alleen dan kun je elkaar toch op de juiste manier kennen...? Reactie graag...

Greetz,

Beun

Laatst aangepast door
BEUN656
op maandag 25 juli 2011, 23:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:33

Hoe zou de situatie in Europa zijn als het daar een jaar lang niet geregend heeft?
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:48

JUVENS119 schreef:
ik weet het ook niet zelf beter,ik wil niet zoals abraham zijn ,die het zelf ff regeld omdat ik verlangens heb ,ik leer nu juist me eigen te beheersen en hem jaweh door Jezus,beter te leren kennen.
al mijn velangens vind ik in hem,door te vasten krijg je beheersing en rust ,
we zijn meer dan overwinaars over ons zelf ,en ons leven .
gaan staan en niet meer leven uit inpuls,maar uit zijn vrede.
niet meer uit behoeften maar uit geven .

ik ben van mening dat God het beste voor me weet ,en als het beste is mijn leven delen met God alleen is dat zijn keuze,want ik ben niet meer van me zelf maar van hem.

gehoorzaamheid ,is ook een van de dingen die god me aan het leren is ,ik heb genoeg kansloze relatie's gezien,zelf beheersing is een vrucht van de geest ,net als blijdschap en vreden .
ben je bereid om gehoorzaam te zijn ,ben je bereid je leven en je verlangens uberhoud te offeren voor de God van hemel en aarde ?
dat zijn vragen waar ik ook dagelijks mee worstel ,maar ik kom er boven langzaam ,er zijn zo veel mooie vrouwen leuke aardige,boeiende ,gelovige,oprechte vrouwen die bij mij zouden kunnen passen ,dat ik pas haha en ga leven uit oprechtheid van het woord en geloof .
ik zou weten ,en door het weten hoef ik niet meer te leven uit angst .

Met alle respect hoor, maar hoort dit topic niet onder Christelijk leven thuis...?
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:48

Ja...Luana...je hebt gelijk...dat moeten we voelen als een wonder, iedere dag weer opnieuw...

En mag ik daarna ook blij zijn dat de shingels op het tuinhuis liggen...
Zonder moeilijkheden en zonder 1 drup regen!!!!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:49

ANNETTE050 schreef:
Da's de natuur he. Mooi toch! Maar mocht het zo zijn, dan staan ze, tegen de tijd dat de kittens groot genoeg zijn om weg te mogen, in rijen van drie voor de deur. In november/december zijn er haast geen kittens meer te krijgen....dus...no problem....
En zo'n nestje met kittens.....leuke ontspanning toch...je hebt er geen omkijken naar...ma doet alles!!!!
En ik denk, dat als ma al zo mooi en lief is, de kittens ook wel mooi en lief zullen zijn, ongeacht met wie ze op stap zou kunnen zijn geweest...

Dus....eh...als je in november/december een kitten wil........ Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Haha nee dank je wel heb twee katten moeder en dochter.
En geen omkijken naar???? droom lekker verder Clown smiley
Men ze ontsnapten bij mij wisten het hek of om te gooien of weg te schuiven Twijfelende smiley gevolg vijf kittens door mijn huis Geschokte, onthutste smiley maar mooi spul blijft het.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:54

Nu je toch op de Franse tour bent maar een mooi lief liedje over een meisje dat zich alleen voelt omdat er niemand is die van haar houdt:

http://www.youtube.com/watch?v=w1Y_7XjkJ0g

Grappig om te zien hoe men toen clips maakte, bijna 50 jaar geleden

Thomas, op zijn Frans.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 23 juli 2011, 17:00
Naar boven

Auteur Bericht
AARTJE289

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 17:00

THOMAS968 schreef:
Nu je toch op de Franse toer bent maar een mooi lief liedje over een meisje die zich alleen voelt omdat er niemand is die van haar houdt:

http://www.youtube.com/watch?v=w1Y_7XjkJ0g

Grappig om te zien hoe men toen clips maakte 45 jaar geleden

Thomas

Dat koste vast een stuk minder als in deze tijd..........leuk om te zien en te horen.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 17:20

IESJE369 schreef:
Het was Carla, met wie hij carpoolt naar zijn werk.

PFFFF, had hij toch heel even gedacht dat er weer de buurman voor de deur stond.
Waarschijnlijk was die schrik nog op zijn gezicht te lezen want Carla zei............................................................
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 17:57

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Je komt het in heel veel profielen tegen. "Het gaat om de klik." Ik zeg: oh ja? Zelf vind ik dat namelijk erg oppervlakkig en simpel. OK: it's the first thing to happen. Maar volgens mij gaat het daarna om diepgang... Toch...? Ik bedoel: alleen dan kun je elkaar toch op de juiste manier kennnen...? Reactie graag...

Greetz,

Beun

Als het gaat om diepgang zul je toch eerst een "klik" moeten hebben ...

En ja, na de klik gaat het om de diepgang, een oppervlakkige relatie is volgens mij geen lang leven beschoren ...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 18:00

[quote=HANNAH810]zelfs dat is de vraag niet; Gefrustreerde smiley
de vraag is; GA JE GEZELLIG MEE?[/quote

Klopt wat je zegt en een simpel ja of nee moet dan toch al voldoende zijn?

Of denk ik nu weer te simpel? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2521 2522 2523 2524 2525 2526 2527 ... 6194 Volgende
Pagina 2524 van 6194